SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.quote:Op zondag 13 november 2011 15:17 schreef Jesse_ het volgende:
Net een draak dood gemaakt, maar ik kreeg geen soul
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardjequote:Op zondag 13 november 2011 15:19 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je moet wel redelijk in de buurt staan van de draak. Dan zie je hem 'oplossen'. Als dat klaar is dan krijg je je soul.
Zag je hem wel oplossen dan?quote:Op zondag 13 november 2011 15:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik stond tegen hem aan te slaan met mn zwaardje
ja, net zoals bij de eerste draakquote:
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.quote:Op zondag 13 november 2011 15:26 schreef Dementor het volgende:
Na anderhalve dag spelen merk ik toch wel dat er nog behoorlijke 'beperkingen' in zitten wat betreft de AI en de omgeving.
In sommige gevallen is het handig dat een snow troll (ik noem maar iets) blijft haken achter een boomstronk zodat je alle tijd hebt om wat pijlen in zijn voorhoofd te planten maar er zijn ook momenten dat de AI teveel invloed heeft op de uitkomst van het spel.
Zo vliegen er wel eens draken over kleine dorpjes waar toevallig kickass elven archers zitten die het dan voor mij te makkelijk maken om een draak te doden.
In een aantal gevallen kwam de aangeschoten draak ook niet meer terug omdat hij toevallig over een dorp vloog en direct vier pijlen ontving...
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.quote:Op zondag 13 november 2011 15:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat is er mis met het laatste? Heb je liever dat de guards niks doen en hun dorp vernietigd laten worden? Het zijn maar random dragon encounters.
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb liever dat de draak zich uiteindelijk op mijn personage blijft focussen maar het is wel logisch als de NPC meer schade doen dat de draak zich dan op hen richt.
Ik las op Steam dat het MW3 had omgetikt met 250k spelende mensen op hetzelfde moment. Dat is wel sick.quote:Op zondag 13 november 2011 13:45 schreef d1ce het volgende:
Vraag me af wat de verkoopcijfers van Skyrim zijn, heb afgelopen avond tijdens het uitgaan alleen maar vragen gehad over dit spel
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja we maken het volkomen onrealistisch en zorgen dat de enemy alleen op de speler focust a la BF3. Wat heb ik me daaraan lopen ergeren zeg. Juist beter zo.
Ik ook niet. Bij mij staat dat het niet is ondersteund door deze applicatie.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?
Edit: Omgevingsocclusie natuurlijk. Kan ik gek genoeg niet selectere bij mij in de NVIDIA instellingen?!
ik gebruik sze niet eensquote:Op zondag 13 november 2011 13:37 schreef Rezania het volgende:
Jezus, wat gaan paarden snel dood zeg.
Kopen (kan in Whiterun nadat je een van de eerste MQ quests daar hebt gedaan), bijv dungeons runnen, en nee. In die volgorde.quote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef toegriel het volgende:
Wat heb je aan een huisje?
Hoe komen jullie aan goede gear? Ik ben lvl 14 en loop nog steeds met nordic bow rond...![]()
Kan je quests voor bv companions doen zonder ze te joinen?
Er van uitgaande dat een draak besef heeft van de Dragonborn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het lijkt me dat het doden van de dragonborn een hogere prioriteit heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |