Oh daar hoor je mij eigenlijk niet over klagen als een spel een goed verhaal en mooie sfeer/setting heeft. Liever iets makkelijker en lekker op mijn gemak genieten, dan iets moeilijker en ergernis omdat ik bepaalde stukken meerdere malen opnieuw moet doen, daar heb ik een hekel aanquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef The_Substitute het volgende:
Dan niet gaan klagen dat het ineens te makkelijk wordt.
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn 'boundweapons' precies? Ik speel ook als Battlemage momenteel. Zwaardje/schild erbij indien nodigHeel fijn!
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.quote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef Silv het volgende:
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk wasquote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef Jesse_ het volgende:
Ben ik de enige die het er soms moeilijk mee heeft?
Red Eagle heb ik wel vijf keer moeten proberen eer ik hem had.
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.quote:Op maandag 14 november 2011 10:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Of je summoned je wapen / armor elke paar minuten. Het is nou niet zo dat het veel magic kost of de spell in 5 seconden is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.
Je moet alleen hopen dat je tegenstanders je de tijd geven om je spell te gebruiken.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef Jesse_ het volgende:
Dat kon het ook zijn, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?
Dat soultrappen met je bound weapon vind ik best kut. Heb hierdoor al per ongeluk een greater en grand soulgem versplit met een lesser soul.quote:Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!
Aaah zo. Heb al een Bound Sword danquote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.
Gewoon doen! Wie heeft er nou werk nodig als je Skyrim kunt spelen?quote:Op maandag 14 november 2011 10:28 schreef Ghostandor het volgende:
Ik zit sneaky op mijn werk een beetje mee te lezen hier, nu krijg ik godver zin om snel naar huis te gaan zodat ik weer kan spelen... xD
Ik had donderdag de piratenversie gedownload, zodat ik alvast even een paar uur kon spelen en daar werkte de muis ook niet in het TAB menu, maar in de originele versie weer wel.quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Werkt de muis cursor bij jullie ook in het TAB menu? Hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |