Het ging mij om de laatste zin. Zou je er niet om willen laten bannen. Zou tegenargumenten er tegen willen zien. Dat je tegenwoordig hetzelfde doet over moslims zoals je al een tijdje over Joden post boeit me niet. Zelfde laken een pak. Toen ik eerst hoorde dat het een mening was? Heb ik de andere reacties wel laten staan (alhoewel ik zeker wist dat ik de eerste reacties weggehaald heb, maar vreemd genoeg toch is blijven staan of terug gezet is wat dan ook..kan ik niet zien) Qua reactie was de melding van Nuance gewoon terecht.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 02:03 schreef NorthernStar het volgende:
Eén vraag voor wie het aangaat, om even over na te denken, hoef er geen antwoord op.
Als iemand een topic opent om de voortdurende demonisatie van moslims en de dubbele standaard die daarbij gebruikt wordt onder de aandacht te brengen, daarbij zelfs nog het woord 'dehumanisatie' gebruikt, en vervolgens in een post diezelfde moslims met kk vergelijkt, is dat laatste dan:
a. die persoons mening
b. een hard voorbeeld van wat er zoal geroepen wordt
Het is lastig, ik weet het, maar doe je best.
Welterusten
Ah wat kan een mens nog zeggen Paddy, geconfronteerd met zoveel wijsheid en inzicht.quote:
Noem m'n eerste ban ever maar geen gevolgen.quote:Jij geen gevolgen voor je handelen? Dan anderen ook geen gevolgen als het aan mij ligt
Hij is al afgehandeld, maar moest grinniken om deze feedbackmeldingquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:53 schreef Disana het volgende:
Het barst momenteel van de honden die zelfmoord plegen. Maar deze was toch echt eerst.
'De straat lag bezaaid met harakirihonden.'quote:Op woensdag 15 februari 2012 02:29 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij is al afgehandeld, maar moest grinniken om deze feedbackmelding
Volgens mij is zo een oproep tot moord strafbaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:39 schreef Hathor het volgende:
Aangifte? Geef dat gezwel gewoon een nekschot, ik betaal de kogel wel.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:31 schreef Dagonet het volgende:
Ik moest even uitzoeken hoe en toen ik het had gevonden was BE me net een minuutje voor.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om deze topicreeks elders op Fok! voort te zetten?
Laura Dekker #57 Hoe gaat het verder
Haar aankomst was een maand geleden. De nieuwswaarde is er zo onderhand wel een keer af. Misschien kan het topic naar R&P of naar SHO?
Dekker gaat nog naar de HISWA en brengt een boek uit, daarna zal het topic wel doodbloeden. Beetje raar om het na al die tijd hier voor die laatste loodjes nog te verhuizen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
Wordt het zo onderhand niet eens tijd om deze topicreeks elders op Fok! voort te zetten?
Haar aankomst was een maand geleden. De nieuwswaarde is er zo onderhand wel een keer af. Misschien kan het topic naar R&P of naar SHO?
Och och. na al die tijd hier in NWS laura op de voet gevolgd te hebben, kan het toch nog wel even blijven staan? Als er niks meer te vertellen valt, zakt het vanzelf weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef Elfletterig het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |