quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik moest even uitzoeken hoe en toen ik het had gevonden was BE me net een minuutje voor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om deze topicreeks elders op Fok! voort te zetten?
Laura Dekker #57 Hoe gaat het verder
Haar aankomst was een maand geleden. De nieuwswaarde is er zo onderhand wel een keer af. Misschien kan het topic naar R&P of naar SHO?
Dekker gaat nog naar de HISWA en brengt een boek uit, daarna zal het topic wel doodbloeden. Beetje raar om het na al die tijd hier voor die laatste loodjes nog te verhuizen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om deze topicreeks elders op Fok! voort te zetten?
Haar aankomst was een maand geleden. De nieuwswaarde is er zo onderhand wel een keer af. Misschien kan het topic naar R&P of naar SHO?
Och och. na al die tijd hier in NWS laura op de voet gevolgd te hebben, kan het toch nog wel even blijven staan? Als er niks meer te vertellen valt, zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wat is er zo lachwekkend aan? Amper 2 dagen na de dood van Amy Winehouse werd mijn topic over "ethische grenzen" al vanuit NWS naar R&P verplaatst: Amy Winehouse en ethische grenzenquote:
Reden te meer om dat zeilmeisjes-geneuzel naar R&P te verplaatsenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef Dagonet het volgende:
En je ziet dat jouw topic in één klap dood was.
Ja. En? Daarom moet oud nieuws over Laura Dekker maar in NWS blijven? Als mensen het interessant vinden, weten ze dat topic vast ook wel te vinden in R&P of SHO. Maar genoeg geklaagd...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef Dagonet het volgende:
En je ziet dat jouw topic in één klap dood was.
Dat topic wat jij aanhaalt, had wmb ook gewoon in NWS mogen blijven. Achtergronden is heel breed, veel breder dan sommigen denken. Jouw topic valt daar precies onder, maar zoals ik het zie, ook dit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is er zo lachwekkend aan? Amper 2 dagen na de dood van Amy Winehouse werd mijn topic over "ethische grenzen" al vanuit NWS naar R&P verplaatst: Amy Winehouse en ethische grenzen
Waarom moet een topic over een zeiltocht een maand na dato dan nog wel in NWS staan? De nieuwswaarde is er nu wel af. Wat nu alleen nog speelt, is hoe haar leven nu verder gaat. Of ze weer naar school gaat, of ze (alsnog) mentaal ineenstort, enzovoort. Perfecte materie voor R&P...
Oh dear. Weet je dan niet dat Laura mag blijven uit geloofsovertuiging?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja. En? Daarom moet oud nieuws over Laura Dekker maar in NWS blijven? Als mensen het interessant vinden, weten ze dat topic vast ook wel te vinden in R&P of SHO. Maar genoeg geklaagd...
F&L een optie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh dear. Weet je dan niet dat Laura mag blijven uit geloofsovertuiging?
ik dacht MENquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef Specularium het volgende:
Laura Dekker past beter in Hobbies.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Och och. na al die tijd hier in NWS laura op de voet gevolgd te hebben, kan het toch nog wel even blijven staan? Als er niks meer te vertellen valt, zakt het vanzelf weg.
Dit dus. Snap je mijn redenatie?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat topic wat jij aanhaalt, had wmb ook gewoon in NWS mogen blijven. Achtergronden is heel breed, veel breder dan sommigen denken. Jouw topic valt daar precies onder, maar zoals ik het zie, ook dit.
Als een vaste groep users graag wil blijven kijken hoe het met Laura verder gaat, hoe ze verder gaat met haar leven, nadat ze jarenlang zo ongeveer een wekelijks nieuwsitem was, vind ik dat ook onder achtergronden vallen. Het is misschien geen nieuws meer, maar het heeft er wel degelijk mee te maken.
Dat had je dus prima in het topic zelf kunnen vertellen, i.p.v. over de hoofden van de vaste posters heen de modjes lastig te vallenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Je neemt me TE serieus, timmmmm
Was gewoon even een plaagstootje. Laat dat topic maar lekker in NWS.
Hoewel ik wel moet zeggen dat ik oprecht niet begrijp waarom mensen nieuws zien in een verwend nest dat de wereld is rondgezeild, geen enkel officieel erkend record heeft neergezet, terwijl de reis al een maand geleden is voltooid. Op de website van het AD zie je ook nog steeds een aparte rubriek voor Laura. Niet te volgen dat van niets iets wordt gemaakt.
Altijd een betere optie, dan heb je namelijk een legitieme reden om niet welgevallige slowchat te wissen, het is hier immers (officieel dan) geen slowchat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:09 schreef paddy het volgende:
Daarom loopt de SC niet bij ons. Wij hebben feedback!
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 20:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Een zekere Yvonne en Nina spammen ons kneuterige NWS vol![]()
Maar beide topics horen niet in NWS. De een is al te verbaggerd om te redden, de ander naar GC geschopt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:49 schreef yvonne het volgende:
kijk eens in MED, de regels omtrent spam zijn aangepast.
Kun je dan niet beter een nieuwe (laten) openen?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:33 schreef Dagonet het volgende:
Lastig L_V, op zich begint er nu wel een normale discussie op gang te komen, ik denk dat ik gewoon de OP aanpas naar een normale tekst zonder dat paranoïde tintje. Dan worden nieuwe lezers niet op het verkeerde spoor gezet.
Wat is er zo bizar aan?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:54 schreef Elfletterig het volgende:
Het vragenuurtje is voorbij. Mag dit bizarre topic op slot?
Willem Alexander bij Javazee herdenking zonder uniform.
Zo gooi je wel een beetje je eigen glazen in Piet. En dit soort naam"grapjes" is nogal kinderachtig bovendien, vind je zelf ook niet?quote:
Het wordt inderdaad pas weer leuk bij Zeventienletterig. Als ik ooit nog eens een obvious kloon aanmaak, dan wordt de loginnaam zeventienletterig...quote:Op maandag 27 februari 2012 21:21 schreef sp3c het volgende:
het is zo ook niet Elfletterig meer
dan gaat de lol er een beetje vanaf
Dat is nog eens een goeie redenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:59 schreef Dagonet het volgende:
Nee, dat loopt wel lekker hier, gooi je het over naar KLB dan is het binnen tien posts stuk.
Je stelt van die lastige vragen, die ik dan weer moet gaan nazoeken:quote:Op maandag 12 maart 2012 12:25 schreef sp3c het volgende:
hoelang ben je NWS mod geweest?
wij slowchatten in belangrijke topics, als we dat nu nog gaan veranderen raakt heel fok! in de war
O, dit was in de NWS SC bedoeld. Als zelfs de mods het al niet kunnen vinden, geen wonder dat het dood isquote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef timmmmm het volgende:
Die interessant voor jou functie op de FP is veel te confronterend.
Interessant voor jou:
Meisje (15) ligt laveloos in WC op school
Naaktfoto's Glee-actrice gelekt
Chinese meisjes willen tijdreizen door zelfmoord
quote:Op maandag 12 maart 2012 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, dit was in de NWS SC bedoeld. Als zelfs de mods het al niet kunnen vinden, geen wonder dat het dood is
Morgenochtend?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:43 schreef Dagonet het volgende:
Ik zal straks eens kijken tijdens het ontbijt.
Nee, net, toen ik in het topic reageerde.quote:
Wat zijn dat voor ontbijt tijden?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, net, toen ik in het topic reageerde.
De tijden van iemand die om 8 uur vanochtend thuis kwam uit z'n werk.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor ontbijt tijden?²
Lekker Brinta nemen, zitten veel vezels in en kun je probleemloos de hele dag nemen. Mits je geen gluten allergie hebt uiteraard.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 16:19 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De tijden van iemand die om 8 uur vanochtend thuis kwam uit z'n werk.
Vergeet je ballen niet te scheren homes.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef sp3c het volgende:
ow ging je beginnen?
als het schoon is gaat hij weer open maar ik moet eerst eten en douchen en dat soort dingen
joh dan kom je niet nu maar over 2 maanden even langsquote:Op zondag 18 maart 2012 17:18 schreef Mylene het volgende:
Schaamhaar is niet fijn als je je vent pijpt. Dat bedoel ik dus eigenlijk.
Ik ben een lief onschuldige meid van mid 20, volle borsten, goed postuur en blond haar.quote:
En ik maar denken dat POL moderator een enorm opgeilend effect zou hebben bij derden.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:10 schreef sp3c het volgende:
ik ben dan een tikje aan de naieve kant maar je mod POL!
mij pak je niet (nul pun intended!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |