Nee. Kut-ajax. Voetbal mag altijd, ajax heeft voor de komende 5 jaar genoeg aandacht.quote:Op maandag 21 november 2011 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
KutvoetbalDe rest van het jaar liever niet meer over voetbal in DWDD.
Alsof dit drama nog met voetbal te maken heeft. Die zogenaamde "kenners" kunnen we missen als kiespijn.quote:Op maandag 21 november 2011 20:26 schreef tong80 het volgende:
Dit sloeg allemaal nergens op.
Twee mensen die niet ter zaken doen tegen een bevlogen ex-voetballer.
Morgen Marieke Helwegen en Patty Brard tegen de bio-industrie met Peter Beense als opponent.
Jij vindt zeker ook dat een commentator van het bestuursdrama bij Saab verstand van auto's moet hebben?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Peter R de Vries en Smeets maakte zich gister belachelijk met hun gepraat over cruijff!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Peter R de Vries en Smeets maakte zich gister belachelijk met hun gepraat over cruijff!
Waarom zouden alleen voetbalkenners een mening over Cruijff mogen hebben? Arrogant geneuzel.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:28 schreef forzaudinese het volgende:
Dan kun je FOK! ook wel opdoekenquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom zouden alleen voetbalkenners een mening over Cruijff mogen hebben? Arrogant geneuzel.
Lame.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
Thomas Dekker afgezegd en Kiki Musampa komt samen met Ronald de Boer over Ajax praten.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
Thomas Dekker afgezegd en Kiki Musampa komt samen met Ronald de Boer over Ajax praten.
godverdommequote:Op dinsdag 22 november 2011 19:05 schreef Godtje het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verwacht er een hoop vanquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:14 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, ze hebben nog wat mensen kunnen vinden die nog niks over Cruijff gezegd hebben.
"Schijtneger!"quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:25 schreef Karina het volgende:
Gelukkig, ik was al bang dat het vanavond niet over Ajax zou gaanEn Kiki is leuk
What u talking about boyquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de riemfoto uit Family Matters.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:27 schreef Karina het volgende:
Die reclame net met John de Wolf in een ziekenhuis met uitzicht op de Arena
quote:
Ik snap er ook niks van!quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:30 schreef DrDentz het volgende:
Waarom een wielrenner, Ajax staat in brand!
Ik mis Gertquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef Specularium het volgende:
Even kijken of Gert Jakobs al op de twitter zit.
Er was nog een leuke, een blonde, maar ik weet even zijn naam niet meer.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd de enige volgens mij ookwel jammer van dat accent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |