Als ik wil dan kan ik mijn zorgverzekering met rustig met 50 euro omlaag brengen, en dan hou ik geld over, maar dat doe ik nu ook al. Maar iemand met een minder goed salaris heeft gewoon het geld er niet voor. Die kan dat geld dat hij niet aan de verzekering kan spenderen ook niet opzij leggen om te sparen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:59 schreef trovey het volgende:
Tja, iets niet verzekeren betekend risico lopen, zeker als je dat geld wat je niet uitgeeft aan die verzekering niet gaat sparen maar gaat uitgeven.
Dat ligt er maar aan over welke groep we het hebben. Ik heb zelf ook geen hoog inkomen maar zorg er wel voor dat ik goed verzekerd ben juist omdat ik niet ineens hele grote bedragen kan ophoesten als het misgaat. Betekent dat er inderdaad na de vaste lasten niet veel meer overblijft maar ik slaap wel goed. Dus over wie hebben we het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als ik wil dan kan ik mijn zorgverzekering met rustig met 50 euro omlaag brengen, en dan hou ik geld over, maar dat doe ik nu ook al. Maar iemand met een minder goed salaris heeft gewoon het geld er niet voor. Die kan dat geld dat hij niet aan de verzekering kan spenderen ook niet opzij leggen om te sparen.
Over mensen die wellicht wel het risico willen lopen, want ze hebben de creditcard en betalen dan maar wat meer mocht het nodig zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:04 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan over welke groep we het hebben. Ik heb zelf ook geen hoog inkomen maar zorg er wel voor dat ik goed verzekerd ben juist omdat ik niet ineens hele grote bedragen kan ophoesten als het misgaat. Betekent dat er inderdaad na de vaste lasten niet veel meer overblijft maar ik slaap wel goed. Dus over wie hebben we het?
Ik zal niet zeggen dat het extreem ethisch is van Wehkamp etc, maar ik vind dat de verantwoordelijkheid nog altijd bij de koper ligt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:06 schreef Jellereppe het volgende:
Sommige bedrijven zoals www.Wehkamp.nl zijn groot geworden door zulke mensen. Eerst de lusten, maar de lasten worden voor het gemak vergeten.
Oh, Henk bestel jij die wasmachine even. Ja, schat ik ben al bezig. Terwijl het duurzame goed nog niet is afbetaald bestellen ze maar raak. Dan loopt het flink op. Ik ben van mening dat www.Wehkamp.nl en andere bedrijven de mensen tegen hun koopgedrag moeten beschermen.
Maar het is zo makkelijk en verleidelijk. Een druk op de knop.
Dan is het gewoon hun eigen risico als het misgaat. Creditcard moet je alzo nooit nemen als je een laag inkomen hebt en een gat in je hand, dat is vragen om problemen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:10 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Over mensen die wellicht wel het risico willen lopen, want ze hebben de creditcard en betalen dan maar wat meer mocht het nodig zijn.
Mee eens. Maar sommigen kunnen die verantwoordelijkheid niet aan. Daar wringt het hem. Wehkamp en de andere bedrijven waar je op rekening kunt bestellen kunnen op zijn minst hun verantwoordelijkheid nemen. Eerst kijken wat iemand aan schulden heeft uitstaan en daarna pas leveren of niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het extreem ethisch is van www.Wehkamp.nl etc, maar ik vind dat de verantwoordelijkheid nog altijd bij de koper ligt.
Als je iets niet kan betalen moet je het niet kopen en als je dat toch doet moet je de gevolgen van je eigen domheid ondervinden.
Ik snap trouwens niet waarom er links in je quote komen wanneer ik je quote
Dat is dan het enige goede aan Zalandoquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mee eens. Maar sommigen kunnen die verantwoordelijkheid niet aan. Daar wringt het hem. www.Wehkamp.nl en de andere bedrijven waar je op rekening kunt bestellen kunnen op zijn minst hun verantwoordelijkheid nemen. Eerst kijken wat iemand aan schulden heeft uitstaan en daarna pas leveren of niet.
Ik heb even op de website gekeken, maar ik kan geen producten vinden waar je een lening voor nodig hebt. Wehkamp biedt die mogelijkheid alleen maar om er zelf beter en rijker te worden, omdat hierdoor mensen sneller producten kopen en rente moeten betalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het extreem ethisch is van www.Wehkamp.nl etc, maar ik vind dat de verantwoordelijkheid nog altijd bij de koper ligt.
Als je iets niet kan betalen moet je het niet kopen en als je dat toch doet moet je de gevolgen van je eigen domheid ondervinden.
Ik snap trouwens niet waarom er links in je quote komen wanneer ik je quote
Dat kan toch ook gewoon met acceptgiro.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef seasushi het volgende:
[..]
Dat is dan het enige goede aan ZalandoEerst betalen, dan pas leveren. Dus geen geld, geen nieuwe schoenen.
Geld moet eerst binnen zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:31 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb even op de website gekeken, maar ik kan geen producten vinden waar je een lening voor nodig hebt. www.Wehkamp.nl biedt die mogelijkheid alleen maar om er zelf beter en rijker te worden, omdat hierdoor mensen sneller producten kopen en rente moeten betalen.
[..]
Dat kan toch ook gewoon met acceptgiro.
De meeste mensen zijn gewoon dom, kuddedieren zijn hetquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
Lenen is dom, dus eigenlijk hebben veel mensen dit aan hun eigen domheid te danken.
De verantwoordelijkheid ligt bij de betrokken partijen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Daar heeft www.Wehkamp.nl inmiddels aan gewerkt. Iedereen wordt vooraf gescreened en als je schulden hebt kun je niet meer op rekening kopen. Ook zitten ze nog met een aanzienlijke portefeuille met wanbetalers waar ze momenteel mee bezig zijn om te innen cq beslagen aan het voorbereiden zijn. Dus Fokkertjes met een achterstand, tot snelquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:20 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Mee eens. Maar sommigen kunnen die verantwoordelijkheid niet aan. Daar wringt het hem. www.Wehkamp.nl en de andere bedrijven waar je op rekening kunt bestellen kunnen op zijn minst hun verantwoordelijkheid nemen. Eerst kijken wat iemand aan schulden heeft uitstaan en daarna pas leveren of niet.
Hoe checken ze dat dan? Via het BKR? Overigens ga ik niet weer kopen bij Wehkamp i.v.m. negatieve ervaringen uit het verleden. Heeft betrekking op het niet op voorraad hebben van goederen die al wel reeds betaald zijn, men weigerde namelijk voorraad te reserveren, men wacht eerst op de betaling. Toen bleek dat de voorraad na het binnenkomen van mijn betaling al reeds uitgeput was heb ik echt tijden op mijn geld moeten wachten.Wehkamp bedanktquote:Op donderdag 23 februari 2012 11:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Daar heeft Wehkamp inmiddels aan gewerkt. Iedereen wordt vooraf gescreened en als je schulden hebt kun je niet meer op rekening kopen. Ook zitten ze nog met een aanzienlijke portefeuille met wanbetalers waar ze momenteel mee bezig zijn om te innen cq beslagen aan het voorbereiden zijn. Dus Fokkertjes met een achterstand, tot snel
Nee dat doen ze bij andere ondernemingen. Al is de finance afdeling van www.Wehkamp.nl wel aangesloten als deelnemer van het BKR en kúnnen ze er wel controleren. Die controles die ze nu uitvoeren gaan allemaal automatisch, komt geen persoon bij kijken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:27 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat dan? Via het BKR? Overigens ga ik niet weer kopen bij www.Wehkamp.nl i.v.m. negatieve ervaringen uit het verleden. Heeft betrekking op het niet op voorraad hebben van goederen die al wel reeds betaald zijn, men weigerde namelijk voorraad te reserveren, men wacht eerst op de betaling. Toen bleek dat de voorraad na het binnenkomen van mijn betaling al reeds uitgeput was heb ik echt tijden op mijn geld moeten wachten.Wehkamp bedankt
Goede zaak, dit betekent over enkele jaren geen NHG meer. Kan men weer gaan zeuren dat er geen huisjes gekocht kunnen worden en dat de overheid de schuldige is. Hihi.quote:Op donderdag 23 februari 2012 15:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
hihihihi
‘Scheiden als truc om restschuld op huis te ontlopen’
De oplichters zijn de banken, het is alleen maar rechtvaardig dat ze terug gepakt worden.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Goede zaak, dit betekent over enkele jaren geen NHG meer. Kan men weer gaan zeuren dat er geen huisjes gekocht kunnen worden en dat de overheid de schuldige is. Hihi.
Ook goed dat dit in de media komt, ik voel hier weer veel onderzoeken aankomen om na te gaan of iemand feitelijk is gescheiden of slechts op papier. Kunnen de mensen weer gaan klagen dat 'Nazi Nederland' weer bezig is.
Tip; deponeer je klachten bij dit soort oplichters.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is hetzelfde geluid als over Griekenland. Terwijl groot-industrielen en politici het land kapot maken en de winst op Zwitserse bankrekeningen zetten, word de bevolking uitgescholden en gedwongen de troep op te ruimen. En de grootste schreeuwer is Wilders, de man van het volk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |