En in België eten ze waterkonijn.quote:
Indie komt van independent label, zegt nog niks over de muziek.quote:
Onovertroffen.quote:
Ik ben ook geen fan, maar veel betere zijn er niet geweest de laatste jaren.quote:
Adelequote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan, maar veel betere zijn er niet geweest de laatste jaren.
Ok kom maar met een tegenvoorbeeld, ik ben benieuwdquote:Op maandag 28 november 2011 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Amy is echt niet de beste zangeres van de afgelopen 10 jaar
eensquote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat niet voor misdeelde medelanders?quote:
Treurige waarheid.quote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat maakte Amy juist een stuk echter, dat kon je ook horen.quote:Op maandag 28 november 2011 20:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wel één van de beste en eentje die tenminste niet van het padje af is.
jawel. over t algemeen heb ik een hekel aan zingende mensenquote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Willen de gasten dit afzetten :
[ afbeelding ]
Geen slecht woord over de doden, maar no way één van de beste...
Hij is vandaag ook behoorlijk vrolijk ja.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef Specularium het volgende:
Raymann is een soort Herman van Veen voor Surinamers.
Zij gaat never nooit niet vergeten worden, al is het al allee omdat ze dood is gegaan.quote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef OProg het volgende:
Geweldig. Het ophemelen van een maf wijf die van de kaart is gegaan door drank en drugs en over een paar jaar door iedereen vergeten is.
En trouwens, je gaat je afvragen waarom deze mensen op tv een mening mogen hebben...
Britney Spearsquote:Op maandag 28 november 2011 20:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok kom maar met een tegenvoorbeeld, ik ben benieuwd
wat heeft dat nou met haar muziek te makenquote:Op maandag 28 november 2011 20:18 schreef OProg het volgende:
Geweldig. Het ophemelen van een maf wijf die van de kaart is gegaan door drank en drugs en over een paar jaar door iedereen vergeten is.
En trouwens, je gaat je afvragen waarom deze mensen op tv een mening mogen hebben...
quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef waaromniet1988 het volgende:
Tijd voor de film Gran Torino op Veronica
Ok truequote:
I don't get itquote:
Dat gevoel is juist, tis een ontzettend beperkte vent. Zelf zal hij vast menen ontzettend ruimdenkend te zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef wolferl het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat DWDD items altijd de liefhebberijen en hobby's van Mathijs zijn.
Elk bandje vind hij geweldig, en is een potentiële hit machine (9 van de 10 keer hoor je nooit meer van ze).
Hij is slechts de presentator, dus dat hoort erbij.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat moet-ie anders zeggen?
"Nou dames en heren, we hebben weer één of ander kutbandje in de studio waarvan ik de naam niet eens ga noemen. Ik ga gauw even schijten dan hoef ik die ellende tenminste niet mee te maken. Tot over één minuut, dan gaan we het over een film hebben waar ik niet naar toe zou gaan als ik u was."
Je gaat uit van het uiterste, maar een subjectieve mening zou aardig zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat moet-ie anders zeggen?
"Nou dames en heren, we hebben weer één of ander kutbandje in de studio waarvan ik de naam niet eens ga noemen. Ik ga gauw even schijten dan hoef ik die ellende tenminste niet mee te maken. Tot over één minuut, dan gaan we het over een film hebben waar ik niet naar toe zou gaan als ik u was."
Als je elke dag een bandje hebt dan kun je niet verwachten dat ze allemaal succesvol blijken te zijn toch? En als presentator moet je enthousiasme kunnen spelen, en dat doet Matthijs goed bij al die bandjes. En ik geloof gerust dat hij sowieso fan is van mensen die muziek maken, wat die muziek dan ook moge zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef wolferl het volgende:
Elk bandje vind hij geweldig, en is een potentiële hit machine (9 van de 10 keer hoor je nooit meer van ze).
graham norton is de enige die daarmee weg zou komen, maar vooral als matthijs de enige is die helemaal lyrisch is wordt het tenenkrommend. Hij mag mij betreft wat scherper aangezet zijn.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je gaat uit van het uiterste, maar een subjectieve mening zou aardig zijn.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:12 schreef Posucice het volgende:
Dat nieuwe comedy programma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je Matthijs ook echt zo nep lachen
Vat het niveau van het programma weer goed samenquote:Op maandag 28 november 2011 20:00 schreef Jivis het volgende:
HAHAHHA ER WORDT IEMAND IN ZIJN KRUIS GETRAPT HAHAHA
Volgens mij is muziek juist niet 1 van zijn uitgesproken hobby's. Hij vindt heus wel bands/nummers leuk maar dan wel een beetje de standaard dingen waarmee hij opgegroeid is en waar meer mensen mee aan komen die verder niet zoveel om muziek geven (vrij voorspelbare dingen dus) en die 3 aparte dingen die hij leuk vindt worden hem door Don Leo aangepraat.quote:Op dinsdag 29 november 2011 12:21 schreef wolferl het volgende:
Waarom heb ik altijd het gevoel dat DWDD items altijd de liefhebberijen en hobby's van Mathijs zijn.
En de lelijkste vrouw.quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:23 schreef Karina het volgende:
KOMENDE UITZENDING
Te gast in de uitzending van dinsdag 29 november 2011 is o.a.: Arthur Docters van Leeuwen. Muziek is er van Doeshka Vrede en tafeldame is Halina Reijn. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Met de lelijkste man van Nederland
Van Nieuwkerken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |