Kom je vanzelf wel achterquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
wat is shout¿
krijg em vandaag binnen. Toch maar de pre-order laten staan
quote:
Dit ja, maar het is wel een van de leuke dingen aan het spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat masker heb ik nu ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een paar posts eerderquote:Op maandag 14 november 2011 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
In het questlog staat het niet..quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me quests
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Check me andere reactiequote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
In het questlog staat het niet..
quote:Op maandag 14 november 2011 15:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:23 schreef Seam het volgende:
[..]Ik voel me echt een baas met dat masker opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat was het! Thanks, loveya.quote:
Heb nu ook mijn eerste crash gehad, kwam aan bij Riften, ging met de gaurds praten, kwam een draak. Met complete dorp erop uit om draak te vermoorden. Draak dood, terug naar desktopquote:Op maandag 14 november 2011 14:37 schreef internal het volgende:
[..]
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.
Dan doe je het verkeerd ja.quote:Op maandag 14 november 2011 15:35 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ik vind er niks aan( Of doe ik wat verkeerd, ben gevlucht voor die draak, heb zo'n stone geactiveerd en nu loop ik wat doelloos met mijn zwaardje in het veld. Heb wel een oude vrouw in brand gezet...
Neehoor, zo kun je het ook spelenquote:
Welke? Ik heb er eentje, dat is 'Petra the Hagraven'.quote:Op maandag 14 november 2011 15:24 schreef Katth het volgende:
Echt irritant dat ik 2 quests heb die bugged zijn. Blijven maar in mijn log staan... Ik heb ze gecomplete, maar ze updaten niet :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |