quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Team Rutger. Geweld is voor mietjes.
Dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Wie zaait zal oogsten.
Ze zuigen net zo lang tot ze een reactie krijgen en als ze die een keer krijgen, gaan ze janken.
iemand kan natuurlijk ook niet weggaan en aan blijven bellen tot je weer opendoet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom moet je hem dan gelijk aanvallen? Praat gewoon of doe de deur niet open.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Oldie57 het volgende:
Die klootzak van een Rutger kunnen ze wat mij betreft gerust slaan hoor. Ik zou dat stuk ongedierte graag een linkse directe op zijn (blaas)kaak willen geven. Deze lamlul zorgt er in zijn eentje voor dat capabele mensen er niet over peinzen de politiek in te gaan. Rutger is gewoon Staatsvijand nummer 1.
Als die mensen zich daardoor al tegen lten houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Oldie57 het volgende:
Die klootzak van een Rutger kunnen ze wat mij betreft gerust slaan hoor. Ik zou dat stuk ongedierte graag een linkse directe op zijn (blaas)kaak willen geven. Deze lamlul zorgt er in zijn eentje voor dat capabele mensen er niet over peinzen de politiek in te gaan. Rutger is gewoon Staatsvijand nummer 1.
112 bellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
iemand kan natuurlijk ook niet weggaan en aan blijven bellen tot je weer opendoet.
en als Rutger ergens bekend om staat is het zijn vermogen om een normaal gesprek aan te gaan
Echte mannen bellen 112 als iemand ze lastigvalt?quote:
Echte mannen vliegen een journalist naar de keel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echte mannen bellen 112 als iemand ze lastigvalt?
En niet bepaald een linkse moralist die Kinnegingquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef nikk het volgende:
Apart. Ik ken Kinneging juist als een buitengewoon kalm persoon. Rutger zal het wel ernaar hebben gemaakt.
Ach als iemand 't bloed onder je nagels vandaag haalt met zijn kinderachtig gedrag.. erg begrijpelijk. En daarna kan hij lekker janken dat ze zo gemeeheeheen tegen hem zijn. Calimerootje, die Rutger.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echte mannen vliegen een journalist naar de keel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |