... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
Dit is toch wel wat vermakelijker dan spelers die louter open deuren 'ik ben niet belangrijk, het team is belangrijk' kunnen intrappen. Maar, wát een ego heeft die gozer.
Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....
Zoals ik eerder al zei in het topic, ik heb hem nog te weinig gezien om daar echt een mening over te hebben, en de keren dat ik hem zag, vond ik hem niet echt bijzonder ofzo (meerdere keren zelfs slecht en zelfs dom in zijn acties en beslissingen...)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.
Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Morendo het volgende:
Vergeet niet dat hij slechts een jaar ouder is dan bijvoorbeeld Ebecilio van Ajax.
Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.
Spelers als Messi en C. Ronaldo koppelen een geweldige techniek (beide een heel verschillende techniek) ook al jaren aan inzicht. Ze weten waar ze moeten lopen, wat ze moeten doen, wat anderen gaan doen, etc etc. En dat is 'natuurlijk'.
Ja, dat zal het zijn(!)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.
Jajajaj nu opeens terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn(!)
Kluivert had dat inzicht wel. Viera ook (positioneel gezien). Kalou. Henry, Kanu, etc etc etc. Allemaal briljante spelers met fantastisch inzicht gekoppeld aan een uitstekende techniek.
Explain?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Jajajaj nu opeens terugkrabbelen he![]()
Die gozer is echt te dom om te scheiten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Balotelli niet een van de allerslimsten is, bewijst hij toch wel regelmatig, maar dit lijkt me toch wel weer een nieuwe hoogtepuntje
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-op-jeugdspelers.htm
En daar gaan we weerKan die gast niet gewoon worden opgenomen
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-op-jeugdspelers.htm
En daar gaan we weerKan die gast niet gewoon worden opgenomen
Tegen die tijd zit ie in Rusland of Oekraïnequote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef bascross het volgende:
Het zou mij verbazen als deze kneus op zijn 25e nog bij een club speelt in een grote competitie.
Misschien is NAC wat voor hemquote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef bascross het volgende:
Het zou mij verbazen als deze kneus op zijn 25e nog bij een club speelt in een grote competitie.
Dat zal de volgende stap worden om daarna ergens in de woestijn te gaan voetballen.quote:Op zondag 27 maart 2011 20:54 schreef karton het volgende:
[..]
Tegen die tijd zit ie in Rusland of Oekraïne
quote:
quote:
Qua gedrag is het echt een irritante kuthond. Jammer dat hij zijn voeten niet laat spreken en voor de rest zichzelf professioneel gedraagt. Het is namelijk een geweldige speler met geweldige kwaliteiten alleen is het persoonlijk een rijke crimineel. Maar als hij dat nare niet had dan zou hij zeker wel een club als Real kunnen bereiken want het is een ontzettend groot talent.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:16 schreef bascross het volgende:
Deze speler is in ieder geval net zo dom als een aap, en dat hij er ook zo uitziet laten we maar even achterwege.quote:
Dat zullen ze vast wel hopen. Of het gebeurt is een tweede: naast een flinke transfersom kost Balotelli ook een stevig salaris. De doorsnee Serie A-club kan dat echt niet ophoesten.quote:Op maandag 28 maart 2011 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je zou toch maar de persoon bij Man City zijn die besloten heeft hem te kopen voor 31 miljoen
Tsja wat moeten City nu als club eigenlijk ? Hem ontslaan is natuurlijk gigantisch kapitaal verlies.
Maar dat hij ze contract uitdient worden ze in City denk ik ook niet blij van. Hopen dat er nog een andere club komt die zo gek is dat ze hem willen kopen ?
Die gaat egoën de hele wedstrijd lang omdat hij denkt dat ie het in z'n eentje kan.quote:Manchester City-coach Roberto Mancini heeft Mario Balotelli opgeroepen om beslissend te zijn in het FA Cup-duel met Manchester United. Volgens de Italiaanse trainer zullen de fans van City het twintigjarige enfant terrible voor eeuwig in hun hart sluiten als hij weet te scoren tegen aartsrivaal en stadgenoot United. 'Mario kan zich zaterdag de heldenstatus aanmeten', vertelt Mancini in de Engelse media.
Volgens Mancini is er geen betere kans om je te profileren dan tegen koploper United. 'Hij kan een wit voetje halen door te scoren tegen United. Voor onze fans zijn dit de belangrijkste duels van het seizoen. Ik hoop dat Mario laat zien dat hij cruciale treffers kan forceren. Als wij ons plaatsen voor de finale en Mario weet te scoren, dan zal dat zijn jaar een positieve wending geven.'
Balotelli was sinds zijn komst naar City goed voor tien treffers, maar staat momenteel ook al zeven wedstrijden op rij droog. Het Italiaanse talent moet The Citizens helpen aan de eerste prijs in 35 jaar.
'Mario is een belangrijke schakel in ons elftal. Hij moet zorgen dat hij nog beslissender wordt en daar heb ik alle vertrouwen in. Het zou schitterend zijn als hij City bij de hand neemt en zorgt voor de eerste prijs in 35 jaar', aldus Mancini, die extra gebaat is bij het inzetten van Balotelli, nu bekend is geworden dat City vanwege een blessure voorlopig geen beroep kan doen op de Argentijn Carlos Tévez in de aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |