In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrongquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stockholm heeft harde buurten hoor.
Misschien hebben ze wel veel Kone'squote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel veel Kone's
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Verdwaald?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Maar het is wel zo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.
Bron?quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
Misschien was het wel in straattaal of surinaams ofzo/.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
En voor de Hollandse boys gewoon NL?quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien was het wel in straattaal of surinaams ofzo/.
Zijn die er dan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En voor de Hollandse boys gewoon NL?
Jezus, had een broer van Genee kunnen zijn qua hoofdgrootte.quote:
Moi aussiquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
David de Vries doet me denken aan iemand.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
snap niet dat Bert van Marwijk Castaignos in de spits zet bij Oranje
Blijkt maar weer dat schrijvende journalisten echt niet op tv moeten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Hey, een VI redacteur. Even een power nap.
En Waterreus die gelijk vond hebben heb je wel wakker kunnen afluisteren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Snap niet eens dat jij denkt dat iemand in de trollpost trapt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
snap niet dat Bert van Marwijk Castaignos in de spits zet bij Oranje
quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Zou me met NEC en Excelsior wat meer zorgen maken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Vi watcher van Heerenveen dan zit je op een dood spoor met je carrière![]()
Stel je voor dat je Jupiler league verslag moet maken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zou me met NEC en Excelsior wat meer zorgen maken.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stel je voor dat je Jupiler league verslag moet maken.
Je weet van te voren dat het niemand behalve de ouders en de buren van de spelers wat boeit, en toch moet het blad en de uitzending er mee gevuld worden
of stukjes moeten schrijven over damesvoetbalquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet van te voren dat het niemand behalve de ouders en de buren van de spelers wat boeit, en toch moet het blad en de uitzending er mee gevuld worden
Wilfried heeft het ook.quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Albertoooo het volgende:
Is dat de nieuwe trend? de zijkanten van je haar scheef opscheren?
Ik wed dat je je dit weekend beter hebt vermaakt in de jupiler league in de competitie.. jezus wat een bagger was het weer qua voetbal niveauquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die paste echt totaal niet bij Heerenveen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Alfonso Alves, beste speler sinds die ene kerel in 1950 bij Heerenveen, dat was een baas.
Derksen woont niet in Tilburg.quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Donny de Groot, is dat niet de buurjongen van Derksen?
Dat is die krullebol toch? die ook wel eens aanschuiftquote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Donny de Groot, is dat niet de buurjongen van Derksen?
Koerd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Dat is die krullebol toch? die ook wel eens aanschuift
Wat zei ik je, schitterend!quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ah nu komt dat geweldige doelpunt bij Sparta van eigen helft!
Hey, dat zou kunnen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:36 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Maar De Groot wel in Oudewater?
Man, wat een droombaan.quote:Op maandag 28 november 2011 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
VI kijken en toch doorbetaald krijgen.
quote:Het stadion bestaat uit drie tribunes, er ontbreekt één tribune achter één van de goals. Daar waren eerst staanplaatsen. Op deze plaats staat nu een middelbare school.
De betere humorquote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef BobW het volgende:
Altijd hetzelfde met Wilfred
'Kan hij hem hebben? Zou dat kunnen?'
Kees Jansma gaat er nog niet in mee anders.quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Albertoooo het volgende:
Is dat de nieuwe trend? de zijkanten van je haar scheef opscheren?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen omdat Nederland verloren heeft, wil ik het niet zien.
Hmm, zou kunnen. Hij was misschien iets te kritisch voor Johan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuws?quote:
Nou?quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wa's het verschil tussen 'n hoer en 'n bakker?
Ze zorgen beiden voor brood op tafel, dat dan weer wel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wa's het verschil tussen 'n hoer en 'n bakker?
WHAHAHHAHAHAHAHHAHAH DAT WAS ECHT EEN LEUK GARPJE!! EINZEINZ!! RROFLLquote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
'n hoer verdien meer met een snee dan 'n bakker me n heel brood
quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
WHAHAHHAHAHAHAHHAHAH DAT WAS ECHT EEN LEUK GARPJE!! EINZEINZ!! RROFLL
quote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef Ties02 het volgende:
Wie zit nou op deze docu te wachten ...
quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef Merkie het volgende:
Is er echt iemand die hier naar gaat kijken?
[quote]quote:Op maandag 28 november 2011 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen omdat Nederland verloren heeft, wil ik het niet zien.
Misschien is die leuker als je hem met een accent vertelt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuker dan bij jou thuis?quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
Verdomme op de vreselijkste momenten ligt m'n internet er uit.
Heb wel meegelezen.
Ik moet zeggen het is weer gezellig hier.
Hoax, zonder internet kon je hier ook niet mee lezen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:46 schreef tong80 het volgende:
Verdomme op de vreselijkste momenten ligt m'n internet er uit.
Heb wel meegelezen.
Ik moet zeggen het is weer gezellig hier.
moet haast wel als je 8973265215689036502389534096230896532 posts hebtquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
moet haast wel als je 8973265215689036502389534096230896532 1 posts hebt
Stiekem denk ik dat hij nu binnen is en voor de uitzending weer naar buiten moet.quote:Op maandag 28 november 2011 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is ziekig snip verkouden en hij staat een avond lang voor niks in +2 graden
nah, zal thuis wel stilletjes met zn armpjes over elkaar hebben gezeten, geen tv kijkend, omdat mevrouw in huize Zwartkuis bepaald wat er op de beeldbuis komt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:49 schreef Cara het volgende:
Die simon heeft zo iets van ik sta hier mijn tijd te vergooien terwijl ik lekker thuis achter de open haard kan zitten
Terugggelezen bedoelde ikquote:Op maandag 28 november 2011 21:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hoax, zonder internet kon je hier ook niet mee lezen.
keesquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Die kale die nu bij EL zit mag van mij wel vaker aanschuivenweet zijn naam ff niet.
Jack van Gelder?quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
Die kale die nu bij EL zit mag van mij wel vaker aanschuivenweet zijn naam ff niet.
Van halst?quote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Geo3kant het volgende:
dan heb je mijn oren nog niet gezienquote:Op maandag 28 november 2011 21:51 schreef Cara het volgende:
Zo de tering, wat heeft die vent achter Johan gigantsche oren!
Volgens mij bedoelde je Humberto maar durfde je het niet meer te zeggen na de 'omdat hij zwart is' grapjes hier.quote:
quote:
Hij moet een nieuwe heup.quote:
Houden zoquote:Op maandag 28 november 2011 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan heb je mijn oren nog niet gezien
Haha dat was geniaal, altijd naar de plaatselijke chinees enzoquote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Merkie het volgende:
Dit is net die ene rubriek van Geenstijl met die boer toen.
Het is mooi om te zien dat verstandelijk gehandicapten zoals Piet mee kunnen doen in deze samenleving.quote:
Die andere heeft ie verloren toen die een hangende drol door de afvoer probeerde door te stampen..quote:Op maandag 28 november 2011 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Het toilet schoonmaken met 1 been?. Eh ok!
joa manquote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Mooi toch, als je je hele leven gewerkt hebt een beetje bij zo'n amatuerclubje je ding doen.
Man bijt hondquote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n Man bijt Hond figuur.
Nee, ik ga ook volledig kapot.quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Cara het volgende:
Ben ik nou de enige die helemaal stuk gaat hier?
quote:Op maandag 28 november 2011 21:54 schreef Specularium het volgende:
Dit is echt zo'n Man bijt Hond figuur.
2 kilo stofquote:
Dan zijn ze al te laat vrees ik.quote:Op maandag 28 november 2011 21:56 schreef Specularium het volgende:
Ze zouden Johan's jubileum ook moeten vieren als hij voor de 5 miljoenste keer tot de elleboog in De Verlosser gaat.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Wtf die Veldhuizen speelt gewoon de bal hoor.
Labyadquote:Op maandag 28 november 2011 21:57 schreef vincerusso het volgende:
[..]
en Edje Davids, Nordin Wooter !!!
Niet grappigquote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben we net dat mongolen item gehad bij de amateur krijg je ex profs de mongols?
triest kereltjequote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben we net dat mongolen item gehad bij de amateur krijg je ex profs de mongols?
Sorry dikke mensen + gehandicapte zijn voor mij kryptonite.. dan moet ik altijd lachen of walgenquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 21:58 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben we net dat mongolen item gehad bij de amateurs krijg je ex profs de mongols?
quote:
quote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sorry dikke mensen + gehandicapte zijn voor mij kryptonite.. dan moet ik altijd lachen of walgen
Tja, snap het wel...maar die man heeft een hersenbloeding gehadquote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Sorry dikke mensen + gehandicapte zijn voor mij kryptonite.. dan moet ik altijd lachen of walgen
Mijn oom ook, heeft die man nog geluk mijn oom werd een kasplantjequote:Op maandag 28 november 2011 21:59 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Tja, snap het wel...maar die man heeft een hersenbloeding gehad
Daardoor is hij (Rob de Wit) dus zo`n "mongol josti retard"... Vraag me soms af of sommige users hier ook al zoiets hebben gehad bij hun geboorte..quote:Aan de carrière van de talentvolle aanvaller kwam abrupt een einde toen hij in de zomer van 1986 op vakantie in Spanje een hersenbloeding kreeg.
Zou je denken?quote:Op maandag 28 november 2011 22:01 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daardoor is hij (Rob de Wit) dus zo`n "mongol josti retard"... Vraag me soms af of sommige users hier ook al zoiets hebben gehad bij hun geboorte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |