Kom je vanzelf wel achterquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
wat is shout¿
krijg em vandaag binnen. Toch maar de pre-order laten staan
quote:
Dit ja, maar het is wel een van de leuke dingen aan het spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat masker heb ik nu ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een paar posts eerderquote:Op maandag 14 november 2011 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
In het questlog staat het niet..quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me quests
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Check me andere reactiequote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
In het questlog staat het niet..
quote:Op maandag 14 november 2011 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]Ik voel me echt een baas met dat masker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was het! Thanks, loveya.quote:
Heb nu ook mijn eerste crash gehad, kwam aan bij Riften, ging met de gaurds praten, kwam een draak. Met complete dorp erop uit om draak te vermoorden. Draak dood, terug naar desktopquote:Op maandag 14 november 2011 14:37 schreef internal het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.
Dan doe je het verkeerd ja.quote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind er niks aan( Of doe ik wat verkeerd, ben gevlucht voor die draak, heb zo'n stone geactiveerd en nu loop ik wat doelloos met mijn zwaardje in het veld. Heb wel een oude vrouw in brand gezet...
Neehoor, zo kun je het ook spelenquote:
Welke? Ik heb er eentje, dat is 'Petra the Hagraven'.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef Katth het volgende:
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/
Ga naar het dichtsbijzijnde dorp en spreek wat mensen aan, voor je het weet heb je wat quests, en voor je het week ben je weken van je leven kwijtquote:Op maandag 14 november 2011 16:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Leg mij plz uit hoe ik verder moet in het algemeen?
Okquote:Op maandag 14 november 2011 16:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ga naar het dichtsbijzijnde dorp en spreek wat mensen aan, voor je het weet heb je wat quests, en voor je het week ben je weken van je leven kwijt
Loop naar Whiterun en ga eens praten met een paar mensen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Leg mij plz uit hoe ik verder moet in het algemeen?
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderTopic gaat te snel om bij te houden als je overdag bezig bent met studeren/werken. Toch bedankt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan tegen wie je vecht maar doe in je linkerhand in ieder geval Healing, en in je rechter Flames. Daar kun je best ver mee komen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:05 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
OkEn qua character, ik heb nu een mage met fireballs. Wat is de makkelijkste class voor een beginnende noob? Ook qua survivability
Jeej, hij had gesaved toen ik in Riften aankwam! Draak was er net dus weer, verslagen inmiddels. Vind het niet heel moeilijk als ik eerlijk ben. Speel wel op standaard moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 14 november 2011 15:59 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Verdomd, hij knalt er nu al twee keer uit. Om niks... Was net met een random draak bezig toen ik in Riften aankwam... Bummer!
Die moet je eerst leren. Elk woord moet je apart leren.quote:Op maandag 14 november 2011 16:07 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Jeej, hij had gesaved toen ik in Riften aankwam! Draak was er net dus weer, verslagen inmiddels. Vind het niet heel moeilijk als ik eerlijk ben. Speel wel op standaard moeilijkheidsgraad.
Maareh: nu heb ik zijn ziel overgenomen he. Nu zou ik de toch een tweede shout moeten kunnen unlocken? Dat kan namelijk niet... 2 van de 3 blijven grijs, alleen Unrelenting Voice (oid) kan ik gebruiken,..
In dungeons of dragon woonplaatsen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En waar leer je die dan? Bij Shouts staan er wel drie namelijk...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op maandag 14 november 2011 16:10 schreef Akwasi het volgende:
[..]
In dungeons of dragon woonplaatsen.Hij heeft de woorden geleerd maar had op dat moment nog geen dragon soul :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
Heb nog geen bugged Quests meegemaakt maar wel iets anders wat mij ergert. Op één of andere manier heb ik nu een Giant Toe en Alto Wine (5 stuks) welke allen als Quest Items worden gezien (terwijl ze helemaal geen deel uit maken van een Quest voor zover ik dat kan zien). Dus dat betekent dat deze dingen nu waarschijnlijk voor altijd in mijn Inventory vast zitten en ik ze dus ook nooit meer kan gebruiken of oprapen aangezien ze zich anders opstapelen. Iemand een idee?quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef Katth het volgende:
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/
Ik dacht dat hij vroeg waarom hij nog niet het 2e en 3e woord kon unlocken?quote:Op maandag 14 november 2011 16:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Hij heeft de woorden geleerd maar had op dat moment nog geen dragon soul :p
Ja, hij heeft ze geleerd ergens maar kan ze nog niet gebruikenquote:Op maandag 14 november 2011 16:11 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vroeg waarom hij nog niet het 2e en 3e woord kon unlocken?
Je moet in het shoutmenu wel unlock klikken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:09 schreef Peter_Aragorn het volgende:
En waar leer je die dan? Bij Shouts staan er wel drie namelijk...
Oké.quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ze geleerd ergens maar kan ze nog niet gebruiken
Ja ze blijven gewoon opgeslagen tot je ze gebruikt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:15 schreef internal het volgende:
Misschien vanavond nwat shouts gaan opzoeken, ik heb nu 2 draken gekilled maar had destijds geen shouts. Ik kan de 2 dragon souls wel nog gebruiken voor die nieuwe shouts toch?
Dan ga ik vanavond maar eens op draken / shout jachtquote:Op maandag 14 november 2011 16:16 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja ze blijven gewoon opgeslagen tot je ze gebruikt.
Waar? Die kan mijn char wel gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Jivis het volgende:
Dwarven gauntlets gevonden waarmee ik one-handed 20% meer damage doe, niiiiiiice!
Heb ik hier nog nooit gemerkt.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat voor de derde Elder Scrolls game achter elkaar de regen nog steeds dwars door afdakjes en steen heen komt? Ik loop nu in een grot, compleet overdekt, en het regent...
Nog niet gezien in Skyrimquote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Blind_Guardian het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat voor de derde Elder Scrolls game achter elkaar de regen nog steeds dwars door afdakjes en steen heen komt? Ik loop nu in een grot, compleet overdekt, en het regent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |