Waar was ze?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
vanaf wanneer kan je hem kopen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.quote:
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.quote:
Oké dankjequote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).quote:Op zondag 13 november 2011 14:55 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je two-handed weapons kan levelen bij een trainer?
ja, Vilkar of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).
Ok want Faralda verkoopt bij mij Fire Ball helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
[..]
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later nemen bandieten hun intrek in het kasteel in Helgen. Maar ze hebben niet echt noemenswaardige loot.quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.quote:Op zondag 13 november 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardjequote:Op zondag 13 november 2011 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.
Zag je hem wel oplossen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardje
ja, net zoals bij de eerste draakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |