Ja, als je het equipt wel. Maar daarvoor... of desnoods als je bij een trader bent om je zakken te legen/vullen, dan zie ik het niet.quote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je iets equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?
Met Soul Trap kun je souls van vijanden capturen in een Soul Gem (althans, dat was in vorige TES'en zo). Vervolgens kan je met een gevulde Soul Gem wapens enchanten, of inderdaad de Soul Gem weer verkopen. Het was altijd zo dat hoe groter de soul, des te krachtiger de enchantment.quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef emokid het volgende:
Wat kun je met een soul trap? Wat is het doel van het capturen van een soul in een gem? Verkopen of enchanten?
Oja, lightning draint magicka, dat ik daar niet aan dacht! Bedankt voor de tips, zal later vandaag eens kijken voor een lesser ward spellquote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Neem een 'Ward' spell.(een soort schild). De spell heet geloof ik Lesser Ward maar je hebt meerdere soorten. Nut is dat je hiermee spells van andere mages kunt afweren (tenzij ze te sterk zijn dan breekt je Ward letterlijk).
Er zijn Ward spells die tijdens het blocken ook extra spell damage geven dus helemaal ideaal om tijdens het ward'en ook een spell te casten. Als je elektriciteit cast dan drain je de Magicka van de tegenstander. Dus neem Sparks of Lightning Bolt op in je Magic.
Als je dit succesvol doet heb je de Mage binnen 4 seconden leeggezogen en komt hij met een lullig dagger'tje achter je aan.
Is opzich ook leuk hoor, vooral als je bovenop een berg staat en iemand op je afgerend komt en je m een paar meter de lucht in blaast met een vuurbalquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus vrij saai, een beetje de wereld verkennen zonder wapens maar puur vuurballen afschietend. Doe mij maar lekker zwaardvechten/boogschieten als warrior zonder magie.
Het icoontje wordt toch wit als je iets bezocht hebt? en bij dungeons staat er zelfs cleared bij als je m gecleared hebt alleen moet je er wel overheen hoveren met je muis, of bedoel je dat?quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het wel kut dat er niet meer een 'nog niet bezocht' icoontje is op de map, maar dat je dat alleen weet als je er op drukt. Wordt vrij onoverzichtelijk later in het spel.
vind het beter, maakt het wat moeilijkerquote:Op maandag 14 november 2011 12:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat ik wel een beetje irritant en jammer vind is dat je wapens en andere cast-on-use spulletjes in Morrowind uit zichzelf oplaadden, maar in Oblivion en Skyrim heb je dus elke keer soul gems nodig om "lege" wapens opnieuw op te laden. Nu schiet ik dus elke keer mijn vuurboogje leeg en doe ik soms op kritieke momenten veel minder schade
Wat dan weer wel een verbetering is t.o.v. Morrowind, is dat elke ring/amulet/armor enchant constant is ipv. cast-on-use
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeftquote:Op maandag 14 november 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...
Oh zoquote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef leeell het volgende:
[..]
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeft
quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de boog al? Lijkt me zo dik
heb alleenIk, heb nu bijna elke perk voor de boog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de perk dat je sneller beweegt als je je boog gespannen hebt is erg fijn!
Play-and-charge werkt niet, daar was ik ook al achter. Geen idee waar je die wireless connector kan halen, geen enkele game-winkel had hem...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
Watquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef leeell het volgende:
die stormcloaks
ben blij dat ik ze allemaal heb uitgemoord
de PVV'ers van skyrimquote:
iedereen behalve de Nords is inferieur, lijkt me niet echt verzetsstrijdersquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |