quote:MARIO BALOTELLI was condemned by a leading anti-knife campaign group last night - after turning up for training wearing a T-shirt that glorifies violence.
Manchester City's Italian striker started the new season yesterday just as he finished the last one - at the centre of controversy.
His top showed a pistol, machine gun, knife and a girl's bleeding mouth and earned him a warning to start behaving like an adult.
Blijft een mongoloïde aap maar dit is dan wel weer bazig, jammer dat hij gewisseld werdquote:
Hij geeft een dakloze gewoon geld, je kan hem niet een mongool noemen. Ik denk dat het geld en roem hem zo gemaakt heeft. Mongool is hij niet, maar slim ook niet. Daar tussen is ongeveer.quote:Op maandag 25 juli 2011 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
Het blijft een kut mongool he, voetballen kan die wel...
Alsof dat een moeilijke truuk isquote:
Nou nou.quote:
hij deed het toch goed? Locatie was alleen verkeerd, iets meer naar links.quote:Op maandag 25 juli 2011 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
Het is gewoon een uberkneus. En zo'n fantastische voetballer vind ik het dus echt niet, voornamelijk door die ongelooflijke wisselvalligheid wat waarschijnlijk komt omdat het idioot is die zijn hoofd er zelden helemaal nij heeft.
[..]
Alsof dat een moeilijke truuk isDie maak ik met 2 gebroken benen nog.
Over dit soort dingen kunnen mensen die ze allemaal op een rijtje hebben het ook niet oneens zijn.quote:Op maandag 25 juli 2011 19:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wow, ik ben het met Halcon eens, dat gebeurt niet elke dag!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |