Ja maar jij haat voetballende negers.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het een idioot, en vooralsnog nog veels te wisselvallig. Maar goed, ik heb dan ook vrij weinig van hem gezien, en de keren dat ik hem zag spelen was hij eigenlijk telkend vrij ruk...
eerlijk tegen de media...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Wordt de grootste speler ter wereld.. Durft te praten, niet journalistiek maar zijn mening.. Zouden meer spelers moeten doen, echte Mourinho mentaliteit..
Balotelli
C. Ronaldo
Ibrahimovic
Mourinho
Sjaak Polak..
Van Gaal
Suarez
Allemaal eerlijk tegen de media..
quote:Manchester City zeker een maand zonder Balotelli
Mario Balotelli heeft opnieuw last gekregen van zijn rechterknie waaraan hij vorig jaar werd geopereerd. De twintigjarige aanvaller van Manchester City staat daardoor een maand aan de kant.
'Op een belangrijk moment in de competitie moeten we hem nu missen. Daar maak ik me zorgen om', aldus manager Roberto Mancini. 'Balotelli is twee maanden geleden geopereerd. Dat de problemen nu terugkomen is zorgwekkend.'
Balotelli is bezig aan zijn eerste seizoen bij The Citizens, die hem afgelopen zomer voor 27 miljoen euro overnamen van Internazionale. De spits speelde door blessures en schorsingen nog maar tien competitieduels, waarin hij vijf keer scoorde.
De 3 grootste mongolen naast elkaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik hoop dat hij naar A.C. Milan gaat aan het eind van het seizoen zoals word gespeculeerd. Hij schijnt erg tegen Zlatan op te kijken en jongens als Seedorf zullen ook wel een goede invloed op hem hebben. Zo'n handelshuis als Manchester City is denk ik niet de beste omgeving voor hem. Daarbij, wie wil er niet een aanval met Zlatan, Cassano en Balotelli zien? Jammer van de nieuwe blessure.
Je hebt dan inderdaad wel een beetje veel dorpsidioten op een paar vierkante meter maar ook veel genialiteit. Ik zou dat wel eens willen zien. Of kijk je liever naar Mads Junker.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De 3 grootste mongolen naast elkaar
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Je hebt dan inderdaad wel een beetje veel dorpsidioten op een paar vierkante meter maar ook veel genialiteit. Ik zou dat wel eens willen zien. Of kijk je liever naar Mads Junker.
Het zijn stuk voor stuk spelers met een kort lontje en ze willen nog wel eens een totaal absurde actie maken omdat ze hun emoties niet onder controle weten te houden. Drogba is er nog zo een.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:
[..]
Je hebt dan inderdaad wel een beetje veel dorpsidioten op een paar vierkante meter maar ook veel genialiteit. Ik zou dat wel eens willen zien. Of kijk je liever naar Mads Junker.
Dat zeiden ze 3 jaar geleden ook over Suarez. Mensen veranderen nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
Hij kan gewoon heel goed voetballen.
Misschien dat hij nog uit zijn dom gedrag groeit.
Suarez is niet te vergelijken met deze gasten. Die is alleen heel emotioneel tijdens de wedstrijden, maar geen ongelofelijke mongool buiten het veld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Dat zeiden ze 3 jaar geleden ook over Suarez. Mensen veranderen niet
Nee dank je, Pato voldoet prima.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik hoop dat hij naar A.C. Milan gaat aan het eind van het seizoen zoals word gespeculeerd. Hij schijnt erg tegen Zlatan op te kijken en jongens als Seedorf zullen ook wel een goede invloed op hem hebben. Zo'n handelshuis als Manchester City is denk ik niet de beste omgeving voor hem. Daarbij, wie wil er niet een aanval met Zlatan, Cassano en Balotelli zien? Jammer van de nieuwe blessure.
Suarez is erg aardig buiten het veld, heb hem ontmoetquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez is niet te vergelijken met deze gasten. Die is alleen heel emotioneel tijdens de wedstrijden, maar geen ongelofelijke mongool buiten het veld.
Ik vergelijk hem niet met deze spelers maar ik geef alleen aan dat mensen wel vaker over spelers roepen "hopelijk leert hij dat af in de toekomst" en de tijd vaak leert dat spelers bepaalde trekjes (of het nou kort lontje of in Suarez geval, emotioneel gedrag is) meestal niet kwijt raken. Mensen veranderen nou eenmaal niet zo makkelijk.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Suarez is niet te vergelijken met deze gasten. Die is alleen heel emotioneel tijdens de wedstrijden, maar geen ongelofelijke mongool buiten het veld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |