SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Nee die optie is er meteen al. Bij de man waar je het huis koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menuquote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef Simsfan88 het volgende:
2 vragen: hoe zie je wat de main quest is? Ik heb één quest met een groter lettertype, is het die? En hoe zie je hoe lang je tot nu toe hebt gespeeld? Ik kan het in de statistieken niet terugvinden.
Goed spel trouwens, best verslavend!
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menu
Kan je niet echt zien. Maar eigenlijk alles wat met dragonborn te maken heeft is mainquestquote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.
Maar hoe kan ik dan zien welke de main quest is? Wil daar even mee wachten..
SPOILER: Shrine of Talos, MarkarthOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.
SPOILER: House furniture whiterun opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima zo met die spoilers.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, al die spoilers slaan nergens op tbh, dit is toch het Skyrim topic?
Hehe, die associatie had ik ook alquote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef Smoofie het volgende:
Al die city guards heh, die spreken engels als Arnold schwarzanegger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
SPOILER: Weerwolf gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Capturen? Kun je er zielen mee capturen? Ik heb tot nu toe alleen Petty Gem's enchanted op mijn wapens.. wat houdt dat in?quote:Op zondag 13 november 2011 18:08 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Sorry, ja dat is grootste.
En nee ik weet het niet 100% ik zou even een save game maken.
Edit: ik heb het nog even opgezocht, Black soul gems hebben geen grotere charge maar kunnen humanoid souls capturen. Waar grand alleen creature souls kan vasthouden.
Ik gebruik een Wiki daarvoor: http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Alchemy_(Skyrim)quote:Op zondag 13 november 2011 19:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Hallon mede-'Rimmers.
Hoe zit het precies met Alchemy, ingredienten hebben effecten etc, als je ze eet ontdek je een effect, ook door te experimenteren met mixen ontdek je effecten. So far so good.
Wat ik niet snap, hoe mixen die ingredienten nou precies? Ingredienten met 2 compleet verschillende effecten zouden bijvoorbeeld kunnen mixen naar een potion, hoe wordt bepaald welk effect de potion krijgt? Er zal wel een logische gedachte achter dat mixen zitten, en ik snap dat je sommige dingen alleen door te experimenteren uit kan vinden, maar ik heb nu een zootje items met allen 1 of 2 known effects, en ik weet nog steeds niet wat ik een beetje zou kunnen mixen om wat te maken oid, het is nog steeds compleet gokkenKan iemand mij toelichten?
Ah, precies.quote:Op zondag 13 november 2011 19:27 schreef kipknots het volgende:
Je moet twee ingredienten gebruiken die een of meer dezelfde properties hebben. Als je bv twee ingredienten met damage health samenvoegd krijg je een damage health poison.
In eerdere spellen kreeg je meer eigenschappen te zien bij een hoger lvl alchemy. Tot dan kan je gebruik maken van recepten die worden verkocht en in alchemy boeken staan beschreven.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand trouwens of er net zoals in Oblivion een superieur paard? Zoals Shadowmere in oblivion? Is het dit keer weer van de Dark Brotherhood als er één is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet altijd serieus
Ik heb nu een speciaal paardje.quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand trouwens of er net zoals in Oblivion een superieur paard? Zoals Shadowmere in oblivion? Is het dit keer weer van de Dark Brotherhood als er één is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
Gewoon in allebei je handen vuur en dan richten maar. Dat helpt bij mij in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef Jump het volgende:
Aah crap, waarom zuig ik oom zo hard in dit spelEen frost troll is blijkbaar nig iets tw hoog als je maar level 7 bent
quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik moet een Redwood vrouw zoeken in Whiterun. Kan haar niet vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Katth het volgende:
[..]Ah, bedankt, ik zocht haar ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Die quest is trouwens bugged voor mij, dus goed uitkijken en saven.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Yep, ik ga elke grot in die ik tegenkom op zoek naar dragon shouts... tot nu toe nog maar 2 gevonden thoughquote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is dit heel herkenbaar voor iedereen: Ik wou een quest gaan doen, moest een aardig eind reizen, kom ondertussen twee keer langs een bandietenfort, allebei uitgemoord, toen kwam ik langs een dorpje, daar weer een quest gedaan. Ondertussen 2 uur verder en nog niet eens in de buurt van de plek waar ik eigenlijk naar op reis was...
Dit spel kost veels te veel tijdEn bandieten en sekteleden uitmoorden voor de lol
Net was er trouwens een of ander wijf dat me uitdaagde voor een vuistgevecht... alleen had ze er even niet aan gedacht dat khajiit geen vuisten hebben maar klauwen die 15 damage/ hit doenDat was dus lekker makkelijk +200 gold erbij.
Yup, mooie gap closer... vooral tegen mages en andere ranged squishies. Whirlwind sprint dan dual wield power attack.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |