... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 00:06 schreef Morendo het volgende:
Dit is toch wel wat vermakelijker dan spelers die louter open deuren 'ik ben niet belangrijk, het team is belangrijk' kunnen intrappen. Maar, wát een ego heeft die gozer.
Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... maar wanneer dat gigantische ego het enige is waar hij zijn grote hype en bekendheid aan te danken heeft, dan is dat natuurlijk wel uitermate triest....
Zoals ik eerder al zei in het topic, ik heb hem nog te weinig gezien om daar echt een mening over te hebben, en de keren dat ik hem zag, vond ik hem niet echt bijzonder ofzo (meerdere keren zelfs slecht en zelfs dom in zijn acties en beslissingen...)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Onzin. Hij is een supertalent die in principe alles in huis heeft (techniek, snelheid, fysieke kracht, scorend vermogen) om een absolute wereldster te worden. Voor zijn leeftijd is hij al onwaarschijnlijk ver in zijn ontwikkeling.
Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:46 schreef Morendo het volgende:
Vergeet niet dat hij slechts een jaar ouder is dan bijvoorbeeld Ebecilio van Ajax.
Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Prima, maar persoonlijk hou ik het meest van spelers die dan al echt INZICHT hebben. Een sterk fysiek en een grote mond en kopsterk en een hard schot etc etc zijn allemaal mooi, maar als je dat inzicht mist, dan blijf je een beetje op datzelfde niveau hangen.
Spelers als Messi en C. Ronaldo koppelen een geweldige techniek (beide een heel verschillende techniek) ook al jaren aan inzicht. Ze weten waar ze moeten lopen, wat ze moeten doen, wat anderen gaan doen, etc etc. En dat is 'natuurlijk'.
Ja, dat zal het zijn(!)quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:37 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Dat hangt ook samen met het neger-zijn. Ronaldo en Messi zijn geen neger, dus hebben dat inzicht...in tegenstelling tot Seedorf en Balotelli.
Jajajaj nu opeens terugkrabbelen hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, dat zal het zijn(!)
Kluivert had dat inzicht wel. Viera ook (positioneel gezien). Kalou. Henry, Kanu, etc etc etc. Allemaal briljante spelers met fantastisch inzicht gekoppeld aan een uitstekende techniek.
Explain?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:51 schreef Eclaire84 het volgende:
[..]
Jajajaj nu opeens terugkrabbelen he![]()
Die gozer is echt te dom om te scheiten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:19 schreef Yi-Long het volgende:
Dat Balotelli niet een van de allerslimsten is, bewijst hij toch wel regelmatig, maar dit lijkt me toch wel weer een nieuwe hoogtepuntje
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-op-jeugdspelers.htm
En daar gaan we weerKan die gast niet gewoon worden opgenomen
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)-op-jeugdspelers.htm
En daar gaan we weerKan die gast niet gewoon worden opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |