Sorry, ja dat is grootste.quote:Op zondag 13 november 2011 18:06 schreef emokid het volgende:
Weet je zeker of ik dezelfde 75%/15% kan enchanten met de duurste gem? Die Enthir in College verkoopt trouwens ook een Black Gem en die is nóg duurder..
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik overweeg trouwens bijna om een desktop neer te zetten waar ik nu mijn laptop gebruik, ik merk echt dat mijn laptop het niet trekt tov de desktop die ik bij mijn ouders heb staan, en ik vind het zonde om steeds naar mindere graphics terug te moeten schakelen, terwijl de laptop dan nog steeds laggy is.
Nou ja, voornamelijk omdat ik nog niet echt de kans heb gehad hem over te brengenquote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Jump het volgende:
Nog zo'n claw nodig maar heb er geen bij me, kut!
quote:Op zondag 13 november 2011 18:28 schreef Dside het volgende:
Skyrim is wel degelijk vet, alleen dat paard is wel een beetje imba.
[ afbeelding ]
Het is gemakkelijk, dat dan weer wel
Terug naar Cyrodiil?quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel jammer vinden. Hammerfell lijkt mij wel tofquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 18:39:38 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Summerset Isles of Elsweyr lijkt me wel leuk, of natuurlijk een van de continenten buiten Tamriel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef STING het volgende:
Waar ligt dat? Ik moet er zo'n gastje bevrijden.SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef FS1986NL het volgende:
Weet iemand hoe en met wat je dit kan activeren?Geen idee, ik dacht dat het een gedeelte van een quest was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 18:45:18 ]
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef STING het volgende:
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |