In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrongquote:Op maandag 28 november 2011 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Stockholm heeft harde buurten hoor.
Misschien hebben ze wel veel Kone'squote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
In ieder land heb je die wel...en volgens mij zijn het in Stockholm niet de blonde mannen en vrouwen die voor problemen zorgen, correct me if i'm wrong
quote:Op maandag 28 november 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel veel Kone's
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Verdwaald?quote:Op maandag 28 november 2011 21:28 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Guidetti heeft een gedeelte van zijn jeugd in Kenia doorgebracht.
Maar het is wel zo.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ach, laten we erover ophouden, gaat nergens over.
Bron?quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
Misschien was het wel in straattaal of surinaams ofzo/.quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Krantenkoppen in de kleedkamer.Die jochies bij Feyenoord kunnen nog niet eens lezen.
En voor de Hollandse boys gewoon NL?quote:Op maandag 28 november 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Misschien was het wel in straattaal of surinaams ofzo/.
Zijn die er dan?quote:Op maandag 28 november 2011 21:30 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En voor de Hollandse boys gewoon NL?
Jezus, had een broer van Genee kunnen zijn qua hoofdgrootte.quote:
Moi aussiquote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
David de Vries doet me denken aan iemand.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
snap niet dat Bert van Marwijk Castaignos in de spits zet bij Oranje
Blijkt maar weer dat schrijvende journalisten echt niet op tv moeten.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Hey, een VI redacteur. Even een power nap.
En Waterreus die gelijk vond hebben heb je wel wakker kunnen afluisteren?quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Snap niet eens dat jij denkt dat iemand in de trollpost trapt.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
snap niet dat Bert van Marwijk Castaignos in de spits zet bij Oranje
quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Jivis het volgende:
Zou me met NEC en Excelsior wat meer zorgen maken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Evertjan het volgende:
Vi watcher van Heerenveen dan zit je op een dood spoor met je carričre![]()
Stel je voor dat je Jupiler league verslag moet maken.quote:Op maandag 28 november 2011 21:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Zou me met NEC en Excelsior wat meer zorgen maken.
quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Stel je voor dat je Jupiler league verslag moet maken.
Je weet van te voren dat het niemand behalve de ouders en de buren van de spelers wat boeit, en toch moet het blad en de uitzending er mee gevuld worden
of stukjes moeten schrijven over damesvoetbalquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Je weet van te voren dat het niemand behalve de ouders en de buren van de spelers wat boeit, en toch moet het blad en de uitzending er mee gevuld worden
Wilfried heeft het ook.quote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Albertoooo het volgende:
Is dat de nieuwe trend? de zijkanten van je haar scheef opscheren?
Ik wed dat je je dit weekend beter hebt vermaakt in de jupiler league in de competitie.. jezus wat een bagger was het weer qua voetbal niveauquote:Op maandag 28 november 2011 21:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Die paste echt totaal niet bij Heerenveen.quote:Op maandag 28 november 2011 21:34 schreef HenkieVdV het volgende:
Alfonso Alves, beste speler sinds die ene kerel in 1950 bij Heerenveen, dat was een baas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |