Inderdaad circus Balotelli is alleen maar met zich zelf bezig. En verder geen gelul over adoptiekind etc. het is gewoon een eigengereide eikel die je niet in je team wilt.quote:Op maandag 25 juli 2011 21:53 schreef Harlon het volgende:
Deze clown hoort thuis in het circus, niet op het voetbal veld. period.
Dat zou dan de eerste spits op de wereld zijn die maar gewoon 'stopt' zonder een vlag of fluit gehoord te hebben.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Op YT zijn al veel reacties van dat hij dacht dat hij buitenspel stond. Kan gebeuren toch?
Ja hoor, kan gebeuren, alleen wel heel, heel, heel erg toevallig dat het net bij die clown gebeurtquote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:46 schreef Doublepain het volgende:
Op YT zijn al veel reacties van dat hij dacht dat hij buitenspel stond. Kan gebeuren toch?
Het was een vriendschappelijke wedstrijd maar wel een belangrijke, en onderdeel van de World Football Challenge.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Indien het een onschuldig oefenwedstrijdje was een beetje overdreven wissel. Tenzij Mancini hem er al op aan had gesproken in de zelfde wedstrijd of ervoor natuurlijk.
lol hij dacht dat het buitenspel was. Ik zie wel eens vaker spelers dan lomp de bal de tribunes inschieten. Hij doet dit, niet eens beledigend. Kijk maar naar zijn reactie.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was een vriendschappelijke wedstrijd maar wel een belangrijke, en onderdeel van de World Football Challenge.
Dat hakje was een belediging naar zijn eigen ploeggenoten, door te denken dat hij het beter zelf op een domme manier af kan maken dan een andere speler op een normale manier.
Tevens was het een belediging naar de tegenstander en naar de organisatie, dat hij dacht dat de Galaxy zo slecht was dat hij het ook wel zo af kon maken. Gelukkig zonder enig succes. Als hij wel op doel was geweest dan neem ik aan dat Sean Franklin hem wel gewoon in z'n handjes zou hebben gehad.
Ik heb het nog eens bekeken en ik denk dat je gelijk hebt. In dat geval was hij gewoon dom om dat aan te nemen zonder fluitje.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
lol hij dacht dat het buitenspel was. Ik zie wel eens vaker spelers dan lomp de bal de tribunes inschieten. Hij doet dit, niet eens beledigend. Kijk maar naar zijn reactie.
http://www.vi.nl/Achtergr(...)ge-meenemen-iPad.htmquote:Prandelli straft Balotelli vanwege meenemen iPad
04/09/2011 21:51
Mario Balotelli heeft opnieuw een hoofdstuk toegevoegd aan de lange reeks opzienbarende incidenten. Dit keer nam de aanvaller doodleuk een iPad mee naar de reservebank.
Tijdens de interland Faerøer - Italië van vrijdag, die de ploeg van bondscoach Cesare Prandelli met 1-0 wist te winnen, begon Balotelli op de bank. De bedoeling was dat de speler van Manchester City vroeg in de tweede helft zou invallen, maar Prandelli bracht hem pas vier minuten voor tijd in.
De reden hiervan was dat Prandelli zich ergerde aan het gedrag van Balotelli, die een warming-up op halve kracht uitvoerde en tijdens de wedstrijd nauwelijks aandacht aan de wedstrijd schonk omdat hij op de reservebank teveel bezig was met zijn zelf meegebrachte iPad.
Vind ik ook hoor brengt tenminste een beetje leven in de brouwerij. Ik begrijp dat het een ramp voor je club is, maar dat is bij mij toch niet aan de handquote:Op maandag 5 september 2011 01:06 schreef ZuidGrens het volgende:
Wat een baas is het ook, het blijft natuurlijk een gek maar ik hou van die gast.
quote:Balotelli schokt bondscoach Italië
Bondscoach Fabio Capello van Italië kon niet lachen om de recentste poets van Mario Balotelli. De 21-jarige aanvaller nam gisteravond met een iPad plaats op de reservebank tijdens de wedstrijd tegen de Færøers en werd daarom bestraft met minder speelminuten.
De speler van Manchester City speelde het ook nog eens klaar om, toen hij eindelijk mocht warmlopen, zo weinig moeite te doen dat hij slechts de laatste vier minuten mocht spelen. Eigenlijk had hij een groot deel van de tweede helft mogen ballen.
Balotelli, die het bed deelt met de bloedmooie Raffaella Fico, komt wel vaker in het nieuws om zijn niet-voetballende strapatsen. Zo worstelde hij eens minutenlang met een trainingshesje voordat een assistent-trainer hem uit zijn benarde situatie bevrijdde. Ook kocht hij een motor die hij contractueel vastgelegd niet eens mocht berijden.
Klopt.quote:Op maandag 5 september 2011 12:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En Capello is bondscoach van Engelan
Dit.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:28 schreef Mr.Badjas het volgende:
Omdat ie weer begint te voetballen en weer 2 PL wedstrijden belangrijk voor City is!
Balooooo, wat een beest
Deze?quote:Op maandag 5 september 2011 01:33 schreef bascross het volgende:
Stond van de week een pic in de VI samen met zijn vriendin. Fucking lekker wijf.
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
er zouden meer voetballers als totti moeten zijn
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
Wat een mongool zeg, daar mag mijns inziens echt 15 wedstrijden schorsing op. Voor het zelfde geldt schopt hij die kuitspier zo doormidden en kan die jongen een jaar niet meer spelen, bah. Compleet gestoord.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
De Rossi op 1;03quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
Dit. Wat een dwaas zeg.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 11:59 schreef Yi-Long het volgende:
Dieptrieste actie van Totti, maar goed, dat kun je van hem ook wel verwachten.
Matterazi is er niks bij.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 18:17 schreef Dark_Prince het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |