abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91186737
Tot mijn grote verdriet heb ik vast moeten stellen dat meneer Balotelli nog geen eigen topic heeft en lieden als Ferdi Vierklau wel. Teneinde hier verandering in te brengen creëer ik bij deze het grote "Mario Balotelli adoratie topic".

Hier wat audiovisueel materiaal om in de stemming te komen.

Wat denken jullie, wordt het een grote in de lijn van Messi of zal zijn puberale gedrag hem teveel parten spelen?
"they know nothing about me and i really doubt they care
but that's alright cause by myself i do fine anywhere"
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:45:08 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91187061
Ik vind het een idioot, en vooralsnog nog veels te wisselvallig. Maar goed, ik heb dan ook vrij weinig van hem gezien, en de keren dat ik hem zag spelen was hij eigenlijk telkend vrij ruk...
pi_91187103
Zodra hij zijn mond open doet kan ik meestal al lachen _O-
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:50:55 #4
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91187447
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het een idioot, en vooralsnog nog veels te wisselvallig. Maar goed, ik heb dan ook vrij weinig van hem gezien, en de keren dat ik hem zag spelen was hij eigenlijk telkend vrij ruk...
Ja maar jij haat voetballende negers.
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91187650
Wordt de grootste speler ter wereld.. Durft te praten, niet journalistiek maar zijn mening.. Zouden meer spelers moeten doen, echte Mourinho mentaliteit..

Balotelli
C. Ronaldo
Ibrahimovic
Mourinho
Sjaak Polak..
Van Gaal
Suarez

Allemaal eerlijk tegen de media.. _O_
pi_91189859
1 van de grootste idioot op én buiten het veld :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_91190778
Compleet gestoord maar heeft zeker kwaliteiten. Maar zijn gedrag zal hem in de weg blijven zitten vermoed ik.
  woensdag 12 januari 2011 @ 00:11:16 #8
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91192595
Matig bij shitty
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91199288
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Doublepain het volgende:
Wordt de grootste speler ter wereld.. Durft te praten, niet journalistiek maar zijn mening.. Zouden meer spelers moeten doen, echte Mourinho mentaliteit..

Balotelli
C. Ronaldo
Ibrahimovic
Mourinho
Sjaak Polak..
Van Gaal
Suarez

Allemaal eerlijk tegen de media.. _O_
eerlijk tegen de media... :'(
pi_91202089
:9
★★★
pi_91202420
quote:
Manchester City zeker een maand zonder Balotelli

Mario Balotelli heeft opnieuw last gekregen van zijn rechterknie waaraan hij vorig jaar werd geopereerd. De twintigjarige aanvaller van Manchester City staat daardoor een maand aan de kant.

'Op een belangrijk moment in de competitie moeten we hem nu missen. Daar maak ik me zorgen om', aldus manager Roberto Mancini. 'Balotelli is twee maanden geleden geopereerd. Dat de problemen nu terugkomen is zorgwekkend.'

Balotelli is bezig aan zijn eerste seizoen bij The Citizens, die hem afgelopen zomer voor 27 miljoen euro overnamen van Internazionale. De spits speelde door blessures en schorsingen nog maar tien competitieduels, waarin hij vijf keer scoorde.
pi_91202800
De nieuwe Cassano. Elk jaar weer bij een andere club weggestuurd ;)
pi_91203223
Ik hoop dat hij naar A.C. Milan gaat aan het eind van het seizoen zoals word gespeculeerd. Hij schijnt erg tegen Zlatan op te kijken en jongens als Seedorf zullen ook wel een goede invloed op hem hebben. Zo'n handelshuis als Manchester City is denk ik niet de beste omgeving voor hem. Daarbij, wie wil er niet een aanval met Zlatan, Cassano en Balotelli zien? Jammer van de nieuwe blessure.
pi_91205085
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik hoop dat hij naar A.C. Milan gaat aan het eind van het seizoen zoals word gespeculeerd. Hij schijnt erg tegen Zlatan op te kijken en jongens als Seedorf zullen ook wel een goede invloed op hem hebben. Zo'n handelshuis als Manchester City is denk ik niet de beste omgeving voor hem. Daarbij, wie wil er niet een aanval met Zlatan, Cassano en Balotelli zien? Jammer van de nieuwe blessure.
De 3 grootste mongolen naast elkaar ^O^
pi_91205998
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

De 3 grootste mongolen naast elkaar ^O^
Je hebt dan inderdaad wel een beetje veel dorpsidioten op een paar vierkante meter maar ook veel genialiteit. Ik zou dat wel eens willen zien. Of kijk je liever naar Mads Junker.
pi_91207737
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Je hebt dan inderdaad wel een beetje veel dorpsidioten op een paar vierkante meter maar ook veel genialiteit. Ik zou dat wel eens willen zien. Of kijk je liever naar Mads Junker.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_91208026
Enorm veel talent natuurlijk, maar dat gedrag gaat hem nog parten spelen denk ik. Misschien wordt het de nieuwe Mutu wel, zou grappig zijn.
pi_91210042
Hij kan gewoon heel goed voetballen.
Misschien dat hij nog uit zijn dom gedrag groeit.
The Older I Get, The Better I Was
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:56:22 #19
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91221378
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:28 schreef RandyMcRanderson het volgende:

[..]

Het zijn stuk voor stuk spelers met een kort lontje en ze willen nog wel eens een totaal absurde actie maken omdat ze hun emoties niet onder controle weten te houden. Drogba is er nog zo een.

Het zijn zeker goede spelers maar ik zou er zeker geen meerdere naast elkaar zetten dan is het gewoon wachten tot de bom ontploft.
  woensdag 12 januari 2011 @ 17:57:12 #20
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91221421
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef LuieSurinamer het volgende:
Hij kan gewoon heel goed voetballen.
Misschien dat hij nog uit zijn dom gedrag groeit.
Dat zeiden ze 3 jaar geleden ook over Suarez. Mensen veranderen niet :P
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:05:38 #21
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_91221843
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 17:57 schreef TheSeeker_NL het volgende:

[..]

Dat zeiden ze 3 jaar geleden ook over Suarez. Mensen veranderen niet :P
Suarez is niet te vergelijken met deze gasten. Die is alleen heel emotioneel tijdens de wedstrijden, maar geen ongelofelijke mongool buiten het veld.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_91222004
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:09 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Nee dank je, Pato voldoet prima.
  woensdag 12 januari 2011 @ 18:20:03 #23
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91222503
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Suarez is niet te vergelijken met deze gasten. Die is alleen heel emotioneel tijdens de wedstrijden, maar geen ongelofelijke mongool buiten het veld.
Suarez is erg aardig buiten het veld, heb hem ontmoet :@
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:06:11 #24
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_91228337
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 18:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]

Ik vergelijk hem niet met deze spelers maar ik geef alleen aan dat mensen wel vaker over spelers roepen "hopelijk leert hij dat af in de toekomst" en de tijd vaak leert dat spelers bepaalde trekjes (of het nou kort lontje of in Suarez geval, emotioneel gedrag is) meestal niet kwijt raken. Mensen veranderen nou eenmaal niet zo makkelijk.

Verder vind ik Suarez best een sympathieke jongen hoor, hij blijft alleen wel zijn streken houden :)
pi_91259068
Compleet geschifte idioot.
pi_91270705
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Tot mijn grote verdriet heb ik vast moeten stellen dat meneer Balotelli nog geen eigen topic heeft en lieden als Ferdi Vierklau wel. Teneinde hier verandering in te brengen creëer ik bij deze het grote "Mario Balotelli adoratie topic".
De eerste hit als ik in de FOK search zoek op Balotelli :N

Het grote Mario Balotelli topic #1: Ik ben fan!
pi_91271108
Laat het gezegd zijn.
pi_91271213
Deze kan dus dicht.
pi_91271453
Maar is mijn topic niet veel leukerder, vraag ik me dan af.
pi_91271733
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Nog minder informatie iig, wat best knap is :P
pi_91271958
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 17:11 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als je 2 tellen moeite had gedaan om daadwerkelijk te zoeken er een ander topic was over "Enfant Terrible" dan had je daar je bericht in kwijt gekund.
pi_91279712
Ik had in dat "linkjes topic" gekeken maar kennelijk is die lijst net zo up to date als de garderobe van Johan Derksen.
pi_91284464
quote:
Januari 2009 :

Mario Balotelli is nog geen basisspeler bij Inter, maar trainer Jose Mourinho herkent het grote talent van de aanvaller. De relatie tussen de twee is echter verre van optimaal. Balotelli wordt begin 2009 enkele keren van de training gestuurd en mist ook een trainingskamp van Jong-Italië, omdat hij zich versliep.

Maart 2009 :

Inter verliest een bekerduel met 3-0 van Sampdoria. Balotelli komt tijdens de wedstrijd onzacht in aanraking met de paal. Na een blessurebehandeling keert hij terug in het veld, maar even later valt hij om en hij even buiten bewustzijn. Hij moet ver volgens een nachtje ter observatie in het ziekenhuis blijven. Balotelli zelf vindt dat overdreven en ontvlucht het hospitaal.

Oktober 2009 :

tegen Palermo versiert Balotelli een strafschop. Samuel Eto'o is aangewezen als nemer, maar Balotelli blijft met de bal op de strafschopstip staan om aan te geven dat hij de klus gaat klaren. Ploeggenoten slepen Balotelli weg, waarna Eto'o scoort. Daarna vraagt Balotelli om een wissel, omdat hij zich 'een beetje misselijk' voelt.

December 2009 :

Supporters van Juventus gebruiken racistische spreekkoren om Balotelli uit zijn spel te halen. De aanvaller ergert zich zichtbaar en reageert zich op het veld via overtredingen af.

Februari 2010

Bondscoach Marcello Lippi laat weten dat hij Balotelli niet zal selecteren voor het WK in Zuid-Afrika. Hij vindt dat de aanvaller een mentaliteitsprobleem heeft. Balotelli verklaart dat hij onder deze bondscoach niet eens voor Italië wil spelen.

Maart 2010 :

Tijdens een televisie-uitzending wordt Balotelli gevraagd het shirt van AC Milan aan te trekken. De Inter-fans zijn woedend, mede doordat Balotelli aangeeft dat hij als kind supporter van Milan was.

April 2010 :

Mourinho laat Balotelli om disciplinaire redenen enkele wedstrijden buiten de selectie.
Eerst weigert de spits excuses te maken voor zijn gedrag, later doet hij dat alsnog.

20 April 2010 :

De dag dat een breuk tussen Inter en Balotelli onafwendbaar wordt. Hij werkt ongeïnteresseerd een invalbeurt af tijdens het Champions League-duel met Barcelona en reageert op fluitconcerten van de supporters met een cynisch applaus. Na de wedstrijd smijt hij zijn shirt op de grond en toont zijn middelvingers aan de fans. In de catacomben ontstaat een vechtpartij tussen Balotelli en Marco Materazzi.

Mei 2010 :

Balotelli geeft in een interview aan dat alle ophef van de laatste weken wat hem betreft overdreven is. ; Ik ben zelfverzekerd en klaar om de beste speler van de wereld te worden.' klinkt het.

Juni 2010 :

Bondscoach Milovan Rajevac reist voor de vierde keer naar Italië om Balotelli te overtuigen om voor Ghana te kiezen. Voor de vierde keer laat Balotelli hem voor niets wachten.

Augustus 2010 :

Manchester City verlost Balotelli en Inter van elkaar. Een nieuwe start in Engeland moet de loopbaan van het supertalent, inmiddels international, een impuls geven.

September 2010 :

Balotelli is betrokken bij een auto-ongeluk. Met zijn Audi raakt hij de BMW van een andere weggebruiker. Alleen de auto's lopen schade op.

Oktober 2010 :

De van een blessure herstellende Balotelli rijdt met zijn Mercedes in Brescia een vrouwengevangenis binnen. uit nieuwsgierigheid, zoals hij zelf laat weten.

November 2010 :

De aanvaller maakt zijn eerste twee competitiedoelpunten voor Manchester City op 7 November tegen West Bromwich Albion. In die wedstrijd ziet hij ook de rode kaart na een clash met Youssouf Mulumbu.

December 2010 :

Tijdens de training van City krijgt Balotelli het aan de stok met Jerome Boateng. beide ploeggenoten delen enkele rake klappen uit. Aanleiding is een wilde tackle van de Italiaan op Boateng.

En dan te bedenken dat hij pas 20 is.
Ideale schoonzoon.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 18:08:06 #34
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_91525296
quote:
MARIO BALOTELLI reckons Manchester City's front three is BETTER than Barcelona and Real Madrid.

The ex-Inter Milan striker believes he, along with Carlos Tevez and Edin Dzeko, make up the world's best strikeforce.

And Balotelli, who joined City last summer, thinks there is no contest between them and Barca trio Lionel Messi, David Villa and Andres Iniesta.

The 20-year-old star said: "Do you think we, Balotelli-Tevez-Dzeko, are poor? Is there better in the world? Not for me. Even Barcelona and Real."

In another trademark shock blast, Balotelli suggested his former boss at Inter Jose Mourinho needs to grow up.

The current Real Madrid supremo is known as one of the top man-managers in the game.

But Balotelli sensationally claimed: "Mourinho is the best coach in the world but as a man he has a lot to learn about politeness and respect."

Balotelli went on to say Manchester City manager Roberto Mancini will surpass Mourinho.

He added: "Mancini's the most important coach I've had. Soon he'll be the best in the world.

"As a man he's 10km ahead of Mourinho."

And Mourinho wasn't Balotelli's only target. He also took a swipe at Barcelona's Lionel Messi who last week won the FIFA Ballon d'Or.

The Italian said: "I don't believe Messi deserved the Ballon d'Or, as it should've gone to Wesley Sneijder."

Arrogant Balotelli also hit out at AC Milan owner and Italy Prime Minister Silvio Berlusconi.

In a recent interview, Berlusconi revealed he thought Antonio Cassano was the best player in Italy.

But Balotelli said: "Either Berlusconi's made a mistake or he doesn't know Balotelli very well."
Wat een baas
pi_91525339
quote:
"Mourinho is the best coach in the world but as a man he has a lot to learn about politeness and respect."
:D
Wat een machtige uitspraak _O-
pi_91525449
De zwarte Tscheu La Ling :D
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_91525781
quote:
14s.gif Op donderdag 13 januari 2011 21:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Ideale schoonzoon.
Gaat lekker met 'm tot nu toe _O-

quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Seam het volgende:

[..]

:') :')
pi_91528488
quote:
Oktober 2010 :

De van een blessure herstellende Balotelli rijdt met zijn Mercedes in Brescia een vrouwengevangenis binnen. uit nieuwsgierigheid, zoals hij zelf laat weten.
_O-
  dinsdag 18 januari 2011 @ 19:25:59 #39
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91529086
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:08 schreef YazooW het volgende:

[..]

Wat een baas
Die gozer zn uitspraken zijn zo over the top dat het grappig wordt.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:29:47 #40
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_91543717
Volgens mij adoreert, Ballotelli zich zelf wel genoeg _O-
Ja ja
  woensdag 19 januari 2011 @ 00:34:33 #41
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91546674
Wat een fout figuur is die Balotelli toch _O-
pi_91546950
Baasotelli is een baas.
pi_91547011
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:09 schreef Seam het volgende:

[..]

Haha Mourinho schijnt slapeloze nachten aan die uitspraak te hebben overgehouden :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 19:48:03 #44
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_91576650
Here we go again :')

quote:
MARIO BALOTELLI has launched an incredible tirade in which he targets Jose Mourinho, Wayne Rooney, Manchester United and Premier League defenders.

In the most revealing interview yet the 20-year-old Manchester City striker pulled no punches as he blasted some of the biggest names in football - and revealed he will leave Eastlands after next season.

On Real Madrid boss Mourinho, his former coach at Inter, Balotelli said: "He is the best coach in the world but, as a man, he still has to learn manners."

"Roberto Mancini's the most important coach I've ever had. He'll soon become the No 1 in the world. But already, in terms of human qualities, he is two kilometres ahead of Mourinho. Wait, make that 10km."

Balotelli clearly has a high opinion of himself - and a considerably lower one of Rooney. He said: "He's good but he is not the best in Manchester."

Indeed, Balotelli even says that United fans would love to see him at Old Trafford.

He said: "They stop me in the street and tell me, 'Mario, come to United'. Honestly.

"But I'm dreaming of beating United, because I know how much this means to our fans, they are splendid with me. I had such goosebumps when they sang my name after my hat-trick in the 4-0 win against Aston Villa."

SunSport revealed last month that Balotelli was so homesick he was looking for a way out. He confirmed: "Sometimes I just had no wish of doing anything at all. I'd shut myself inside my flat. Even Mancini's sons were trying to get me to come out."

Even from his flat, though, he can make plenty of noise. He said: "I live right in the centre of Manchester, in a modern building, with a splendid view.

"One day my brother Giovanni was in the street, looked up and said to his girlfriend, 'How nice, they're doing fireworks in Manchester'. It was me, shooting them off from the ninth floor."

Can't have pleased the neighbours...

"You must be joking, they adore me. When I score they stick little congratulatory notes to my door. At Christmas they presented me with bottles of wine. But I do not drink."

Balotelli has had a troubled time with injuries since signing a five-year contract when he joined City for £24million.

He has also had a training-ground bust-up with left-back Jerome Boateng.

But he claims the prospect of playing in the best strikeforce in the world will keep him at the club for another season.

He said: "It's still early. For this year and one more I'll stay at City. Think about this one: Balotelli-Carlos Tevez-Edin Dzeko. Is it not good enough?

"Can you see anything better than this now in the world? Me neither, not even at Barcelona or Real."

While Balotelli did not get on with Mourinho, he claims it was the Special One's successor Rafael Benitez who forced him out of the San Siro.

He said: "Benitez just told me, 'You come after Milito, Eto'o and Pandev, fourth-choice striker'. I said, 'That's it, ciao'."

Balotelli is trying hard to learn English and says that Mancini cannot criticise him for his efforts on that front.

Balotelli said: "He must say nothing. His English stinks. But is improving.

"Mancini is lucky. In Sheikh Mansour he has an owner who speaks little, and only asks, 'What do you need?' "

Balotelli comes over as sullen but admits certain City stars do make him laugh. He revealed: "If I wear strange shoes, Yaya Toure and Manu Adebayor stick them on to the ceiling of the dressing room with Sellotape."

His Italian friends also like to organise pranks. He said: "The other day they placed a live lobster in my car. God, did I jump!"

Balotelli also has some home truths for those who think the Premier League features the best football in the world.

He added: "The Italians are tactically stronger. In England it is easier to score."

Some people claim there are not enough characters in the game. It would appear Balotelli is doing everything to buck that trend.
EPIC QUOTE
quote:
"One day my brother Giovanni was in the street, looked up and said to his girlfriend, 'How nice, they're doing fireworks in Manchester'. It was me, shooting them off from the ninth floor."
pi_91576891
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 18:12 schreef beatrijs het volgende:
De zwarte Tscheu La Ling :D
_O-
Gonna rise up
Gonna rise up
pi_91637786
Qua arrogantie en uitspraken moet ik 'n beetje aan Liam Gallagher denken..
  donderdag 20 januari 2011 @ 23:57:55 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_91641299
Met zulke uitspraken moet je je dat toch wel kunnen funderen met supertalent ala Ronaldo en Messi. Kan deze boy dat? :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_91641398
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
Met zulke uitspraken moet je je dat toch wel kunnen funderen met supertalent ala Ronaldo en Messi. Kan deze boy dat? :?

idd, wat denk jij?
★★★
  vrijdag 21 januari 2011 @ 00:06:41 #49
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91641708
Dit is toch wel wat vermakelijker dan spelers die louter open deuren 'ik ben niet belangrijk, het team is belangrijk' kunnen intrappen. Maar, wát een ego heeft die gozer.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91654129
quote:
15s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:

Goede speler, ik vind hem technisch mischien wel de beste in de PL

pi_91654504
Bedankt allemaal
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:01:53 #52
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91655195
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
Dit is toch wel wat vermakelijker dan spelers die louter open deuren 'ik ben niet belangrijk, het team is belangrijk' kunnen intrappen. Maar, wát een ego heeft die gozer.
... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:05:44 #53
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91655362
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....
Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:42:46 #54
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91657000
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Morendo het volgende:

[..]

Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.
Zoals ik eerder al zei in het topic, ik heb hem nog te weinig gezien om daar echt een mening over te hebben, en de keren dat ik hem zag, vond ik hem niet echt bijzonder ofzo (meerdere keren zelfs slecht en zelfs dom in zijn acties en beslissingen...)

De highlight-reels die op pagina 1 gepost werden, vond ik trouwens ook niet bijzonder.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 13:46:33 #55
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91657224
Vergeet niet dat hij slechts een jaar ouder is dan bijvoorbeeld Ebecilio van Ajax.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:36:32 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91659791
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Morendo het volgende:
Vergeet niet dat hij slechts een jaar ouder is dan bijvoorbeeld Ebecilio van Ajax.
Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.

Spelers als Messi en C. Ronaldo koppelen een geweldige techniek (beide een heel verschillende techniek) ook al jaren aan inzicht. Ze weten waar ze moeten lopen, wat ze moeten doen, wat anderen gaan doen, etc etc. En dat is 'natuurlijk'.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:37:58 #57
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91659877
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.

Spelers als Messi en C. Ronaldo koppelen een geweldige techniek (beide een heel verschillende techniek) ook al jaren aan inzicht. Ze weten waar ze moeten lopen, wat ze moeten doen, wat anderen gaan doen, etc etc. En dat is 'natuurlijk'.
Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:48:11 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91660369
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.
Ja, dat zal het zijn(!) :')

Kluivert had dat inzicht wel. Viera ook (positioneel gezien). Kalou. Henry, Kanu, etc etc etc. Allemaal briljante spelers met fantastisch inzicht gekoppeld aan een uitstekende techniek.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 14:51:51 #59
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91660536
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ja, dat zal het zijn(!) :')

Kluivert had dat inzicht wel. Viera ook (positioneel gezien). Kalou. Henry, Kanu, etc etc etc. Allemaal briljante spelers met fantastisch inzicht gekoppeld aan een uitstekende techniek.
Jajajaj nu opeens terugkrabbelen he :N
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:05:03 #60
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_91661165
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Jajajaj nu opeens terugkrabbelen he :N
Explain?
pi_91670453
- edit -

[ Bericht 87% gewijzigd door Happel op 21-01-2011 22:35:14 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 21 januari 2011 @ 18:51:12 #62
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_91670791
- edit -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 21-01-2011 22:35:29 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_91683442
- kappen -

[ Bericht 47% gewijzigd door Happel op 21-01-2011 23:06:50 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  vrijdag 18 maart 2011 @ 16:19:46 #64
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_94295372
Dat Balotelli niet een van de allerslimsten is, bewijst hij toch wel regelmatig, maar dit lijkt me toch wel weer een nieuwe hoogtepuntje :D
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:06:46 #65
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94302578
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Balotelli niet een van de allerslimsten is, bewijst hij toch wel regelmatig, maar dit lijkt me toch wel weer een nieuwe hoogtepuntje :D
Die gozer is echt te dom om te scheiten....
  vrijdag 18 maart 2011 @ 19:09:02 #66
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_94302699
:{ dat is een neger italiaan
pi_94318999
Helaas iets mis met zijn mentaliteit.. Maar toch een geweldige voetballer.. _O_
pi_94323191

Ik heb weinig van die Balotelli gezien, ik kan er dus niets over zeggen alleen dat die overtreding (tegen Kiev) belachelijk was.
pi_94327896
Die gast barst van het talent niet normaal, zoals al eerder gezegd is hier. Hij heeft in principe alles in huis om een absolute wereldster te zijn. Vind hem te vergelijken met C Ronaldo qua talent.

Probleem is alleen dat hij zo dom is als hooi, en daardoor een belachelijke mentaliteit heeft. Doodzonde.
pi_94328734
Hij heeft inderdaad zo verschrikkelijk veel talent_O_ drogba alleen dan 10 keer zo goed. Kijk ook hoe sterk hij is op zijn 20e! Niet normaal maar met deze mentaliteit zal het niks worden heel jammer!
pi_94677212
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-op-jeugdspelers.htm
En daar gaan we weer :') Kan die gast niet gewoon worden opgenomen :P
pi_94677763
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
:D _O-
pi_94678488
:') :') :') :')
pi_94680079
Laat gaan joh, bij zo'n grote speler kijk je als club toch even de andere kant op. Volgende keer gewoon een kleurplaat in zijn handen duwen als hij zich weer dreigt te vervelen. Zand erover.
pi_94680155
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
:') :')
  zondag 27 maart 2011 @ 19:16:51 #76
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_94682506
Het zou mij verbazen als deze kneus op zijn 25e nog bij een club speelt in een grote competitie.
Bedankt Hans.
pi_94686725
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef bascross het volgende:
Het zou mij verbazen als deze kneus op zijn 25e nog bij een club speelt in een grote competitie.
Tegen die tijd zit ie in Rusland of Oekraïne
pi_94695246
Ik heb een verhaal over hem gehoord over ze jeugd, nou weet ik niet of dat dit gedrag ook 'triggert' maar goed: Zijn ouders stopte hem in een pleeggezin, daar had hij het zwaar mee, toen hij voetballer werd wouden die zelfde ouders hem weer terug.. ( :') ) en hij was daar woedend over en deed dat natuurlijk niet, hij zal het wel niet makkelijk gehad hebben, en als je dan nu alles hebt, sta je wat gék in het leven, het is nog maar een jongen hé.
pi_94701393
quote:
Misschien is NAC wat voor hem
  maandag 28 maart 2011 @ 04:20:23 #80
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_94701472
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 03:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Hehe, daar houden ze wel van domme negers.
Bedankt Hans.
pi_94701781
Wat een achterlijke randdebiel zeg. Natuurlijk wisten we al dat er wat draadjes loszaten bij deze gast, maar dat hij het nu alweer zo bont zou maken...

Deze kerel heeft echt het verstand van een pelpinda.
pi_94701791
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:54 schreef karton het volgende:

[..]

Tegen die tijd zit ie in Rusland of Oekraïne
Dat zal de volgende stap worden om daarna ergens in de woestijn te gaan voetballen.
  maandag 28 maart 2011 @ 09:08:27 #83
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_94702971
Altijd leuk,

Aapjes kijken
pi_94706713
quote:
Op dinsdag 18 januari 2011 19:16 schreef Trystar het volgende:

[..]

_O-
_O-

Uit nieuwsgierigheid nog wel? Ik ging ook helemaal kapot. Wat gaat er in die jongen z'n koppie om op zo'n moment? 'Hey, een vrouwengevangenis, hoe zou dat er uitzien? Zijn er nog lekkere wijven? Ff kijken!'

_O-
pi_94707506
Die gast moeten ze opsluiten en daarna de sleutel weggooien.

Wat een lunatic.
  maandag 28 maart 2011 @ 21:19:38 #86
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94734748
Wat een mafkees is het ook
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 28 maart 2011 @ 22:59:54 #87
77227 SaferSephy
is een parodie op een user #1
pi_94742068
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 03:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

_O- _O- _O- :') hahahaha
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zó om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
  maandag 28 maart 2011 @ 23:03:21 #88
268260 Dr.Mikey
pi_94742316
Je zou toch maar de persoon bij Man City zijn die besloten heeft hem te kopen voor 31 miljoen
Tsja wat moeten City nu als club eigenlijk ? Hem ontslaan is natuurlijk gigantisch kapitaal verlies.
Maar dat hij ze contract uitdient worden ze in City denk ik ook niet blij van. Hopen dat er nog een andere club komt die zo gek is dat ze hem willen kopen ?
R.I.P DTS.
  maandag 28 maart 2011 @ 23:25:10 #89
335153 potienza
"Toeval is logisch."
pi_94743418
quote:
Qua gedrag is het echt een irritante kuthond. Jammer dat hij zijn voeten niet laat spreken en voor de rest zichzelf professioneel gedraagt. Het is namelijk een geweldige speler met geweldige kwaliteiten alleen is het persoonlijk een rijke crimineel. Maar als hij dat nare niet had dan zou hij zeker wel een club als Real kunnen bereiken want het is een ontzettend groot talent.
pi_94744206
Volgens mij is hij ook gewoon zwakbegaafd
pi_94744283
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 09:47 schreef Calimero-Gedrag het volgende:

[..]

Jij komt er wel.
Deze speler is in ieder geval net zo dom als een aap, en dat hij er ook zo uitziet laten we maar even achterwege.
pi_94800382
Wat een volslagen idioot is dit zeg _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_94802115
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou toch maar de persoon bij Man City zijn die besloten heeft hem te kopen voor 31 miljoen
Tsja wat moeten City nu als club eigenlijk ? Hem ontslaan is natuurlijk gigantisch kapitaal verlies.
Maar dat hij ze contract uitdient worden ze in City denk ik ook niet blij van. Hopen dat er nog een andere club komt die zo gek is dat ze hem willen kopen ?
Dat zullen ze vast wel hopen. Of het gebeurt is een tweede: naast een flinke transfersom kost Balotelli ook een stevig salaris. De doorsnee Serie A-club kan dat echt niet ophoesten.
pi_94802492
Tja, en Mourinho, die toch wel bekend staat als people manager, kon er ook niks mee.
pi_94802746
Misschien dat AC Milan iets voor hem is?
pi_94967644
Haha wat een held is balotelli
  zondag 3 april 2011 @ 13:38:48 #98
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_94975849
Zn auto is nu wel met een knuppel bewerkt.
Verdachten genoeg waarschijnlijk :+
http://www.thesun.co.uk/s(...)tellis-Maserati.html
pi_95488626
quote:
Manchester City-coach Roberto Mancini heeft Mario Balotelli opgeroepen om beslissend te zijn in het FA Cup-duel met Manchester United. Volgens de Italiaanse trainer zullen de fans van City het twintigjarige enfant terrible voor eeuwig in hun hart sluiten als hij weet te scoren tegen aartsrivaal en stadgenoot United. 'Mario kan zich zaterdag de heldenstatus aanmeten', vertelt Mancini in de Engelse media.

Volgens Mancini is er geen betere kans om je te profileren dan tegen koploper United. 'Hij kan een wit voetje halen door te scoren tegen United. Voor onze fans zijn dit de belangrijkste duels van het seizoen. Ik hoop dat Mario laat zien dat hij cruciale treffers kan forceren. Als wij ons plaatsen voor de finale en Mario weet te scoren, dan zal dat zijn jaar een positieve wending geven.'

Balotelli was sinds zijn komst naar City goed voor tien treffers, maar staat momenteel ook al zeven wedstrijden op rij droog. Het Italiaanse talent moet The Citizens helpen aan de eerste prijs in 35 jaar.

'Mario is een belangrijke schakel in ons elftal. Hij moet zorgen dat hij nog beslissender wordt en daar heb ik alle vertrouwen in. Het zou schitterend zijn als hij City bij de hand neemt en zorgt voor de eerste prijs in 35 jaar', aldus Mancini, die extra gebaat is bij het inzetten van Balotelli, nu bekend is geworden dat City vanwege een blessure voorlopig geen beroep kan doen op de Argentijn Carlos Tévez in de aanval.
Die gaat egoën de hele wedstrijd lang omdat hij denkt dat ie het in z'n eentje kan.
pi_95488692
Ze moeten iets om hem deze zomer nog enigzins verkoopbaar te maken.
  donderdag 14 april 2011 @ 13:57:38 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95489570
Afgelopen maandag weer bijna een hele wedstrijd kunnen zien tegen Liverpool (kwam er iets later in, ging er iets voor tijd weer uit...), en het was echt weer helemaal niks.

Ik blijf het zeggen, maar ik zie echt niet waar die hype rond deze gozer op gebaseerd is...
pi_95490197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen maandag weer bijna een hele wedstrijd kunnen zien tegen Liverpool (kwam er iets later in, ging er iets voor tijd weer uit...), en het was echt weer helemaal niks.

Ik blijf het zeggen, maar ik zie echt niet waar die hype rond deze gozer op gebaseerd is...
In principe heeft hij alle kwaliteiten om te slagen, jammer dat het in zijn hoofd niet goed zit.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:13:38 #103
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_95595012
Winnen en dan alsnog Ferdinand trollen _O-

zaterdag 16 april 2011 @ 21:42:14 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_95596518
Haha heerlijk toch _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_95628504
Het geld dat de afgelopen jaren in Manchester City is gepompt lijkt eindelijk zijn vruchten af te werpen. De spelers van Roberto Mancini wonnen zaterdag nipt van Manchester United in de strijd om een finaleplaats van de FA-Cup (1-0). Na de wedstrijd provoceerde Mario Balotelli de spelers en de toeschouwers van eeuwig rivaal United door voor het supportersvak van The Reds te juichen.

Anderson was de eerste United-speler die op het enfant terrible af sprintte, Rio Ferdinand volgde al snel. De ruzie werd gesust door de technische staf van zowel United als City en was vanzelfsprekend een gespreksonderwerp na afloop. 'Ik heb niet gezien wat er precies gebeurde en ik wil pas uitspraken doen na het zien van de beelden', stelde Mancini na afloop van het duel. 'Telkens als er wat gebeurt lijkt het erop alsof het altijd Mario's fout is.'

'Mocht Balotelli daadwerkelijk zijn winst hebben gevierd door voor het United-vak te gaan staan, dan kunnen we hem beter achter de tralies stoppen', grapte Mancini. 'Hij speelde goed, maar kan nog beter. Dat geldt voor het gehele team. Toch ben ik gelukkig met de winst die ook erg belangrijk is voor de supporters.'

City speelt de finale van de FA Cup tegen Stoke City of Bolton Wanderers. Zij strijden zondag om de finaleplaats.

Bron: VI
pi_95635651
Held _O_
  zondag 17 april 2011 @ 20:25:26 #107
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95636613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef YazooW het volgende:
Winnen en dan alsnog Ferdinand trollen _O-

Ferdinand stoer doen, die Balotelli slaat hem zo in elkaar. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97349662
quote:
Er gaat geen week voorbij of Mario Balotelli komt in het nieuws met een van zijn rare fratsen. Dit keer verstoorde de Italiaan van Manchester City een bijeenkomst van diverse Serie A-clubs. De voorzitters hadden een vergadering georganiseerd in Milaan, maar kwajongen Balotelli verscheen ten tonele en bekogelde de bestuursleden met waterballonnen. Onder het toeziend oog van zaakwaarnemer Mino Raiola. (Daily Mail)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:06:36 #109
206322 Seam
Pillz-E
pi_97349728
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Baaaaaaaasss _O_
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:16:41 #110
168304 Mani89
pi_97350175
WAhahahaha wat een geweldige mongool is het ook _O_ _O_ _O_
pi_97350845
Aanwinst voor het voetbal, deze randdebiel :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97350981
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
:')
pi_97351063
quote:

[..]

Wat een faalhaas. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:10:46 #114
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97359666
Haha, wat een baas die kerel! Zo'n gasten horen erbij, dit is gewoon humor.
Echt, wat een held. Met die dartpijltjes was natuurlijk niet leuk, maar dat ie met dat gepeste menneke naar zijn school gegaan was is gewoon weer een topactie..
pi_97360477
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ja het moeten ook maar uitdrukkingloze robots worden, die werkelijk waar niks verkeerds te vertellen hebben.

Man dit zijn juist de voetballers die de sport meer kleur geven, ik geef toe dat hij wel eens over de schreef gaat maar op andere momenten lig ik gewoon dubbel om hem
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_97360897
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ja het moeten ook maar uitdrukkingloze robots worden, die werkelijk waar niks verkeerds te vertellen hebben.

Man dit zijn juist de voetballers die de sport meer kleur geven, ik geef toe dat hij wel eens over de schreef gaat maar op andere momenten lig ik gewoon dubbel om hem
Dít is humor:

Balotelli komt er mee weg omdat ie toevallig goed kan voetballen. Normaal gesproken zitten dit soort gasten in de gevangenis of inrichting. :N
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:36:18 #117
168304 Mani89
pi_97361371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
maar dat ie met dat gepeste menneke naar zijn school gegaan was is gewoon weer een topactie..
Die kende ik nog niet eens _O_

quote:
The youngster was hanging around outside City’s Carrington training ground and asked the maverick striker for his autograph, but Balotelli was more interested in why the little scamp was wagging school.

After the child told him he was being bullied, Balotelli immediately drove the boy and his mother to the school in question to give the bully a ticking off.
The Italian international then demanded to see the headmaster to make him aware of the issue, and even mediated as the two boys were sat down to resolve their differences.
A source is quoted by one paper as saying: ‘Mario feels strongly about bullying and thinks it’s out of order.
‘He had no qualms about sorting the mess out as he felt the lad should not be missing out on school.’
Despite courting controversy on and off the pitch throughout his first season in the Premier League, Balotelli has occasionally displayed something of a Good Samaritan streak.

SOURCE: Metro

Barely a week goes by when Mario Balotelli isn’t doing something newsworthy. Whether it’s accidentally breaking into a women’s prison or handing large sums of money to homeless people, the Man City man can generally be trusted to surprise everyone with his latest escapades.

On this instance though you have to give the young Italian a big pat on the back. Imagine the surprise on the bully’s face when Mr. Balotelli told him to stop being a bully. As strange as the episode may have been, one would hope that the bully has learned his lesson.

Hopefully Mario warned the culprit that if he continued to be a bully then he would return with his friends Yaya and Patrick, who would exert their own form of justice on the kid!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:36:57 #118
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_97361426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet eens _O_

[..]

Dat artikel wilde ik net gaan posten _O_
pi_97364178
Tjah en mensen hem maar veroordelen dat ie in het gevangenis moet.. :') :') :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:23:09 #120
206322 Seam
Pillz-E
pi_97364339
Die toffe acties kende ik ook nog niet, de media willen toch alleen maar de slechte kanten belichten.
pi_97398167
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef Seam het volgende:
Die toffe acties kende ik ook nog niet, de media willen toch alleen maar de slechte kanten belichten.
De goede kanten komen toch ook gewoon in het nieuws?
pi_97402257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

De goede kanten komen toch ook gewoon in het nieuws?
Maar niet zo erg als dit.. Dit komt zeker als hoofdpagina in een krant, iets aardigs komt gewoon op pagina 7 in een klein hoekje.. :')
pi_97405667
BAASSS.
pi_97413030
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar niet zo erg als dit.. Dit komt zeker als hoofdpagina in een krant, iets aardigs komt gewoon op pagina 7 in een klein hoekje.. :')
Het komt nu eenmaal wat vaker voor dat voetballers maatschappelijke betrokkenheid tonen dan dat ze met dartpijltjes op jeugdspelers gooien...
pi_97413110
Eigenlijk is hij gewoon een eindbaas!
Dont do drugs,Mkaaayy?
pi_97709025
Hij is allergisch voor gras :D
  donderdag 7 juli 2011 @ 11:20:45 #127
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_99145144

quote:
MARIO BALOTELLI was condemned by a leading anti-knife campaign group last night - after turning up for training wearing a T-shirt that glorifies violence.
Manchester City's Italian striker started the new season yesterday just as he finished the last one - at the centre of controversy.
His top showed a pistol, machine gun, knife and a girl's bleeding mouth and earned him a warning to start behaving like an adult.
pi_99166419
quote:

[..]

Dit meen je toch niet _O-
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  maandag 11 juli 2011 @ 18:27:30 #130
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_99328838
Wat een baas zeg
  maandag 11 juli 2011 @ 21:36:45 #131
345680 Leanotsoynus
Dat klopt ja.
pi_99339822
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 18:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een baas zeg
pi_99904236
Het blijft een kut mongool he, voetballen kan die wel...
pi_99904391
quote:
Blijft een mongoloïde aap maar dit is dan wel weer bazig, jammer dat hij gewisseld werd _O-
pi_99904450
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Het blijft een kut mongool he, voetballen kan die wel...
Hij geeft een dakloze gewoon geld, je kan hem niet een mongool noemen. Ik denk dat het geld en roem hem zo gemaakt heeft. Mongool is hij niet, maar slim ook niet. Daar tussen is ongeveer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 00:35:11 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 00:36:31 #136
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_99904536
Zijn auto is al verschillende malen in beslag genomen, hij rijdt dus als een mongool. Hij brengt dus andere mensen in gevaar. Het zou mooi zijn als hij een muur in gevaar brengt, door er keihard tegen aan te rijden.
Bedankt Hans.
pi_99904658
Indien het een onschuldig oefenwedstrijdje was een beetje overdreven wissel. Tenzij Mancini hem er al op aan had gesproken in de zelfde wedstrijd of ervoor natuurlijk.
pi_99904670
Paar maanden geleden hielp hij nog een gepeste (dikke) jongen, hij ging ermee naar zijn school en die jongens opzoeken. _O_

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2011 00:40:13 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 01:56:48 #139
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_99907335
Het is gewoon een uberkneus. En zo'n fantastische voetballer vind ik het dus echt niet, voornamelijk door die ongelooflijke wisselvalligheid wat waarschijnlijk komt omdat het idioot is die zijn hoofd er zelden helemaal nij heeft.

quote:
Alsof dat een moeilijke truuk is :') Die maak ik met 2 gebroken benen nog.
  maandag 25 juli 2011 @ 06:07:02 #140
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_99910088
quote:
Nou nou.

Idiote actie. Terechte wissel, opbokken van het veld met dit soort clowns.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 25 juli 2011 @ 09:32:51 #141
168304 Mani89
pi_99912289
_O- geweldig
pi_99912445
Is toch heerlijk man.
pi_99916490
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
Het is gewoon een uberkneus. En zo'n fantastische voetballer vind ik het dus echt niet, voornamelijk door die ongelooflijke wisselvalligheid wat waarschijnlijk komt omdat het idioot is die zijn hoofd er zelden helemaal nij heeft.

[..]

Alsof dat een moeilijke truuk is :') Die maak ik met 2 gebroken benen nog.
hij deed het toch goed? Locatie was alleen verkeerd, iets meer naar links.
pi_99918272
quote:
6s.gif Op maandag 25 juli 2011 09:40 schreef Gramulanion het volgende:
Is toch heerlijk man.
Ok Gijp.
pi_99930648
- edit + note -

[ Bericht 97% gewijzigd door Happel op 26-07-2011 10:14:52 ]
pi_99931555
Wat een kneus zeg. Terecht gewisseld.
pi_99931637
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:32 schreef Halcon het volgende:
Wat een kneus zeg. Terecht gewisseld.
Wow, ik ben het met Halcon eens, dat gebeurt niet elke dag! :o
pi_99931724
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wow, ik ben het met Halcon eens, dat gebeurt niet elke dag! :o
Over dit soort dingen kunnen mensen die ze allemaal op een rijtje hebben het ook niet oneens zijn. :+
pi_99933117
- kappen -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 26-07-2011 10:12:51 ]
  maandag 25 juli 2011 @ 20:17:56 #150
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_99933412
http://m.vi.nl/pl/svt/si/(...)1311617802/pa/238176

Gokkers kunnen zich uitleven op Balotelli
pi_99937921
Deze clown hoort thuis in het circus, niet op het voetbal veld. period.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_99946697
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Harlon het volgende:
Deze clown hoort thuis in het circus, niet op het voetbal veld. period.
Inderdaad circus Balotelli is alleen maar met zich zelf bezig. En verder geen gelul over adoptiekind etc. het is gewoon een eigengereide eikel die je niet in je team wilt.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_99948510
1/12 voor het gokken, lijkt geen slechte deal :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 09:44:09 #154
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_99951443
Ik kan wel lachen om die gast, daarom mag hij van mij zo doorgaan. Niet iedereen hoeft eenheidsworst te zijn.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_99952336
Hij zorgt idd wel voor spektakel :Y
pi_99961439
Op YT zijn al veel reacties van dat hij dacht dat hij buitenspel stond. Kan gebeuren toch?
pi_99961675
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Op YT zijn al veel reacties van dat hij dacht dat hij buitenspel stond. Kan gebeuren toch?
Dat zou dan de eerste spits op de wereld zijn die maar gewoon 'stopt' zonder een vlag of fluit gehoord te hebben.
pi_99962860

In het begin hoor je gelijk een fluit?
pi_99963070

Hier op 0;10 hoor je ook iets van een fluit of gil.
pi_99963305
quote:
5s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Ja hoor, kan gebeuren, alleen wel heel, heel, heel erg toevallig dat het net bij die clown gebeurt :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 15:43:05 #161
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_99963508
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Indien het een onschuldig oefenwedstrijdje was een beetje overdreven wissel. Tenzij Mancini hem er al op aan had gesproken in de zelfde wedstrijd of ervoor natuurlijk.
Het was een vriendschappelijke wedstrijd maar wel een belangrijke, en onderdeel van de World Football Challenge.

Dat hakje was een belediging naar zijn eigen ploeggenoten, door te denken dat hij het beter zelf op een domme manier af kan maken dan een andere speler op een normale manier.

Tevens was het een belediging naar de tegenstander en naar de organisatie, dat hij dacht dat de Galaxy zo slecht was dat hij het ook wel zo af kon maken. Gelukkig zonder enig succes. Als hij wel op doel was geweest dan neem ik aan dat Sean Franklin hem wel gewoon in z'n handjes zou hebben gehad.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_99966897
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 15:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Het was een vriendschappelijke wedstrijd maar wel een belangrijke, en onderdeel van de World Football Challenge.

Dat hakje was een belediging naar zijn eigen ploeggenoten, door te denken dat hij het beter zelf op een domme manier af kan maken dan een andere speler op een normale manier.

Tevens was het een belediging naar de tegenstander en naar de organisatie, dat hij dacht dat de Galaxy zo slecht was dat hij het ook wel zo af kon maken. Gelukkig zonder enig succes. Als hij wel op doel was geweest dan neem ik aan dat Sean Franklin hem wel gewoon in z'n handjes zou hebben gehad.
lol hij dacht dat het buitenspel was. Ik zie wel eens vaker spelers dan lomp de bal de tribunes inschieten. Hij doet dit, niet eens beledigend. Kijk maar naar zijn reactie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2011 17:18:01 ]
pi_99966918
Een adoratietopic voor deze knurft :')
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:49:29 #164
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_99967981
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Doublepain het volgende:

[..]

lol hij dacht dat het buitenspel was. Ik zie wel eens vaker spelers dan lomp de bal de tribunes inschieten. Hij doet dit, niet eens beledigend. Kijk maar naar zijn reactie.
Ik heb het nog eens bekeken en ik denk dat je gelijk hebt. In dat geval was hij gewoon dom om dat aan te nemen zonder fluitje.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  dinsdag 26 juli 2011 @ 17:55:11 #165
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_99968139
Hahaha, deze man _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 15:32:56 #166
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_100234641
Kipper prank ruins Mario Balotelli’s motor

MADCAP Mario Balotelli has been stitched up like a kipper by his Manchester City team mates.
His weary millionaire pals are enjoying the sweet (and sour) taste of success after months of his high jinks at everyone else's expense.

The eccentric striker came back from the club's US tour last week and picked up a fishy whiff around his £150,000 white Maserati sports car.

The Italian ace opened the passenger door and found a sportsbag behind the seat packed with kippers. It had been lurking there for more than TWO WEEKS.

Needless to say, the car could now be an insurance write-off because the upholstery reeks so badly of fish.

A source said: "Mario had his head in his hands when he realised he was on the receiving end of a training ground prank."

"The smell nearly made him sick. It was revolting.
"There were flies in the car and the leather seats in the back had rotting fish all over them.

"He has absolutely no idea who is responsible as he has wound up so many of his team mates over the past year.

"It won't put an end to the pranks, though. He's already formulating plans for revenge."

The big lump hasn't exactly looked after the motor during his time in the north west.

The Sun revealed how he has rattled up £10,000 in parking fines and had his wheels impounded 27 TIMES.

Mario, who earns more than £100,000 a week, was also fined megabucks by City gaffer Roberto Mancini for throwing darts at the youth team.

He has also exchanged words with Yaya Toure for training ground pranks that the the midfield general didn't appreciate.

But the tide is turning. In the last week Shaun Wright-Phillips has cut up his socks and keeper Joe Hart has been lacing his food with eye-watering Tabasco sauce.

dinsdag 2 augustus 2011 @ 16:46:50 #167
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_100237615
Hij is niet goed, joh.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_100238232
:') :D
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_100840908
Nieuwe Gascoigne
pi_100841122

"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_100842940
quote:
Dit vind ik dan wel vet :D
pi_100843426
quote:
:P
pi_100861734
pi_100874054
quote:
Aiaiai wat een baas :D
pi_100874385
Waar was dat voor? Vanwege die rellen ofzo?
pi_101580113
quote:
Prandelli straft Balotelli vanwege meenemen iPad

04/09/2011 21:51

Mario Balotelli heeft opnieuw een hoofdstuk toegevoegd aan de lange reeks opzienbarende incidenten. Dit keer nam de aanvaller doodleuk een iPad mee naar de reservebank.

Tijdens de interland Faerøer - Italië van vrijdag, die de ploeg van bondscoach Cesare Prandelli met 1-0 wist te winnen, begon Balotelli op de bank. De bedoeling was dat de speler van Manchester City vroeg in de tweede helft zou invallen, maar Prandelli bracht hem pas vier minuten voor tijd in.

De reden hiervan was dat Prandelli zich ergerde aan het gedrag van Balotelli, die een warming-up op halve kracht uitvoerde en tijdens de wedstrijd nauwelijks aandacht aan de wedstrijd schonk omdat hij op de reservebank teveel bezig was met zijn zelf meegebrachte iPad.
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ge-meenemen-iPad.htm

Ja kom nou weet je niet hoe saai het leven van een wisselspeler is :P
pi_101580286
Had eigenlijk gewoon voor Ghana moeten uitkomen dan was hij nu echt een absolute wereldster geweest. Jammer eigenlijk dat hij bij Manchester City voetbald. Zo iemand als hij zou eigenlijk meer op zijn plaats zijn in de Spaanse competitie waar hij dan ook het volle vertrouwen geniet. Bijvoorbeeld Valencia of Atletico Madrid waar hij dus de onbetwiste nummer 1 zou zijn voor de spits positie.

Balotelli is en blijft een baas en doet mij eigenlijk nog het meeste denken aan Gascoigne.
pi_101580402
Wat een baas is het ook, het blijft natuurlijk een gek maar ik hou van die gast.
pi_101580445
Boeiend, de faroer :')

Alsof het hem boeit, zo'n kut wedstrijd :r
pi_101580489
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een baas is het ook, het blijft natuurlijk een gek maar ik hou van die gast.
Vind ik ook hoor brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij. Ik begrijp dat het een ramp voor je club is, maar dat is bij mij toch niet aan de hand :P
  maandag 5 september 2011 @ 01:33:50 #182
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_101580813
Stond van de week een pic in de VI samen met zijn vriendin. Fucking lekker wijf. :9~
Bedankt Hans.
pi_101586933
quote:
Balotelli schokt bondscoach Italië

Bondscoach Fabio Capello van Italië kon niet lachen om de recentste poets van Mario Balotelli. De 21-jarige aanvaller nam gisteravond met een iPad plaats op de reservebank tijdens de wedstrijd tegen de Færøers en werd daarom bestraft met minder speelminuten.

De speler van Manchester City speelde het ook nog eens klaar om, toen hij eindelijk mocht warmlopen, zo weinig moeite te doen dat hij slechts de laatste vier minuten mocht spelen. Eigenlijk had hij een groot deel van de tweede helft mogen ballen.

Balotelli, die het bed deelt met de bloedmooie Raffaella Fico, komt wel vaker in het nieuws om zijn niet-voetballende strapatsen. Zo worstelde hij eens minutenlang met een trainingshesje voordat een assistent-trainer hem uit zijn benarde situatie bevrijdde. Ook kocht hij een motor die hij contractueel vastgelegd niet eens mocht berijden.
_O-
  maandag 5 september 2011 @ 12:08:58 #184
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_101587022
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:05 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

_O-
En Capello is bondscoach van Engelan
pi_101587054
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef DeTolk het volgende:

[..]

En Capello is bondscoach van Engelan
Klopt. :P
pi_102606722
Omdat ie weer begint te voetballen en weer 2 PL wedstrijden belangrijk voor City is!

Balooooo, wat een beest _O_
pi_102658888
Lekker goaltje afgelopen weekend :)
  maandag 3 oktober 2011 @ 20:18:59 #188
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_102662048
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 12:28 schreef Mr.Badjas het volgende:
Omdat ie weer begint te voetballen en weer 2 PL wedstrijden belangrijk voor City is!

Balooooo, wat een beest _O_
Dit.

Maar ik heb al iets te lang geen opmerkelijke berichten over Balo gehoord :{
pi_102672391
Baasotelli!
pi_102675765
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 01:33 schreef bascross het volgende:
Stond van de week een pic in de VI samen met zijn vriendin. Fucking lekker wijf. :9~
Deze?

dinsdag 4 oktober 2011 @ 18:17:12 #191
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_102697776
er zouden meer voetballers als totti moeten zijn ;)

pi_102697869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
:r
pi_102698051
quote:

:N
pi_102721484
quote:

Wat een mongool zeg, daar mag mijns inziens echt 15 wedstrijden schorsing op. Voor het zelfde geldt schopt hij die kuitspier zo doormidden en kan die jongen een jaar niet meer spelen, bah. Compleet gestoord.
  woensdag 5 oktober 2011 @ 02:23:12 #195
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_102721557
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 oktober 2011 01:56 schreef Nober het volgende:

[..]

Deze?

[ afbeelding ]
:9~
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 5 oktober 2011 @ 09:31:17 #196
331928 3M1N3M
Jouw moeder
pi_102724144
Ballotelli’s moet je ook hebben. Dat maakt het nou juist lollig :P
Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
  woensdag 5 oktober 2011 @ 11:59:58 #197
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_102728870
Dieptrieste actie van Totti, maar goed, dat kun je van hem ook wel verwachten.
pi_102729088
quote:

De Rossi op 1;03
  woensdag 5 oktober 2011 @ 16:42:22 #199
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_102738961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
Dit. Wat een dwaas zeg.
pi_102774369
quote:

Matterazi is er niks bij. :N
pi_102842832
Totti is dwaas der dwazen.
pi_103069178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
_O- :')
pi_103114604
Vandaag weer Baasotelli in de basis _O_
pi_103114647
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 15:52 schreef buishuis het volgende:
Vandaag weer Baasotelli in de basis _O_
Baas _O_
pi_103115731
En weer scoren _O_
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 16:49:15 #206
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103116209
En het publiek uitdagen daarna uiteraard _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103116293
Hij werd eerst uitgelachen vanwege zijn uitglijder/val voor het uitvak toen waarschuwde hij ze al.
Paar minuten later hangt hij in het netje. _O_
pi_103188155
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 16:51 schreef Paul-89 het volgende:
Hij werd eerst uitgelachen vanwege zijn uitglijder/val voor het uitvak toen waarschuwde hij ze al.
Paar minuten later hangt hij in het netje. _O_
Nog even het beeldmateriaal voor degene die deze bazenactie gemist hebben: http://www.sport1.nl/vide(...)niet-boos-maken.html

Sieraad voor het voetbal deze jongen. _O_
pi_103188311
Blijft een leuke speler, nu nog een basisplek veroveren en dan kan het nog wekelijks genieten van zijn spel worden ook.
pi_103188438
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 13:41 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Nog even het beeldmateriaal voor degene die deze bazenactie gemist hebben: http://www.sport1.nl/vide(...)niet-boos-maken.html

Sieraad voor het voetbal deze jongen. _O_
Heerlijk. _O_
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 18:32:07 #212
6941 APK
Factual, I think.
pi_103423175
quote:
quote:
a fire caused by letting off fireworks in the bathroom in the early hours ofSaturday morning.
Redelijk normaal, toch? :')
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_103423222
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Ja natuurlijk. _O- _O-
pi_103423466
quote:
10s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 18:32 schreef APK het volgende:

[..]

[..]

Gewoon vlinder in je toilet, is toch leuk man :)
pi_103424230
:D _O-
pi_103427871
Heerlijk Balotelli weer in het nieuws je weet direct dat het genieten wordt :P
pi_103428471
Ik vroeg me al af wanneer hij in het nieuws zou komen. :')
pi_103429388
Lawinepijlen door je eigen huis vuren. ^O^
pi_103435792
Die gozer leek eindelijk een keer normaal te gaan doen...
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:48:58 #220
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_103435917
Wat een gek. :')
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:57:18 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103436352
Zijn cultstatus begint toch wel ongekende vormen aan te nemen hoor.

Balotelli _O_
Haters :{w
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 23 oktober 2011 @ 00:33:40 #222
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103437924
LOL, deze gast...

Doet me meteen denken aan deze epische quote van hem:

quote:
pi_103440279
Haha _O-
  zondag 23 oktober 2011 @ 11:19:12 #224
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_103445497
Baloooooooooooooooooooooo _O_
  zondag 23 oktober 2011 @ 14:52:52 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_103453970
'Why always me' op z'n t-shirt :')
pi_103454127
Deze man he! De absolute koning van de voetbalvelden _O_

BAAAS!!!!
pi_103454186
Wat een held
pi_103454267
Jammer dat Balotelli niet de inzet en mentaliteit van Ronaldo heeft. Hij heeft veel potentie.
pi_103454351

Uit premier league topic :P
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:43:14 #230
268260 Dr.Mikey
pi_103455760
Goal
R.I.P DTS.
  zondag 23 oktober 2011 @ 15:47:04 #231
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103455893
Voor hoeveel geld werd hij eigenlijk gehaald? Straks blijkt het nog een goede aankoop........
pi_103455911
Ik wil een shirt van deze koning.
  Trouwste user 2022 zondag 23 oktober 2011 @ 16:03:25 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_103456658
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef Paul-89 het volgende:
Lawinepijlen door je eigen huis vuren. ^O^
Er zit bij hem meer dan één steekje los.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_103457120
quote:
11s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:47 schreef Morendo het volgende:
Voor hoeveel geld werd hij eigenlijk gehaald? Straks blijkt het nog een goede aankoop........
Ruim 30 miljoen, het valt nog mee dus voor hedendaagse voetbal begrippen.
pi_103459561
Meestertroll Balotelli _O_
pi_103461268
_O_
pi_103462764
Mario.

Een held.
  zondag 23 oktober 2011 @ 18:39:48 #238
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_103462945
Hij loopt 5 op 5. 5 goals in 5 EPL-wedstrijden.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_103499021
haha die goal ook gewoon maken vanuit stand en dan weglopen alsof het gewoon een normaal goaltje _O-
pi_103499301
Dit is echt zo'n ziekelijke eindbaas he :D
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
pi_103499765
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 15:03 schreef TheDutchguy het volgende:
[ afbeelding ]

Uit premier league topic :P
Loopt Aguero (?) nou door Flechter (?) heen?
pi_103499851
quote:
7s.gif Op maandag 24 oktober 2011 15:38 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

wtf :')
pi_103499951
quote:

[..]

Het is Evans, en hij was er inderdaad zo van in de war dat hij later rood besloot te halen.
pi_103506188
quote:

[..]

:')
  maandag 24 oktober 2011 @ 18:39:34 #245
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103507197
quote:

[..]

lol, nu je het zegt :P
pi_103518665
quote:
Mario Balotelli becomes Manchester's ambassador for fireworks safety

_O_
http://www.mcfc.co.uk/New(...)i-on-firework-safety
pi_103520202
_O-
  maandag 24 oktober 2011 @ 22:12:44 #248
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_103520763
Geweldig die gozer.
[/b]
Eindbaas ^O^
pi_103520829
_O- Is toch ook niet te geloven :P
pi_103522452
Baas. Binnenkort sowieso een shirt van hem halen. _O_
pi_103562929
bluevibe twitterde op maandag 24-10-2011 om 15:34:51 Mario Balotelli is currently driving around Manchester City Centre in a convertible Bentley (music blaring, top down), high fiving City fans reageer retweet
pi_103563070
_O-
pi_103621686
Mario kun je wel om een boodschap sturen, moet moeder Balotelli gedacht hebben. Ze stuurde zoonlief op pad om een strijkijzer met een strijkplank te halen, maar toen het enfant terrible van Manchester City vijf uur later thuiskwam had hij een trampoline, een Scalextric-racebaan, een tafeltennistafel en twee Vespa-scooters bij zich. Maar geen strijkijzer. Het is niet bekend of Mario zonder eten naar bed moest. (Diverse Britse tabloids)

_O_ Balooooooooooooooooooooo _O_
pi_103658528
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 22:39 schreef Bonkers. het volgende:
bluevibe twitterde op maandag 24-10-2011 om 15:34:51 Mario Balotelli is currently driving around Manchester City Centre in a convertible Bentley (music blaring, top down), high fiving City fans reageer retweet
pi_103674263
http://bcove.me/q0jsuj82

Zijn er nu nog mensen die twijfelen? _O_
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:42:41 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103674446
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef buishuis het volgende:

_O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:45:07 #258
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103674524
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Mario kun je wel om een boodschap sturen, moet moeder Balotelli gedacht hebben. Ze stuurde zoonlief op pad om een strijkijzer met een strijkplank te halen, maar toen het enfant terrible van Manchester City vijf uur later thuiskwam had hij een trampoline, een Scalextric-racebaan, een tafeltennistafel en twee Vespa-scooters bij zich. Maar geen strijkijzer. Het is niet bekend of Mario zonder eten naar bed moest. (Diverse Britse tabloids)

Wat een gozer. :') :D
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:45:10 #259
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103674563
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef buishuis het volgende:

_O-
pi_103674585
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:46 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
:D :D
★★★
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:47:27 #262
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103674609
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:48:11 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103674633
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2011 16:47 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]
Die man erachter kijkt niet zo vrolijk. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:49:07 #264
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103674673
Deze mensen ook niet
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:49:46 #265
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103674695
Wtf, gaan Nederlands elftal supporters nu ook al naar dit soort wedstrijden? :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 16:50:10 #266
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103674710
pi_103675756
Iemand die geniet van zijn leven _O_
pi_103807248
quote:
10s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:16 schreef Chabalala het volgende:
Meestertroll Balotelli _O_
die actie met dat hakje tijdens een vriendschappelijk duel.. _O-
pi_103807366
Haha kutkick president, ik denk Balotelli heeft weer wat geflikt. :D

Beter speelt hij in de CL gewoon. :)
pi_103812542
Super Mario Balotelli _O_

quote:
Not much chance of seeing it on Saturday considering the worldwide ban, but the omnipresent Mario Balotelli sported a rather fetching new personalised snood to Manchester City training today – complete with an Italian flag, his initials and a little embroidery of Super Mario’s heavily mustachioed face.
http://www.whoateallthepi(...)n-city-training.html
pi_103812646
:D _O_
pi_103813460
Balotelli, serieus.. Wat een held en wat een leven _O_
pi_103813788
Ik verheug me nu al op zijn biografie. :9~
  woensdag 2 november 2011 @ 19:40:27 #274
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_103887585
_O_
[/b]
Eindbaas ^O^
  woensdag 2 november 2011 @ 19:57:26 #275
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103888486
quote:
Soccer ace Mario Balotelli has had a secret date with a busty porn star.

The Manchester City striker played away while his girlfriend was on a modelling job in Italy.

He met up with 32FF Holly Henderson at her own photoshoot in a Manchester hotel before sharing a kiss and cuddle in the car park.

A source close to Balotelli, 21, said: "He is having the time of his life at the moment.
En als je tieten wilt zien moet je op deze link klikken: http://www.thesun.co.uk/s(...)-32FF-porn-star.html

:)
pi_103888579
Mario _O_
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 2 november 2011 @ 19:59:06 #277
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_103888593
En hij rookt dus ook:
  woensdag 2 november 2011 @ 20:07:24 #278
198365 Morendo
The Real Deal
pi_103889041
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef YazooW het volgende:
En hij rookt dus ook:
[ afbeelding ]
Is een photo-shop. Kun je duidelijk zien.
  woensdag 2 november 2011 @ 20:32:15 #279
6941 APK
Factual, I think.
pi_103890400
quote:
3s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:07 schreef Morendo het volgende:

[..]

Is een photo-shop. Kun je duidelijk zien.
Goh, vertel eens.
pi_103901290
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef APK het volgende:

[..]

Goh, vertel eens.
hij is zwart gekleurd in de shop
pi_103902824
Dat gehaat van jack :')

Balo is baas, beter dan messi, cr7 of wie dan ook _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-11-2011 00:21:55 ]
pi_103912103
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:

'de mafkees Balotelli' :') Sjek, jij bent een mafkees!
  donderdag 3 november 2011 @ 13:01:48 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103912191
Sjek is gewoon jaloers op deze eindbaas.

Shirt met zijn naam achterop is besteld. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103919935
Hij wil gewoon "meedoen" met andere , kontjes lilken houd die stumper van. Ik hoop echt dat city de cl wint, kan balo lekker door trollen :P

Nitraat in de cl beker :D
pi_103920002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 00:21 schreef Doublepain het volgende:

Beter dan Mertens? :o

[ Bericht % gewijzigd door Happel op 11-11-2011 11:52:36 ]
★★★
pi_103942934
Kap eens met dit bazentopic te vervuilen met die troep over die dwerg.

_O_ _O_
http://www.dailymail.co.u(...)y-Bonfire-Night.html
pi_104165093
quote:
Balotelli: 'Ik ben niet gek, maar doe soms wat vreemde dingen'

Mario Balotelli is voor eventjes ontsnapt aan de paparazzi in Engeland. De Italiaanse spits staat volop in de schijnwerpers bij Manchester City; niet alleen om zijn doelpunten en acties, maar vooral om zijn gedrag naast het veld. De afgelopen weken kwam Balotelli in het nieuws met een Why always me?-shirt, naar aanleiding van de berichtgeving over brand in zijn huis even tevoren. De aanvaller zou vuurwerk in zijn badkamer hebben afgestoken, maar daarvan was volgens hem niets waar.

Momenteel bereidt Balotelli zich met de Italiaanse nationale ploeg voor op de oefeninterlands tegen Polen (vrijdag) en Uruguay (dinsdag). De vijfvoudig international, die nog op zijn eerste doelpunt wacht, was al eventjes niet meer in Italië geweest en werd woensdag volop gevraagd naar zijn mentale gesteldheid na de hectische laatste weken. Vanuit het trainingskamp van la Squadra Azzurra zegt Balotelli dat het hem goed gaat.

“De media hebben de neiging meer over mijn privéleven te praten en te schrijven, dan over hetgeen ik op het veld laat zien”, aldus de aanvaller. “Dat is misschien normaal, maar het stoort me wel. Ik ben niet gek, helemaal niet. Ook al doe ik soms wat vreemde dingen. Maar tabloids als the Sun zijn erger dan de Italiaanse kranten. Een krant die naakte vrouwen op de voorpagina zet...”, aldus Balotelli.
_O_
pi_104167002
- boeiend -

[ Bericht 96% gewijzigd door Happel op 09-11-2011 17:21:07 ]
pi_104239748
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_104252061

vrijdag 11 november 2011 @ 17:41:52 #293
168304 Mani89
pi_104253956
Deze man is een zegen voor het voetbal _O_
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:45:08 #294
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_104254074
Wat een idioot is het toch, maar kan om deze actie wel lachen.
Bedankt Hans.
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:47:02 #295
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104254125

Hij rookt! :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_104254543
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[ afbeelding ]

Wat heeft Dave Chappelle hiermee te maken?
Of je zocht een neger met een sigaret en dacht ze trappen er wel in. Al die negers lijken op elkaar?
  vrijdag 11 november 2011 @ 18:00:32 #297
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_104254656
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:59 schreef YazooW het volgende:
En hij rookt dus ook:
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[ afbeelding ]

quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:58 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Wat heeft Dave Chappelle hiermee te maken?
Of je zocht een neger met een sigaret en dacht ze trappen er wel in. Al die negers lijken op elkaar?
Ze lijken inderdaad op elkaar. :Y
Look behind you! It's your ass!
pi_104255372
quote:
Baasotelli _O_
pi_104255401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2011 13:26 schreef ZuidGrens het volgende:

Sinds deze torrie ben ik ook fan. Wat een baas.
What Would Goku Do
pi_104264602
Hij heeft net gescoord tegen Polen :7
pi_104264676
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef SpamNinja het volgende:
Hij heeft net gescoord tegen Polen :7
_O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: