De Almachtige staat aan hun kant, het is een islamitische republiek!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Iran dan iets waarmee ze kerninstallaties effectief kunnen verdedigen tegen Tomahawks?
Dat was ook ongeveer mijn gedachtequote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Iran dan iets waarmee ze kerninstallaties effectief kunnen verdedigen tegen Tomahawks?
Dat zal dan ongetwijfeld daarna komen, dmv bijvoorbeeld bomaanslagen in Israël.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was ook ongeveer mijn gedachte
Niet te verdedigen tenzij ze zelf de agressor zijn lijkt me.
Raketten vanuit Libanon lijkt mij logischer, opzich.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld daarna komen, dmv bijvoorbeeld bomaanslagen in Israël.
Ik hoop het.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef ABombali het volgende:
Dit wordt zeker ook gezien als provocatie naar het westen toe?
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld daarna komen, dmv bijvoorbeeld bomaanslagen in Israël.
Gelukkig hebben ze nog steeds hun hand in de broek van Amerika, die ook maar al te graag een reden wil om Iran plat te gooienquote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.
Zo'n oorlog kan Israel onmogelijk verliezen, geen enkel land in de regio is in staat om Israel binnen te vallen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu nog wel, de vraag is hoe lang de onvoorwaardelijke steun voor Israël nog aan houdt. Ook vanuit Amerika komen geluiden dat een oorlog misschien toch niet de oplossing is.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo'n oorlog kan Israel onmogelijk verliezen, geen enkel land in de regio is in staat om Israel binnen te vallen.
Wat ik eerder verwacht is dat Israel wat bommen gooit, Iran stuurt vanuit Libanon en Iran wat raketten die kant op en dat was het dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |