Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijnquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P
quote:Op maandag 14 november 2011 12:36 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Skyrim was altijd al de bakermat van de Empire, dus van een "invasie" kan hoe dan ook geen sprake zijn. Wel vind ik dat de Stormcloaks een punt hebben wat betreft het onterechte verbod op de Talos verering. Het Empire is nu nog maar een schaduw van wat het was ten tijde van de Septims
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
goede keusquote:Op maandag 14 november 2011 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben dan ook een Imperial (al heb ik er net 2 uur inzitten).
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammenquote:Op maandag 14 november 2011 12:42 schreef leeell het volgende:
[..]
goede keus
ben ondertussen al Legate als rang
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 12:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, ik deed maar wat eigenlijk, kon niet echt kiezen maar ben meestal wel van het rammen. beetje een mix-ras wmb.
Ik speel dan ook nauwelijks.
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakkenquote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
en sowieso is the Empire altijd wel goed neutraal/goed geweest, Septims waren het beste wat Tamriel was overkomen
en waarom speel je nauwelijks?
ja, heb niet veel tijd, gamen jaren geleden wel opgegeven, maar dit soort dingen vind ik geweldig,quote:Op maandag 14 november 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ben niet zo'n enorme gamer, soms heb ik het op een dag te pakken en zit ik er een paar uur achter. Heb Oblivion wel gespeeld (maanden over gedaan) dus wou dit ook weer ff oppakken.
Maar meestal is het hooguit een paar uurtjes per week.
House of Horrorquote:Op maandag 14 november 2011 12:49 schreef Aneurysma het volgende:
Iemand nog iets tofs gevonden wat ik moet zien/doen/zoeken?
Oja. Van Molag Bal ofzo? Waar is die?quote:
explain in spoiler, waar/wanneer/voor wie/ waaromquote:
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.quote:Op maandag 14 november 2011 12:45 schreef leeell het volgende:
[..]
ik hoorde een paar conversations van de Stormcloaks, populistisch gezever, keuze was snel gemaakt
preciesquote:Op maandag 14 november 2011 12:56 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja ik had dus eerst de keuze gemaakt voor die Stormcloaks omdat ik wel wat zag in dat rebelse, totdat ik hoorde over skyrim nords only crap. Nu snap ik die titel ook van een topic ofwat terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is een leuk huis in Markarth, als je in de stad bent komt er ergens voor een huis een ventje naar je toe die vraagt of je de laatste tijd nog mensen gezien hebt in en rond het huis.. Ga met hem mee naar binnen meer zeg ik niet..
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.quote:Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh zo.
Dealextreme heeft ze voor heel weinig.
quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef tjawatdan het volgende:
topSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
geweldig vette daedric quest manquote:Op maandag 14 november 2011 13:00 schreef kipknots het volgende:
Ik baal er wel een beetje van dat ik verder ben gegaan met de 'a night to remember' quest. Die geit was een badass, had hem wel langer bij me willen houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |