Nee. Kut-ajax. Voetbal mag altijd, ajax heeft voor de komende 5 jaar genoeg aandacht.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
KutvoetbalDe rest van het jaar liever niet meer over voetbal in DWDD.
Alsof dit drama nog met voetbal te maken heeft. Die zogenaamde "kenners" kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg allemaal nergens op.
Twee mensen die niet ter zaken doen tegen een bevlogen ex-voetballer.
Morgen Marieke Helwegen en Patty Brard tegen de bio-industrie met Peter Beense als opponent.
Jij vindt zeker ook dat een commentator van het bestuursdrama bij Saab verstand van auto's moet hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Peter R de Vries en Smeets maakte zich gister belachelijk met hun gepraat over cruijff!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Peter R de Vries en Smeets maakte zich gister belachelijk met hun gepraat over cruijff!
Waarom zouden alleen voetbalkenners een mening over Cruijff mogen hebben? Arrogant geneuzel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Dan kun je FOK! ook wel opdoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen voetbalkenners een mening over Cruijff mogen hebben? Arrogant geneuzel.
Lame.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
Thomas Dekker afgezegd en Kiki Musampa komt samen met Ronald de Boer over Ajax praten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
Thomas Dekker afgezegd en Kiki Musampa komt samen met Ronald de Boer over Ajax praten.
godverdommequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er een hoop vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, ze hebben nog wat mensen kunnen vinden die nog niks over Cruijff gezegd hebben.
"Schijtneger!"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat het vanavond niet over Ajax zou gaanEn Kiki is leuk
What u talking about boyquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de riemfoto uit Family Matters.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
Die reclame net met John de Wolf in een ziekenhuis met uitzicht op de Arena
quote:
Ik snap er ook niks van!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom een wielrenner, Ajax staat in brand!
Ik mis Gertquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of Gert Jakobs al op de twitter zit.
Er was nog een leuke, een blonde, maar ik weet even zijn naam niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd de enige volgens mij ookwel jammer van dat accent
En mooie marioquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was nog een leuke, een blonde, maar ik weet even zijn naam niet meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was nog een leuke, een blonde, maar ik weet even zijn naam niet meer.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
En mooie mario
[ afbeelding ]
Die is ook niet gek, maar het was een Nederlander, dit jaar aan de tour meegedaan.
Geen idee hoe mooi die is.
Lars Boom denk ik die ik bedoelde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Bedoel je die Limbo.. iets met een R...
Rob Ruijgh?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:35 schreef alors het volgende:
[..]
Bedoel je die Limbo.. iets met een R...
Gladde, bruine, gespierde benenquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:38 schreef Specularium het volgende:
Vinden jullie vrouwen mannen met geschoren benen aantrekkelijk?
Nee ze heeft gelijk, niet iedereen hoeft nederig en bescheiden te zijn, zo saai.quote:
IVO is het hier helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze heeft gelijk, niet iedereen hoeft nederig en bescheiden te zijn, zo saai.
Dat is ie toch ook?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef Breekfast het volgende:
Als je na dopinggebruik nog weer mag terugkomen, mag je die ploeg nederig op je blote knietjes bedanken dat ze je weer een kans geven.
En Mart vast ookquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
IVO is het hier helemaal mee eens.
Wel als je na vals spelen en bedriegen nog een 2e kans krijgt om terug te komen, daar past arrogantie totaal niet meer bij.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ze heeft gelijk, niet iedereen hoeft nederig en bescheiden te zijn, zo saai.
De Uitgever heeft betaald om dat boek te pluggen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:41 schreef Marcoss het volgende:
Van Nieuwkerk mag wel iets kritischer..
Het is een keer grappig en daarna is de lol er wel vanaf.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik heb dit echt nooit leuk gevonden, Benidorm Bastards.
Tja, het blijft altijd de vraag wanneer hij precies met doping is begonnen. Als hij bijvoorbeeld de Tirreno clean heeft gewonnen, dan komt het wel goed met hem..quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef danos het volgende:
Ik denk dat dekker nog wel twee seizoenen nodig heeft, ben benieuwd of ie dat kan opbrengen. Hoop het wel, blijft supertalent. Boek is ook wel moeite waard.
Met Garmin kon hij zich iig geen beter team wensen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:45 schreef danos het volgende:
Ik denk dat dekker nog wel twee seizoenen nodig heeft, ben benieuwd of ie dat kan opbrengen. Hoop het wel, blijft supertalent.
Inderdaad. Dat stuk dat ie een Poolse chick mee naar zijn kamer nam...quote:Boek is ook wel moeite waard.
Yup, je kunt er dus donder op zeggen dat ze wat gebruiken, alleen is het nog niet ontdekt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je doping gebruikt dat op dat moment niet kan worden gevonden in je urine is dat legaal.
Niet dus. Niet per definitie.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Als je doping gebruikt dat op dat moment niet kan worden gevonden in je urine is dat legaal.
Was van de VARA die remake en die sloeg idd nergens op. Onder de tram was wel ok en geen kopie van een Engels programma.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:54 schreef Specularium het volgende:
Als BNN een soortgelijk programma probeert te maken weten ze dat altijd te verneuken.
Halina zal wel aan het carpetmunchen zijn onder de tafel...quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
Als het grapje wat flauw is begint Claudia ineens hard te lachen. Zou ze dat contractueel moeten?
Lucille = baasquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Specularium het volgende:
Hehe, Lucille is soms wel grappig.
Alsof ze een tram gekopt heeft.quote:
Herman iig niet.quote:
Serieus? Onder welke steen heb je gezeten de afgelopen jaren?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik ken die Pascal niet, maar Wende lijkt me wel aardig... toch ?
Die toekert van Blof...mej een streepke door d'n o.....quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik ken die Pascal niet, maar Wende lijkt me wel aardig... toch ?
Huh? Blöf niet kennen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ik ken die Pascal niet,...
Ik vond Kempi wel aandoenlijk.quote:
Celine Dion ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Specularium het volgende:
Paskal heeft wel een geniale strot.
Zeer filosofische teksten heeft Blof ook.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:59 schreef Specularium het volgende:
Paskal heeft wel een geniale strot.
Yup zitten een "pot"je te soppen daar....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef Specularium het volgende:
Claudia is in gedachten al bezig met scharen.
Ik zat het net te denken. Als ze vroeger een beugel en een tandenborstel had gehad, dan was het nu een mooie vrouw geweest. Wel lekker spontaan!quote:
if it meeeeks joe heppieeeeeeequote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
waarom doet Miss Montreal niet mee, ik wil dat Miss Montreal meedoet!
NEEN NEEN NEEN!!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Deed al mee tijdens een eerder seizoen van deze onzin toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:01 schreef DrDentz het volgende:
Britt versie 1.0quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dikke vinger voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
dikke vinger voor jou
[ afbeelding ]
Metertje inkorten om te beginnen. Dan een flinke tik naar achteren en wie weet wordt het ooit nog wat.quote:
jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Deed al mee tijdens een eerder seizoen van deze onzin toch?
Komt ze uit Leiden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Dale. het volgende:
Of beter gezegd verlost dat paard uit zijn leiden?
Deze was wel erg.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Karina het volgende:
die lach van Claudia, hoeveel bier heeft ze op?
die vlekken erop vind ik nog het meest storend, kijkt ze zelf nooit in de spiegel ofzo?quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Metertje inkorten om te beginnen. Dan een flinke tik naar achteren en wie weet wordt het ooit nog wat.
Daarom heeft ze altijd van die kutshows natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
Claudia heeft een lage humordrempel. Ook wel een mooie eigenschap.
Nope dat wordt je pas bij de onverschillige VARA. Zo ook Adelheid Roosen vroeger en nog een hele horde rode rakkers....quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Oei.... da's slecht Engels....
Crowded House best lekkere muziek voor in de lift....quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk ken ik die liedjes niet.
Onvervalste Zeeuwse drabbelaar.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht heel even dat hij Nederlands zong
Dit.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Zo he, wat een dik Nederlands accent als ie Engels zingt.
En anders wil Claudia wel even.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:06 schreef Specularium het volgende:
Hij moet die mossel nog even doorslikken.
Rommelig.quote:
Slim ..quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wielrenner, kunst en DWDD recordingsNee deze herhaling skip ik.
Ik kijk zo wel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wielrenner, kunst en DWDD recordingsNee deze herhaling skip ik.
kutvochtquote:Op woensdag 23 november 2011 01:34 schreef tong80 het volgende:
Wat heeft Claudia de Breij gesnoven ?
quote:Namens een kijker. Gezocht: dame in DWDD publiek
Als je haar kent, stuur dan een mail naar: http://bit.ly/gtsseD dan sturen wij jouw mail door naar Erwinus.
"Ik zat gisteren (21-11-2011) naar DWDD te kijken en toen viel mijn oog op een wel heel charmante dame aanwezig in de achtergrond. Ze zat daar volgens mij samen met een vriendin."
"Ik zou graag meer van haar willen weten. Misschien een beetje gek en kansloos via dit medium maar je weet nooit, wie kent haar? Zou het erg leuk vinden als iemand die haar kent een mailtje naar mij stuurt."
"Wie ben ik? Net zo onbekend natuurlijk, man, 39 jaar, ZZP-er en woon in Delft. Ik doe dit soort dingen niet dagelijks maar vond dat ik de kans maar eens moest wagen. Ik hoop op een reactie!"
Greetz, Erwinus
Zal wel weer een stunt zijn voor 'All You Need Is Love' ofzo.quote:Wil je weten hoe het afloopt met de oproep die we net op FB plaatsten? Blijf dan vooral de komende dagen kijken naar DWDD!
Of van een FOK!ker die op tv wil komenquote:Op woensdag 23 november 2011 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zal wel weer een stunt zijn voor 'All You Need Is Love' ofzo.
Subtiel verwoord zeg, get a life man. En nee ik ben absoluut geen fan van CB.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Ringo het volgende:
Giel Beelen..
Als ik hem zie, wil ik hem doodslaan. En dan mijn handen wassen. Nare vieze verschillige Varalul.
quote:- Sound of the South: Leo Blokhuis onderzoekt in dit boek plus cd het geluid van het zuiden van Amerika. Hij is te gast samen met Tim Knol, die één van de nummers zal vertolken.
- Vanavond start het 27e seizoen van het programma Tussen Kunst en Kitsch. Nelleke van de Krogt presenteert het alweer voor de tiende keer. Vanavond is ze te gast.
- De Benidorm Bastards wonnen afgelopen maandag een International Emmy Award in New York. Te gast zijn de 'Bastards' Tom en Katrien en maker Tim van Aelst.
Tafelheer in de 40 minuten uitzending is Giel Beelen en Nico Dijkshoorn is huisdichter.
quote:Op woensdag 23 november 2011 15:16 schreef Ringo het volgende:
Giel Beelen..
Als ik hem zie, wil ik hem doodslaan. En dan mijn handen wassen. Nare vieze verschillige Varalul.
Verdedig hem dan ook niet!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:48 schreef thettes het volgende:
En nee ik ben absoluut geen fan van CB.
Bijna iedereen had zijn eigen naam, waren toch alleen mensen uit de buurt.quote:
Nu ja die verdient ws nog niet genoeg voor een autootje, dus die komt elke keer op de fiets heen en weer en als nou íemand wel een beetje fietsen kan gebruiken...quote:
Had je ook QSL kaarten?quote:Op woensdag 23 november 2011 18:02 schreef Specularium het volgende:
Bijna iedereen had zijn eigen naam, waren toch alleen mensen uit de buurt.
Alleen de zendpiraten hadden een schuilnaam.
Ik verdedig fatsoen, ik ben de moraalridder.quote:
Dat.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Het is een keer grappig en daarna is de lol er wel vanaf.
Maar wél Nico!quote:
Vriendin van paar jaar geleden was toch 17 ofzo?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
Wat is ditGiel kijkt naar filmpjes van pubermeisjes.
Wat ziet zo een meisje in die nozem?quote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vriendin van paar jaar geleden was toch 17 ofzo?
Hij heeft nog steeds met haar, inmiddels is ze meerderjarigquote:Op woensdag 23 november 2011 19:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ziet zo een meisje in die nozem?
Geen cuntry meerquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef alors het volgende:
Dat is het nieuwe geluid van Ilsewat Giel lekker gaat hypen
!!!
Ik volg dat allemaal nietquote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds met haar, inmiddels is ze meerderjarig
Dat deed ze helaas al een tijd niet meer, al die inwisselbare popnummers van drquote:
Ah, ze mag haar speen verruilen voor zijn fopspeen.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:32 schreef alors het volgende:
Hij heeft nog steeds met haar, inmiddels is ze meerderjarig
O, ik zit nog bij World of Hurtquote:Op woensdag 23 november 2011 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat deed ze helaas al een tijd niet meer, al die inwisselbare popnummers van dr
Ja dat was wel prima, maar wat ze de laatste jaren aan bagger uitpoept..quote:
Ja schijnt een of andere actie te zijn, maar ik weet nog steeds niet welke.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat de laatste tijd elke dag iemand zit met dat shirt dat Giel nu aan heeft?
Ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Is het iemand anders al opgevallen dat de laatste tijd elke dag iemand zit met dat shirt dat Giel nu aan heeft?
Dat hoort niet op te vallen, daar komt tijdens Serious Request een compilatie van en niemand heeft het door gehad.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze heeft de 21e eeuw ontdekt.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:35 schreef chufi het volgende:
Ik vind dr er niet slechter op geworden
Die vrouwen van vroegâh hadden meer inhoud dan tegenwoordig. Een Nelleke, een Astrid Joosten.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |