SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op maandag 14 november 2011 16:18 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Waar? Die kan mijn char wel gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!quote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet in het shoutmenu wel unlock klikken.
Wat vind je toffer, een Ice of Fire dragon.quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!
Holyquote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.
Heb nog geen fire breath, maar ice form is geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Aaah zo. Nu kan ik er een unlocken. Fire Breath of Ice Form, welke zal ik doen?!
Ze zouden eens een kruiwagen-DLC moeten uitbrengenquote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt Nchuand-Zel. Ik heb die hele bitch leeggeroofd. Over-encumbered als een malle, dik drie kwartier over gedaan.
Ik had al twee verschillende +15% two handed damage items achter elkaar gevonden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Jivis het volgende:
Dwarven gauntlets gevonden waarmee ik one-handed 20% meer damage doe, niiiiiiice!
Haha geen idee. Kan je uiteindelijk alle shouts unlocken?quote:Op maandag 14 november 2011 16:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Wat vind je toffer, een Ice of Fire dragon.
Waar vind ik die plek?quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef LasTeR het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Haha geen idee. Kan je uiteindelijk alle shouts unlocken?
Doe de omgeving daar bij Eldergleam sanctuaryquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Timelapse filmpje gemaakt van Riverwood.
Suggesties voor mooie locaties zijn altijd welkom
Wauw, dat ziet er behoorlijk mooi uit. Ik zal vanavond wel even kijken of ik andere mooie plekken kan vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Mooi!quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Mooi man.quote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Ore ongesmolten. Ingots zijn staven.quote:Op maandag 14 november 2011 16:36 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Prima! En het precieze verschil tussen Ingot en ore?!
Thanksquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Doe de omgeving daar bij Eldergleam sanctuary
Vetquote:Op maandag 14 november 2011 16:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Daar is je compagnon toch voor?quote:Op maandag 14 november 2011 16:27 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ze zouden eens een kruiwagen-DLC moeten uitbrengen
Beide heb je nodig bij Smithing?!quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef internal het volgende:
[..]
Ore ongesmolten. Ingots zijn staven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |