Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijnquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P
quote:Op maandag 14 november 2011 12:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijn. Wel vind ik dat de Stormcloaks een punt hebben wat betreft het onterechte verbod op de Talos verering. Het Empire is nu nog maar een schaduw van wat het was ten tijde van de Septims
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
goede keusquote:Op maandag 14 november 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben dan ook een Imperial (al heb ik er net 2 uur inzitten).
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammenquote:Op maandag 14 november 2011 12:42 schreef leeell het volgende:
[..]
goede keus
ben ondertussen al Legate als rang
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammen. beetje een mix-ras wmb.
Ik speel dan ook nauwelijks.
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakkenquote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
en sowieso is the Empire altijd wel goed neutraal/goed geweest, Septims waren het beste wat Tamriel was overkomen
en waarom speel je nauwelijks?
ja, heb niet veel tijd, gamen jaren geleden wel opgegeven, maar dit soort dingen vind ik geweldig,quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakken.
Maar meestal is het hooguit een paar uurtjes per week.
House of Horrorquote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?
Oja. Van Molag Bal ofzo? Waar is die?quote:
explain in spoiler, waar/wanneer/voor wie/ waaromquote:
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.quote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
preciesquote:Op maandag 14 november 2011 12:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een leuk huis in Markarth, als je in de stad bent komt er ergens voor een huis een ventje naar je toe die vraagt of je de laatste tijd nog mensen gezien hebt in en rond het huis.. Ga met hem mee naar binnen meer zeg ik niet..
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo.
Dealextreme heeft ze voor heel weinig.
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef tjawatdan het volgende:
topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
geweldig vette daedric quest manquote:Op maandag 14 november 2011 13:00 schreef kipknots het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat ik verder ben gegaan met de 'a night to remember' quest. Die geit was een badass, had hem wel langer bij me willen houden.
quote:Op maandag 14 november 2011 13:08 schreef Jivis het volgende:
Beetje jammer wel dat sommige Nords zo'n Duits accent hebben.
Een krosis mask :-)quote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef tjawatdan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Het is nooit echt zonnig met een blauwe luchtquote:Op maandag 14 november 2011 13:16 schreef Jivis het volgende:
Ben nog niet overal geweest, dus zijn er eigenlijk ook plekken waar het lekker Cyrodiil like zonnig is? Of blijft het allemaal Scandinavië stylo?
quote:Op maandag 14 november 2011 13:18 schreef seto het volgende:
Humor: sla ik net zo'n Forsword dood, roept hij nog "Be careful!" omdat ik na die stoot zijn bord omver liep.
Ja okee, maar qua landschap?quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is nooit echt zonnig met een blauwe lucht
Ja, waar speel je op xbox of pc?quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er eigenlijk de optie om je boog weer te ontspannen als een eenmaal een pijl hebt gespannen?
sheathequote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Is er eigenlijk de optie om je boog weer te ontspannen als een eenmaal een pijl hebt gespannen?
De toets waarmee je je wapen wegstopt.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
Jup, dat deed ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2011 13:28 schreef internal het volgende:
Daar was ik ook naar opzoekDe oplossing voor mij was gewoon op een willekeurige muur te schieten en daarna de pijl weer op te pakken.
Er op af sprinten en die unrelenting force dragon shout. En terwijl hij opstaat hem gewoon slaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoe doden jullie mages als warrior? Ik kan geen magic resistance spells vindenGa zo snel dood
Zoeken naar items die magicka resistance verhogen, potions gebruiken, aanvallen dodgen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoe doden jullie mages als warrior? Ik kan geen magic resistance spells vindenGa zo snel dood
warrior vs mage is juist easyquote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.Prettyplease..?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Serri?quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
warrior vs mage is juist easy
met mn onehanded (als mage) maak ik ze af
mage > mage is niet te doen
heb je wat aan restoration gedaan?quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.
Speel op adapt(gulden middenweg dus.) De enige mage waar ik moeite mee had was een dragonpriest.quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.
Ja ik lvl restoquote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je wat aan restoration gedaan?
lesser ward en ze doen niets meer
left hand ward, right hand weaponquote:
Ik heb hem jaren geleden gewoon bij de Mediamarkt gehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x doodquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.
Ik adept, dat zal wel medium zijnquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet.
De "boss" fights of mini-bosses zijn wel kut, werd door een melee captain ge-3shot, of 2 als hij power attack deed xD. En dat met mijn 420 armor rating nu xDquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik adept, dat zal wel medium zijnVind ik moeilijk genoeg. Maar misschien moet je het op expert wel heel anders aanpakken, dat weet ik niet.
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x dood
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.
Klopt, maar in smalle gangetjes blokkeren ze soms het hele pad.quote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.
Ja, echt? Bij mij juist andersom, ik had zoo veel moeite om door het begin van Oblivion heen te komen, daar ik Skyrim juist niet weg kan leggenquote:Op maandag 14 november 2011 08:11 schreef DownBusiness het volgende:
Uurtje of 7 gespeelt. Ben level 7 nu ook. Moet zeggen dat ik de eerste 2, 3 uur moeite had om door te blijven spelen.
Ik weet nog dat ik bij oblivion het eerste weekend meer dan 20 uur had gespeelt...
Kan de leeftijd zijn maar ik vind deze minder verslavend en kan hem ook makkelijker neerleggen.
Het is vooral een stuk minder grijs inderdaad. Maar soms wel iets te geel vind ik... Wel nice dat je hem gewoon aan/uit kan zetten.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
Dat is ook een aardige mod.
En dan de automatic installer kiezen.
Geeft de volgende opties:
• Higher saturation
• Lower saturation
• No FXAA
• No sharpen
• Only saturation
• No saturation or AA
Ik heb nu de higher saturation in gebruik (ingame inschakelen/uitschakelen met pause/break toets) en dat ziet er imo een stuk levendiger uit. Wat minder grauw en grijs allemaal.
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ga vandaag even opnieuw beginnen.
Wil toch eerst zoals ik bij Fallout 3 had gedaan eerst de main quest doen. En daarna gewoon lekker op gemakje alle side quests doen en alles verkennen.
Even offtopic: blijf dat wel jammer vinden dat ze dat niet bij New Vegas hadden gedaan. Dat je nadat je de main quest uit had gewoon door kon blijven gaan.
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLCquote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...
Okee, van Fallout 3 heb ik nooit de DLC gespeeld omdat die zulke slechte reviews kregen. Bij New Vegas de main quest nooit afgemaakt. Die post-apocalyptische wereld trekt me toch een stuk minder dan de middeleeuwse wereld van Elder Scrolls.quote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLC![]()
Daarom vond ik het zo jammer dat ze het bij New Vegas niet hebben gedaan.
Ah oké, ja mij trekt dat juist weer meer, maar merk nu met Skyrim dat ik deze wereld ook echt supertof vind. Heb gister bijna heel de dag gespeeldquote:Op maandag 14 november 2011 13:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Okee, van Fallout 3 heb ik nooit de DLC gespeeld omdat die zulke slechte reviews kregen. Bij New Vegas de main quest nooit afgemaakt. Die post-apocalyptische wereld trekt me toch een stuk minder dan de middeleeuwse wereld van Elder Scrolls.
Ik had ook niks met de vorige delen uit de reeks. Maar deze is echt geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 14:05 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Ah oké, ja mij trekt dat juist weer meer, maar merk nu met Skyrim dat ik deze wereld ook echt supertof vind. Heb gister bijna heel de dag gespeeldzo goed vind ik Skyrim. En het gekke is dat ik met Oblivion juist nooit iets heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik ook al eens gehadquote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef Jivis het volgende:
Word gewoon aangevallen door TWEE draken nu.
Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.quote:Op maandag 14 november 2011 12:38 schreef Young_David het volgende:
Bovendien, alles wat zichzelf The Empire noemt is meestal slecht, en the Rebels zijn altijd goed ... met dank aan Star Wars
quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef CrazyAces het volgende:
Thieves Guild quests
Idd, erg vet spul. Uberhaupt is de Thieves Guild qua storyline er leuk op vooruit gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:35 schreef ImMaxa het volgende:
Hier is Skyrim net voor de derde keer gecrasht. Gewoon een CTD, zonder enige melding. Dat haalt de lol er wel wat vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen nieuwe videokaart, dat moet helaas nog even wachten maar hij draait denk ik ook wel goed op een wat oudere kaart met i5 en 4gb ram. Nu installeren en even m'n vriendin opbellen dat ik het uitmaak
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Slacht gewoon de leiders van beide groepen af.quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.
Ik ben zelf een elf en ze vragen of ik ze wil joinenYeah right, je wil elke elf doodmaken / deporteren en dan zal ik je effe lekker gaan joinen zeker
aan de andere kant de imperial legion die je blijkbaar wilde executeren in het begin
Is er geen derde optie?
Brakke hardware?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef ImMaxa het volgende:
Wel, daar ging de game net voor de vierde keer. Ik kap er voorlopig maar mee.
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in stedenquote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik deed net per ongeluk m'n shout in Whiterun, er kwam net op dat moment een Courier voorbij lopen, kwam als enemy op m'n kompas bovenin het scherm en werd neergeschoten door de guards. Komt er een guard naar me toe met de mededeling dat ik moet kappen met shouten omdat mensen er onrustig van worden..
Ik: "Won't happen again", hij, na een blik op de dooie courier te hebben geworpen: "glad we sorted that out."
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.quote:
Het is een bekende bug waar aan gewerkt wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.
wat is shout¿quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in steden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |