Hehe, nee dat lijkt me niet, het is geen Fablequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?
Neequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 14:13 schreef STING het volgende:
Werewolf, to be or not to be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist welquote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Thanks voor de reacties!
Misschien maar is Oblivion weer proberen ben nu paar jaartjes ouder.
Dus misschien dat ik het nu meer waardeer!
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oblivion heeft me dagen binnengehouden, daarom vrees ik wat voor impact Skyrim zal gaan hebben op mijn spaarzame vrije tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel
Hoe kon Oblivion je nou niet boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan snap ik er nog niks vanquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Kijk eens naar de UI en de tekst eronder van Sheva
quote:Op zondag 13 november 2011 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik er nog niks van
Why always me bij die negert?
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Aha het is dus gewoon op te lossenSPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Baasquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Thx!SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat 'ie zo'n muts draagtquote:
Omdat hij een mafkees is.quote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?
Lees dit topic maar eens doorquote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo'n muts draagt
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?
Quequote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?quote:Op zondag 13 november 2011 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbh
quote:Peter_Aragorn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |