Serri?quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef leeell het volgende:
[..]
warrior vs mage is juist easy
met mn onehanded (als mage) maak ik ze af
mage > mage is niet te doen
heb je wat aan restoration gedaan?quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.
Speel op adapt(gulden middenweg dus.) De enige mage waar ik moeite mee had was een dragonpriest.quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri?
Weet niet op welke difficulty jullie spelen maar als lvl 19 ben ik binnen 2/3 shots dood tegen sommige mages. Laat staan als er meer dan 1 is.
Ja ik lvl restoquote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef leeell het volgende:
[..]
heb je wat aan restoration gedaan?
lesser ward en ze doen niets meer
left hand ward, right hand weaponquote:
Ik heb hem jaren geleden gewoon bij de Mediamarkt gehaald.quote:Op maandag 14 november 2011 12:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Dealextreme? Thnx, ik ga het checken.
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:30 schreef Smoofie het volgende:
Hoe doden jullie mages als warrior? Ik kan geen magic resistance spells vindenGa zo snel dood
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x doodquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Makkie, schild vervangen door 2e sword, whirlwind sprint shout als gap closer, dan dual wield power attack, vervolgens chop chop chop totdat ie dood is. In mijn ervaring is het bij mages vooral zaak dat jij ze dood maakt voordat ze jou doden. Maar goed, zo doe ik het op level 12, misschien moet ik het op level 25 wel heel anders aanpakken.
Ik adept, dat zal wel medium zijnquote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet.
De "boss" fights of mini-bosses zijn wel kut, werd door een melee captain ge-3shot, of 2 als hij power attack deed xD. En dat met mijn 420 armor rating nu xDquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Ik adept, dat zal wel medium zijnVind ik moeilijk genoeg. Maar misschien moet je het op expert wel heel anders aanpakken, dat weet ik niet.
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.quote:Op maandag 14 november 2011 13:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik speel trouwens op hard/expert of hoe het ook heet. Ik doe het ook met Dual wield maar soms in gangen casten ze een grote frost spell en ben ik in 1x dood
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is ook irri als ze creatures gaan summonen, moet je daar eerst doorheen om die mage te bereiken.
Klopt, maar in smalle gangetjes blokkeren ze soms het hele pad.quote:Op maandag 14 november 2011 13:45 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dan nog is het handiger om je op de mage te focussen. Als die dood gaat verdwijnt z'n gesummonde ally ook namelijk.
Ja, echt? Bij mij juist andersom, ik had zoo veel moeite om door het begin van Oblivion heen te komen, daar ik Skyrim juist niet weg kan leggenquote:Op maandag 14 november 2011 08:11 schreef DownBusiness het volgende:
Uurtje of 7 gespeelt. Ben level 7 nu ook. Moet zeggen dat ik de eerste 2, 3 uur moeite had om door te blijven spelen.
Ik weet nog dat ik bij oblivion het eerste weekend meer dan 20 uur had gespeelt...
Kan de leeftijd zijn maar ik vind deze minder verslavend en kan hem ook makkelijker neerleggen.
Het is vooral een stuk minder grijs inderdaad. Maar soms wel iets te geel vind ik... Wel nice dat je hem gewoon aan/uit kan zetten.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef vosss het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131
Dat is ook een aardige mod.
En dan de automatic installer kiezen.
Geeft de volgende opties:
• Higher saturation
• Lower saturation
• No FXAA
• No sharpen
• Only saturation
• No saturation or AA
Ik heb nu de higher saturation in gebruik (ingame inschakelen/uitschakelen met pause/break toets) en dat ziet er imo een stuk levendiger uit. Wat minder grauw en grijs allemaal.
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef FS1986NL het volgende:
Ik ga vandaag even opnieuw beginnen.
Wil toch eerst zoals ik bij Fallout 3 had gedaan eerst de main quest doen. En daarna gewoon lekker op gemakje alle side quests doen en alles verkennen.
Even offtopic: blijf dat wel jammer vinden dat ze dat niet bij New Vegas hadden gedaan. Dat je nadat je de main quest uit had gewoon door kon blijven gaan.
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLCquote:Op maandag 14 november 2011 13:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het was juist andersom toch? Bij Fallout 3 kon je niet verder na de main quest, bij New Vegas wel...
Okee, van Fallout 3 heb ik nooit de DLC gespeeld omdat die zulke slechte reviews kregen. Bij New Vegas de main quest nooit afgemaakt. Die post-apocalyptische wereld trekt me toch een stuk minder dan de middeleeuwse wereld van Elder Scrolls.quote:Op maandag 14 november 2011 13:56 schreef FS1986NL het volgende:
[..]
Nee juist bij Fallout 3 door die Broken Steel DLC![]()
Daarom vond ik het zo jammer dat ze het bij New Vegas niet hebben gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |