Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.quote:Op maandag 14 november 2011 12:38 schreef Young_David het volgende:
Bovendien, alles wat zichzelf The Empire noemt is meestal slecht, en the Rebels zijn altijd goed ... met dank aan Star Wars
quote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef CrazyAces het volgende:
Thieves Guild quests
Idd, erg vet spul. Uberhaupt is de Thieves Guild qua storyline er leuk op vooruit gegaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet altijd serieus
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Aneurysma het volgende:
Kan iemand even helpen? Main Quest spoiler in de spoiler.Iemand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Heb ik ook al een keer gehad, maar 3 keer is inderdaad wel wat veel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:35 schreef ImMaxa het volgende:
Hier is Skyrim net voor de derde keer gecrasht. Gewoon een CTD, zonder enige melding. Dat haalt de lol er wel wat vanaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen nieuwe videokaart, dat moet helaas nog even wachten maar hij draait denk ik ook wel goed op een wat oudere kaart met i5 en 4gb ram. Nu installeren en even m'n vriendin opbellen dat ik het uitmaak
woensdag 8 september 2010 20:32 schreef Lurk_Kloon het volgende:[/b]
Hoe word je een gewaardeerd user op fok?
Ik word nooit gequete enzo... ;( ;( ;( ;(
Slacht gewoon de leiders van beide groepen af.quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind die rebels eigenlijk wel slecht. Ik zie ze namelijk behoorlijk als de KKK van de wereld van Tamriel / Skyrim.
Ik ben zelf een elf en ze vragen of ik ze wil joinenYeah right, je wil elke elf doodmaken / deporteren en dan zal ik je effe lekker gaan joinen zeker
aan de andere kant de imperial legion die je blijkbaar wilde executeren in het begin
Is er geen derde optie?
Brakke hardware?quote:Op maandag 14 november 2011 14:53 schreef ImMaxa het volgende:
Wel, daar ging de game net voor de vierde keer. Ik kap er voorlopig maar mee.
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in stedenquote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lol, ik deed net per ongeluk m'n shout in Whiterun, er kwam net op dat moment een Courier voorbij lopen, kwam als enemy op m'n kompas bovenin het scherm en werd neergeschoten door de guards. Komt er een guard naar me toe met de mededeling dat ik moet kappen met shouten omdat mensen er onrustig van worden..
Ik: "Won't happen again", hij, na een blik op de dooie courier te hebben geworpen: "glad we sorted that out."
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.quote:
Het is een bekende bug waar aan gewerkt wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Nee, PC van een jaar oud die de game moeiteloos draait op Ultra. Eerder geen problemen, alle crashes waren vandaag.
wat is shoutżquote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
Er gebeuren altijd leuke dingen als je shout in steden
Kom je vanzelf wel achterquote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
wat is shoutż
krijg em vandaag binnen. Toch maar de pre-order laten staan
quote:
Dit ja, maar het is wel een van de leuke dingen aan het spel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Dat masker heb ik nu ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me questsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat een paar posts eerderquote:Op maandag 14 november 2011 15:19 schreef emokid het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan? en neemt het een amulet/hood in beslag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
In het questlog staat het niet..quote:Op maandag 14 november 2011 15:01 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Ik zal even kijken bij me quests
quote:Op maandag 14 november 2011 15:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Staat een paar posts eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Check me andere reactiequote:Op maandag 14 november 2011 15:21 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
In het questlog staat het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |