quote:Te gast in de uitzending van vrijdag 18 november zijn o.a.: Roel van Velzen, Jan Vayne, Reinout Oerlemans, Doutzen Kroes, Robert de Hoog. Muziek is er van Textures en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Wiskundemetal. Dat gaat natuurlijk nooit werken bij het grote publiek.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:14 schreef crossover het volgende:
muziek van textures, zal wel weer een gevalletje 'klappen voor de moeite' worden :p
Mooi dat de redactie daar schijt aan heeft.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wiskundemetal. Dat gaat natuurlijk nooit werken bij het grote publiek.
quote:
weet je wel wat je zegtquote:
quote:Dominee Gremdaat
Straks heb ik het bij De wereld draait door over de lieve Zwarte Piet.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef Paul het volgende:
Dominee Gremdaat komt vanavond ook!!!!!
[..]
[ afbeelding ]
Gremdaat is een baas.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Krijg je dit weer.quote:- Edwin Gerritsen: De Surinaams-Nederlandse Edwin Gerritsen gaat de komende dagen door het leven als Sinterklaas met baard, mijter en witte schmink.
Jaquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
Ben ik de enige die Doutzen niet zo heul lekker vind?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:08 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
Een van de weinigen. Marc-Marie Huijbregts schijnt haar ook niet zo lekker te vinden.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
homoquote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
Nee, ik val niet op vrouwen. En eigenlijk vind ik haar ook niet zo leuk.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:53 schreef marcodej het volgende:
Ik vind haar wel mooi, maar het is niet mijn type zeg maar.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:29 schreef alors het volgende:
Ik val ook niet op vrouwen maar Doutzen is gewoon buitenaards mooi
Je valt niet op vrouwen zeg je net. Dus wat lul je nu allemaal?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind haar wel mooi, maar het is niet mijn type zeg maar.
Als ik een man was, dan zou het niet mijn type zijn, snap je?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je valt niet op vrouwen zeg je net. Dus wat lul je nu allemaal?
Nee, want dat kan je niet weten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, dan zou het niet mijn type zijn, snap je?
Natuurlijk wel. Dat snappen mannen dan weer nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee, want dat kan je niet weten.
maar toch zou je haar maar al te graag neukenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik een man was, dan zou het niet mijn type zijn, snap je?
Sorry. Misschien het het Amerikaans-Friese accent, maar ik zie het gewoon niet echt. Ze is leuk, maar buitenaards mooi? Haar eendenbek-achtige mond leidt ook wat af.quote:
Nee jij hebt vast mooiere vriendinnen idd...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sorry. Misschien het het Amerikaans-Friese accent, maar ik zie het gewoon niet echt. Ze is leuk, maar buitenaards mooi? Haar eendenbek-achtige mond leidt ook wat af.
Mannen leuken toch alles met een leuk koppie, tieten en een lekkere kontquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:33 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
maar toch zou je haar maar al te graag neuken
ja natuurlijkquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Mannen leuken toch alles met een leuk koppie, tieten en een lekkere kont
Want dat moet om haar niet zo heul erg supermooi te mogen vinden?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee jij hebt vast mooiere vriendinnen idd...
Echt?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:40 schreef Jivis het volgende:
Jan Vayne gaat dus weer door het centrum van Zwolle wandelen morgen. Dat doet die altijd als die de dag ervoor op tv is geweest.
mooie mond om mee te pijpenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sorry. Misschien het het Amerikaans-Friese accent, maar ik zie het gewoon niet echt. Ze is leuk, maar buitenaards mooi? Haar eendenbek-achtige mond leidt ook wat af.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:40 schreef Jivis het volgende:
Jan Vayne gaat dus weer door het centrum van Zwolle wandelen morgen. Dat doet die altijd als die de dag ervoor op tv is geweest.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Roel was zeven ..... ja, en net zo lang als nu waarschijnlijk.
Who gives a fuck. Pretentieuze kutmuziek.quote:
Stel je voor je staat vooraan en je moet naar de wc.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je de geur in dat publiek voorstellen
Coldplay heeft wel wat leuke nummersquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Who gives a fuck. Pretentieuze kutmuziek.
Queen, U2, coldplay.
Dat rijtje zo'n beetje.
Ik dacht dat hij zijn stoel ging omdraaienquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gaat hij het nu nazingen? Nee toch hoop ik?
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn stoel ging omdraaien
Coldplay en U2 mogen nog niet eens Queens kleedkamer aanvegen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:42 schreef Caland het volgende:
Who gives a fuck. Pretentieuze kutmuziek.
Queen, U2, coldplay.
Dat rijtje zo'n beetje.
Owjeej fanboy is madquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Coldplay en U2 mogen nog niet eens Queens kleedkamer aanvegen..
Mercury he? Viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Tokus het volgende:
Van Nieuwkerk is al 91 jaar fan, maar nog weet hij een naam verkeerd uit te spreken....
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn stoel ging omdraaien
En zo is het ook nog eens een keer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
U mad bra?quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
Best wel.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Gaat niet helemaal goed met quoten vandaag he?
een verademing tussen de overdosis ajax van deze week.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:45 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik vond Queen wel een oké band, maar is het nou echt nodig dat alle media nu al een week lang zowat in het thema van Freddy & Co. staan?
Daar zit ook weer wat in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
een verademing tussen de overdosis ajax van deze week.
Ik ga niet eens een poging doen 'm te bekijken.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik ben bang dat die Nova Zembla een hele slechte film wordt.....
Ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik vraag me af of Doutzen kan acteren...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:48 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Ik ben bang dat die Nova Zembla een hele slechte film wordt.....
quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een poging doen 'm te bekijken.
Hooguit om te zien hoe erg het is ..... maar ik heb dan ook een abonnement, dus zie sowieso vrijwel alles.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ga niet eens een poging doen 'm te bekijken.
En het helpt niet, iedereen noemt hem nog steeds Arnie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Specularium het volgende:
Die baard is alleen maar om van dat Arnie-imago af te komen.
Take an educated guess!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er wel benieuwd naar. Maar ik vraag me af of Doutzen kan acteren...
Die knieen zeker.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zolder autisten op fok vinden haar niet mooi
Lees mijn post eens terug.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zolder autisten op fok vinden haar niet mooi
Beetje Belhamels van de Kameleon.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:52 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Die trailer (of wat het ook was) voorspelt niet veel goeds....
Moet je eens amerikaanse late night shows zien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef Jivis het volgende:
Waarom moet Matthijs altijd zo diep in de anus van zijn gasten kruipen?
Dat ja.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Beetje Belhamels van de Kameleon.
Dat is gewoon geacteerd inderdaad, dat is nog erger. Dan komt de gast ook altijd met een 'spontane' anekdote aanzettenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet je eens amerikaanse late night shows zien.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef marcodej het volgende:
Mij lijkt het dan weer wel een toffe film. Maar daar ben ik ook weer de enige in zie ik.
Ik heb nog nooit een 3d film gezien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft iets nieuws ontdekt, 3D.
Mij ook welquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef marcodej het volgende:
Mij lijkt het dan weer wel een toffe film. Maar daar ben ik ook weer de enige in zie ik.
1 keer en ik werd kotsmisselijk, nooit meer.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 3d film gezien.
Mij ook. Al is het alleen maar om Doutzen in 3D te zien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:54 schreef marcodej het volgende:
Ik eergisteren mn eerst kuifjequote:Op vrijdag 18 november 2011 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een 3d film gezien.
Avatar en TinTin waren anders foking mooi...quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
1 keer en ik werd kotsmisselijk, nooit meer.
Kom eens in het licht staan ..... en neem de koekjes mee!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Karina het volgende:
Ik heb mijn antwoord, nee, ze kan niet acteren. Dat ene zinnetje was al slecht.
eensch!quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en TinTin waren was anders foking mooi...
Ik kan er niet tegen. Ik werd al misselijk bij DOOM.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar en TinTin waren anders foking mooi...
haha daar noem je dan ook schommelend ietsquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kan er niet tegen. Ik werd al misselijk bij DOOM.
En bij Vrijdag de 13e in 3D, maar dat is al heel lang geledenquote:Op vrijdag 18 november 2011 19:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha daar noem je dan ook schommelend iets(gelukkig hebben ze dat in latere spellen afgeschaft)
ja maar ik heb avatar niet gezien (omdat cameron, heb ook nooit titanic gezien) dus kan ik daar niks van zeggen, het verhaal leek me niet boeiend.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Avatar wegstrepen? Dat is juist gemaakt in 3D
Eens. De zoveelste marketingtruc van filmbonzen. Ik heb echt nog geen ene 3D-film gezien waarbij de effecten aan mijn verwachting voldeden (en ja, ik heb ook Avatar en TinTin gezien).quote:
Verhaal was waardeloos, maar vond het er wel mooi uitzien.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar ik heb avatar niet gezien (omdat cameron, heb ook nooit titanic gezien) dus kan ik daar niks van zeggen, het verhaal leek me niet boeiend.
Ik denk dat ik kuifje in 2D waarschijnlijk net zo tof had gevonden idd.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Eens. De zoveelste marketingtruc van filmbonzen. Ik heb echt nog geen ene 3D-film gezien waarbij de effecten aan mijn verwachting voldeden (en ja, ik heb ook Avatar en TinTin gezien).
Je moest hem echt in IMAX 3D zien. Maakt de film 10x mooier. Nu is het te laat.quote:Op vrijdag 18 november 2011 19:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja maar ik heb avatar niet gezien (omdat cameron, heb ook nooit titanic gezien) dus kan ik daar niks van zeggen, het verhaal leek me niet boeiend.
Ik vond Kuifje tegenvallen (alhoewel het er schitterend uitzag hoor). Maar dat is weer een andere discussie.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk dat ik kuifje in 2D waarschijnlijk net zo tof had gevonden idd.
ik las dat ook al ergens andersquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:01 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ik vond Kuifje tegenvallen (alhoewel het er schitterend uitzag hoor). Maar dat is weer een andere discussie.
Ben blij dat hij voor jou wel aan de verwachtingen voldeed!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ik las dat ook al ergens andersjammer het heeft voor mij echt heel goed de sfeer uit de strips te pakken gekregen, alleen alle voertuigen al en dan heb ik het nog niet over
Kapitein Haddock
gehad....
Wat vond jij missen dan tenopzichte van de strips ?quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:03 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Ben blij dat hij voor jou wel aan de verwachtingen voldeed!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:03 schreef Karina het volgende:
Ga eens weg met die stomme YT filmpjes.
Zouden meer mensen moeten doen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zo, gelukkig laat hij zijn mening niet doorklinken.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik de strips niet gelezen heb, misschien is dat wel een pre hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wat vond jij missen dan tenopzichte van de strips ?
ROCK!quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik moet nu opeens aan Beavis and Butthead denken
Iddquote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Zo, een minuut heeft nog nooit zo lang geduurd.....
Slipknot.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie is die band met die rare maskers?
de kraaien uit Den Haag.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Beaudelaire het volgende:
Wie is die band met die rare maskers?
Surisint is een provocateur.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:07 schreef Specularium het volgende:
Suri-sint?
Wat een belediging. Ik vind dat erg racistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |