De Almachtige staat aan hun kant, het is een islamitische republiek!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Iran dan iets waarmee ze kerninstallaties effectief kunnen verdedigen tegen Tomahawks?
Dat was ook ongeveer mijn gedachtequote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Heeft Iran dan iets waarmee ze kerninstallaties effectief kunnen verdedigen tegen Tomahawks?
Dat zal dan ongetwijfeld daarna komen, dmv bijvoorbeeld bomaanslagen in Israël.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat was ook ongeveer mijn gedachte
Niet te verdedigen tenzij ze zelf de agressor zijn lijkt me.
Raketten vanuit Libanon lijkt mij logischer, opzich.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Dat zal dan ongetwijfeld daarna komen, dmv bijvoorbeeld bomaanslagen in Israël.
Ik hoop het.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:56 schreef ABombali het volgende:
Dit wordt zeker ook gezien als provocatie naar het westen toe?
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze nog steeds hun hand in de broek van Amerika, die ook maar al te graag een reden wil om Iran plat te gooienquote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.
Zo'n oorlog kan Israel onmogelijk verliezen, geen enkel land in de regio is in staat om Israel binnen te vallen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk eerder een onvervalste oorlog. Die Israël overigens verliest zonder bondgenoten, dus die beginnen niet zomaar.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Nu nog wel, de vraag is hoe lang de onvoorwaardelijke steun voor Israël nog aan houdt. Ook vanuit Amerika komen geluiden dat een oorlog misschien toch niet de oplossing is.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zo'n oorlog kan Israel onmogelijk verliezen, geen enkel land in de regio is in staat om Israel binnen te vallen.
Wat ik eerder verwacht is dat Israel wat bommen gooit, Iran stuurt vanuit Libanon en Iran wat raketten die kant op en dat was het dan
Welnee, de steun van Amerika is relatief klein in verhouding tot het BNP tegenwoordig, daarnaast is geen van de omringende landen in staat om iets te doen daar het ze ontbreekt aan simpelweg een vergelijkbare militaire macht, geld en een goed opgeleide bevolking.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nu nog wel, de vraag is hoe lang de onvoorwaardelijke steun voor Israël nog aan houdt. Ook vanuit Amerika komen geluiden dat een oorlog misschien toch niet de oplossing is.
Mocht die steun van Amerika wegvallen, dan is het snel afgelopen met Israël.
Die hebben vast wel wat speelgoed van de Russen gekocht.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Niet alleen Westerse agressie, zij delen nog altijd een grens met die mallotige Pakistanen.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:14 schreef Nemephis het volgende:
OT: Toch niet meer dan logisch eigenlijk, dat Iran zich voorbereid op Westerse agressie?
ja hartstikke leuk... wat denk je dat als eerste de volle laag krijgt ?quote:
Die dingen zijn het eerste doelwit uiteraard. Eerst de luchtverdediging platgooien en daarna heeft de luchtmacht vrij spel. Net een potje Red Alert.quote:
Niks nieuws dus.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:43 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Nee, als "men"echt wil dat die installaties plat gaan, dan gaan ze plat.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
ghehe zo had ik het ook kunnen verwoorden, want dat is waar het op neerkomtquote:Op maandag 20 februari 2012 18:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, als "men"echt wil dat die installaties plat gaan, dan gaan ze plat.
Ja leuk. Maar ze kunnen niks platgooien wanneer Iran die raketten ondergronds brengtquote:Op maandag 20 februari 2012 18:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die dingen zijn het eerste doelwit uiteraard. Eerst de luchtverdediging platgooien en daarna heeft de luchtmacht vrij spel. Net een potje Red Alert.
dat kunnen ze welquote:Op maandag 20 februari 2012 19:09 schreef Peters6 het volgende:
[..]
Ja leuk. Maar ze kunnen niks platgooien wanneer Iran die raketten ondergronds brengt
ook leuk, maar ze werken niet tegen Iranquote:Op maandag 20 februari 2012 19:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
dat kunnen ze welbunkerbusters baby
de beste komen erg diep ze zijn wel (de ironie) nucleair
Je haalt wat dingetjes door elkaar. Dat zijn de nucleaire installaties, die mogelijk niet bereikbaar zijn. Daarnaast is het wel lastig raketjes afvuren als ze ergens diep onder de grond zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:48 schreef Peters6 het volgende:
[..]
ook leuk, maar ze werken niet tegen Iran
US bunker-buster 'not powerful enough' against Iran
http://ca.news.yahoo.com/(...)-iran-054825605.html
hij haalt meerdere dingen door elkaar het betreft de conventionele bunkerbusters de nucleaire bunkerbusters hebben heel veel meer punch en komen zodoende ook veel dieper.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Je haalt wat dingetjes door elkaar. Dat zijn de nucleaire installaties, die mogelijk niet bereikbaar zijn. Daarnaast is het wel lastig raketjes afvuren als ze ergens diep onder de grond zitten.
Maar die gaan echt niet ingezetten worden door de VS.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:55 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hij haalt meerdere dingen door elkaar het betreft de conventionele bunkerbusters de nucleaire bunkerbusters hebben heel veel meer punch en komen zodoende ook veel dieper.
Landschap van Iran is uitstekend voor een assymetrische oorlogsvoering die door de revolutionaire garde handig gebruikt gaat worden. En Iraans nuclear installaties aanvallen maakt hun meer strijdvaardig. De leiders van israel,VS zijn wijze politici, Iran aanvallen is zelfmoordquote:Op maandag 20 februari 2012 19:50 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Je haalt wat dingetjes door elkaar. Dat zijn de nucleaire installaties, die mogelijk niet bereikbaar zijn. Daarnaast is het wel lastig raketjes afvuren als ze ergens diep onder de grond zitten.
Het zal een aanval vanuit de lucht worden, geen invasie. En in de lucht is de VS oppermachtig, ze hebben gewoon vrij spel. Doelwit selecteren en hop. Gewoon prijsschieten.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef Peters6 het volgende:
[..]
Landschap van Iran is uitstekend voor een assymetrische oorlogsvoering die door de revolutionaire garde handig gebruikt gaat worden. En Iraans nuclear installaties aanvallen maakt hun meer strijdvaardig. De leiders van israel,VS zijn wijze politici, Iran aanvallen is zelfmoord
maar dat was het punt niet peters zei dat het nite mogelijk was en ik zei van wel. en of ze wel of niet gebruikt worden ligt een beetje aan de situatie. ze zullen het bij voorkeur met conventionele wapens doen maar als het niet anders kan sluit ik niks uitquote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Maar die gaan echt niet ingezetten worden door de VS.
je vergeet de artiesquote:Op maandag 20 februari 2012 20:17 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het zal een aanval vanuit de lucht worden, geen invasie. En in de lucht is de VS oppermachtig, ze hebben gewoon vrij spel. Doelwit selecteren en hop. Gewoon prijsschieten.
de VS gaat natuurlijk nooit kruisraketten afvuren voordat dergelijke threats uitgeschakeld zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef perseverance het volgende:
Iran heeft nog wel wat Russische Tor M1 air defence. Werkt niet op grote hoogte. Ze kunnen er wel de eerste kruisraketten mee uit de lucht halen in theory, maar het zal natuurlijk de eerste prioriteit zijn om die dingen wat te slopen met wat meer advanced materiaal dan een kruisraketje.
Probleem is de installatie in Fordow, die is met conventionele wapens niet te pakken... Misschien is dat de reden dat de UK en de US Israel proberen af te remmen. De Israeliers zijn niet gek en weten dat er maar één oplossing voor deze installatie is...
Desalnietemin hoop ik dat ze 't toch snel doen. Als Iran een nucleair wapen krijgt hebben ze een vrijbrief om terroristische organisaties zoveel te steunen als ze willen. Stel dat ze Hezbollah zenuwgas leveren en zij gebruiken dit tegen Israel. Of aan terroristen die het in het Westen inzetten... wat dan? Nu is er nog een stuk achter de deur.
MAD werkt niet voor Iran, omdat zij bereid zijn terrorisme te steunen.
Dat is natuurlijk geen reden. Veel van de kernmachten gebruiken direct of indirect terrorisme om hun doelen te bereiken, een groot voorbeeld is Pakistan die feitelijk de Taliban heeft gesticht en nog steeds steunt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:29 schreef perseverance het volgende:
Iran heeft nog wel wat Russische Tor M1 air defence. Werkt niet op grote hoogte. Ze kunnen er wel de eerste kruisraketten mee uit de lucht halen in theory, maar het zal natuurlijk de eerste prioriteit zijn om die dingen wat te slopen met wat meer advanced materiaal dan een kruisraketje.
Probleem is de installatie in Fordow, die is met conventionele wapens niet te pakken... Misschien is dat de reden dat de UK en de US Israel proberen af te remmen. De Israeliers zijn niet gek en weten dat er maar één oplossing voor deze installatie is...
Desalnietemin hoop ik dat ze 't toch snel doen. Als Iran een nucleair wapen krijgt hebben ze een vrijbrief om terroristische organisaties zoveel te steunen als ze willen. Stel dat ze Hezbollah zenuwgas leveren en zij gebruiken dit tegen Israel. Of aan terroristen die het in het Westen inzetten... wat dan? Nu is er nog een stuk achter de deur.
MAD werkt niet voor Iran, omdat zij bereid zijn terrorisme te steunen.
Ik denk eerder dat die generaal bedoelt dat ze niet werken met een 1 aanval.. er zijn dus meerdere nodig van die bommen.. het is ook een kwestie van logisch nadenken als 1 niet werkt tja dan zal je er meerdere op moeten gooien net zolang tot de ondergrondse verrijking installatie is bereikt en vernietigd.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:48 schreef Peters6 het volgende:
[..]
ook leuk, maar ze werken niet tegen Iran
US bunker-buster 'not powerful enough' against Iran
http://ca.news.yahoo.com/(...)-iran-054825605.html
`No bastard ever won a war for dying for his country`quote:Op maandag 20 februari 2012 21:18 schreef Barbaaf het volgende:
Heerlijke hypocrisie hier weer, het gebruiken van kernwapens, om Iran ervan te weerhouden kernwapens te ontwikkelen, goedpraten
Israel zal eerder aanvallen dan de VS, simpelweg omdat ze wel moeten. Ze hebben niet, itt de VS, de mogelijkheid om meerdere aanvallen uit te voeren over langere tijd. Daarvoor hebben ze simpelweg te weinig vliegtuigen. De VS heeft een partij lange afstands bommenwerpers die genoeg bommen kunnen meenemen om elk gebouw dt ook maar iets met het programma te maken heeft tien keer kapot te smijten bij de eerste aanval. Israel heeft een riedel aan f15's en f16's. Daarmee kun je Iran niet lang bombarderen zonder je luchtverdediging te verzwakken.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef Rensjebree het volgende:
Geef ze is ongelijk!
Europa en usa stomen maar door met nucleaire installaties, en dat mag maar allemaal!
Maar nee als iran het doen is het op eens een bedreiging voor de hele wereld...
Niet zo gek dat ze het verdedigen.
Turkije is wat dat betreft echt volledig kansloos, logistiek gaat dat nooit lukken tegen een land met een betere luchtvloot dat tegen een invasie vecht.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:27 schreef PKRChamp het volgende:
Ik denk dat de Turken het enige land in het midden oosten is die de Joden echt van de kaart kunnen vegen, maar de kans dat dit gebeurt lijkt mij erg klein.
Ik vind zelf dat de Amerikanen/Britten dit maar moeten oplossen doormiddel van die Joden uit Palestina te trappen en ze een nieuw onderkomen te geven in de USA. Aangezien de USA en de Joden elkaar toch zo graag willen helpen lijkt mij dat de beste oplossing. In een klap is het gelijk rustiger daar in het midden oosten en is er ook geen reden meer voor spierballentaal en oorlogsdreiging.
(het zal helaas wel nooit gebeuren.)
Zelfs Turkije heeft een hoop bezuinigd op haar oorlogsapparaat. Sindsdien gaat het daar beter met hun economie terwijl aartsrivaal Griekenland lekker doorging.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkije is wat dat betreft echt volledig kansloos, logistiek gaat dat nooit lukken tegen een land met een betere luchtvloot dat tegen een invasie vecht.
Er doet bij het volgende songfestival wel een Jood mee namens Turkije! dus vergeet niet op Turkije te stemmen
Auw.quote:
De ironie.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:34 schreef GewoneMan het volgende:
en het nucleaire programma van iran moet gestopt worden, WMB zelfs met gebruik van nucleaire bunkerbusters als er geen andere methode is.
Kernwapens gooien is kernwapens gooien.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Als eerste een kernwapen op een stad gooien, dat is een ware first strike.
Maar een nucleaire bunkerbuster is toch van een andere soort. Het treft alleen het beoogde militaire doel.
En als je dan terugslaat met een nuke/WMD, heb je de first strike uitgevoerd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, er is een enorm verschil. Een kernwapen op een stad is een vreselijk scenario. Honderdduizenden burgerslachtoffers. Een nucleaire bunkerbuster vernietigt heel doelgericht een militaire installatie en doodt enkel degenen in de bunker. Een precisie-aanval. Sommige bunkers zitten zo diep en zijn dermate verstevigd dat enkel een nucleaire bom krachtig genoeg is om deze te treffen. Zoiets is niks anders dan een simpelweg extreem krachtige uitvoering van een bunkerbuster met conventionele lading.
true maar dat is IMHO beter dan een land als iran een kernwapen te laten scoren. plain and simple.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:49 schreef WH141 het volgende:
[..]
De ironie.
Kernwapens inzetten om Iran ervan te weerhouden ze zelf te ontwikkelen.
Trouwens, mocht de VS zoiets als first strike doen dan geven ze hun positie als leidende wereldmacht definitief op.
Misschien moeten we een commissie invoeren die daarover oordeelt ;-)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
En als je dan terugslaat met een nuke/WMD, heb je de first strike uitgevoerd?
Noord Korea had men anders ook geen problemen mee en schat de kans dat Noord Korea Seoul in de as legt een stuk hoger in dan dat de ayatollah's collectief zelfmoord plegen door een kernwapen te laten afgaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 01:09 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
true maar dat is IMHO beter dan een land als iran een kernwapen te laten scoren. plain and simple.
En wat moet er met de rest van de Israëli gebeuren danquote:Op maandag 20 februari 2012 18:27 schreef PKRChamp het volgende:
Ik denk dat de Turken het enige land in het midden oosten is die de Joden echt van de kaart kunnen vegen, maar de kans dat dit gebeurt lijkt mij erg klein.
Ik vind zelf dat de Amerikanen/Britten dit maar moeten oplossen doormiddel van die Joden uit Palestina te trappen en ze een nieuw onderkomen te geven in de USA. Aangezien de USA en de Joden elkaar toch zo graag willen helpen lijkt mij dat de beste oplossing. In een klap is het gelijk rustiger daar in het midden oosten en is er ook geen reden meer voor spierballentaal en oorlogsdreiging.
(het zal helaas wel nooit gebeuren.)
ze hebben anders in het verleden altijd stand gehouden tegen de gigantische overmacht die hun dood wilden hebben omdat ze joods zijn. maar geschiedenis zal niet je sterkste punt zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:46 schreef Killaht het volgende:
Mensen die denken dat er een oorlog komt.Goedkeuring van China en Rusland is nodig en die krijgt de VS niet.
En Israël is niets meer dan een keffend schoothondje van de VS, die durft (en kan) niks zonder zijn baasje.
ja en die zullen een keer foei dat vinden wij niet aardig roepen naar obama en vervolgens doen ze niks. denk jij nou echt dat china of rusland zijn handen daaraan gaat branden? tuurlijk niet en turkije al helemaal nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Leuk maar als je Iran aanvalt heb je stront aan de knikker aangezien Rusland, China en zelfs Turkije daar niet gediend van zullen zijn.
Nou, vertel! En leg dan direct even uit hoe dat goedpraat dat een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime) als Iran een nucleair wapen ontwikkelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je kan Iran moeilijk ongelijk geven als ze een kernwapen ontwikkelen. [b][b]Moet je eens zien hoe die Israëlische en Amerikaanse beesten tekeer gaan.[/b][/b] Ze hebben niet alleen het recht zichzelf te verdedigen, ze hebben er ook de reden toe.
Er zullen veel Iraniërs denken als jij. Wensdenken, heet dat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Alle drie de landen hebben grote belangen bij Iran, als je Iran aanvalt kunnen ze niet meer op de steun van die landen rekenen terwijl de VS die wel nodig heeft.
Wat een onzinquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nou, vertel! En leg dan direct even uit hoe dat goedpraat dat een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime) als Iran een nucleair wapen ontwikkelt.
Ja want economische schade zullen die landen accepteren omdat Amerika de pik van Israël achterna loopt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Er zullen veel Iraniërs denken als jij. Wensdenken, heet dat.
Welke gigantische overmachten? De arabische conflicten, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:00 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze hebben anders in het verleden altijd stand gehouden tegen de gigantische overmacht die hun dood wilden hebben omdat ze joods zijn. maar geschiedenis zal niet je sterkste punt zijn![]()
israelische leger zijn de best getrainde millitairen in de wereld
ik weet niet welk punt je wil bewijzen? maar ik ben geen jood hoor ik ben 100% nederlander en 100% atheist dus welk belang heb ik erbij om israel de best getrainde millitairen te noemen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Welke gigantische overmachten? De arabische conflicten, laat me niet lachen.
Yeah right..beste van de wereld, iedereen vind zichzelf de beste.
Herhaal het nog even een paar keer, misschien wordt het dan waar!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinIsraël is een veel gevaarlijk land die gewoon zonder blikken of blozen aan het moorden slaagt. Israël is een veel en veel gevaarlijker land met gekken aan het bestuur.
Dat denk jij, de wereld is kleiner geworden, landen hebben elkaar nodig. De VS heeft veel belangen bij China en Rusland, niet alleen militair, maar ook economisch. En hun mening zal dus zwaar meewegen in een besluit al dan wel niet aan te vallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:03 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja en die zullen een keer foei dat vinden wij niet aardig roepen naar obama en vervolgens doen ze niks. denk jij nou echt dat china of rusland zijn handen daaraan gaat branden? tuurlijk niet en turkije al helemaal niet
Ik wil weten, waar je het vandaan haalt dat ze het beste leger hebben.., niks persoonlijks.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik weet niet welk punt je wil bewijzen? maar ik ben geen jood hoor ik ben 100% nederlander en 100% atheist dus welk belang heb ik erbij om israel de best getrainde millitairen te noemen?
Als je objectief gaat kijken naar de legers van de landen, qua ervaring, opleiding en materieel, dan steekt Israël daar met kop en schouders boven de rest van het Midden-Oosten uit. Hell, ze hebben een beter leger dan de Europese landen bij elkaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:14 schreef Killaht het volgende:
[..]
Welke gigantische overmachten? De arabische conflicten, laat me niet lachen.
Yeah right..beste van de wereld, iedereen vind zichzelf de beste.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:24 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Als je objectief gaat kijken naar de legers van de landen, qua ervaring, opleiding en materieel, dan steekt Israël daar met kop en schouders boven de rest van het Midden-Oosten uit. Hell, ze hebben een beter leger dan de Europese landen bij elkaar.
Daarentegen zijn de Arabische legers (van toen én nu) ronduit zwak te noemen; zelfs gecombineerd.
Dus waar die lieden in dit topic die Israël ten onder zien gaan als "Amerika stopt ze te beschermen", hun wijsheid vandaan halen weet ik niet, maar niet van de realiteit in elk geval.
naast het feit dat geschiedenis niet je sterkste punt is bewijs je ook nog even dat begrijpend lezen een brug tever is en dat je ook niet in staat bent normaal een discussie te voerenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:30 schreef Killaht het volgende:
[..]
Tuurlijkx 80.000 Europa laat van Israël een grote krater over man, gedraag je hor. Wat een onzin verkondig jij zeg. Ik weet niet waar jij die onwaarheden vandaan haal, met je realiteit.
Op basis van de gegevens van de CIA is Duitsland het 5e en UK 3e sterkste leger in de wereld, Israel komt op plaats 9...http://www.alletop10lijstjes.nl/10-sterkste-legers/
Niemand in dit topic wil Israël kwaad doen, als ik voor hen mag spreken, geven ze alleen aan dat er GEEN reden is om Iran aan te vallen en JUIST Israël de agressor is in dit verhaal en dus tegengehouden moet worden.
Als je werkelijk gelooft dat Israël een vredelievend land is, dan is elke discussie bij voorbaat al zinloos. Ik heb vooralsnog geen Iraneze bedreigingen gehoord of gelezen behalve dat ene met die vertalingsfout.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:21 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Herhaal het nog even een paar keer, misschien wordt het dan waar!
Wie denk je dat je voor de gek houdt?
vertalingsfoutquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:39 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Als je werkelijk gelooft dat Israël een vredelievend land is, dan is elke discussie bij voorbaat al zinloos. Ik heb vooralsnog geen Iraneze bedreigingen gehoord of gelezen behalve dat ene met die vertalingsfout.
Israël daarentegen....
Ik vind het knap dat je mijn geschiedenis in twijfel trekt, terwijl je niks van mijn achtergrond weet. Dit geeft al aan dat je voor jezelf dingen invult en al snel bevooroordeeld bent, waardoor je mening veelal subjectief is en de je toegevoegde waarde nihil is. Ik kom met bronnen waarop ik mijn feiten kan baseren, jij komt met dezelfde onzin overnieuw.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
naast het feit dat geschiedenis niet je sterkste punt is bewijs je ook nog even dat begrijpend lezen een brug tever is en dat je ook niet in staat bent normaal een discussie te voeren![]()
hint: we hadden het erover dat israel de beste getrainde soldaten heeft, maar als we ergens hebben genoemd dat we denken dat israel europa van de kaart kan vegen moet je dat vooral even quoten.
Ik vind het grappig dat je Iran "een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime)" noemt. Potentieel ook nog, vergeleken met Israël en de VS.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Nou, vertel! En leg dan direct even uit hoe dat goedpraat dat een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime) als Iran een nucleair wapen ontwikkelt.
klopt sterker nog je bent er een kei in. succes ik ben uitgepraat met jouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:45 schreef Killaht het volgende:
Gebakken lucht praten kan ik namelijk ook.
iran heeft geen kernwapens dus nogal wiedus dat ze die niet hebben gebuiktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je Iran "een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime)" noemt. Potentieel ook nog, vergeleken met Israël en de VS.
Hoeveel landen is Iran binnengevallen? Hoe vaak heeft Iran nucleaire wapens gebruikt? En de VS? Hm? En hoe vaak is de VS een ander land binnengevallen? In ieder geval tweemaal sinds 2000 onder het mom van War on Terror. Welk land bouwt nederzettingen op een grondgebied dat niet van hen is?
Hoe oorlogzuchtig is Iran nou echt vergeleken met de VS? Hm?
Lastig he discussie voeren. Loop er maar weg van, want een antwoord op mijn vragen kun je niet geven. Ik stel je een simpele vraag en daar kun je nog geeneens antwoord op geven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
klopt sterker nog je bent er een kei in. succes ik ben uitgepraat met jou
Er is een verschil tussen kunnen en willen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het grappig dat je Iran "een instabiel en potentieel levensgevaarlijk land (regime)" noemt. Potentieel ook nog, vergeleken met Israël en de VS.
Hoeveel landen is Iran binnengevallen? Hoe vaak heeft Iran nucleaire wapens gebruikt? En de VS? Hm? En hoe vaak is de VS een ander land binnengevallen? In ieder geval tweemaal sinds 2000 onder het mom van War on Terror. Welk land bouwt nederzettingen op een grondgebied dat niet van hen is?
Hoe oorlogzuchtig is Iran nou echt vergeleken met de VS? Hm?
De VS heeft ze wel én heeft ze gebruikt. Toch lijken 'we' banger te zijn voor Iran die geen kernwapens heeft én andere landen niet is binnengevallen. Wat nogal wiedes is dat je ervan uitgaat dat Iran ze wel zal gebruiken wanneer ze wel kernwapens hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:52 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
iran heeft geen kernwapens dus nogal wiedus dat ze die niet hebben gebuikt![]()
Ik ben er niet blij mee dat de VS zich zo agressief opstelt tegen Iran. En je dan maar afvragen waarom Iran blaft en zich agressiever opstelt.quote:ik geef toe dat de VS vaak betrokken is maar ja ze zijn dan ook de hoofd agent in de wereld zeg maar. dat er mensen niet blij mee zijn ben ik me van bewust zelf ben ik er wel blij mee vooral als ze ze de kern speeltjes van iran afpakken![]()
Iemand die achter zijn woorden staat. Mooi.quote:je mag van mij vinden wat je wil maar ik sta achter mijn woorden, ik begrijp best dat een moslim of iemand uit iran dat anders ziet![]()
ben ik bevooroordeeld? ja absoluut maar niet meer of minder dan de tegenpartij
En tussen daadwerkelijk agressief zijn en alleen maar (terug)blaffen. Je punt is?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:02 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen kunnen en willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |