SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ach kijk, de draak doodde de mammoet en reus terwijl ik de sabre cat en de bandiet sloop. Wél ben ik door de potions heen. Het zal me benieuwen hoe dit afloopt!![]()
Thanks voor de reacties!
Misschien maar is Oblivion weer proberen ben nu paar jaartjes ouder.
Dus misschien dat ik het nu meer waardeer!
Don't think, be sure!![]()
Hoe kom je eigenlijk aan al die blur? dat heb ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 biertjes voor mijAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Je kan hem toch ook tijdens je game op moeilijk zetten.quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef hans1988 het volgende:
Ik ga een nieuwe game starten, op moeilijk.
Alles gaat zo makkelijk dood op Standaard niveauAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ja weet ik, maar ik heb main-quest al helemaal af zonder dat het enige uitdaging gafquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Je kan hem toch ook tijdens je game op moeilijk zetten.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik heb main-quest al helemaal af zonder dat het enige uitdaging gafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:23 ]![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:53 ]![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:40 schreef hans1988 het volgende:
[..]ShitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef Zolder het volgende:
[..]spoiler graagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sommige mensen lijken wel autist te zijn
[ Bericht 4% gewijzigd door STING op 13-11-2011 13:43:39 ]Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Vraag me af wat de verkoopcijfers van Skyrim zijn, heb afgelopen avond tijdens het uitgaan alleen maar vragen gehad over dit spel![]()
![]()
Nou zeg wat een spoilerquote:Op zondag 13 november 2011 13:42 schreef Xblister het volgende:
[..]
spoiler graag![]()
sommige mensen lijken wel autist te zijnik vind dat als je zulk. Dingen al niet gewoon kan typen sat je misschien beter niet in dit topic moet komen.
![]()
Giants jonguh!
Een paar mensen hebben de MQ al af, waarom zo snel? Doen ze alleen de MQ en daarna nog de andere quests?Children of the night. What music they make.![]()
Zit gvd ook al aan me 3e/4e paardquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat gaan paarden snel dood zeg.![]()
Die onderste is vet mooi!quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef Smoofie het volgende:
@ Catch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boven ben jij, onder ik ofc. Kijk de bosjesChildren of the night. What music they make.![]()
Ik gebruik de volgende 2 .ini files (ultra settings in principe)quote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan al die blur? dat heb ik niet.
skyrim.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skyrimprefs.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm idd als ik zo vergelijk zijn mijn bosjes om de een of andere reden nogal karrigIk denk dat dat komt door AA/AF settings, meestal worden bosjes dan te scherp ipv smooth.
Op elke fokker past een bril.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 13:47 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Ik gebruik de volgende 2 .ini files (ultra settings in principe)
skyrim.iniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.skyrimprefs.iniKomt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hmm idd als ik zo vergelijk zijn mijn bosjes om de een of andere reden nogal karrigIk denk dat dat komt door AA/AF settings, meestal worden bosjes dan te scherp ipv smooth.
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbh
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die zie ik nergens staan in m'n ATI Catalyst Control Center.quote:Op zondag 13 november 2011 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbhChildren of the night. What music they make.![]()
ATI is niet Nvidia...quote:Op zondag 13 november 2011 14:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Die zie ik nergens staan in m'n ATI Catalyst Control Center.Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Joh, maar zitten er geen vergelijkbare opties bij ATI?quote:Children of the night. What music they make.![]()
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hehe, nee dat lijkt me niet, het is geen Fablequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?![]()
![]()
Neequote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef ShevaJB het volgende:
Als je veel onschuldige omstanders afslacht, krijg je dan ook een "evil look"?
Balotelli![]()
![]()
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Werewolf, to be or not to be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:13 schreef STING het volgende:
Werewolf, to be or not to be.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist welquote:Op zondag 13 november 2011 13:36 schreef GilaMonyet het volgende:
Thanks voor de reacties!
Misschien maar is Oblivion weer proberen ben nu paar jaartjes ouder.
Dus misschien dat ik het nu meer waardeer!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:![]()
Zijn er al mensen vampier geworden?[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Uncle_Junior_ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oblivion heeft me dagen binnengehouden, daarom vrees ik wat voor impact Skyrim zal gaan hebben op mijn spaarzame vrije tijd.quote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Hoe kon Oblivion je nou niet boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel
Dan snap ik er nog niks vanquote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Kijk eens naar de UI en de tekst eronder van Sheva
Why always me bij die negert?Children of the night. What music they make.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dan snap ik er nog niks van
Why always me bij die negert?
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Aha het is dus gewoon op te lossenSPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Baasquote:[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 14:16 schreef STING het volgende:
[..]Thx!SPOILER: Companion quest spoilerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat 'ie zo'n muts draagtquote:
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?Children of the night. What music they make.![]()
Omdat hij een mafkees is.quote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Lees dit topic maar eens doorquote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Omdat 'ie zo'n muts draagt
Wat is de reden dat hij dat zinnetje op zijn shirt zette?
Het Mario Balotelli adoratie topic[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
Eindbaas ^O^![]()
Ik zit al bij de college van winterhold en zoek nieuwe destruction spells. Hiervoor zoek ik Faralda maar kan haar niet vinden.. zij is degene die bij de opening van de brug staat in het begin. Weet iemand waar ze is?![]()
wtf.. ik schiet op een vos en 1 of ander raar wijf heks valt me aan
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Quequote:Op zondag 13 november 2011 14:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oblivion kon mij niet boeien, Maar Skyrim weer juist wel![]()
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?quote:Op zondag 13 november 2011 13:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Komt ook door Transparancy AA die ik via Nvidia heb aangezet en de Ambient occlusion die ik aan heb gezet via Nvidia . Dan krijg je shadows in je bosjes en worden ze voller .
Wordt wel tijd voor de High res, colour blend en al die andere graphic mods tbh
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!![]()
quote:Peter_Aragorn
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.![]()
Ik denk dat dat vrij simpel is:quote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoe kon Oblivion je nou niet boeien
Oblivion: dungeons lijken allemaal het zelfde; 'tig portalen naar steeds dezelfde Oblivion-wereld moeten sluiten; saaie mainquest met fucked-up einde; lineaire gilde-quests ipv. zelf mogen kiezen welke quests je wilt doen om gildemaster te worden.
Skyrim: een stuk of 5 dungeons gelopen nu, merk al veel afwisseling, minder lineaire quests (iig. niet in Companions). Main quest kan ik nog niks over zeggen maar de verhalen van anderen klinken goed
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Zou goed kunnen dat het de bovenste optie is bij Manage 3D settings, hij staat in de Engelse versie boven Anisotropic filtering.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?![]()
quote:
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!![]()
![]()
Iemand?quote:Op zondag 13 november 2011 14:31 schreef emokid het volgende:
Ik zit al bij de college van winterhold en zoek nieuwe destruction spells. Hiervoor zoek ik Faralda maar kan haar niet vinden.. zij is degene die bij de opening van de brug staat in het begin. Weet iemand waar ze is?![]()
Heb eens geduld manquote:
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Er was echt nog wel genoeg om te boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij simpel is:
Oblivion: dungeons lijken allemaal het zelfde; 'tig portalen naar steeds dezelfde Oblivion-wereld moeten sluiten; saaie mainquest met fucked-up einde; lineaire gilde-quests ipv. zelf mogen kiezen welke quests je wilt doen om gildemaster te worden.
Skyrim: een stuk of 5 dungeons gelopen nu, merk al veel afwisseling, minder lineaire quests (iig. niet in Companions). Main quest kan ik nog niks over zeggen maar de verhalen van anderen klinken goed
De spells die zij aanbied kun je net zo goed bij de mage van een jarl kopen. Ik dacht dat de mage in Whiterun er wel een aantal te koop had. Verder zou ik niet weten waar je dr kan vinden, heb zelf ook vaak de college doorgezocht zonder haar te vinden..quote:![]()
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
![]()
Waar was ze?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
vanaf wanneer kan je hem kopen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.quote:
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.quote:![]()
Oké dankjequote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).quote:Op zondag 13 november 2011 14:55 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je two-handed weapons kan levelen bij een trainer?![]()
ja, Vilkar of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ok want Faralda verkoopt bij mij Fire Ball helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
[..]
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Trouwens oppassen als je na de quest ''A night to remember'' besluit om terug te gaan naar dat fort om het helemaal te verkennen. Hier kom je een belangrijke bug tegen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden
Later nemen bandieten hun intrek in het kasteel in Helgen. Maar ze hebben niet echt noemenswaardige loot.quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035![]()
Thanksquote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).![]()
![]()
Vanaf welk level kun je die college quests een beetje doen?
Ik ben nu level 7 en werd redelijk verkracht door een random wolf op weg naar de questlineOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.quote:Op zondag 13 november 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul![]()
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardjequote:Op zondag 13 november 2011 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.Het is geel en staat in mijn ondertitel!
![]()
Ik ben ipv naar die hoge heren op de berg "masters of voice" ofzo direct door naar Markath gegaan waar ik een full dwarven armour set heb gevonden / naar legendary ge-upped. Nu is het allemaal appeltje eitje geworden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Zag je hem wel oplossen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardje
En als je naar menu->magic->shouts gaat staat rechtsonderin 0 dragon souls?![]()
ja, net zoals bij de eerste draakquote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Is iemand The Headless Horseman tegen gekomen?
Helaas was hij te snel voor mij om tegen te praten.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
Na anderhalve dag spelen merk ik toch wel dat er nog behoorlijke 'beperkingen' in zitten wat betreft de AI en de omgeving.
In sommige gevallen is het handig dat een snow troll (ik noem maar iets) blijft haken achter een boomstronk zodat je alle tijd hebt om wat pijlen in zijn voorhoofd te planten maar er zijn ook momenten dat de AI teveel invloed heeft op de uitkomst van het spel.
Zo vliegen er wel eens draken over kleine dorpjes waar toevallig kickass elven archers zitten die het dan voor mij te makkelijk maken om een draak te doden.
In een aantal gevallen kwam de aangeschoten draak ook niet meer terug omdat hij toevallig over een dorp vloog en direct vier pijlen ontving...![]()
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.quote:Op zondag 13 november 2011 15:26 schreef Dementor het volgende:
Na anderhalve dag spelen merk ik toch wel dat er nog behoorlijke 'beperkingen' in zitten wat betreft de AI en de omgeving.
In sommige gevallen is het handig dat een snow troll (ik noem maar iets) blijft haken achter een boomstronk zodat je alle tijd hebt om wat pijlen in zijn voorhoofd te planten maar er zijn ook momenten dat de AI teveel invloed heeft op de uitkomst van het spel.
Zo vliegen er wel eens draken over kleine dorpjes waar toevallig kickass elven archers zitten die het dan voor mij te makkelijk maken om een draak te doden.
In een aantal gevallen kwam de aangeschoten draak ook niet meer terug omdat hij toevallig over een dorp vloog en direct vier pijlen ontving...I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.![]()
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.![]()
Ik las op Steam dat het MW3 had omgetikt met 250k spelende mensen op hetzelfde moment. Dat is wel sick.quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af wat de verkoopcijfers van Skyrim zijn, heb afgelopen avond tijdens het uitgaan alleen maar vragen gehad over dit spel(Geeft natuurlijk geen antwoord op je vraag maar in die lijn...)
Of toch du vader?![]()
Wat heb je aan een huisje?
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?![]()
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.![]()
Ik ook niet. Bij mij staat dat het niet is ondersteund door deze applicatie.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!Of toch du vader?![]()
ik gebruik sze niet eensquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat gaan paarden snel dood zeg.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Kopen (kan in Whiterun nadat je een van de eerste MQ quests daar hebt gedaan), bijv dungeons runnen, en nee. In die volgorde.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Wat heb je aan een huisje?
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?Of toch du vader?![]()
Er van uitgaande dat een draak besef heeft van de Dragonborn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: