SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
Is er niet een spell of console commando die dat kan doen?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nouja er is wel een Calm spell, maar denk niet dat die voor die situaties is bedoeld...quote:Op maandag 14 november 2011 02:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, zo'n gast die me een quest gaf valt me zonder enige reden aan.
Is er een manier om hem te laten stoppen? Heb al geprobeerd mijn wapen te sheathen, maar dat werkt niet.![]()
Nergens. Als je bij de Companions zit krijg je een kamer met een schatkist, volgens mij bij de Thieves Guild ook (er zijn iig 'Guild chests', weet niet hoe veilig je shit daar is)...quote:Op maandag 14 november 2011 02:42 schreef vault_tec het volgende:
waar kan je je spullen opbergen, veilig, als je geen huis hebt?Of toch du vader?![]()
Morgen 13:00 op de UvA zijn, ik wil echt nog graag Skyrim spelen maar het is denk ik verstandig om maar te gaan pitten
Of toch du vader?![]()
Oh wauw, ik one-shot nu Giants en Mammoths, op level 22 - expert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 04:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh wauw, ik one-shot nu Giants en Mammoths, op level 22 - expert.Sneak attack 30.0x...damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kheb net mn eerste draak gesloopt op MasterWarrior is vrij pittig tegenover mage eigenlijk...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een game heIk liep gister gewoon 2 uur rond zonder wat gedaan te hebben.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Uurtje of 7 gespeelt. Ben level 7 nu ook. Moet zeggen dat ik de eerste 2, 3 uur moeite had om door te blijven spelen.
Ik weet nog dat ik bij oblivion het eerste weekend meer dan 20 uur had gespeelt...
Kan de leeftijd zijn maar ik vind deze minder verslavend en kan hem ook makkelijker neerleggen.![]()
Pfff het is allemaal teveel.
Ik probeer nu de ''Held'' uit te hangen.
In eerste playtrough probeer ik de Imperials en de companions quest lines te doen.
Ook ga ik proberen de Dark Brotherhood uit te roeien en dan pas de rest van
de Main story te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je dus wel een eigen huis hebt kun je je zooi daar wel laten?
En kan je ook extra dingen plaatsen in je huis? Staat me zoiets bij van Oblivion.
En, is er een manier om je carry-weight te verhogen?
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen
NIEUW: Foto's!![]()
De hoeveelheid wat je mee kan nemen stijgt net je level geloof ik. En in je gekochte huis staat een kist, kun je mooi al je zooi kwijtquote:Op maandag 14 november 2011 09:07 schreef Cryothic het volgende:
En kan je ook extra dingen plaatsen in je huis? Staat me zoiets bij van Oblivion.
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 07:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een weerwolf zijn tijdens de quest van Hircine is trouwens wel handig.En je krijgt nog een leuke beloning daarvoor ook, als je een 'bepaalde' keus maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je een huis hebt, kan je je spullen daar veilig opslaan, ja. En je kunt je huis weer aankleden zoals in Oblivion.quote:Op maandag 14 november 2011 09:07 schreef Cryothic het volgende:
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen
Carry-weight verhoog je door te investeren in je stamina.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 09:11 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
De hoeveelheid wat je mee kan nemen stijgt net je level geloof ik. En in je gekochte huis staat een kist, kun je mooi al je zooi kwijtDank u beide.quote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je een huis hebt, kan je je spullen daar veilig opslaan, ja. En je kunt je huis weer aankleden zoals in Oblivion.
Carry-weight verhoog je door te investeren in je stamina.
Tot nu toe alleen nog geinvesteerd in health, maar ben dan ook pas level 4
Kwam er gistere achter dat dat nog geen geschikt level is om een mamoet mee aan te vallen
Ik ben een wood elf, en investeer bijna al mijn punten in archery, die is ondertussen lvl 62 geloof ik, ben zelf lvl 16. Is dat verstandig, kan ik in latere quests ook meekomen, of is het verstandiger im ook in armor en stealth te investeren?
Pijl en boogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Sjapoela op 14-11-2011 09:25:11 ]![]()
Die in de main quest zijn scripted als het goed is. Daarbuiten niet.quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef ach het volgende:
Zijn die draakgevechten nou echt niet scripted of was dat weer gelul?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zo, ook maar eens begonnen, ben al level 1. Weet met dit soort spellen nooit wat ik wil. Ben nu maar met zwaard aan het meppen en tegelijkertijd fire aan het casten. Maar ook af en toe sneaken om daarin een beetje XP op te bouwen. 30x damage bij sneakstrike klinkt ook niet verkeerd, hoe krijg je dat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Er is een perk bij sneak die 15x dmg bij sneakstrike geeft met een dagger. Dan moet je nog even bij de dark brotherhood gaan voor een stel gloves die nog eens dubbele sneakstrike geeft.quote:Op maandag 14 november 2011 09:55 schreef Bart het volgende:
Zo, ook maar eens begonnen, ben al level 1. Weet met dit soort spellen nooit wat ik wil. Ben nu maar met zwaard aan het meppen en tegelijkertijd fire aan het casten. Maar ook af en toe sneaken om daarin een beetje XP op te bouwen. 30x damage bij sneakstrike klinkt ook niet verkeerd, hoe krijg je dat?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik wou net hetzelfde vragen over die 30x. Heb wel 15x dagger dmg dat is een perk uit de sneak-tree.
Edit: ah ok![]()
Ah oke. Nog geen idee hoe dat werkt met die perks, heb nog niet geleveld
.
Dan niet gaan klagen dat het ineens te makkelijk wordt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik deed een quest waarbij ik een of andere necromancer moest killen; maar dat lukte me niet. Toen toch maar eens perks selecteren (was al level 6, maar had dat toch nog even uitgesteld).
Bound weapons doen meer damage en single hand 2x twintig%meer damage en sword increased critical. Toen was het in een keer vet makkelijk!
Begin me te ontwikkelen als battlemage met bound weapons; eens kijken wat daar nog meer handig bij is.![]()
Oh daar hoor je mij eigenlijk niet over klagen als een spel een goed verhaal en mooie sfeer/setting heeft. Liever iets makkelijker en lekker op mijn gemak genieten, dan iets moeilijker en ergernis omdat ik bepaalde stukken meerdere malen opnieuw moet doen, daar heb ik een hekel aanquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef The_Substitute het volgende:
Dan niet gaan klagen dat het ineens te makkelijk wordt..
Wat zijn 'boundweapons' precies? Ik speel ook als Battlemage momenteel. Zwaardje/schild erbij indien nodigHeel fijn!
![]()
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn 'boundweapons' precies? Ik speel ook als Battlemage momenteel. Zwaardje/schild erbij indien nodigHeel fijn!
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?
Makkelijk spel zeg. Ik vind het meer op Dark Messiah lijken dan op Oblivion.
Maar niets kan tippen aan Daggerfall.----![]()
Ben ik de enige die het er soms moeilijk mee heeft?
Red Eagle heb ik wel vijf keer moeten proberen eer ik hem had.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.quote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef Silv het volgende:
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.
Je moet alleen hopen dat je tegenstanders je de tijd geven om je spell te gebruiken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk wasquote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef Jesse_ het volgende:
Ben ik de enige die het er soms moeilijk mee heeft?
Red Eagle heb ik wel vijf keer moeten proberen eer ik hem had.![]()
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.quote:Op maandag 14 november 2011 10:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk was'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het nog steeds vreemd dat ik draken moeiteloos in de pan hak maar als er dan een willekeurige hangjas met een geenchante 2 hander op mij afkomt ben ik zo goed als kansloos
Conscience do cost.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 10:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Of je summoned je wapen / armor elke paar minuten. Het is nou niet zo dat het veel magic kost of de spell in 5 seconden is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.
Je moet alleen hopen dat je tegenstanders je de tijd geven om je spell te gebruiken.
Je loopt alleen met bound wel het risico dat je ineens in je blote reet met je vuisten een draak of een sabeltandtijger zit te kietelen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef Jesse_ het volgende:
Dat kon het ook zijn, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?![]()
Ik zit sneaky op mijn werk een beetje mee te lezen hier, nu krijg ik godver zin om snel naar huis te gaan zodat ik weer kan spelen... xD![]()
Dat soultrappen met je bound weapon vind ik best kut. Heb hierdoor al per ongeluk een greater en grand soulgem versplit met een lesser soul.quote:Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!![]()
Werkt de muis cursor bij jullie ook in het TAB menu? Hier niet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Aaah zo. Heb al een Bound Sword danquote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.![]()
![]()
Gewoon doen! Wie heeft er nou werk nodig als je Skyrim kunt spelen?quote:Op maandag 14 november 2011 10:28 schreef Ghostandor het volgende:
Ik zit sneaky op mijn werk een beetje mee te lezen hier, nu krijg ik godver zin om snel naar huis te gaan zodat ik weer kan spelen... xD![]()
Ik had donderdag de piratenversie gedownload, zodat ik alvast even een paar uur kon spelen en daar werkte de muis ook niet in het TAB menu, maar in de originele versie weer wel.quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Werkt de muis cursor bij jullie ook in het TAB menu? Hier niet![]()
SPOILER: Niet voor users met de naam GhostandorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Zucht. Ik moet gewoon werken. En 's avonds kan ik vaak niet spelen. Dus ik heb er pas 5 uur inzitten. Ik wil door.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Meh had al zon vermoeden. Zit nog te wachten op mijn schijfjequote:Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had donderdag de piratenversie gedownload, zodat ik alvast even een paar uur kon spelen en daar werkte de muis ook niet in het TAB menu, maar in de originele versie weer wel.
Level 14!! Woensdag weer hele dag spelen <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder is het fantastisch![]()
![]()
Iemand deze al getest:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=134
Om meer dan 4GB te laten gebruiken.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef GeertJan88 het volgende:
ik kwam trol tegen, ik schiet boog hij slaat, ik 1000 meter de lucht in.. faal
Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?![]()
Level 10, vooral onehanded weapons en sneaken met een bow op het moment. Ik heb nog nooit een spel gespeeld wat je zo in het verhaal en de wereld meeneemt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
Potions resist Fire/Frost/Magicquote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?(magicka) 2:1 (health)quote:Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Dat lijkt me dus vrij saai, een beetje de wereld verkennen zonder wapens maar puur vuurballen afschietend. Doe mij maar lekker zwaardvechten/boogschieten als warrior zonder magie.quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?Amen.![]()
Stamina heb je niet echt nodig, als mage.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef GeertJan88 het volgende:
mmm ik probeer 1:1:1 geen goed idee?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de boog al? Lijkt me zo dik
heb alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoef je niet te spoileren denk ik aangezien de perks al voor iedereen zichtbaar zijn. Heb 25% slow en gebruik het echt vaak en het klinkt niet veel maar je merkt het echt dus ben benieuwd naar de 50%. Die perk dat je vijand staggered is ook heel handig. En de 3x sneak dmg met bow ook uit de sneak tree
![]()
![]()
Neem een 'Ward' spell.(een soort schild). De spell heet geloof ik Lesser Ward maar je hebt meerdere soorten. Nut is dat je hiermee spells van andere mages kunt afweren (tenzij ze te sterk zijn dan breekt je Ward letterlijk).quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?
Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?
Er zijn Ward spells die tijdens het blocken ook extra spell damage geven dus helemaal ideaal om tijdens het ward'en ook een spell te casten. Als je elektriciteit cast dan drain je de Magicka van de tegenstander. Dus neem Sparks of Lightning Bolt op in je Magic.
Als je dit succesvol doet heb je de Mage binnen 4 seconden leeggezogen en komt hij met een lullig dagger'tje achter je aan.![]()
![]()
Misschien vanavond ook maar eens een mage uitproberen
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Hoe weet je van tevoren wat voor soul een vijand heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 10:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat soultrappen met je bound weapon vind ik best kut. Heb hierdoor al per ongeluk een greater en grand soulgem versplit met een lesser soul.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Harde papi.quote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef seto het volgende:
Yeah buddy, mijn eerste decapitation
[ afbeelding ]
Ik kan de perk er voor bijna nemen.![]()
Wat ik nog mis is een kenmerk om te zien of een wapen 1 of 2 handed is.
Hele tijd met een grote bijl op zak gelopen, maar niet gebruikt omdat ik dacht dat ie 2handed was
Bleek ie gewoon 1handed te zijn,NIEUW: Foto's!![]()
Als je een wapen equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?quote:Op maandag 14 november 2011 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Wat ik nog mis is een kenmerk om te zien of een wapen 1 of 2 handed is.
Hele tijd met een grote bijl op zak gelopen, maar niet gebruikt omdat ik dacht dat ie 2handed was
Bleek ie gewoon 1handed te zijn,No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ja, maar je kan dus niet zonder het wapen te equipen zien wat voor wapen het isquote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je een wapen equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ik heb 1 zwaard in mijn ene hand en een vuurbal in mijn andere hand. Dat gaat best goed. Ben 1 keer doodgegaan. In een of andere kerker kwam ik wat extreem sterke mages tegen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ja, als je het equipt wel. Maar daarvoor... of desnoods als je bij een trader bent om je zakken te legen/vullen, dan zie ik het niet.quote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je iets equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?NIEUW: Foto's!![]()
Wat kun je met een soul trap? Wat is het doel van het capturen van een soul in een gem? Verkopen of enchanten?![]()
Met Soul Trap kun je souls van vijanden capturen in een Soul Gem (althans, dat was in vorige TES'en zo). Vervolgens kan je met een gevulde Soul Gem wapens enchanten, of inderdaad de Soul Gem weer verkopen. Het was altijd zo dat hoe groter de soul, des te krachtiger de enchantment.quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef emokid het volgende:
Wat kun je met een soul trap? Wat is het doel van het capturen van een soul in een gem? Verkopen of enchanten?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Kan je een companion ook op een paard krijgen trouwens?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oja, lightning draint magicka, dat ik daar niet aan dacht! Bedankt voor de tips, zal later vandaag eens kijken voor een lesser ward spellquote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Neem een 'Ward' spell.(een soort schild). De spell heet geloof ik Lesser Ward maar je hebt meerdere soorten. Nut is dat je hiermee spells van andere mages kunt afweren (tenzij ze te sterk zijn dan breekt je Ward letterlijk).
Er zijn Ward spells die tijdens het blocken ook extra spell damage geven dus helemaal ideaal om tijdens het ward'en ook een spell te casten. Als je elektriciteit cast dan drain je de Magicka van de tegenstander. Dus neem Sparks of Lightning Bolt op in je Magic.
Als je dit succesvol doet heb je de Mage binnen 4 seconden leeggezogen en komt hij met een lullig dagger'tje achter je aan.![]()
![]()
Volgens mij zit ik nog niet op een kwart, maar ik heb nu al zin om overnieuw te beginnen met een ander soort karakter![]()
![]()
Ik vind het wel kut dat er niet meer een 'nog niet bezocht' icoontje is op de map, maar dat je dat alleen weet als je er op drukt. Wordt vrij onoverzichtelijk later in het spel.Amen.![]()
Is opzich ook leuk hoor, vooral als je bovenop een berg staat en iemand op je afgerend komt en je m een paar meter de lucht in blaast met een vuurbalquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus vrij saai, een beetje de wereld verkennen zonder wapens maar puur vuurballen afschietend. Doe mij maar lekker zwaardvechten/boogschieten als warrior zonder magie.
Bedankt trouwens substitute voor de tip over verdeling magicka en health![]()
![]()
Het icoontje wordt toch wit als je iets bezocht hebt? en bij dungeons staat er zelfs cleared bij als je m gecleared hebt alleen moet je er wel overheen hoveren met je muis, of bedoel je dat?quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het wel kut dat er niet meer een 'nog niet bezocht' icoontje is op de map, maar dat je dat alleen weet als je er op drukt. Wordt vrij onoverzichtelijk later in het spel.![]()
alweer 6 draken gesloopt
pure mage toch maar geworden
en afentoe one-handed voor tegen magesOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Wat ik wel een beetje irritant en jammer vind is dat je wapens en andere cast-on-use spulletjes in Morrowind uit zichzelf oplaadden, maar in Oblivion en Skyrim heb je dus elke keer soul gems nodig om "lege" wapens opnieuw op te laden. Nu schiet ik dus elke keer mijn vuurboogje leeg en doe ik soms op kritieke momenten veel minder schade
Wat dan weer wel een verbetering is t.o.v. Morrowind, is dat elke ring/amulet/armor enchant constant is ipv. cast-on-use
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?![]()
vind het beter, maakt het wat moeilijkerquote:Op maandag 14 november 2011 12:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat ik wel een beetje irritant en jammer vind is dat je wapens en andere cast-on-use spulletjes in Morrowind uit zichzelf oplaadden, maar in Oblivion en Skyrim heb je dus elke keer soul gems nodig om "lege" wapens opnieuw op te laden. Nu schiet ik dus elke keer mijn vuurboogje leeg en doe ik soms op kritieke momenten veel minder schade
Wat dan weer wel een verbetering is t.o.v. Morrowind, is dat elke ring/amulet/armor enchant constant is ipv. cast-on-use
sowieso heb ik iets van 50 (!!!) soulgems in mn inventory
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeftquote:Op maandag 14 november 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh zoquote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef leeell het volgende:
[..]
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeft.
Dealextreme heeft ze voor heel weinig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de boog al? Lijkt me zo dik
heb alleenIk, heb nu bijna elke perk voor de boog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de perk dat je sneller beweegt als je je boog gespannen hebt is erg fijn!![]()
Play-and-charge werkt niet, daar was ik ook al achter. Geen idee waar je die wireless connector kan halen, geen enkele game-winkel had hem...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?
Speel met een Wood Elf, veel mage, beetje archery en swords voor close combat.
Mocht ik een 2e starten (geen idee of ik daar ooit de tijd voor vind) dan ga ik voor een Nord Warrior en dan gaan we voor het PVV-Pad.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
die stormcloaks
ben blij dat ik ze allemaal heb uitgemoordOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Watquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef leeell het volgende:
die stormcloaks
ben blij dat ik ze allemaal heb uitgemoordhoezo.
de PVV'ers van skyrimquote:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P![]()
iedereen behalve de Nords is inferieur, lijkt me niet echt verzetsstrijdersquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P
Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijnquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P. Wel vind ik dat de Stormcloaks een punt hebben wat betreft het onterechte verbod op de Talos verering. Het Empire is nu nog maar een schaduw van wat het was ten tijde van de Septims
Bovendien, alles wat zichzelf The Empire noemt is meestal slecht, en the Rebels zijn altijd goed ... met dank aan Star Wars![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 12:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijn. Wel vind ik dat de Stormcloaks een punt hebben wat betreft het onterechte verbod op de Talos verering. Het Empire is nu nog maar een schaduw van wat het was ten tijde van de Septims
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik neig ook meer naar the empire momenteel, alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.![]()
Ik ben dan ook een Imperial (al heb ik er net 2 uur inzitten).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
goede keusquote:Op maandag 14 november 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben dan ook een Imperial (al heb ik er net 2 uur inzitten).
ben ondertussen al Legate als rang
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammenquote:Op maandag 14 november 2011 12:42 schreef leeell het volgende:
[..]
goede keus
ben ondertussen al Legate als rang. beetje een mix-ras wmb.
Ik speel dan ook nauwelijks.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammen. beetje een mix-ras wmb.
Ik speel dan ook nauwelijks.
en sowieso is the Empire altijd wel goed neutraal/goed geweest, Septims waren het beste wat Tamriel was overkomen
en waarom speel je nauwelijks?Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakkenquote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
en sowieso is the Empire altijd wel goed neutraal/goed geweest, Septims waren het beste wat Tamriel was overkomen
en waarom speel je nauwelijks?.
Maar meestal is het hooguit een paar uurtjes per week.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
ja, heb niet veel tijd, gamen jaren geleden wel opgegeven, maar dit soort dingen vind ik geweldig,quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakken.
Maar meestal is het hooguit een paar uurtjes per week.
vooral de verhalen en de lore vind ik echt geweldig.
nu maak ik vooral 's nachts tijdOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
House of Horrorquote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?![]()
Oja. Van Molag Bal ofzo? Waar is die?quote:Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
explain in spoiler, waar/wanneer/voor wie/ waaromquote:
ga ik even kijken danOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ben een level 9 imperial, die zijn volk heeft verraden door zich bij de opstand aan te sluiten. Geen idee waarom, maar het voelde gewoon juist deze eerste keer. Volgende keer ga ik wel met de empire mee.
Heb tot nu toe eigenlijk de hoofdquest gevolgd en wat rondgelopen. Ben al regelmatig omgekomen door van een waterval af te vallen of een rots die hoger was dan verwacht. In gevechten vooral moeite gehad met de frost trolls, de rest wat ik tot nu toe ben tegengekomen was aardig simpel om te leggen. Vecht met een zware warhammer, maar afwisselend met van afstand snipen met boog. In 1 quest mijn target omgelegd zonder dat hij me zag. Ik zat in een hoekje, raakte hem met een pijl, hij even zoeken, maar uiteindelijk zou ik maar verbeelding zijn. Uiteindelijk was hij na de vierde pijl dood.You know, I've learned something today![]()
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.quote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM![]()
Dat huis is wel tof ja, maar voor een Daedric quest wel een beetje simpel.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
preciesquote:Op maandag 14 november 2011 12:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.
iedereen mag zich aansluiten bij de rebellion, maar als je geen nord ben blijf je minderwaardig
nee ja, vooral aansluiten mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een leuk huis in Markarth, als je in de stad bent komt er ergens voor een huis een ventje naar je toe die vraagt of je de laatste tijd nog mensen gezien hebt in en rond het huis.. Ga met hem mee naar binnen meer zeg ik niet..![]()
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo.
Dealextreme heeft ze voor heel weinig.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef tjawatdan het volgende:
topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik baal er wel een beetje van dat ik verder ben gegaan met de 'a night to remember' quest. Die geit was een badass, had hem wel langer bij me willen houden.![]()
![]()
geweldig vette daedric quest manquote:Op maandag 14 november 2011 13:00 schreef kipknots het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat ik verder ben gegaan met de 'a night to remember' quest. Die geit was een badass, had hem wel langer bij me willen houden.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:08 schreef Jivis het volgende:
Beetje jammer wel dat sommige Nords zo'n Duits accent hebben.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Een krosis mask :-)quote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan ik eigenlijk stats zien van mijn karakter? Welk ras ik ook alweer had (vergeten) en gewoon wat statistieken...![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef tjawatdan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Ben nog niet overal geweest, dus zijn er eigenlijk ook plekken waar het lekker Cyrodiil like zonnig is? Of blijft het allemaal Scandinavië stylo?Amen.![]()
Het is nooit echt zonnig met een blauwe luchtquote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef Jivis het volgende:
Ben nog niet overal geweest, dus zijn er eigenlijk ook plekken waar het lekker Cyrodiil like zonnig is? Of blijft het allemaal Scandinavië stylo?
AFCA
Humor: sla ik net zo'n Forsword dood, roept hij nog "Be careful!" omdat ik na die stoot zijn bord omver liep.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 13:18 schreef seto het volgende:
Humor: sla ik net zo'n Forsword dood, roept hij nog "Be careful!" omdat ik na die stoot zijn bord omver liep.
Ik ben nu op zoek naar de ivory claw, zit al in de goeie grot maar kreeg het gister niet voor mekaar om een zekere gate te openen (je moet weer aankloten met draaiende stenen waar een slang, wolf, vlinder, etc op staan). Zometeen maar eens verder proberen
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Ja okee, maar qua landschap?quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nooit echt zonnig met een blauwe luchtAmen.![]()
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
Dat is ook een aardige mod.
En dan de automatic installer kiezen.
Geeft de volgende opties:
• Higher saturation
• Lower saturation
• No FXAA
• No sharpen
• Only saturation
• No saturation or AA
Ik heb nu de higher saturation in gebruik (ingame inschakelen/uitschakelen met pause/break toets) en dat ziet er imo een stuk levendiger uit. Wat minder grauw en grijs allemaal.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Ja, waar speel je op xbox of pc?quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er eigenlijk de optie om je boog weer te ontspannen als een eenmaal een pijl hebt gespannen?
Xbox is gewoon weer x in drukken.![]()
sheathequote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er eigenlijk de optie om je boog weer te ontspannen als een eenmaal een pijl hebt gespannen?
dus X of Square
en wat het ook is op de PCOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
De toets waarmee je je wapen wegstopt.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er eigenlijk de optie om je boog weer te ontspannen als een eenmaal een pijl hebt gespannen?Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Daar was ik ook naar opzoekDe oplossing voor mij was gewoon op een willekeurige muur te schieten en daarna de pijl weer op te pakken.
Jup, dat deed ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef internal het volgende:
Daar was ik ook naar opzoekDe oplossing voor mij was gewoon op een willekeurige muur te schieten en daarna de pijl weer op te pakken.
![]()
![]()
beunhazen
Hoe doden jullie mages als warrior? Ik kan geen magic resistance spells vindenGa zo snel dood
AFCA
Er op af sprinten en die unrelenting force dragon shout. En terwijl hij opstaat hem gewoon slaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoe doden jullie mages als warrior? Ik kan geen magic resistance spells vindenGa zo snel dood
Zoeken naar items die magicka resistance verhogen, potions gebruiken, aanvallen dodgen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
![]()
warrior vs mage is juist easyquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
met mn onehanded (als mage) maak ik ze af
mage > mage is niet te doenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.Prettyplease..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Serri?quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
warrior vs mage is juist easy
met mn onehanded (als mage) maak ik ze af
mage > mage is niet te doen
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.AFCA
heb je wat aan restoration gedaan?quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.
lesser ward en ze doen niets meer
Speel op adapt(gulden middenweg dus.) De enige mage waar ik moeite mee had was een dragonpriest.quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.![]()
Ja ik lvl restoquote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je wat aan restoration gedaan?
lesser ward en ze doen niets meer
AFCA
left hand ward, right hand weaponquote:
en chargen maarOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb hem jaren geleden gewoon bij de Mediamarkt gehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.
Was toen geloof ik iets van 17 euro ofzo.
Ideaal.
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
![]()
Ik prefereer de open world setting van Elder Scrolls toch stukken meer dan de opzet van Dragon Age/Mass Effect. Je wordt zoveel meer in de wereld gezogen. De bugs die er dan soms bij komen kijken neem ik dan maar voor lief.
Amen.![]()
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x doodquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.
AFCA
Ik adept, dat zal wel medium zijnquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet.Vind ik moeilijk genoeg. Maar misschien moet je het op expert wel heel anders aanpakken, dat weet ik niet.
edit: er is bij block wel een perk dat als je je schild omhoog houd je 50% elemental damage blokt... misschien is dat iets voor je? Heb je alleen wel 50 block skill voor nodig.![]()
De "boss" fights of mini-bosses zijn wel kut, werd door een melee captain ge-3shot, of 2 als hij power attack deed xD. En dat met mijn 420 armor rating nu xDquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik adept, dat zal wel medium zijnVind ik moeilijk genoeg. Maar misschien moet je het op expert wel heel anders aanpakken, dat weet ik niet.
AFCA
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x doodAmen.![]()
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.![]()
Gvd zeg ik begin gister om 11 uur 's ochtends met spelen en als ik "even later" op de klok kijk is het al 0:30 's nachts.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt, maar in smalle gangetjes blokkeren ze soms het hele pad.quote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.
Anyway, ik ga destruction ook maar eens een beetje levelen op m'n warrior om lightning bolt goed te kunnen casten... met pijl en boog de aandacht van een draak proberen te trekken als ie random over je heen vliegt is niet te doen.![]()
Ben gisteren arch mage van de college geworden... Op zich wel aardige missies, alleen een tikkeltje aan de korte kant... Vond die laatste twee overigens wel super pittig vergeleken met de rest die ik daar voorgeschoteld kreeg...
Ga nu weer verder met "de grote klus" bij de Brotherhood....When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Ja, echt? Bij mij juist andersom, ik had zoo veel moeite om door het begin van Oblivion heen te komen, daar ik Skyrim juist niet weg kan leggenquote:Op maandag 14 november 2011 08:11 schreef DownBusiness het volgende:
Uurtje of 7 gespeelt. Ben level 7 nu ook. Moet zeggen dat ik de eerste 2, 3 uur moeite had om door te blijven spelen.
Ik weet nog dat ik bij oblivion het eerste weekend meer dan 20 uur had gespeelt...
Kan de leeftijd zijn maar ik vind deze minder verslavend en kan hem ook makkelijker neerleggen.
Of toch du vader?![]()
Is er IEMAND die toevallig de Games Guide in de hardcover variant los ergens heeft weten te bemachtigen?
Overal zie ik dat ie ineens niet meer op voorraad is
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
Het is vooral een stuk minder grijs inderdaad. Maar soms wel iets te geel vind ik... Wel nice dat je hem gewoon aan/uit kan zetten.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
Dat is ook een aardige mod.
En dan de automatic installer kiezen.
Geeft de volgende opties:
• Higher saturation
• Lower saturation
• No FXAA
• No sharpen
• Only saturation
• No saturation or AA
Ik heb nu de higher saturation in gebruik (ingame inschakelen/uitschakelen met pause/break toets) en dat ziet er imo een stuk levendiger uit. Wat minder grauw en grijs allemaal.
Hoe verwijder ik hem weer btw?![]()
Ik ga vandaag even opnieuw beginnen.
Wil toch eerst zoals ik bij Fallout 3 had gedaan eerst de main quest doen. En daarna gewoon lekker op gemakje alle side quests doen en alles verkennen.
Even offtopic: blijf dat wel jammer vinden dat ze dat niet bij New Vegas hadden gedaan. Dat je nadat je de main quest uit had gewoon door kon blijven gaan.![]()
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ga vandaag even opnieuw beginnen.
Wil toch eerst zoals ik bij Fallout 3 had gedaan eerst de main quest doen. En daarna gewoon lekker op gemakje alle side quests doen en alles verkennen.
Even offtopic: blijf dat wel jammer vinden dat ze dat niet bij New Vegas hadden gedaan. Dat je nadat je de main quest uit had gewoon door kon blijven gaan.Amen.![]()
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLCquote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...![]()
Daarom vond ik het zo jammer dat ze het bij New Vegas niet hebben gedaan.![]()
Ben gisteren trouwens ook gepwnd door een blood dragon... had de rotzak tegen de touwen, paar klappen en zijn ziel zou van mij zijn... Toen besloot hij dat het wel geinig zou zijn om me in m'n kop te bijten en rond te slingeren... Is schijnbaar niet goed voor je gezondheid
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.![]()
Okee, van Fallout 3 heb ik nooit de DLC gespeeld omdat die zulke slechte reviews kregen. Bij New Vegas de main quest nooit afgemaakt. Die post-apocalyptische wereld trekt me toch een stuk minder dan de middeleeuwse wereld van Elder Scrolls.quote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLC![]()
Daarom vond ik het zo jammer dat ze het bij New Vegas niet hebben gedaan.Amen.![]()
Ah oké, ja mij trekt dat juist weer meer, maar merk nu met Skyrim dat ik deze wereld ook echt supertof vind. Heb gister bijna heel de dag gespeeldquote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee, van Fallout 3 heb ik nooit de DLC gespeeld omdat die zulke slechte reviews kregen. Bij New Vegas de main quest nooit afgemaakt. Die post-apocalyptische wereld trekt me toch een stuk minder dan de middeleeuwse wereld van Elder Scrolls.zo goed vind ik Skyrim. En het gekke is dat ik met Oblivion juist nooit iets heb gehad.
![]()
Ik had ook niks met de vorige delen uit de reeks. Maar deze is echt geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah oké, ja mij trekt dat juist weer meer, maar merk nu met Skyrim dat ik deze wereld ook echt supertof vind. Heb gister bijna heel de dag gespeeldzo goed vind ik Skyrim. En het gekke is dat ik met Oblivion juist nooit iets heb gehad.
Thieves Guild quests
Dat heb ik ook al eens gehadquote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef Jivis het volgende:
Word gewoon aangevallen door TWEE draken nu.Is best te doen.
Hey hallon mede thieves.
Ik vind het snoeivervelend dat beren (uitgerekend die kankerberen rond die stad waar de thieves guild is) je instant detecteren ook al sneak je van 1500 meter afstand.
Het is onmogelijk om langs zo'n hoerenbeer te sluipen. Ik erger me daar helemaal kapot aan.
Terwijl normale npc's me niet eens zien van een afstand van 4 meter ofzo ()
Ben ik ook nog es een vampier!![]()
Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.quote:Op maandag 14 november 2011 12:38 schreef Young_David het volgende:
Bovendien, alles wat zichzelf The Empire noemt is meestal slecht, en the Rebels zijn altijd goed ... met dank aan Star Wars
Ik ben zelf een elf en ze vragen of ik ze wil joinenYeah right, je wil elke elf doodmaken / deporteren en dan zal ik je effe lekker gaan joinen zeker
aan de andere kant de imperial legion die je blijkbaar wilde executeren in het begin
Is er geen derde optie?![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef CrazyAces het volgende:
Thieves Guild quests
Idd, erg vet spul. Uberhaupt is de Thieves Guild qua storyline er leuk op vooruit gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus![]()
Overigens is de the Hangover quest ook echt fantastisch. Alleen maar platgelegen om de verhaallijn erachter.
Niet altijd serieus![]()
Hier is Skyrim net voor de derde keer gecrasht. Gewoon een CTD, zonder enige melding. Dat haalt de lol er wel wat vanaf.You know, I've learned something today![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil![]()
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:35 schreef ImMaxa het volgende:
Hier is Skyrim net voor de derde keer gecrasht. Gewoon een CTD, zonder enige melding. Dat haalt de lol er wel wat vanaf.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
IK HEB EM IK HEB EM IK HEB EM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen nieuwe videokaart, dat moet helaas nog even wachten maar hij draait denk ik ook wel goed op een wat oudere kaart met i5 en 4gb ram. Nu installeren en even m'n vriendin opbellen dat ik het uitmaak
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(![]()
Ook echt de derde keer in 1,5 uur. De eerste keer nadat ik een store uitliep, de tweede keer na het slapen in een herberg, en de derde keer vlak nadat ik een draak had gedood en wegreed op mijn gestolen paard.You know, I've learned something today![]()
Slacht gewoon de leiders van beide groepen af.quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.
Ik ben zelf een elf en ze vragen of ik ze wil joinenYeah right, je wil elke elf doodmaken / deporteren en dan zal ik je effe lekker gaan joinen zeker
aan de andere kant de imperial legion die je blijkbaar wilde executeren in het begin
Is er geen derde optie?![]()
Skyrim is een goed spel ben lvl 19 dual wield swordsman dude aan het uithangen, zelf probeer ik ernog achter te komen hoe ik de distance kan verhogen zodat hij minder vaak stottert bij het laden van map gedeeltes, kan iemand mij helpen?
[CENTER][IMG]http://www.nodiatis.com/pub/15.jpg[/IMG][/CENTER]![]()
Lol, ik deed net per ongeluk m'n shout in Whiterun, er kwam net op dat moment een Courier voorbij lopen, kwam als enemy op m'n kompas bovenin het scherm en werd neergeschoten door de guards. Komt er een guard naar me toe met de mededeling dat ik moet kappen met shouten omdat mensen er onrustig van worden..
Ik: "Won't happen again", hij, na een blik op de dooie courier te hebben geworpen: "glad we sorted that out."
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Wel, daar ging de game net voor de vierde keer. Ik kap er voorlopig maar mee.
You know, I've learned something today![]()
Brakke hardware?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef ImMaxa het volgende:
Wel, daar ging de game net voor de vierde keer. Ik kap er voorlopig maar mee.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in stedenquote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik deed net per ongeluk m'n shout in Whiterun, er kwam net op dat moment een Courier voorbij lopen, kwam als enemy op m'n kompas bovenin het scherm en werd neergeschoten door de guards. Komt er een guard naar me toe met de mededeling dat ik moet kappen met shouten omdat mensen er onrustig van worden..
Ik: "Won't happen again", hij, na een blik op de dooie courier te hebben geworpen: "glad we sorted that out."
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.quote:You know, I've learned something today![]()
Het is een bekende bug waar aan gewerkt wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
wat is shout¿quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in steden
krijg em vandaag binnen. Toch maar de pre-order laten staan
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Kom je vanzelf wel achterquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
wat is shout¿
krijg em vandaag binnen. Toch maar de pre-order laten staan
quote:, lijkt me dan maar beter als ik er zelf achter kom.
btw, ik heb nog geen filmpje van de gameplay gezien. Zie ik wel als hij geinstalleerd is
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Dit ja, maar het is wel een van de leuke dingen aan het spel.quote:Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat masker heb ik nu ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat een paar posts eerderquote:Op maandag 14 november 2011 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
In het questlog staat het niet..quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me quests
Jij bent geil![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Check me andere reactiequote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
In het questlog staat het niet..![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]Ik voel me echt een baas met dat masker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat was het! Thanks, loveya.quote:
Jij bent geil![]()
Heb nu ook mijn eerste crash gehad, kwam aan bij Riften, ging met de gaurds praten, kwam een draak. Met complete dorp erop uit om draak te vermoorden. Draak dood, terug naar desktopquote:Op maandag 14 november 2011 14:37 schreef internal het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.![]()
![]()
Ik vind er niks aan( Of doe ik wat verkeerd, ben gevlucht voor die draak, heb zo'n stone geactiveerd en nu loop ik wat doelloos met mijn zwaardje in het veld. Heb wel een oude vrouw in brand gezet...
![]()
Dan doe je het verkeerd ja.quote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind er niks aan( Of doe ik wat verkeerd, ben gevlucht voor die draak, heb zo'n stone geactiveerd en nu loop ik wat doelloos met mijn zwaardje in het veld. Heb wel een oude vrouw in brand gezet...
![]()
Neehoor, zo kun je het ook spelenquote:![]()
Volgens mij hebben veel mensen deze game gekocht door die hype en door die super trailers, maar dat ze dachten dat het echt een game voor hun was. Alleen hoor nu vaak van ja het is saai dit en dat, ik wil erdoorheen jagen etc.
Maar dat is juist niet de bedoeling van dit spel. Iedereen mag het op zijn manier spelen hoor, maar om nou te zeggen van ja doelloos en saai.
Nee dat is het totaal niet vind ik dan. Dit spel vraagt gewoon om rustig gespeeld te worden, elk boek lezen, elke schatkist openen, alle grotten doorspitten of je wat speciaals tegenkom.
Dat maakt dit spel juist supertof![]()
![]()
ik ga persoonlijk straks weer opnieuw beginnen en dan ga ik echt mijn mannetje goed maken met Sneak en Archer.![]()
Eigenlijk vind ik perks in blacksmithing gewoon zonde van die punten als ik eerlijk ben :p Ik bedoel je vind alle armor toch wel ingame ofnie?
Oow wacht....dragon-armor volgens mij niet![]()
![]()
Welke? Ik heb er eentje, dat is 'Petra the Hagraven'.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef Katth het volgende:
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/![]()
Verdomd, hij knalt er nu al twee keer uit. Om niks... Was net met een random draak bezig toen ik in Riften aankwam... Bummer!![]()
Heerlijk momentje, ik doodde een Bandit leader op een brug en zijn lijk flikkerde het stromende water in. Ik vervolg mijn weg en vind een kilometer verderop het lijkt van diezelfde Bandit leader, aangespoeld op een klein "eilandje" midden in de rivier!
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ga naar het dichtsbijzijnde dorp en spreek wat mensen aan, voor je het weet heb je wat quests, en voor je het week ben je weken van je leven kwijtquote:Op maandag 14 november 2011 16:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Leg mij plz uit hoe ik verder moet in het algemeen?![]()
![]()
Okquote:Op maandag 14 november 2011 16:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ga naar het dichtsbijzijnde dorp en spreek wat mensen aan, voor je het weet heb je wat quests, en voor je het week ben je weken van je leven kwijtEn qua character, ik heb nu een mage met fireballs. Wat is de makkelijkste class voor een beginnende noob? Ook qua survivability
![]()
Loop naar Whiterun en ga eens praten met een paar mensen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Leg mij plz uit hoe ik verder moet in het algemeen?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderTopic gaat te snel om bij te houden als je overdag bezig bent met studeren/werken. Toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt eraan tegen wie je vecht maar doe in je linkerhand in ieder geval Healing, en in je rechter Flames. Daar kun je best ver mee komen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
OkEn qua character, ik heb nu een mage met fireballs. Wat is de makkelijkste class voor een beginnende noob? Ook qua survivability
![]()
Jeej, hij had gesaved toen ik in Riften aankwam! Draak was er net dus weer, verslagen inmiddels. Vind het niet heel moeilijk als ik eerlijk ben. Speel wel op standaard moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verdomd, hij knalt er nu al twee keer uit. Om niks... Was net met een random draak bezig toen ik in Riften aankwam... Bummer!
Maareh: nu heb ik zijn ziel overgenomen he. Nu zou ik de toch een tweede shout moeten kunnen unlocken? Dat kan namelijk niet... 2 van de 3 blijven grijs, alleen Unrelenting Voice (oid) kan ik gebruiken,..![]()
Die moet je eerst leren. Elk woord moet je apart leren.quote:Op maandag 14 november 2011 16:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jeej, hij had gesaved toen ik in Riften aankwam! Draak was er net dus weer, verslagen inmiddels. Vind het niet heel moeilijk als ik eerlijk ben. Speel wel op standaard moeilijkheidsgraad.
Maareh: nu heb ik zijn ziel overgenomen he. Nu zou ik de toch een tweede shout moeten kunnen unlocken? Dat kan namelijk niet... 2 van de 3 blijven grijs, alleen Unrelenting Voice (oid) kan ik gebruiken,..Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
In dungeons of dragon woonplaatsen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En waar leer je die dan? Bij Shouts staan er wel drie namelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 16:10 schreef Akwasi het volgende:
[..]
In dungeons of dragon woonplaatsen.Hij heeft de woorden geleerd maar had op dat moment nog geen dragon soul :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Heb nog geen bugged Quests meegemaakt maar wel iets anders wat mij ergert. Op één of andere manier heb ik nu een Giant Toe en Alto Wine (5 stuks) welke allen als Quest Items worden gezien (terwijl ze helemaal geen deel uit maken van een Quest voor zover ik dat kan zien). Dus dat betekent dat deze dingen nu waarschijnlijk voor altijd in mijn Inventory vast zitten en ik ze dus ook nooit meer kan gebruiken of oprapen aangezien ze zich anders opstapelen. Iemand een idee?quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef Katth het volgende:
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
Ik dacht dat hij vroeg waarom hij nog niet het 2e en 3e woord kon unlocken?quote:Op maandag 14 november 2011 16:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij heeft de woorden geleerd maar had op dat moment nog geen dragon soul :pAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ja, hij heeft ze geleerd ergens maar kan ze nog niet gebruikenquote:Op maandag 14 november 2011 16:11 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vroeg waarom hij nog niet het 2e en 3e woord kon unlocken?Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Je moet in het shoutmenu wel unlock klikken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En waar leer je die dan? Bij Shouts staan er wel drie namelijk...![]()
Oké.quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ze geleerd ergens maar kan ze nog niet gebruiken
Misschien vanavond nwat shouts gaan opzoeken, ik heb nu 2 draken gekilled maar had destijds geen shouts. Ik kan de 2 dragon souls wel nog gebruiken voor die nieuwe shouts toch?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ja ze blijven gewoon opgeslagen tot je ze gebruikt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef internal het volgende:
Misschien vanavond nwat shouts gaan opzoeken, ik heb nu 2 draken gekilled maar had destijds geen shouts. Ik kan de 2 dragon souls wel nog gebruiken voor die nieuwe shouts toch?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Is het iemand al opgevallen dat voor de derde Elder Scrolls game achter elkaar de regen nog steeds dwars door afdakjes en steen heen komt? Ik loop nu in een grot, compleet overdekt, en het regent...
Dan ga ik vanavond maar eens op draken / shout jachtquote:Op maandag 14 november 2011 16:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja ze blijven gewoon opgeslagen tot je ze gebruikt.
Waar? Die kan mijn char wel gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Jivis het volgende:
Dwarven gauntlets gevonden waarmee ik one-handed 20% meer damage doe, niiiiiiice!Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Heb ik hier nog nooit gemerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat voor de derde Elder Scrolls game achter elkaar de regen nog steeds dwars door afdakjes en steen heen komt? Ik loop nu in een grot, compleet overdekt, en het regent...
Nog niet gezien in Skyrimquote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat minen betreft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar? Die kan mijn char wel gebruiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.![]()
![]()
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet in het shoutmenu wel unlock klikken.![]()
Wat vind je toffer, een Ice of Fire dragon.quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Holyquote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.Hoop voor je dat het dan ook wat oplevert.
Heb nog geen fire breath, maar ice form is geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!![]()
Ze zouden eens een kruiwagen-DLC moeten uitbrengenquote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.![]()
Ik had al twee verschillende +15% two handed damage items achter elkaar gevonden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Jivis het volgende:
Dwarven gauntlets gevonden waarmee ik one-handed 20% meer damage doe, niiiiiiice!
Ik ben een mage![]()
![]()
Haha geen idee. Kan je uiteindelijk alle shouts unlocken?quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat vind je toffer, een Ice of Fire dragon.![]()
Waar vind ik die plek?quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.![]()
![]()
Timelapse filmpje gemaakt van Riverwood.
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkom
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha geen idee. Kan je uiteindelijk alle shouts unlocken?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Doe de omgeving daar bij Eldergleam sanctuaryquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkom![]()
![]()
Wauw, dat ziet er behoorlijk mooi uit. Ik zal vanavond wel even kijken of ik andere mooie plekken kan vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkomVoor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Mooi!quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkom![]()
![]()
Mooi man.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkomAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ore ongesmolten. Ingots zijn staven.quote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Prima! En het precieze verschil tussen Ingot en ore?!Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Thanksquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe de omgeving daar bij Eldergleam sanctuary
Komt op het lijstje!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Vetquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkom
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Daar is je compagnon toch voor?quote:Op maandag 14 november 2011 16:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ze zouden eens een kruiwagen-DLC moeten uitbrengen
Beide heb je nodig bij Smithing?!quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef internal het volgende:
[..]
Ore ongesmolten. Ingots zijn staven.![]()
Totdat ze doodgaan ja. Had Lydia volgepakt met Dragon- bones en scales ... Gaat ze dood en zit ik daar op de top van een berg met 150 kilo teveelquote:![]()
Lekker danquote:Op maandag 14 november 2011 16:41 schreef Young_David het volgende:
[..]
Totdat ze doodgaan ja. Had Lydia volgepakt met Dragon- bones en scales ... Gaat ze dood en zit ik daar op de top van een berg met 150 kilo teveel![]()
![]()
Bij mij staat ze net buiten White Runquote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb tot nu toe(level 26) nog nooit een companion meegenomenZe zit constant bij me thuis.
Voor degenen die de "regengrot" willen zien: screenshotje:
Locatie: Broken Oar Grotto, boven SolitudeWhistler: I want peace on earth and good will toward man.
Godver, net een draak gekilled, maar kon niets looten want ik had al teveel bij me. Ik ga dus gauw naar Whiterun om spul te storen. Kom ik terug is corpse weg of ik kan het niet meer vinden
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Leuk, al die stewards en jarls beneden in Solitude die net doen alsof ze nog in Falkreath en Markath zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
. Van die kleine dingen die zo ontzettend bagger zijn
.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dit dus, companionsquote:Op maandag 14 november 2011 16:43 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb tot nu toe(level 26) nog nooit een companion meegenomenZe zit constant bij me thuis.
![]()
Ik heb wel een recipe voor mensen die niet zonder kunnen: 1 paar ballen en alpha man extract.
Nu vier Daedric quests opgelost![]()
(Molag Bal, Meridia, Peryite en Azura)I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Daar ben ik gister nog geweest, geen last van gehad.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop iig dat ze vóórdat ze ons gaan uitknijpen met DLC eerst even het fokking spel AF maken!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Markarth.quote:Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ik zie daar een mast van een schip geloof ik? Dus ik neem aan dat er water is daar beneden? Verdampt, komt tegen plafond aan, valt terug = regen :pquote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Blind_Guardian het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, slaat nergens op![]()
![]()
Damn kom ineens bij een sidequest op weg naar een andere sidequest (Tsjah, Skyrim he...) een grot tegen waar ze aardig wat dure Armour hebben liggen. En ik kan maar 340 meedragen![]()
![]()
Gewoon druipstenen, dat kan toch ook prima? Past goed bij de sfeer van die quest sowieso.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Daarom draag ik ook altijd erg veel potions of strength bij mequote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Damn kom ineens bij een sidequest op weg naar een andere sidequest (Tsjah, Skyrim he...) een grot tegen waar ze aardig wat dure Armour hebben liggen. En ik kan maar 340 meedragen![]()
![]()
Als je de stormcloaks gejoined bent, kan je daarna nog switchen?History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Je zal mij ook niet horen klagen over de sfeer in de grot (die trouwens aanmerkelijk verbeterde nadat ik de inwoners neer had geschoten).
Trouwens, grotten en andere dungeons beginnen steeds leukere loot te krijgen. Net een halsketting gevonden van 1200 gold
nee, dan vervalt de quest 'join imperial legion'quote:Op maandag 14 november 2011 17:11 schreef Katth het volgende:
Als je de stormcloaks gejoined bent, kan je daarna nog switchen?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mooie reden om het voor een tweede keer te spelen ;-)quote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, dan vervalt de quest 'join imperial legion'History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Die heb ik sowieso niet gekregen toen ik met Rolof het dorp ontvluchttequote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, dan vervalt de quest 'join imperial legion'
Kan ik nog wel gewoon naar Solitude sjouwen om de Legion te joinen?[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
je komt her en der imperial soldiers tegen. die geven je die questquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso niet gekregen toen ik met Rolof het dorp ontvluchtte
Kan ik nog wel gewoon naar Solitude sjouwen om de Legion te joinen?. en hoe je die dan afmaakt weet ik niet, ik ben een stormcloak
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Stormcloaksquote:Op maandag 14 november 2011 17:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je komt her en der imperial soldiers tegen. die geven je die quest. en hoe je die dan afmaakt weet ik niet, ik ben een stormcloak
Imperials zijn gewoon vuilen onderdrukkersquote:Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef themole het volgende:
[..]
Die geloven in de lokale Geert Wilders.
Je bent een Nederlander of niet, wij hebben wel vaker mensen onderdrukt.quote:Op maandag 14 november 2011 17:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Imperials zijn gewoon vuilen onderdrukkers
Niet altijd serieus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: