quote:Op maandag 27 februari 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
Team Rutger. Geweld is voor mietjes.
Dit.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
Wie zaait zal oogsten.
Ze zuigen net zo lang tot ze een reactie krijgen en als ze die een keer krijgen, gaan ze janken.
iemand kan natuurlijk ook niet weggaan en aan blijven bellen tot je weer opendoet.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Waarom moet je hem dan gelijk aanvallen? Praat gewoon of doe de deur niet open.
quote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Oldie57 het volgende:
Die klootzak van een Rutger kunnen ze wat mij betreft gerust slaan hoor. Ik zou dat stuk ongedierte graag een linkse directe op zijn (blaas)kaak willen geven. Deze lamlul zorgt er in zijn eentje voor dat capabele mensen er niet over peinzen de politiek in te gaan. Rutger is gewoon Staatsvijand nummer 1.
Als die mensen zich daardoor al tegen lten houdenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:26 schreef Oldie57 het volgende:
Die klootzak van een Rutger kunnen ze wat mij betreft gerust slaan hoor. Ik zou dat stuk ongedierte graag een linkse directe op zijn (blaas)kaak willen geven. Deze lamlul zorgt er in zijn eentje voor dat capabele mensen er niet over peinzen de politiek in te gaan. Rutger is gewoon Staatsvijand nummer 1.
112 bellen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:27 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
iemand kan natuurlijk ook niet weggaan en aan blijven bellen tot je weer opendoet.
en als Rutger ergens bekend om staat is het zijn vermogen om een normaal gesprek aan te gaan
Echte mannen bellen 112 als iemand ze lastigvalt?quote:
Echte mannen vliegen een journalist naar de keel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echte mannen bellen 112 als iemand ze lastigvalt?
En niet bepaald een linkse moralist die Kinnegingquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef nikk het volgende:
Apart. Ik ken Kinneging juist als een buitengewoon kalm persoon. Rutger zal het wel ernaar hebben gemaakt.
Ach als iemand 't bloed onder je nagels vandaag haalt met zijn kinderachtig gedrag.. erg begrijpelijk. En daarna kan hij lekker janken dat ze zo gemeeheeheen tegen hem zijn. Calimerootje, die Rutger.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Echte mannen vliegen een journalist naar de keel.
Ja die stoute Amerikanen die ons bevrijdden van de Duitsers. Snapten ze niet dat geweld altijd fout is?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Wokkel het volgende:
Je hoeft geen hoogleraar te zijn om het te weten: Geweld is altijd fout.
Tsja, maar je weet wel dat als je het bij Rutger doet je zo in het nieuws komt. Ik praat Rutger echt niet goed hoor, dit was wel te verwachten, maar ik had 't eerder verwacht bij een echte tokkie dan bij een hoogleraartokkiequote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ach als iemand 't bloed onder je nagels vandaag haalt met zijn kinderachtig gedrag.. erg begrijpelijk. En daarna lekker janken dat ze zo gemeeheeheen tegen je zijn.
Yes een Godwin!quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die stoute Amerikanen die ons bevrijdden van de Duitsers. Snapten ze niet dat geweld altijd fout is?
Triest, hele discussie dood door jou.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja die stoute Amerikanen die ons bevrijdden van de Duitsers. Snapten ze niet dat geweld altijd fout is?
Hoho, ik vergeleek niemand met Hitler. Geen prijs voor u.quote:
Tijd voor een pollquote:Op maandag 27 februari 2012 20:33 schreef rutger05 het volgende:
Onbeschoft figuur die Rutger Castricum. Probeerde natuurlijk Naema Tahir te intimideren door haar thuis op te zoeken. Valt mij mee dat het niet veel vaker gebeurt.
Vind ik wel ja. En Irak ook.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef Perrin het volgende:
Goed, de acties van onze militairen in Afghanistan dan. Ook per definitie fout?
Ik vergelijk niemand daarmee suffie, ik probeer alleen de 'geweld is altijd fout'-blaters een beetje te laten nadenken over de onzinnigheid van hun uitspraakjes.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:38 schreef bijdehand het volgende:
Rutger vergelijken met de nazi's en zo'n foute hoogleraar met de bevrijders_!x10000
Onzin.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Wokkel het volgende:
Geweld tegen een journalist is altijd fout. En ja, nu kan je domme gevallen gaan bedenken waarin een groepje journalisten iemand in elkaar slaat ofzo maar je weet wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vergelijk niemand daarmee suffie, ik probeer alleen de 'geweld is altijd fout'-blaters een beetje te laten nadenken over de onzinnigheid van hun uitspraakjes.
Hebben journalisten een andere status dan gewone stervelingen?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Geweld tegen een journalist is altijd fout.
De telegraaf zal niet een beetje overdrijven met het overweldigende trauma dat de hoernalist heeft opgelopenquote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rutger Castricum is geen journalist en bedrijft ook geen journalistiek.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Luister suffie, iemand de keel afknijpen omdat hij iets te lang aanbelt valt moeilijk te vergelijken met Duitsland in de jaren 40 of Afghanistan anno nu. Wanneer iemand op basis van woorden iemand anders aanvalt is het gewoon fout, punt.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vergelijk niemand daarmee suffie, ik probeer alleen de 'geweld is altijd fout'-blaters een beetje te laten nadenken over de onzinnigheid van hun uitspraakjes.
Idd.. gewoon een etter met een camera.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:41 schreef Graslul het volgende:
[..]
Rutger Castricum is geen journalist en bedrijft ook geen journalistiek.
Ja. Wel in de hoedanigheid als journalist.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hebben journalisten een andere status dan gewone stervelingen?
Stalken is ook een vorm van geweldquote:Op maandag 27 februari 2012 20:35 schreef Wokkel het volgende:
Nee hoor. Het is een vrij beroep (logisch met vrijheid van drukpers en meningsuiting in de grondwet). Iedereen mag het doen, er kan (en mag, imho) dus geen bijzondere status aan worden gegeven.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wel in de hoedanigheid als journalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |