abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 april 2011 @ 13:57:38 #101
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_95489570
Afgelopen maandag weer bijna een hele wedstrijd kunnen zien tegen Liverpool (kwam er iets later in, ging er iets voor tijd weer uit...), en het was echt weer helemaal niks.

Ik blijf het zeggen, maar ik zie echt niet waar die hype rond deze gozer op gebaseerd is...
pi_95490197
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen maandag weer bijna een hele wedstrijd kunnen zien tegen Liverpool (kwam er iets later in, ging er iets voor tijd weer uit...), en het was echt weer helemaal niks.

Ik blijf het zeggen, maar ik zie echt niet waar die hype rond deze gozer op gebaseerd is...
In principe heeft hij alle kwaliteiten om te slagen, jammer dat het in zijn hoofd niet goed zit.
  zaterdag 16 april 2011 @ 21:13:38 #103
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_95595012
Winnen en dan alsnog Ferdinand trollen _O-

zaterdag 16 april 2011 @ 21:42:14 #104
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_95596518
Haha heerlijk toch _O_
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_95628504
Het geld dat de afgelopen jaren in Manchester City is gepompt lijkt eindelijk zijn vruchten af te werpen. De spelers van Roberto Mancini wonnen zaterdag nipt van Manchester United in de strijd om een finaleplaats van de FA-Cup (1-0). Na de wedstrijd provoceerde Mario Balotelli de spelers en de toeschouwers van eeuwig rivaal United door voor het supportersvak van The Reds te juichen.

Anderson was de eerste United-speler die op het enfant terrible af sprintte, Rio Ferdinand volgde al snel. De ruzie werd gesust door de technische staf van zowel United als City en was vanzelfsprekend een gespreksonderwerp na afloop. 'Ik heb niet gezien wat er precies gebeurde en ik wil pas uitspraken doen na het zien van de beelden', stelde Mancini na afloop van het duel. 'Telkens als er wat gebeurt lijkt het erop alsof het altijd Mario's fout is.'

'Mocht Balotelli daadwerkelijk zijn winst hebben gevierd door voor het United-vak te gaan staan, dan kunnen we hem beter achter de tralies stoppen', grapte Mancini. 'Hij speelde goed, maar kan nog beter. Dat geldt voor het gehele team. Toch ben ik gelukkig met de winst die ook erg belangrijk is voor de supporters.'

City speelt de finale van de FA Cup tegen Stoke City of Bolton Wanderers. Zij strijden zondag om de finaleplaats.

Bron: VI
pi_95635651
Held _O_
  zondag 17 april 2011 @ 20:25:26 #107
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_95636613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef YazooW het volgende:
Winnen en dan alsnog Ferdinand trollen _O-

Ferdinand stoer doen, die Balotelli slaat hem zo in elkaar. :P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97349662
quote:
Er gaat geen week voorbij of Mario Balotelli komt in het nieuws met een van zijn rare fratsen. Dit keer verstoorde de Italiaan van Manchester City een bijeenkomst van diverse Serie A-clubs. De voorzitters hadden een vergadering georganiseerd in Milaan, maar kwajongen Balotelli verscheen ten tonele en bekogelde de bestuursleden met waterballonnen. Onder het toeziend oog van zaakwaarnemer Mino Raiola. (Daily Mail)
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:06:36 #109
206322 Seam
Pillz-E
pi_97349728
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Baaaaaaaasss _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 26 mei 2011 @ 19:16:41 #110
168304 Mani89
pi_97350175
WAhahahaha wat een geweldige mongool is het ook _O_ _O_ _O_
pi_97350845
Aanwinst voor het voetbal, deze randdebiel :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97350981
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
:')
pi_97351063
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:04 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een faalhaas. :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:10:46 #114
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_97359666
Haha, wat een baas die kerel! Zo'n gasten horen erbij, dit is gewoon humor.
Echt, wat een held. Met die dartpijltjes was natuurlijk niet leuk, maar dat ie met dat gepeste menneke naar zijn school gegaan was is gewoon weer een topactie..
pi_97360477
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 19:32 schreef FireFox1 het volgende:
Ja het moeten ook maar uitdrukkingloze robots worden, die werkelijk waar niks verkeerds te vertellen hebben.

Man dit zijn juist de voetballers die de sport meer kleur geven, ik geef toe dat hij wel eens over de schreef gaat maar op andere momenten lig ik gewoon dubbel om hem
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_97360897
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:22 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Ja het moeten ook maar uitdrukkingloze robots worden, die werkelijk waar niks verkeerds te vertellen hebben.

Man dit zijn juist de voetballers die de sport meer kleur geven, ik geef toe dat hij wel eens over de schreef gaat maar op andere momenten lig ik gewoon dubbel om hem
Dít is humor:

Balotelli komt er mee weg omdat ie toevallig goed kan voetballen. Normaal gesproken zitten dit soort gasten in de gevangenis of inrichting. :N
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:36:18 #117
168304 Mani89
pi_97361371
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
maar dat ie met dat gepeste menneke naar zijn school gegaan was is gewoon weer een topactie..
Die kende ik nog niet eens _O_

quote:
The youngster was hanging around outside City’s Carrington training ground and asked the maverick striker for his autograph, but Balotelli was more interested in why the little scamp was wagging school.

After the child told him he was being bullied, Balotelli immediately drove the boy and his mother to the school in question to give the bully a ticking off.
The Italian international then demanded to see the headmaster to make him aware of the issue, and even mediated as the two boys were sat down to resolve their differences.
A source is quoted by one paper as saying: ‘Mario feels strongly about bullying and thinks it’s out of order.
‘He had no qualms about sorting the mess out as he felt the lad should not be missing out on school.’
Despite courting controversy on and off the pitch throughout his first season in the Premier League, Balotelli has occasionally displayed something of a Good Samaritan streak.

SOURCE: Metro

Barely a week goes by when Mario Balotelli isn’t doing something newsworthy. Whether it’s accidentally breaking into a women’s prison or handing large sums of money to homeless people, the Man City man can generally be trusted to surprise everyone with his latest escapades.

On this instance though you have to give the young Italian a big pat on the back. Imagine the surprise on the bully’s face when Mr. Balotelli told him to stop being a bully. As strange as the episode may have been, one would hope that the bully has learned his lesson.

Hopefully Mario warned the culprit that if he continued to be a bully then he would return with his friends Yaya and Patrick, who would exert their own form of justice on the kid!
  donderdag 26 mei 2011 @ 22:36:57 #118
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_97361426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 22:36 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Die kende ik nog niet eens _O_

[..]

Dat artikel wilde ik net gaan posten _O_
pi_97364178
Tjah en mensen hem maar veroordelen dat ie in het gevangenis moet.. :') :') :')
  donderdag 26 mei 2011 @ 23:23:09 #120
206322 Seam
Pillz-E
pi_97364339
Die toffe acties kende ik ook nog niet, de media willen toch alleen maar de slechte kanten belichten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_97398167
quote:
7s.gif Op donderdag 26 mei 2011 23:23 schreef Seam het volgende:
Die toffe acties kende ik ook nog niet, de media willen toch alleen maar de slechte kanten belichten.
De goede kanten komen toch ook gewoon in het nieuws?
pi_97402257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 20:45 schreef Halcon het volgende:

[..]

De goede kanten komen toch ook gewoon in het nieuws?
Maar niet zo erg als dit.. Dit komt zeker als hoofdpagina in een krant, iets aardigs komt gewoon op pagina 7 in een klein hoekje.. :')
pi_97405667
BAASSS.
pi_97413030
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Maar niet zo erg als dit.. Dit komt zeker als hoofdpagina in een krant, iets aardigs komt gewoon op pagina 7 in een klein hoekje.. :')
Het komt nu eenmaal wat vaker voor dat voetballers maatschappelijke betrokkenheid tonen dan dat ze met dartpijltjes op jeugdspelers gooien...
pi_97413110
Eigenlijk is hij gewoon een eindbaas!
Dont do drugs,Mkaaayy?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')