Terug naar Cyrodiil?quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou ik wel jammer vinden. Hammerfell lijkt mij wel tofquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kijk eens goed rond, het kan zo zijn dat er eentje voor je neus ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 18:39:38 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Summerset Isles of Elsweyr lijkt me wel leuk, of natuurlijk een van de continenten buiten Tamriel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Akwasi het volgende:
Trouwens een vraag, welk deel van Tamriel denken jullie dat ze in de volgende Elder scrolls zullen behandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef STING het volgende:
Waar ligt dat? Ik moet er zo'n gastje bevrijden.SPOILER: Northwatch keepOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef FS1986NL het volgende:
Weet iemand hoe en met wat je dit kan activeren?Geen idee, ik dacht dat het een gedeelte van een quest was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2011 18:45:18 ]
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef STING het volgende:
SPOILER: Huis in WhiterunOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Nee die optie is er meteen al. Bij de man waar je het huis koopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menuquote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef Simsfan88 het volgende:
2 vragen: hoe zie je wat de main quest is? Ik heb één quest met een groter lettertype, is het die? En hoe zie je hoe lang je tot nu toe hebt gespeeld? Ik kan het in de statistieken niet terugvinden.
Goed spel trouwens, best verslavend!
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.quote:Op zondag 13 november 2011 18:54 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Quest met groot lettertype is gewoon degene die je geselecteerd hebt in het menu
Kan je niet echt zien. Maar eigenlijk alles wat met dragonborn te maken heeft is mainquestquote:Op zondag 13 november 2011 18:55 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Aha, het is dus maar goed dat ik de vraag stel.
Maar hoe kan ik dan zien welke de main quest is? Wil daar even mee wachten..
SPOILER: Shrine of Talos, MarkarthOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
Kolere, zit ik in een donkere grot flikkert de zonnewering ineenkeer na beneden op mijn kamerschrik me dood.
Hahaquote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef Koopsie het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef STING het volgende:
[..]
Voor de zekerheid gedaan ja, maar ik heb de optie nog steeds niet.
Skyrim maar ff opnieuw opstarten.
SPOILER: House furniture whiterun opgelostOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima zo met die spoilers.quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
Trouwens, al die spoilers slaan nergens op tbh, dit is toch het Skyrim topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |