quote:Op zondag 13 november 2011 17:31 schreef hans1988 het volgende:
Got tot nu toe lekker op Master-niveauInderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, tijd voor werk nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Hoe grappig moet het zijn om dit spel te mogen bedenken.
Kwam net een trol tegen, met veel moeite doodgemaakt. Lagen er twee dooie Stormcloak soldiers waarvan er een een briefje had waarin stond dat er wat klachten waren geweest over aanvallen bij de rivier, maar dat het waarschijnlijk wolven waren en dat er dus maar twee man nodig was om het op te lossen.
Dat soort shit.
Dat is het mooie van The Elder Scrolls, het lijkt alsof het gemaakt is door een groep vrienden, en dat zie je dan ook bijvoorbeeld terug in Morrowind, met die gast die uit de lucht valt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Kwam net een trol tegen, met veel moeite doodgemaakt. Lagen er twee dooie Stormcloak soldiers waarvan er een een briefje had waarin stond dat er wat klachten waren geweest over aanvallen bij de rivier, maar dat het waarschijnlijk wolven waren en dat er dus maar twee man nodig was om het op te lossen.
Dat soort shit.
quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dat soort shit.
Geniaal.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Jivis het volgende:
Dat soort shit.
Ja kan gewoon goedquote:Op zondag 13 november 2011 17:46 schreef ex het volgende:
Hmm, ik ben nu level 4, en heb een paar perks in mage gestopt. Ik wil graag hybrid spelen, Warrior/Mage/Healing.. Op zich kan dat gewoon toch? Als je alles bij houdt/traint ik snap dat je dan niet heel goed in 1 ding wordt, maar in WoW werd de hele tijd 1 ding doen zo saai.. tips?
Ja precies, en als het te heet wordt destro switchen met een healing spell en jezelf vol spammen met heals terwijl je door meptquote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ja kan gewoon goed![]()
Gewoon 1 handed weapon rechts en destro spell links.
Doe ik al 20 levels langquote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef ex het volgende:
[..]
Ja precies, en als het te heet wordt destro switchen met een healing spell en jezelf vol spammen met heals terwijl je door mept.. Dat was een beetje mijn theorie
.
Ah relaxed, dat was mijn mix idee ookquote:Op zondag 13 november 2011 17:50 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Doe ik al 20 levels lang![]()
Ik heb 2 stukken light armor die mij meer magicka geven en de rest heavy armor.
Als je het net krijgt kan je gewoon een potion drinken, maar als je het hebt laten gaan is er waarschijnlijk een quest die je moet doen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:59 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is volgens mij echt moeilijk om vampirism te curenGodverdomme
quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.
Ja, maar dan moet je enchanting wel goed genoeg zijn om dezelfde of hogere enchant er op te gooien.quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Vraagje: ik heb als high elf een robe met 75% regen en 15% restoration. Als ik dit enchant en dat weer op een light armor enchant is dat toch een win-win situatie? Meer armor + zelfde active powers.
Nee, want je krijgt niet 100% dezelfde stats. Ik disenchante iets met 25% generation, en gooide het op wat anders, dat kreeg toen 1% generation.quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef emokid het volgende:
Wat voor soul gem gebruikte je?quote:Op zondag 13 november 2011 18:02 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Nee, want je krijgt niet 100% dezelfde stats. Ik disenchante iets met 25% generation, en gooide het op wat anders, dat kreeg toen 1% generation.
Grand is de grootste.quote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef emokid het volgende:
Ik heb redelijk hoge enchanting en als het aan de Gem ligt dan wil ik er wel de duurste voor kopen. Dat is de Grand Gem of Greater Gem? 2k of zo.
Naar een enchantment tafel, daar doe je Disenchant en dan kies je iets wat je wilt disenchanten. Het item wordt vernietigd maar als je de enchantment geleerd hebt dan houd je die voor altijd om toe te passen op andere items.quote:Op zondag 13 november 2011 18:03 schreef AMDB het volgende:
Hoe kun je items ook alweer disenchanten en enchanten? Nog niet zo in verdiept eigenlijk. In Oblivion wel regelmatig gedaan maar weet niet meer hoe het werkt.
Weet je zeker of ik dezelfde 75%/15% kan enchanten met de duurste gem? Die Enthir in College verkoopt trouwens ook een Black Gem en die is nóg duurder..quote:
Sorry, ja dat is grootste.quote:Op zondag 13 november 2011 18:06 schreef emokid het volgende:
Weet je zeker of ik dezelfde 75%/15% kan enchanten met de duurste gem? Die Enthir in College verkoopt trouwens ook een Black Gem en die is nóg duurder..
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik overweeg trouwens bijna om een desktop neer te zetten waar ik nu mijn laptop gebruik, ik merk echt dat mijn laptop het niet trekt tov de desktop die ik bij mijn ouders heb staan, en ik vind het zonde om steeds naar mindere graphics terug te moeten schakelen, terwijl de laptop dan nog steeds laggy is.
Nou ja, voornamelijk omdat ik nog niet echt de kans heb gehad hem over te brengenquote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waarom heb je die überhaupt bij je ouders staan dan?
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef Jump het volgende:
Nog zo'n claw nodig maar heb er geen bij me, kut!
quote:Op zondag 13 november 2011 18:28 schreef Dside het volgende:
Skyrim is wel degelijk vet, alleen dat paard is wel een beetje imba.
[ afbeelding ]
Het is gemakkelijk, dat dan weer wel
Terug naar Cyrodiil?quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel jammer vinden. Hammerfell lijkt mij wel tofquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 18:39:38 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Summerset Isles of Elsweyr lijkt me wel leuk, of natuurlijk een van de continenten buiten Tamriel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef STING het volgende:
Waar ligt dat? Ik moet er zo'n gastje bevrijden.SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef FS1986NL het volgende:
Weet iemand hoe en met wat je dit kan activeren?Geen idee, ik dacht dat het een gedeelte van een quest was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 18:45:18 ]
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef STING het volgende:
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |