SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch du vader?![]()
Is er niet een spell of console commando die dat kan doen?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Nouja er is wel een Calm spell, maar denk niet dat die voor die situaties is bedoeld...quote:Op maandag 14 november 2011 02:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, zo'n gast die me een quest gaf valt me zonder enige reden aan.
Is er een manier om hem te laten stoppen? Heb al geprobeerd mijn wapen te sheathen, maar dat werkt niet.![]()
Nergens. Als je bij de Companions zit krijg je een kamer met een schatkist, volgens mij bij de Thieves Guild ook (er zijn iig 'Guild chests', weet niet hoe veilig je shit daar is)...quote:Op maandag 14 november 2011 02:42 schreef vault_tec het volgende:
waar kan je je spullen opbergen, veilig, als je geen huis hebt?Of toch du vader?![]()
Morgen 13:00 op de UvA zijn, ik wil echt nog graag Skyrim spelen maar het is denk ik verstandig om maar te gaan pitten
Of toch du vader?![]()
Oh wauw, ik one-shot nu Giants en Mammoths, op level 22 - expert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 04:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh wauw, ik one-shot nu Giants en Mammoths, op level 22 - expert.Sneak attack 30.0x...damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kheb net mn eerste draak gesloopt op MasterWarrior is vrij pittig tegenover mage eigenlijk...
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een game heIk liep gister gewoon 2 uur rond zonder wat gedaan te hebben.
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Uurtje of 7 gespeelt. Ben level 7 nu ook. Moet zeggen dat ik de eerste 2, 3 uur moeite had om door te blijven spelen.
Ik weet nog dat ik bij oblivion het eerste weekend meer dan 20 uur had gespeelt...
Kan de leeftijd zijn maar ik vind deze minder verslavend en kan hem ook makkelijker neerleggen.![]()
Pfff het is allemaal teveel.
Ik probeer nu de ''Held'' uit te hangen.
In eerste playtrough probeer ik de Imperials en de companions quest lines te doen.
Ook ga ik proberen de Dark Brotherhood uit te roeien en dan pas de rest van
de Main story te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar als je dus wel een eigen huis hebt kun je je zooi daar wel laten?
En kan je ook extra dingen plaatsen in je huis? Staat me zoiets bij van Oblivion.
En, is er een manier om je carry-weight te verhogen?
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen
NIEUW: Foto's!![]()
De hoeveelheid wat je mee kan nemen stijgt net je level geloof ik. En in je gekochte huis staat een kist, kun je mooi al je zooi kwijtquote:Op maandag 14 november 2011 09:07 schreef Cryothic het volgende:
En kan je ook extra dingen plaatsen in je huis? Staat me zoiets bij van Oblivion.
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 07:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een weerwolf zijn tijdens de quest van Hircine is trouwens wel handig.En je krijgt nog een leuke beloning daarvoor ook, als je een 'bepaalde' keus maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je een huis hebt, kan je je spullen daar veilig opslaan, ja. En je kunt je huis weer aankleden zoals in Oblivion.quote:Op maandag 14 november 2011 09:07 schreef Cryothic het volgende:
Net die draak dood waar je je eerste shout krijgt, maar daana kon ik alleen nog maar kruipen
Carry-weight verhoog je door te investeren in je stamina.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 09:11 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
De hoeveelheid wat je mee kan nemen stijgt net je level geloof ik. En in je gekochte huis staat een kist, kun je mooi al je zooi kwijtDank u beide.quote:Op maandag 14 november 2011 09:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je een huis hebt, kan je je spullen daar veilig opslaan, ja. En je kunt je huis weer aankleden zoals in Oblivion.
Carry-weight verhoog je door te investeren in je stamina.
Tot nu toe alleen nog geinvesteerd in health, maar ben dan ook pas level 4
Kwam er gistere achter dat dat nog geen geschikt level is om een mamoet mee aan te vallen
NIEUW: Foto's!![]()
Ik ben een wood elf, en investeer bijna al mijn punten in archery, die is ondertussen lvl 62 geloof ik, ben zelf lvl 16. Is dat verstandig, kan ik in latere quests ook meekomen, of is het verstandiger im ook in armor en stealth te investeren?
Pijl en boogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door Sjapoela op 14-11-2011 09:25:11 ]![]()
Die in de main quest zijn scripted als het goed is. Daarbuiten niet.quote:Op maandag 14 november 2011 09:21 schreef ach het volgende:
Zijn die draakgevechten nou echt niet scripted of was dat weer gelul?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Zo, ook maar eens begonnen, ben al level 1. Weet met dit soort spellen nooit wat ik wil. Ben nu maar met zwaard aan het meppen en tegelijkertijd fire aan het casten. Maar ook af en toe sneaken om daarin een beetje XP op te bouwen. 30x damage bij sneakstrike klinkt ook niet verkeerd, hoe krijg je dat?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Er is een perk bij sneak die 15x dmg bij sneakstrike geeft met een dagger. Dan moet je nog even bij de dark brotherhood gaan voor een stel gloves die nog eens dubbele sneakstrike geeft.quote:Op maandag 14 november 2011 09:55 schreef Bart het volgende:
Zo, ook maar eens begonnen, ben al level 1. Weet met dit soort spellen nooit wat ik wil. Ben nu maar met zwaard aan het meppen en tegelijkertijd fire aan het casten. Maar ook af en toe sneaken om daarin een beetje XP op te bouwen. 30x damage bij sneakstrike klinkt ook niet verkeerd, hoe krijg je dat?
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik wou net hetzelfde vragen over die 30x. Heb wel 15x dagger dmg dat is een perk uit de sneak-tree.
Edit: ah ok![]()
Ah oke. Nog geen idee hoe dat werkt met die perks, heb nog niet geleveld
.
Dan niet gaan klagen dat het ineens te makkelijk wordt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Ik deed een quest waarbij ik een of andere necromancer moest killen; maar dat lukte me niet. Toen toch maar eens perks selecteren (was al level 6, maar had dat toch nog even uitgesteld).
Bound weapons doen meer damage en single hand 2x twintig%meer damage en sword increased critical. Toen was het in een keer vet makkelijk!
Begin me te ontwikkelen als battlemage met bound weapons; eens kijken wat daar nog meer handig bij is.![]()
Oh daar hoor je mij eigenlijk niet over klagen als een spel een goed verhaal en mooie sfeer/setting heeft. Liever iets makkelijker en lekker op mijn gemak genieten, dan iets moeilijker en ergernis omdat ik bepaalde stukken meerdere malen opnieuw moet doen, daar heb ik een hekel aanquote:Op maandag 14 november 2011 10:00 schreef The_Substitute het volgende:
Dan niet gaan klagen dat het ineens te makkelijk wordt..
Wat zijn 'boundweapons' precies? Ik speel ook als Battlemage momenteel. Zwaardje/schild erbij indien nodigHeel fijn!
![]()
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Wat zijn 'boundweapons' precies? Ik speel ook als Battlemage momenteel. Zwaardje/schild erbij indien nodigHeel fijn!
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?
Makkelijk spel zeg. Ik vind het meer op Dark Messiah lijken dan op Oblivion.
Maar niets kan tippen aan Daggerfall.----![]()
Ben ik de enige die het er soms moeilijk mee heeft?
Red Eagle heb ik wel vijf keer moeten proberen eer ik hem had.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.quote:Op maandag 14 november 2011 10:08 schreef Silv het volgende:
Geen idee. In oblivion vond ik ze ook al niet fijn, maar misschien dat iemand het mij ook uit kan leggen.
Je moet alleen hopen dat je tegenstanders je de tijd geven om je spell te gebruiken.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk wasquote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef Jesse_ het volgende:
Ben ik de enige die het er soms moeilijk mee heeft?
Red Eagle heb ik wel vijf keer moeten proberen eer ik hem had.![]()
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.quote:Op maandag 14 november 2011 10:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Red Eagle zegt me niks maar bij sommige quests ben ik wel later teruggegaan omdat het eerst te moeilijk was'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het nog steeds vreemd dat ik draken moeiteloos in de pan hak maar als er dan een willekeurige hangjas met een geenchante 2 hander op mij afkomt ben ik zo goed als kansloos
Conscience do cost.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 10:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
(Legend of) Red Eagle is een boek, en als je die leest, krijg je een quest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Of je summoned je wapen / armor elke paar minuten. Het is nou niet zo dat het veel magic kost of de spell in 5 seconden is uitgewerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Simpel: je hebt dan minder gewicht bij je.
Je moet alleen hopen dat je tegenstanders je de tijd geven om je spell te gebruiken.
Je loopt alleen met bound wel het risico dat je ineens in je blote reet met je vuisten een draak of een sabeltandtijger zit te kietelen
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef Jesse_ het volgende:
Dat kon het ook zijn, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!quote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom zou je een wapen summonnen als er overal wapens te vinden zijn? Zijn die veel beter/sterker dan wat er op te rapen is van dode vijanden / te koop is in de winkel?![]()
Ik zit sneaky op mijn werk een beetje mee te lezen hier, nu krijg ik godver zin om snel naar huis te gaan zodat ik weer kan spelen... xD![]()
Dat soultrappen met je bound weapon vind ik best kut. Heb hierdoor al per ongeluk een greater en grand soulgem versplit met een lesser soul.quote:Op maandag 14 november 2011 10:27 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Uitweindelijk wel, maar ik begin nu pas wat sterkere wapen te vinden; dus in het begin is het erg handig; daarnaast soultrap ik alles met die bound weapons en dat levert een aardig zakcentje op voor een beginner!![]()
Werkt de muis cursor bij jullie ook in het TAB menu? Hier niet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Aaah zo. Heb al een Bound Sword danquote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef Silv het volgende:
[..]
Met conjuration kan je dan een wapen 'summonen'.![]()
![]()
Gewoon doen! Wie heeft er nou werk nodig als je Skyrim kunt spelen?quote:Op maandag 14 november 2011 10:28 schreef Ghostandor het volgende:
Ik zit sneaky op mijn werk een beetje mee te lezen hier, nu krijg ik godver zin om snel naar huis te gaan zodat ik weer kan spelen... xD![]()
Ik had donderdag de piratenversie gedownload, zodat ik alvast even een paar uur kon spelen en daar werkte de muis ook niet in het TAB menu, maar in de originele versie weer wel.quote:Op maandag 14 november 2011 10:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Werkt de muis cursor bij jullie ook in het TAB menu? Hier niet![]()
SPOILER: Niet voor users met de naam GhostandorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Zucht. Ik moet gewoon werken. En 's avonds kan ik vaak niet spelen. Dus ik heb er pas 5 uur inzitten. Ik wil door.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Meh had al zon vermoeden. Zit nog te wachten op mijn schijfjequote:Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik had donderdag de piratenversie gedownload, zodat ik alvast even een paar uur kon spelen en daar werkte de muis ook niet in het TAB menu, maar in de originele versie weer wel.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Level 14!! Woensdag weer hele dag spelen <3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., verder is het fantastisch![]()
![]()
Iemand deze al getest:
http://skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=134
Om meer dan 4GB te laten gebruiken.De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef GeertJan88 het volgende:
ik kwam trol tegen, ik schiet boog hij slaat, ik 1000 meter de lucht in.. faal
Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?![]()
Level 10, vooral onehanded weapons en sneaken met een bow op het moment. Ik heb nog nooit een spel gespeeld wat je zo in het verhaal en de wereld meeneemt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.![]()
Potions resist Fire/Frost/Magicquote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?(magicka) 2:1 (health)quote:Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Dat lijkt me dus vrij saai, een beetje de wereld verkennen zonder wapens maar puur vuurballen afschietend. Doe mij maar lekker zwaardvechten/boogschieten als warrior zonder magie.quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?Amen.![]()
Stamina heb je niet echt nodig, als mage.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef GeertJan88 het volgende:
mmm ik probeer 1:1:1 geen goed idee?'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'![]()
Wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de boog al? Lijkt me zo dik
heb alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoef je niet te spoileren denk ik aangezien de perks al voor iedereen zichtbaar zijn. Heb 25% slow en gebruik het echt vaak en het klinkt niet veel maar je merkt het echt dus ben benieuwd naar de 50%. Die perk dat je vijand staggered is ook heel handig. En de 3x sneak dmg met bow ook uit de sneak tree
![]()
![]()
Neem een 'Ward' spell.(een soort schild). De spell heet geloof ik Lesser Ward maar je hebt meerdere soorten. Nut is dat je hiermee spells van andere mages kunt afweren (tenzij ze te sterk zijn dan breekt je Ward letterlijk).quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Iedereen klaagt over trolls en sabre tooth cats, maar ik vind ze goed te doen met dual wield fireball.. Is ook nagenoeg het enige dat ik gebruik. Word alleen wel bijna altijd direct vermoord als ik tegenover n mage sta, iemand tips daarvoor?
Oh en wat vinden jullie: Is het voor mij als mage handig om ook wat punten in health te stoppen of is alles op magicka (wat ik tot nu toe gedaan heb, ben level 9) een beter idee?
Er zijn Ward spells die tijdens het blocken ook extra spell damage geven dus helemaal ideaal om tijdens het ward'en ook een spell te casten. Als je elektriciteit cast dan drain je de Magicka van de tegenstander. Dus neem Sparks of Lightning Bolt op in je Magic.
Als je dit succesvol doet heb je de Mage binnen 4 seconden leeggezogen en komt hij met een lullig dagger'tje achter je aan.![]()
![]()
Misschien vanavond ook maar eens een mage uitproberen
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Hoe weet je van tevoren wat voor soul een vijand heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 10:32 schreef kipknots het volgende:
[..]
Dat soultrappen met je bound weapon vind ik best kut. Heb hierdoor al per ongeluk een greater en grand soulgem versplit met een lesser soul.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Harde papi.quote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef seto het volgende:
Yeah buddy, mijn eerste decapitation
[ afbeelding ]
Ik kan de perk er voor bijna nemen.![]()
Wat ik nog mis is een kenmerk om te zien of een wapen 1 of 2 handed is.
Hele tijd met een grote bijl op zak gelopen, maar niet gebruikt omdat ik dacht dat ie 2handed was
Bleek ie gewoon 1handed te zijn,NIEUW: Foto's!![]()
Als je een wapen equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?quote:Op maandag 14 november 2011 11:40 schreef Cryothic het volgende:
Wat ik nog mis is een kenmerk om te zien of een wapen 1 of 2 handed is.
Hele tijd met een grote bijl op zak gelopen, maar niet gebruikt omdat ik dacht dat ie 2handed was
Bleek ie gewoon 1handed te zijn,No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ja, maar je kan dus niet zonder het wapen te equipen zien wat voor wapen het isquote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je een wapen equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Ik heb 1 zwaard in mijn ene hand en een vuurbal in mijn andere hand. Dat gaat best goed. Ben 1 keer doodgegaan. In een of andere kerker kwam ik wat extreem sterke mages tegen.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ja, als je het equipt wel. Maar daarvoor... of desnoods als je bij een trader bent om je zakken te legen/vullen, dan zie ik het niet.quote:Op maandag 14 november 2011 11:41 schreef Silv het volgende:
[..]
Als je iets equipped staat er toch een L, R of LR teken bij?NIEUW: Foto's!![]()
Wat kun je met een soul trap? Wat is het doel van het capturen van een soul in een gem? Verkopen of enchanten?![]()
Met Soul Trap kun je souls van vijanden capturen in een Soul Gem (althans, dat was in vorige TES'en zo). Vervolgens kan je met een gevulde Soul Gem wapens enchanten, of inderdaad de Soul Gem weer verkopen. Het was altijd zo dat hoe groter de soul, des te krachtiger de enchantment.quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef emokid het volgende:
Wat kun je met een soul trap? Wat is het doel van het capturen van een soul in een gem? Verkopen of enchanten?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Kan je een companion ook op een paard krijgen trouwens?Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid![]()
Oja, lightning draint magicka, dat ik daar niet aan dacht! Bedankt voor de tips, zal later vandaag eens kijken voor een lesser ward spellquote:Op maandag 14 november 2011 11:28 schreef emokid het volgende:
[..]
Neem een 'Ward' spell.(een soort schild). De spell heet geloof ik Lesser Ward maar je hebt meerdere soorten. Nut is dat je hiermee spells van andere mages kunt afweren (tenzij ze te sterk zijn dan breekt je Ward letterlijk).
Er zijn Ward spells die tijdens het blocken ook extra spell damage geven dus helemaal ideaal om tijdens het ward'en ook een spell te casten. Als je elektriciteit cast dan drain je de Magicka van de tegenstander. Dus neem Sparks of Lightning Bolt op in je Magic.
Als je dit succesvol doet heb je de Mage binnen 4 seconden leeggezogen en komt hij met een lullig dagger'tje achter je aan.![]()
![]()
Volgens mij zit ik nog niet op een kwart, maar ik heb nu al zin om overnieuw te beginnen met een ander soort karakter![]()
![]()
Ik vind het wel kut dat er niet meer een 'nog niet bezocht' icoontje is op de map, maar dat je dat alleen weet als je er op drukt. Wordt vrij onoverzichtelijk later in het spel.Amen.![]()
Is opzich ook leuk hoor, vooral als je bovenop een berg staat en iemand op je afgerend komt en je m een paar meter de lucht in blaast met een vuurbalquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus vrij saai, een beetje de wereld verkennen zonder wapens maar puur vuurballen afschietend. Doe mij maar lekker zwaardvechten/boogschieten als warrior zonder magie.
Bedankt trouwens substitute voor de tip over verdeling magicka en health![]()
![]()
Het icoontje wordt toch wit als je iets bezocht hebt? en bij dungeons staat er zelfs cleared bij als je m gecleared hebt alleen moet je er wel overheen hoveren met je muis, of bedoel je dat?quote:Op maandag 14 november 2011 12:05 schreef Jivis het volgende:
Ik vind het wel kut dat er niet meer een 'nog niet bezocht' icoontje is op de map, maar dat je dat alleen weet als je er op drukt. Wordt vrij onoverzichtelijk later in het spel.![]()
alweer 6 draken gesloopt
pure mage toch maar geworden
en afentoe one-handed voor tegen magesOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Wat ik wel een beetje irritant en jammer vind is dat je wapens en andere cast-on-use spulletjes in Morrowind uit zichzelf oplaadden, maar in Oblivion en Skyrim heb je dus elke keer soul gems nodig om "lege" wapens opnieuw op te laden. Nu schiet ik dus elke keer mijn vuurboogje leeg en doe ik soms op kritieke momenten veel minder schade
Wat dan weer wel een verbetering is t.o.v. Morrowind, is dat elke ring/amulet/armor enchant constant is ipv. cast-on-use
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?![]()
vind het beter, maakt het wat moeilijkerquote:Op maandag 14 november 2011 12:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Wat ik wel een beetje irritant en jammer vind is dat je wapens en andere cast-on-use spulletjes in Morrowind uit zichzelf oplaadden, maar in Oblivion en Skyrim heb je dus elke keer soul gems nodig om "lege" wapens opnieuw op te laden. Nu schiet ik dus elke keer mijn vuurboogje leeg en doe ik soms op kritieke momenten veel minder schade
Wat dan weer wel een verbetering is t.o.v. Morrowind, is dat elke ring/amulet/armor enchant constant is ipv. cast-on-use
sowieso heb ik iets van 50 (!!!) soulgems in mn inventory
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Ik wil graag mijn 360 controller aansluiten op mijn PC. Nu zie ik dat je een wireless connector ofzo hiervoor moet hebben. Ik heb dit echt nog nooit in een winkel gezien..
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeftquote:Op maandag 14 november 2011 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een bedrade aanhangen hoor...Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Oh zoquote:Op maandag 14 november 2011 12:14 schreef leeell het volgende:
[..]
hij impliceert duidelijk dat hij een wireless heeft.
Dealextreme heeft ze voor heel weinig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef GeertJan88 het volgende:
Wie heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor de boog al? Lijkt me zo dik
heb alleenIk, heb nu bijna elke perk voor de boog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral de perk dat je sneller beweegt als je je boog gespannen hebt is erg fijn!![]()
Play-and-charge werkt niet, daar was ik ook al achter. Geen idee waar je die wireless connector kan halen, geen enkele game-winkel had hem...quote:Op maandag 14 november 2011 12:11 schreef -Dries- het volgende:
Waar kan je zo'n wireless connector kopen?
Speel met een Wood Elf, veel mage, beetje archery en swords voor close combat.
Mocht ik een 2e starten (geen idee of ik daar ooit de tijd voor vind) dan ga ik voor een Nord Warrior en dan gaan we voor het PVV-Pad.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
die stormcloaks
ben blij dat ik ze allemaal heb uitgemoordOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Watquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef leeell het volgende:
die stormcloaks
ben blij dat ik ze allemaal heb uitgemoordhoezo.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
de PVV'ers van skyrimquote:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P![]()
iedereen behalve de Nords is inferieur, lijkt me niet echt verzetsstrijdersquote:Op maandag 14 november 2011 12:21 schreef Young_David het volgende:
Ik dacht dat ze de verzetstrijders waren tegen het optrekkende nazi-Duitsland. Maarja, ligt er een beetje aan naar welke propaganda je luistert :-P
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: