quote:Op zondag 13 november 2011 16:52 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel dit soort spellen merk ik dan ook altijd liever in de herfst en de winter, 's avonds, dan ga ik veel meer op in de sfeerquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.
Inderdaad, het is wel erg bizar allemaalquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Zo het is nu echt toevallig. Ik loop ergens waar het heel veel sneeuwt en prachtige muziek bezig is, maar als ik naar buiten kijk thuis volop mist hier somber weer buiten. Dan krijg je echt zo'n idee van dat je er echt zelf in bent.
Het is toevallig dat het in Skyrim sneeuwt en het hier mistig is?quote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef FS1986NL het volgende:
Uhu, ik wou naar een dorp gaan maar was even lopen. Aangezien ik er nog niet geweest was kon ik geen fast travel doen. Ondertussen ook verschillende kampen tegengekomen, mijn gevonden, en drie uur vastgezeten in een grot waar ik niet voorbij kan en later eens ga terugkerenquote:Op zondag 13 november 2011 17:05 schreef AMDB het volgende:
Volgens mij is dit heel herkenbaar voor iedereen: Ik wou een quest gaan doen, moest een aardig eind reizen, kom ondertussen twee keer langs een bandietenfort, allebei uitgemoord, toen kwam ik langs een dorpje, daar weer een quest gedaan. Ondertussen 2 uur verder en nog niet eens in de buurt van de plek waar ik eigenlijk naar op reis was...
Dit spel kost veels te veel tijd
Nou waar ik woon was er eerst helemaal geen mist en kijk net naar buiten en ineens heel veel mist.quote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Het is toevallig dat het in Skyrim sneeuwt en het hier mistig is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daedric Armor + relicsquote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Wat heb je aan een huisje?
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?
Ja deze spellen speel ik ook niet in de Zomer hahaha. Die sfeer past er totaal niet bij, mensen kunnen dan zeggen ja het is maar een spel. Maar voor mij moet het wel beetje bij elkaar passen zodat je er lekker in zit.quote:Op zondag 13 november 2011 17:10 schreef STING het volgende:
[..]
Ik speel dit soort spellen merk ik dan ook altijd liever in de herfst en de winter, 's avonds, dan ga ik veel meer op in de sfeer
quote:Op zondag 13 november 2011 16:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Heb wel heel vaak dat m'n shout niks doet. Hij zegt de woorden, hij gaat rechargen, maar er gebeurt niks
Beetje lame.
Sowieso als een mob yield, en je laat em met rust daarna, vallen ze na een paar seconden evengoed weer aanquote:Op zondag 13 november 2011 17:16 schreef Smoofie het volgende:
LoL!, vaak doen mobs toch "yield"? Als ze dat doen dood me paard ze alsnog
Dat is Oblivion?quote:Op zondag 13 november 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
Waar is die Shrine of Nocturnal? Ik wil een skeleton key.
Morrowind toch ook? Dus hoezo Skyrim niet?quote:
Ja ik weet niet, maar skeleton key in skyrim...tja..het lockpicking systeem is anders, weet niet of het er is. Ff kijken hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Wat krijg je hier van nocturnal dan?
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 17:20 schreef Cara het volgende:
Moet ik een bepaald lvl destruction hebben voor ik Fireball uberhaupt kan kopen?
Vlakte bij Whiterun.quote:Op zondag 13 november 2011 17:22 schreef Seam het volgende:
Waar zijn jullie het noorderlicht tegengekomen? Zelf nog niet gezien eigenlijk.
Even unlocken dan maar.quote:
Naast die smid bij de poort.quote:Op zondag 13 november 2011 17:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan m'n huis in Whiterun niet vinden
Draait game goed op je upgrade?quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naast die smid bij de poort.Maar het is ook gewoon een quest.
Omgquote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Naast die smid bij de poort.Maar het is ook gewoon een quest.
Ja, high was aanbevolen, maar ik heb hem lekker koppig op ultra gezet en het werkt prima.quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Draait game goed op je upgrade?
Je hebt toch zo'n kopje met overige in je questboek? Daar staat ook altijd je huis bij als je er eentje koopt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
OmgDat heet dus Breezehome, wist ik veel
4x het hele dorp rondgelopen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, tijd voor werk nu![]()
Zag hem er zo snel niet tussen staanquote:Op zondag 13 november 2011 17:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt toch zo'n kopje met overige in je questboek? Daar staat ook altijd je huis bij als je er eentje koopt.
Wat is dat voor epische armor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
SSAO + Grassdistance 20k + transparancy AA = epicIngame nog beter omdat het dan nog allemaal beweegt
Heb je trouwens trees / landscape selfshading aan staan?quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
SSAO + Grassdistance 20k + transparancy AA = epicIngame nog beter omdat het dan nog allemaal beweegt
Hoe ben je daar aangekomenquote:
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 17:35 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb je trouwens trees / landscape selfshading aan staan?
Dat maakt het helemaal af
BSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |