Na Starfield (die was vermakelijk, maar niet meer dan dat) heb ik geen enkele hoge verwachtingen meer van TES6.quote:Op donderdag 15 mei 2025 18:52 schreef RaXz het volgende:
Ik verwacht niets goeds meer van Bethesda, na Fallout 4 heb ik alles overgeslagen en Fallout 4 kon ik al niet goed inkomen. Oblivion Remastered was dus een echt een verassing, vroeger niet gedacht dat ik die in de toekomst old school zou noemen, maar daar ben ik nu.
Toen Todd begon over meer dan 1000 planeten wist ik al genoeg, die sla ik lekker over of ik wacht op een diepe sale. Nu zijn er zelfs geluiden dat TES6 ook veel gameplay elementen van Starfield gaat krijgen en dat is het laatste wat ik zoek in een Elder Scrolls game.quote:Op donderdag 15 mei 2025 19:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Na Starfield (die was vermakelijk, maar niet meer dan dat) heb ik geen enkele hoge verwachtingen meer van TES6.
Vroeger toen Bethesda nog amper serieuze concurrentie had, kwamen ze er nog mee weg omdat hun enorme mod community heel veel deed.
Maar sindsdien zien er legio concurrenten bijgekomen, die hetzelfde kunstje doen, maar dan vele malen beter.
Op verhaal niveau, op technisch niveau en met veel betere engines.
Skyrim kwam in 2011, Fallout 4 in 2015, en dat vond ik (op PS4 althans) een kleinere stap voorwaarts dan ik had gehoopt, op grafisch gebied.
Starfield kwam 8 jaar daarna uit en hoewel dat er an sich redelijk goed uit zag, vond ik het wederom een veel kleinere stap voorwaarts dan verwacht.
Het is dat ik zowel de PS5 heb en de Series X, met Game Pass, dus ik heb daar niks extra voor hoeven te betalen, dat scheelt.quote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Toen Todd begon over meer dan 1000 planeten wist ik al genoeg, die sla ik lekker over of ik wacht op een diepe sale. Nu zijn er zelfs geluiden dat TES6 ook veel gameplay elementen van Starfield gaat krijgen en dat is het laatste wat ik zoek in een Elder Scrolls game.
De TES6 trailer is nu al bijna 7 jaar geleden, wat vliegt de tijd.Ik was evengoed niet echt onder de indruk van het landschap die daarin werd getoond, het zag er behoorlijk saai uit met willekeurige bergen her en der.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 15 mei 2025 21:40 schreef RaXz het volgende:
[..]
Toen Todd begon over meer dan 1000 planeten wist ik al genoeg, die sla ik lekker over of ik wacht op een diepe sale. Nu zijn er zelfs geluiden dat TES6 ook veel gameplay elementen van Starfield gaat krijgen en dat is het laatste wat ik zoek in een Elder Scrolls game.
Dus cheatsquote:Op vrijdag 16 mei 2025 17:28 schreef StateOfMind het volgende:
Het ligt intussen stil wegens Doom the Dark Ages (Game Pass).
Heb wel van 2 glitches gebruik gemaakt![]()
Eentje om heeeeeeeeeeeel veel carry weight te hebben (sack cloth pants glitch).
En eentje om veel gold te hebben (1,5 miljoen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |