SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ach kijk, de draak doodde de mammoet en reus terwijl ik de sabre cat en de bandiet sloop. Wél ben ik door de potions heen. Het zal me benieuwen hoe dit afloopt!![]()
Thanks voor de reacties!
Misschien maar is Oblivion weer proberen ben nu paar jaartjes ouder.
Dus misschien dat ik het nu meer waardeer!
Don't think, be sure!![]()
Hoe kom je eigenlijk aan al die blur? dat heb ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 biertjes voor mijAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je kan hem toch ook tijdens je game op moeilijk zetten.quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef hans1988 het volgende:
Ik ga een nieuwe game starten, op moeilijk.
Alles gaat zo makkelijk dood op Standaard niveauAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ja weet ik, maar ik heb main-quest al helemaal af zonder dat het enige uitdaging gafquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je kan hem toch ook tijdens je game op moeilijk zetten.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb main-quest al helemaal af zonder dat het enige uitdaging gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:23 ]![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:53 ]![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
[..]spoiler graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sommige mensen lijken wel autist te zijn
[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:39 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Vraag me af wat de verkoopcijfers van Skyrim zijn, heb afgelopen avond tijdens het uitgaan alleen maar vragen gehad over dit spel![]()
![]()
Nou zeg wat een spoilerquote:Op zondag 13 november 2011 13:42 schreef Xblister het volgende:
[..]
spoiler graag![]()
sommige mensen lijken wel autist te zijnik vind dat als je zulk. Dingen al niet gewoon kan typen sat je misschien beter niet in dit topic moet komen.
![]()
Giants jonguh!
Een paar mensen hebben de MQ al af, waarom zo snel? Doen ze alleen de MQ en daarna nog de andere quests?Children of the night. What music they make.![]()
Zit gvd ook al aan me 3e/4e paardquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat gaan paarden snel dood zeg.![]()
Die onderste is vet mooi!quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
@ Catch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven ben jij, onder ik ofc. Kijk de bosjesChildren of the night. What music they make.![]()
Ik gebruik de volgende 2 .ini files (ultra settings in principe)quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan al die blur? dat heb ik niet.
skyrim.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skyrimprefs.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm idd als ik zo vergelijk zijn mijn bosjes om de een of andere reden nogal karrigIk denk dat dat komt door AA/AF settings, meestal worden bosjes dan te scherp ipv smooth.
Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik gebruik de volgende 2 .ini files (ultra settings in principe)
skyrim.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skyrimprefs.iniKomt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm idd als ik zo vergelijk zijn mijn bosjes om de een of andere reden nogal karrigIk denk dat dat komt door AA/AF settings, meestal worden bosjes dan te scherp ipv smooth.
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbh
AFCA
Die zie ik nergens staan in m'n ATI Catalyst Control Center.quote:Op zondag 13 november 2011 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbhChildren of the night. What music they make.![]()
ATI is niet Nvidia...quote:Op zondag 13 november 2011 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zie ik nergens staan in m'n ATI Catalyst Control Center.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Joh, maar zitten er geen vergelijkbare opties bij ATI?quote:Children of the night. What music they make.![]()
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hehe, nee dat lijkt me niet, het is geen Fablequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?![]()
![]()
Neequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?
Balotelli![]()
![]()
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Werewolf, to be or not to be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:13 schreef STING het volgende:
Werewolf, to be or not to be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist welquote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Thanks voor de reacties!
Misschien maar is Oblivion weer proberen ben nu paar jaartjes ouder.
Dus misschien dat ik het nu meer waardeer!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:![]()
Zijn er al mensen vampier geworden?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oblivion heeft me dagen binnengehouden, daarom vrees ik wat voor impact Skyrim zal gaan hebben op mijn spaarzame vrije tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hoe kon Oblivion je nou niet boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel
Dan snap ik er nog niks vanquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Kijk eens naar de UI en de tekst eronder van Sheva
Why always me bij die negert?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik er nog niks van
Why always me bij die negert?
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Aha het is dus gewoon op te lossenSPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Baasquote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Thx!SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat 'ie zo'n muts draagtquote:
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?Children of the night. What music they make.![]()
Omdat hij een mafkees is.quote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Lees dit topic maar eens doorquote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo'n muts draagt
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?
Het Mario Balotelli adoratie topic[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik zit al bij de college van winterhold en zoek nieuwe destruction spells. Hiervoor zoek ik Faralda maar kan haar niet vinden.. zij is degene die bij de opening van de brug staat in het begin. Weet iemand waar ze is?![]()
wtf.. ik schiet op een vos en 1 of ander raar wijf heks valt me aan
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Quequote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?quote:Op zondag 13 november 2011 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbh
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!![]()
quote:Peter_Aragorn
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik denk dat dat vrij simpel is:quote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoe kon Oblivion je nou niet boeien
Oblivion: dungeons lijken allemaal het zelfde; 'tig portalen naar steeds dezelfde Oblivion-wereld moeten sluiten; saaie mainquest met fucked-up einde; lineaire gilde-quests ipv. zelf mogen kiezen welke quests je wilt doen om gildemaster te worden.
Skyrim: een stuk of 5 dungeons gelopen nu, merk al veel afwisseling, minder lineaire quests (iig. niet in Companions). Main quest kan ik nog niks over zeggen maar de verhalen van anderen klinken goed
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Zou goed kunnen dat het de bovenste optie is bij Manage 3D settings, hij staat in de Engelse versie boven Anisotropic filtering.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!![]()
![]()
Iemand?quote:Op zondag 13 november 2011 14:31 schreef emokid het volgende:
Ik zit al bij de college van winterhold en zoek nieuwe destruction spells. Hiervoor zoek ik Faralda maar kan haar niet vinden.. zij is degene die bij de opening van de brug staat in het begin. Weet iemand waar ze is?![]()
Heb eens geduld manquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er was echt nog wel genoeg om te boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij simpel is:
Oblivion: dungeons lijken allemaal het zelfde; 'tig portalen naar steeds dezelfde Oblivion-wereld moeten sluiten; saaie mainquest met fucked-up einde; lineaire gilde-quests ipv. zelf mogen kiezen welke quests je wilt doen om gildemaster te worden.
Skyrim: een stuk of 5 dungeons gelopen nu, merk al veel afwisseling, minder lineaire quests (iig. niet in Companions). Main quest kan ik nog niks over zeggen maar de verhalen van anderen klinken goed
De spells die zij aanbied kun je net zo goed bij de mage van een jarl kopen. Ik dacht dat de mage in Whiterun er wel een aantal te koop had. Verder zou ik niet weten waar je dr kan vinden, heb zelf ook vaak de college doorgezocht zonder haar te vinden..quote:![]()
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
![]()
Waar was ze?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
vanaf wanneer kan je hem kopen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.quote:
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.quote:![]()
Oké dankjequote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).quote:Op zondag 13 november 2011 14:55 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je two-handed weapons kan levelen bij een trainer?![]()
ja, Vilkar of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ok want Faralda verkoopt bij mij Fire Ball helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
[..]
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Trouwens oppassen als je na de quest ''A night to remember'' besluit om terug te gaan naar dat fort om het helemaal te verkennen. Hier kom je een belangrijke bug tegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden
Later nemen bandieten hun intrek in het kasteel in Helgen. Maar ze hebben niet echt noemenswaardige loot.quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Thanksquote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).![]()
![]()
Vanaf welk level kun je die college quests een beetje doen?
Ik ben nu level 7 en werd redelijk verkracht door een random wolf op weg naar de questlineOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.quote:Op zondag 13 november 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul![]()
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardjequote:Op zondag 13 november 2011 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
![]()
Ik ben ipv naar die hoge heren op de berg "masters of voice" ofzo direct door naar Markath gegaan waar ik een full dwarven armour set heb gevonden / naar legendary ge-upped. Nu is het allemaal appeltje eitje geworden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zag je hem wel oplossen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardje
En als je naar menu->magic->shouts gaat staat rechtsonderin 0 dragon souls?![]()
ja, net zoals bij de eerste draakquote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Is iemand The Headless Horseman tegen gekomen?
Helaas was hij te snel voor mij om tegen te praten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Na anderhalve dag spelen merk ik toch wel dat er nog behoorlijke 'beperkingen' in zitten wat betreft de AI en de omgeving.
In sommige gevallen is het handig dat een snow troll (ik noem maar iets) blijft haken achter een boomstronk zodat je alle tijd hebt om wat pijlen in zijn voorhoofd te planten maar er zijn ook momenten dat de AI teveel invloed heeft op de uitkomst van het spel.
Zo vliegen er wel eens draken over kleine dorpjes waar toevallig kickass elven archers zitten die het dan voor mij te makkelijk maken om een draak te doden.
In een aantal gevallen kwam de aangeschoten draak ook niet meer terug omdat hij toevallig over een dorp vloog en direct vier pijlen ontving...![]()
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.quote:Op zondag 13 november 2011 15:26 schreef Dementor het volgende:
Na anderhalve dag spelen merk ik toch wel dat er nog behoorlijke 'beperkingen' in zitten wat betreft de AI en de omgeving.
In sommige gevallen is het handig dat een snow troll (ik noem maar iets) blijft haken achter een boomstronk zodat je alle tijd hebt om wat pijlen in zijn voorhoofd te planten maar er zijn ook momenten dat de AI teveel invloed heeft op de uitkomst van het spel.
Zo vliegen er wel eens draken over kleine dorpjes waar toevallig kickass elven archers zitten die het dan voor mij te makkelijk maken om een draak te doden.
In een aantal gevallen kwam de aangeschoten draak ook niet meer terug omdat hij toevallig over een dorp vloog en direct vier pijlen ontving...I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.![]()
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.![]()
Ik las op Steam dat het MW3 had omgetikt met 250k spelende mensen op hetzelfde moment. Dat is wel sick.quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af wat de verkoopcijfers van Skyrim zijn, heb afgelopen avond tijdens het uitgaan alleen maar vragen gehad over dit spel(Geeft natuurlijk geen antwoord op je vraag maar in die lijn...)
Of toch du vader?![]()
Wat heb je aan een huisje?
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?![]()
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.![]()
Ik ook niet. Bij mij staat dat het niet is ondersteund door deze applicatie.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!Of toch du vader?![]()
ik gebruik sze niet eensquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat gaan paarden snel dood zeg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kopen (kan in Whiterun nadat je een van de eerste MQ quests daar hebt gedaan), bijv dungeons runnen, en nee. In die volgorde.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?Of toch du vader?![]()
Er van uitgaande dat een draak besef heeft van de Dragonborn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.![]()
Ik schrijf de lore niet.quote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat een draak besef heeft van de Dragonborn.
Maar aangezien ze kunnen praten lijkt het me dat ze daartoe ook wel in staat moeten zijn.
Aangezien jouw personage kan schreeuwen in een taal die zij verstaan.![]()
Het aggro systeem is eigenlijk een ontiegelijk versimpelde versie van die in WoW gebruikt wordtquote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Time was so long ago
And things come back you see
To where they don't belong
And every drop of sea is the whole ocean![]()
Wat een aaneenschakeling van epische momenten biedt dit spel toch!
Dan loop je rustig door de bergen met een sterrenhemel die extra opgevrolijkt wordt door het noorderlicht, met in de achtergrond dit muziekje...
...wordt ineens de schaduw van een reusachtig iets op je geworpen, kijk je de lucht in en hoor je het geschreeuw van een woeste draak, waarna de strijdmuziek losbarst...
![]()
Skyrimquote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik las op Steam dat het MW3 had omgetikt met 250k spelende mensen op hetzelfde moment. Dat is wel sick.(Geeft natuurlijk geen antwoord op je vraag maar in die lijn...)
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Wacht, je kunt inzoomen wanneer je een pijl en boog gebruikt? Hoe?
Overigens de makkelijkste tactiek voor draken is gewoon een stel giants opzoeken, die one-hit killen zowat alles
Moet je alleen uitkijken dat je niet te dicht bij de giant gaat staan, want dan rapet die je alsnog, wat mij meerdere keren gebeurd is
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Lol, Ik had een wedstrijd wie het meest kon drinken en ik won. Toen werd het zwart en werd ik wakker in een tempel. Ik bleek daar met mijn drinkmaatje de tempel over hoop te hebben gehaald![]()
![]()
Gratis vliegles.quote:Op zondag 13 november 2011 16:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wacht, je kunt inzoomen wanneer je een pijl en boog gebruikt? Hoe?
Overigens de makkelijkste tactiek voor draken is gewoon een stel giants opzoeken, die one-hit killen zowat alles
Moet je alleen uitkijken dat je niet te dicht bij de giant gaat staan, want dan rapet die je alsnog, wat mij meerdere keren gebeurd is![]()
Hebben meer mensen last van het zomaar afsluiten van Skyrim ( PC )? Zonder enkele error of wat ga ik terug naar het bureaublad![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee dat heb je alleen gedaanquote:Op zondag 13 november 2011 16:04 schreef hamburgerjongen het volgende:
Lol, Ik had een wedstrijd wie het meest kon drinken en ik won. Toen werd het zwart en werd ik wakker in een tempel. Ik bleek daar met mijn drinkmaatje de tempel over hoop te hebben gehaald
Ik zelf niet, maar probeer anders eens het volgende:quote:Op zondag 13 november 2011 16:05 schreef Digi_Djeff het volgende:
Hebben meer mensen last van het zomaar afsluiten van Skyrim ( PC )? Zonder enkele error of wat ga ik terug naar het bureaubladquote:Open up Control Panel -> Hardware and Sound -> Sound
Click default sound device and then click properties and choose the Advanced Tab
Change the default format to 44.1Khz 16-bit if it is not already. Hit Ok.
Open up Elder Scrolls Skyrim and see if that fixes the error![]()
Ik heb dat tot nu toe 5x gehad, vrij irritant, vaak saven dan maar
GOTY voor mij, absoluut! Ik ben alleen chronisch in geldnood![]()
![]()
Dat helpt bij mij in ieder geval niet, hij blijft met enige regelmaat crashen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:07 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zelf niet, maar probeer anders eens het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben ik dat van Oblivion gewend, dus zit ik ook met enige regelmaat te quicksaven.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Dat is een perk uit de Archery tree.quote:Op zondag 13 november 2011 16:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Wacht, je kunt inzoomen wanneer je een pijl en boog gebruikt? Hoe?Of toch du vader?![]()
Je kan bij de companions een elven bow vinden. Zit daar onder ergens in een display case.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
nee, meestal zijn er wat minder NPC's om te helpen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:59 schreef TheFastOne het volgende:
Is dit aardig representatief voor de hele game?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
vraagje:SPOILER: Eerste missie van winterholdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Jesse_ het volgende:
vraagje:SPOILER: Eerste missie van winterholdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Jesse_ het volgende:
vraagje:SPOILER: Eerste missie van winterholdOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Denk het niet, die dingen liggen overal. Heb ook van heel veel items geen flauw idee of ik er iets mee ka of niet.quote:
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Maar de graphics en de conversaties zijn wel vergelijkbaar?quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, meestal zijn er wat minder NPC's om te helpen.![]()
Iets over de winterhold college quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De graphics doen een beetje denken aan Fallout, maar dan iets beter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Maar de graphics en de conversaties zijn wel vergelijkbaar?
Maar sowieso de atmosfeer is echt geweldig op bepaalde plekken.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef emokid het volgende:
Iets over de winterhold college quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef Jesse_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
de graphics zijn nog mooier als je wat hoger de bergen in trekt, maar da's ook smaak.quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Maar de graphics en de conversaties zijn wel vergelijkbaar?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op zondag 13 november 2011 16:40 schreef emokid het volgende:
Iets over de winterhold college quest:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Had ik ook, gelijk maar even een save teruggekeerd en de kip laten levenquote:Op zondag 13 november 2011 12:04 schreef Killjoy het volgende:
Het eerste dorp kwam achter me aan nadat ik een kip een klap verkocht met mijn schild, yay
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Dat zag ik ook alquote:Op zondag 13 november 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
De graphics doen een beetje denken aan Fallout, maar dan iets beter.
Maar sowieso de atmosfeer is echt geweldig op bepaalde plekken.![]()
Verder nog dingen waar ik beslist nog naar moet kijken?
De Skyrim site is ookEn dank voor de hulp.
![]()
Volgen jullie de main quest line een beetje? Ik ben van Whiterun naar Riften naar Markath gegaan. Daar ben ik nu de ruins aan het doorspitten.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Ik heb nog niet eens met de Greybeards gesproken.quote:Op zondag 13 november 2011 16:43 schreef LasTeR het volgende:
Volgen jullie de main quest line een beetje? Ik ben van Whiterun naar Riften naar Markath gegaan. Daar ben ik nu de ruins aan het doorspitten.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
[..]Thanks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 16:45 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
Heb wel heel vaak dat m'n shout niks doet. Hij zegt de woorden, hij gaat rechargen, maar er gebeurt niks
Beetje lame.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:45 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Volgt iemand de modding scene trouwens?
Valt me op dat er al vrij snel al heel wat (WIP) texture mods zijn, zoals deze.
Als je goed kijkt zie je echt enorm verschil in bepaalde textures
quote:Op zondag 13 november 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
Volgens mij is dit heel herkenbaar voor iedereen: Ik wou een quest gaan doen, moest een aardig eind reizen, kom ondertussen twee keer langs een bandietenfort, allebei uitgemoord, toen kwam ik langs een dorpje, daar weer een quest gedaan. Ondertussen 2 uur verder en nog niet eens in de buurt van de plek waar ik eigenlijk naar op reis was...
Dit spel kost veels te veel tijd![]()
![]()
Ik durf er niet aan te beginnen, dit kost me weer maanden van mijn leven
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
wel geinig spel, doet beetje denken aan lemmings, daar moest je ook jezelf zien te reddenIk vispas als ik de vispas heb![]()
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.![]()
Ik speel dit soort spellen merk ik dan ook altijd liever in de herfst en de winter, 's avonds, dan ga ik veel meer op in de sfeerquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.![]()
![]()
Inderdaad, het is wel erg bizar allemaalquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.
Ik heb ook ergens het gevoel dat ik sinds ik Skyrim speel het ook kouder heb dan eerst
Het is toevallig dat het in Skyrim sneeuwt en het hier mistig is?quote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Is iemand de shrine van nocturnal al tegengekomen? Geen idee of je weer die skeleton key krijgt maar zo ja, die wil ik.![]()
Uhu, ik wou naar een dorp gaan maar was even lopen. Aangezien ik er nog niet geweest was kon ik geen fast travel doen. Ondertussen ook verschillende kampen tegengekomen, mijn gevonden, en drie uur vastgezeten in een grot waar ik niet voorbij kan en later eens ga terugkerenquote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is dit heel herkenbaar voor iedereen: Ik wou een quest gaan doen, moest een aardig eind reizen, kom ondertussen twee keer langs een bandietenfort, allebei uitgemoord, toen kwam ik langs een dorpje, daar weer een quest gedaan. Ondertussen 2 uur verder en nog niet eens in de buurt van de plek waar ik eigenlijk naar op reis was...
Dit spel kost veels te veel tijdEn nog steeds niet aan het dorp waar ik naartoe wou
En ja, ik heb teveel quests openstaan
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou waar ik woon was er eerst helemaal geen mist en kijk net naar buiten en ineens heel veel mist.quote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Het is toevallig dat het in Skyrim sneeuwt en het hier mistig is?
Dat bedoelde ik met toevallig.![]()
VolsungSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daedric Armor + relicsquote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?Ebony
AFCA
Ja deze spellen speel ik ook niet in de Zomer hahaha. Die sfeer past er totaal niet bij, mensen kunnen dan zeggen ja het is maar een spel. Maar voor mij moet het wel beetje bij elkaar passen zodat je er lekker in zit.quote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel dit soort spellen merk ik dan ook altijd liever in de herfst en de winter, 's avonds, dan ga ik veel meer op in de sfeer![]()
Waar is die Shrine of Nocturnal? Ik wil een skeleton key.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 16:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb wel heel vaak dat m'n shout niks doet. Hij zegt de woorden, hij gaat rechargen, maar er gebeurt niks
Beetje lame.![]()
![]()
LoL!, vaak doen mobs toch "yield"? Als ze dat doen dood me paard ze alsnog
AFCA
Sowieso als een mob yield, en je laat em met rust daarna, vallen ze na een paar seconden evengoed weer aanquote:Op zondag 13 november 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
LoL!, vaak doen mobs toch "yield"? Als ze dat doen dood me paard ze alsnog![]()
![]()
Dat is Oblivion?quote:Op zondag 13 november 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
Waar is die Shrine of Nocturnal? Ik wil een skeleton key.AFCA
Morrowind toch ook? Dus hoezo Skyrim niet?quote:
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Moet ik een bepaald lvl destruction hebben voor ik Fireball uberhaupt kan kopen?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ja ik weet niet, maar skeleton key in skyrim...tja..het lockpicking systeem is anders, weet niet of het er is. Ff kijken hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat krijg je hier van nocturnal dan?AFCA
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 17:20 schreef Cara het volgende:
Moet ik een bepaald lvl destruction hebben voor ik Fireball uberhaupt kan kopen?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Waar zijn jullie het noorderlicht tegengekomen? Zelf nog niet gezien eigenlijk.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Vlakte bij Whiterun.quote:Op zondag 13 november 2011 17:22 schreef Seam het volgende:
Waar zijn jullie het noorderlicht tegengekomen? Zelf nog niet gezien eigenlijk.Even unlocken dan maar.quote:
Heb er al 16 uur in zitten en heb nog amper iets gedaan aan de Main Quest.Moet nog zoveel dingen ontdekken ook.. zoals de Guardian Stones (waarvan ik nog geen enkele tegengekomen ben), Greybeards een bezoekje brengen, Alchemy ontdekken.. genoeg dingen te doen.
![]()
![]()
Ik kan m'n huis in Whiterun niet vinden
Naast die smid bij de poort.quote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan m'n huis in Whiterun niet vindenMaar het is ook gewoon een quest.
Draait game goed op je upgrade?quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naast die smid bij de poort.Maar het is ook gewoon een quest.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Omgquote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naast die smid bij de poort.Maar het is ook gewoon een quest.
Dat heet dus Breezehome, wist ik veel
4x het hele dorp rondgelopen...
Ja, high was aanbevolen, maar ik heb hem lekker koppig op ultra gezet en het werkt prima.quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Draait game goed op je upgrade?
Je hebt toch zo'n kopje met overige in je questboek? Daar staat ook altijd je huis bij als je er eentje koopt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OmgDat heet dus Breezehome, wist ik veel
4x het hele dorp rondgelopen...
Got tot nu toe lekker op Master-niveauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, tijd voor werk nu![]()
![]()
Zag hem er zo snel niet tussen staanquote:Op zondag 13 november 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n kopje met overige in je questboek? Daar staat ook altijd je huis bij als je er eentje koopt.
Over een aantal uurtjes kan ik weer spelen na bijna 48 uur niet te hebben gespeeld
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Bah, moet straks weer op mijn laptop spelen met iets mindere grafische kracht
![]()
SSAO + Grassdistance 20k + transparancy AA = epicIngame nog beter omdat het dan nog allemaal beweegt
AFCA
Wat is dat voor epische armor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
SSAO + Grassdistance 20k + transparancy AA = epicIngame nog beter omdat het dan nog allemaal beweegt
![]()
![]()
Heb je trouwens trees / landscape selfshading aan staan?quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dat maakt het helemaal af
Als ik aan de instellingen van m'n videokaart ga prutsen dan gaat het traag lopen, videokaart niet sterk genoeg voor denk ik.![]()
Hoe ben je daar aangekomenquote:?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 17:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je trouwens trees / landscape selfshading aan staan?
Dat maakt het helemaal afBSquote:AFCA
quote:Op zondag 13 november 2011 17:31 schreef hans1988 het volgende:
Got tot nu toe lekker op Master-niveauInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, tijd voor werk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe grappig moet het zijn om dit spel te mogen bedenken.
Kwam net een trol tegen, met veel moeite doodgemaakt. Lagen er twee dooie Stormcloak soldiers waarvan er een een briefje had waarin stond dat er wat klachten waren geweest over aanvallen bij de rivier, maar dat het waarschijnlijk wolven waren en dat er dus maar twee man nodig was om het op te lossen.
Dat soort shit.
Amen.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Kwam net een trol tegen, met veel moeite doodgemaakt. Lagen er twee dooie Stormcloak soldiers waarvan er een een briefje had waarin stond dat er wat klachten waren geweest over aanvallen bij de rivier, maar dat het waarschijnlijk wolven waren en dat er dus maar twee man nodig was om het op te lossen.
Dat soort shit.
![]()
![]()
![]()
Zojuist een glass shield gevonden, is 450 gold waard, dat was echt fantastisch
Nee maar hij ziet er wel super mooi uit![]()
![]()
Dat is het mooie van The Elder Scrolls, het lijkt alsof het gemaakt is door een groep vrienden, en dat zie je dan ook bijvoorbeeld terug in Morrowind, met die gast die uit de lucht valt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dat soort shit.
Dat is een verwijzing naar een of andere football club die een van de devs niet zo tof vond ofzo
quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dat soort shit.
Was in oblivon
AFCA
Geniaal.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dat soort shit.
![]()
Hmm, ik ben nu level 4, en heb een paar perks in mage gestopt. Ik wil graag hybrid spelen, Warrior/Mage/Healing.. Op zich kan dat gewoon toch? Als je alles bij houdt/traint ik snap dat je dan niet heel goed in 1 ding wordt, maar in WoW werd de hele tijd 1 ding doen zo saai.. tips?
The cake is a lie!![]()
Ja kan gewoon goedquote:Op zondag 13 november 2011 17:46 schreef ex het volgende:
Hmm, ik ben nu level 4, en heb een paar perks in mage gestopt. Ik wil graag hybrid spelen, Warrior/Mage/Healing.. Op zich kan dat gewoon toch? Als je alles bij houdt/traint ik snap dat je dan niet heel goed in 1 ding wordt, maar in WoW werd de hele tijd 1 ding doen zo saai.. tips?
![]()
Gewoon 1 handed weapon rechts en destro/res spell links.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ja precies, en als het te heet wordt destro switchen met een healing spell en jezelf vol spammen met heals terwijl je door meptquote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja kan gewoon goed![]()
Gewoon 1 handed weapon rechts en destro spell links... Dat was een beetje mijn theorie
.
The cake is a lie!![]()
Doe ik al 20 levels langquote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef ex het volgende:
[..]
Ja precies, en als het te heet wordt destro switchen met een healing spell en jezelf vol spammen met heals terwijl je door mept.. Dat was een beetje mijn theorie
.
![]()
Ik heb 2 stukken light armor die mij meer magicka geven en de rest heavy armor.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ah relaxed, dat was mijn mix idee ookquote:Op zondag 13 november 2011 17:50 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Doe ik al 20 levels lang![]()
Ik heb 2 stukken light armor die mij meer magicka geven en de rest heavy armor.. En dan een dikke mace/hakbijl in je hand
. Nu ik er zo over nadenk klinkt het best wel als een Paladin uit WoW
![]()
, en dat vind ik een best goed idee..
The cake is a lie!![]()
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.![]()
Als je het net krijgt kan je gewoon een potion drinken, maar als je het hebt laten gaan is er waarschijnlijk een quest die je moet doen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is volgens mij echt moeilijk om vampirism te curenGodverdomme
quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.
Ja, maar dan moet je enchanting wel goed genoeg zijn om dezelfde of hogere enchant er op te gooien.quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Nee, want je krijgt niet 100% dezelfde stats. Ik disenchante iets met 25% generation, en gooide het op wat anders, dat kreeg toen 1% generation.quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.![]()
Hoe kun je items ook alweer disenchanten en enchanten? Nog niet zo in verdiept eigenlijk. In Oblivion wel regelmatig gedaan maar weet niet meer hoe het werkt.![]()
Wat voor soul gem gebruikte je?quote:Op zondag 13 november 2011 18:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt niet 100% dezelfde stats. Ik disenchante iets met 25% generation, en gooide het op wat anders, dat kreeg toen 1% generation.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ik heb redelijk hoge enchanting en als het aan de Gem ligt dan wil ik er wel de duurste voor kopen. Dat is de Grand Gem of Greater Gem? 2k of zo.![]()
Grand is de grootste.quote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef emokid het volgende:
Ik heb redelijk hoge enchanting en als het aan de Gem ligt dan wil ik er wel de duurste voor kopen. Dat is de Grand Gem of Greater Gem? 2k of zo.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Naar een enchantment tafel, daar doe je Disenchant en dan kies je iets wat je wilt disenchanten. Het item wordt vernietigd maar als je de enchantment geleerd hebt dan houd je die voor altijd om toe te passen op andere items.quote:Op zondag 13 november 2011 18:03 schreef AMDB het volgende:
Hoe kun je items ook alweer disenchanten en enchanten? Nog niet zo in verdiept eigenlijk. In Oblivion wel regelmatig gedaan maar weet niet meer hoe het werkt.Weet je zeker of ik dezelfde 75%/15% kan enchanten met de duurste gem? Die Enthir in College verkoopt trouwens ook een Black Gem en die is nóg duurder..quote:![]()
Sorry, ja dat is grootste.quote:Op zondag 13 november 2011 18:06 schreef emokid het volgende:
Weet je zeker of ik dezelfde 75%/15% kan enchanten met de duurste gem? Die Enthir in College verkoopt trouwens ook een Black Gem en die is nóg duurder..
En nee ik weet het niet 100% ik zou even een save game maken.
Edit: ik heb het nog even opgezocht, Black soul gems hebben geen grotere charge maar kunnen humanoid souls capturen. Waar grand alleen creature souls kan vasthouden.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Er zal vast wel weer een Azura's Star in het spel zitten voor de meest epische enchants?
Wil ik die quest voor de cure voor vampirism doen, word ik aangevallen door de npc waar ik tegen moet praten. Zeer frustrerend, kan dus niets doen behalve een heel stuk terug gaan.![]()
![]()
Ik overweeg trouwens bijna om een desktop neer te zetten waar ik nu mijn laptop gebruik, ik merk echt dat mijn laptop het niet trekt tov de desktop die ik bij mijn ouders heb staan, en ik vind het zonde om steeds naar mindere graphics terug te moeten schakelen, terwijl de laptop dan nog steeds laggy is.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik overweeg trouwens bijna om een desktop neer te zetten waar ik nu mijn laptop gebruik, ik merk echt dat mijn laptop het niet trekt tov de desktop die ik bij mijn ouders heb staan, en ik vind het zonde om steeds naar mindere graphics terug te moeten schakelen, terwijl de laptop dan nog steeds laggy is.![]()
![]()
Nog zo'n claw nodig maar heb er geen bij me, kut!Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, voornamelijk omdat ik nog niet echt de kans heb gehad hem over te brengenquote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Jump het volgende:
Nog zo'n claw nodig maar heb er geen bij me, kut!Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:28 schreef Dside het volgende:
Skyrim is wel degelijk vet, alleen dat paard is wel een beetje imba.
[ afbeelding ]
Het is gemakkelijk, dat dan weer wel
Voor de mensen die geen zin hebben om Blacksmithing of lockpicking of enchanting te trainen:
http://uesp.net/wiki/Skyrim:ConsoleAFCA
Heb alle "altjes" weggegooid en een nieuwe gemaakt: dark elf die vooral necromancy en destruction gaat doen, lekker evil dus
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Terug naar Cyrodiil?quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?AFCA
SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou ik wel jammer vinden. Hammerfell lijkt mij wel tofquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 18:39:38 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Summerset Isles of Elsweyr lijkt me wel leuk, of natuurlijk een van de continenten buiten Tamriel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Weet iemand hoe en met wat je dit kan activeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef STING het volgende:
Waar ligt dat? Ik moet er zo'n gastje bevrijden.SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef FS1986NL het volgende:
Weet iemand hoe en met wat je dit kan activeren?Geen idee, ik dacht dat het een gedeelte van een quest was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef STING het volgende:
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Iemand die me de goede richting in kan sturen @ Thieves Guild questline?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Nee die optie is er meteen al. Bij de man waar je het huis koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.![]()
2 vragen: hoe zie je wat de main quest is? Ik heb één quest met een groter lettertype, is het die? En hoe zie je hoe lang je tot nu toe hebt gespeeld? Ik kan het in de statistieken niet terugvinden.
Goed spel trouwens, best verslavend!![]()
![]()
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menuquote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef Simsfan88 het volgende:
2 vragen: hoe zie je wat de main quest is? Ik heb één quest met een groter lettertype, is het die? En hoe zie je hoe lang je tot nu toe hebt gespeeld? Ik kan het in de statistieken niet terugvinden.
Goed spel trouwens, best verslavend!![]()
![]()
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menu
Maar hoe kan ik dan zien welke de main quest is? Wil daar even mee wachten..![]()
Tering zeg, zojuist weer een savegame moeten laden omdat een questpersoon die iets moest gaan doen na een gevecht in dat gevecht blijft hangen terwijl de vijanden al dood zijn. Is dit spel niet getest ofzo!?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Kan je niet echt zien. Maar eigenlijk alles wat met dragonborn te maken heeft is mainquestquote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.
Maar hoe kan ik dan zien welke de main quest is? Wil daar even mee wachten..![]()
![]()
Ik werd net bedreigd door een guard in Whiterun, omdat ik een wapen had gedropt, awesome.
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
SPOILER: Shrine of Talos, MarkarthOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
![]()
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
![]()
![]()
Trouwens, met Daedric smithing, je weapon (legendary) maken...echt overpowered. ipv 27 damage met 3/5 1h doet hij 47 damage
AFCA
zojuist eerste draak tegengekomen, jemig wat is dit een tof spel zegde muziek de sfeer
quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.SPOILER: House furniture whiterun opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, al die spoilers slaan nergens op tbh, dit is toch het Skyrim topic? Als je verhaallijnen spoiled , oké, maar voor de rest hoeft niet alles in spoilers lijkt mij
AFCA
Prima zo met die spoilers.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, al die spoilers slaan nergens op tbh, dit is toch het Skyrim topic?
![]()
Haha, dropte ik dat wapen ergens anders in Whiterun, word ik door een oude dame aangesproken: 'I wish you knew how to dispose of trash properly.' Geweldig.
Hehe, die associatie had ik ook alquote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Al die city guards heh, die spreken engels als Arnold schwarzanegger![]()
![]()
Ik zie trouwens nooit bloed op de grond na een gevecht als ik een mob dood ofzo, hebben jullie dat ook? Heb ik enhanced blood textures en dan zie ik het bloed niet eens
AFCA
Wat is opdit moment de best beschikbare mod/ini tweak voor beste graphics?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Meh, volgens mij zit ik vast met de main questline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
SPOILER: Weerwolf gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Weet iemand trouwens of er net zoals in Oblivion een superieur paard? Zoals Shadowmere in oblivion? Is het dit keer weer van de Dark Brotherhood als er één is?AFCA
Capturen? Kun je er zielen mee capturen? Ik heb tot nu toe alleen Petty Gem's enchanted op mijn wapens.. wat houdt dat in?quote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sorry, ja dat is grootste.
En nee ik weet het niet 100% ik zou even een save game maken.
Edit: ik heb het nog even opgezocht, Black soul gems hebben geen grotere charge maar kunnen humanoid souls capturen. Waar grand alleen creature souls kan vasthouden.![]()
Hallon mede-'Rimmers.
Hoe zit het precies met Alchemy, ingredienten hebben effecten etc, als je ze eet ontdek je een effect, ook door te experimenteren met mixen ontdek je effecten. So far so good.
Wat ik niet snap, hoe mixen die ingredienten nou precies? Ingredienten met 2 compleet verschillende effecten zouden bijvoorbeeld kunnen mixen naar een potion, hoe wordt bepaald welk effect de potion krijgt? Er zal wel een logische gedachte achter dat mixen zitten, en ik snap dat je sommige dingen alleen door te experimenteren uit kan vinden, maar ik heb nu een zootje items met allen 1 of 2 known effects, en ik weet nog steeds niet wat ik een beetje zou kunnen mixen om wat te maken oid, het is nog steeds compleet gokkenKan iemand mij toelichten?
Of toch du vader?![]()
Je kunt recepten kopen/vinden waarin je werkende combinaties kunt vinden.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik gebruik een Wiki daarvoor: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Alchemy_(Skyrim)quote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Hallon mede-'Rimmers.
Hoe zit het precies met Alchemy, ingredienten hebben effecten etc, als je ze eet ontdek je een effect, ook door te experimenteren met mixen ontdek je effecten. So far so good.
Wat ik niet snap, hoe mixen die ingredienten nou precies? Ingredienten met 2 compleet verschillende effecten zouden bijvoorbeeld kunnen mixen naar een potion, hoe wordt bepaald welk effect de potion krijgt? Er zal wel een logische gedachte achter dat mixen zitten, en ik snap dat je sommige dingen alleen door te experimenteren uit kan vinden, maar ik heb nu een zootje items met allen 1 of 2 known effects, en ik weet nog steeds niet wat ik een beetje zou kunnen mixen om wat te maken oid, het is nog steeds compleet gokkenKan iemand mij toelichten?
![]()
![]()
Je moet twee ingredienten gebruiken die een of meer dezelfde properties hebben. Als je bv twee ingredienten met damage health samenvoegd krijg je een damage health poison.
In eerdere spellen kreeg je meer eigenschappen te zien bij een hoger lvl alchemy. Tot dan kan je gebruik maken van recepten die worden verkocht en in alchemy boeken staan beschreven.![]()
Ah, precies.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef kipknots het volgende:
Je moet twee ingredienten gebruiken die een of meer dezelfde properties hebben. Als je bv twee ingredienten met damage health samenvoegd krijg je een damage health poison.
In eerdere spellen kreeg je meer eigenschappen te zien bij een hoger lvl alchemy. Tot dan kan je gebruik maken van recepten die worden verkocht en in alchemy boeken staan beschreven.Dat wilde ik weten, 2 items met hetzelfde effect. Logisch ook wel.
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand trouwens of er net zoals in Oblivion een superieur paard? Zoals Shadowmere in oblivion? Is het dit keer weer van de Dark Brotherhood als er één is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus![]()
Aah crap, waarom zuig ik oom zo hard in dit spelEen frost troll is blijkbaar nig iets tw hoog als je maar level 7 bent
[ Bericht 19% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 19:36:36 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb nu een speciaal paardje.quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand trouwens of er net zoals in Oblivion een superieur paard? Zoals Shadowmere in oblivion? Is het dit keer weer van de Dark Brotherhood als er één is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Gewoon in allebei je handen vuur en dan richten maar. Dat helpt bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef Jump het volgende:
Aah crap, waarom zuig ik oom zo hard in dit spelEen frost troll is blijkbaar nig iets tw hoog als je maar level 7 bent
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik moet een Redwood vrouw zoeken in Whiterun. Kan haar niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet een Redwood vrouw zoeken in Whiterun. Kan haar niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet een Redwood vrouw zoeken in Whiterun. Kan haar niet vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Katth het volgende:
[..]Ah, bedankt, ik zocht haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Die quest is trouwens bugged voor mij, dus goed uitkijken en saven.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Yep, ik ga elke grot in die ik tegenkom op zoek naar dragon shouts... tot nu toe nog maar 2 gevonden thoughquote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef AMDB het volgende:
Dit spel kost veels te veel tijdEn bandieten en sekteleden uitmoorden voor de lol
Net was er trouwens een of ander wijf dat me uitdaagde voor een vuistgevecht... alleen had ze er even niet aan gedacht dat khajiit geen vuisten hebben maar klauwen die 15 damage/ hit doenDat was dus lekker makkelijk +200 gold erbij.
Yup, mooie gap closer... vooral tegen mages en andere ranged squishies. Whirlwind sprint dan dual wield power attack.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: