quote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Ghostandor het volgende:
[..]Dat had ik al doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En ben pas lvl 14 Nja en als ik uit die stad ga, dan kom ik een draak tegen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is het dan niet toevallig een two-handed sword, zoals een greatsword?quote:Op zondag 13 november 2011 12:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb soms nog wel problemen met het equipen van mijn zwaard. Dan kan het zwaard alleen maar in mijn linkerhand waardoor ik geen schild erbij kan dragen.
Had er weinig problemen mee. Die hersenloze zak "sneakte" gewoon lekker mee bij mij (ben ook een stealth vrouwtje, gmtaquote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Wat een k*t quest was dat... heb een stealth vrouwtje die het voornamelijk van de stealth attacks moet hebben met een boog. Loopt die kerel steeds door en gaat de stealth eraf.
Hopelijk gebeurt het niet veel vaker meer dat er iemand mee loopt.
Nee een gewone steel sword.quote:Op zondag 13 november 2011 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Is het dan niet toevallig een two-handed sword, zoals een greatsword?
WoW nooit gespeeld, maarquote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vindt iemand trouwens het looten van roofdieren (pelts e.d.), het leerlooien en smeden ook zo leuk? Krijg er een beetje WoW gathering / crafting idee van, maar dan mooier uitgewerkt
Kill it with fire?quote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef Xblister het volgende:
Oke, met een mamoet vechten --> niet zo goed idee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef vault_tec het volgende:
Bedoel je niet Winterhold College?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Moeilijkheidsgraadjespoilermisschien;Zet hem op master.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Al eens geprobeerd, toen was het misschien wat lastiger om geen foutjes te maken en het duurde wat langer, maar het was alsnog makkelijk.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef vault_tec het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben nu met zo'n pipo van de Companions bezig een dungeon te clearen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds een stuk leuker spel dan Oblivion imho, alleen die controls die je beter op default kan laten staan op de PC idd.... Daarnaast geen crashes meer gehad sinds ik het spel rechtstreeks start zonder de launcher (en Steam)
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde hier. Equip een wapen als een bow, sword of dagger, zou het moeten verhelpen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:35 schreef Blistering het volgende:
Hoe kun je in godsnaam een spell in je rechterhand wegkrijgen? Bij mij krijg ik standaard flames in m'n rechterhand, wat ik ook probeer. In m'n linkerhand kan ik wel gewoon switchen tussen alle andere spells, maar bij m'n rechterhand pakt 'ie automatisch flames.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Moeilijkheidsgraadjespoilermisschien;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:46 schreef vault_tec het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet het niet zeker, maar misschien met een Heal on Target-soort spell?quote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef ricky2000 het volgende:
Kun je ook je horse healen? Of doet hij dit automatisch of hoe zit het??
tnx
Argonian?quote:Op zondag 13 november 2011 13:08 schreef toegriel het volgende:
Omfg wat een spel!
Kwam zojuist een ijs draak tegen, komen 2 giants + 2 mammoths mij helpen![]()
![]()
[ afbeelding ]
post ze vooralquote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
Ga naar je magic menu om 'm te activeren?quote:Op zondag 13 november 2011 13:13 schreef DeHovenier het volgende:
Net m'n 2e draak helemaal zelf verslagen
Ook nog een 2e shout geleerd, dus ik heb nu een nieuwe shout en een dragon soul, en nu?
Eerste keer ook dat ik de Flame Atronach in het wild ben tegengekomen....
Nu kan je naar je menu, dan magic -> shouts. Daar kan je je shout unlocken, moet je even linksonderin kijken welke knop je daarvoor nodig hebt. Op de PC is het standaard 'R'.quote:Op zondag 13 november 2011 13:13 schreef DeHovenier het volgende:
Net m'n 2e draak helemaal zelf verslagen
Ook nog een 2e shout geleerd, dus ik heb nu een nieuwe shout en een dragon soul, en nu?
Eerste keer ook dat ik de Flame Atronach in het wild ben tegengekomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vraag me af hoeveel je er hebt, ik ga het niet opzoekenVeel leuker om zelf alles te vinden. Wel veel draken kan je dan afslachten als je ze allemaal opzoekt!
Dit spel is echt onspeelbaar in 3rd person imo. Als je niet van fp houdt dan is dit net zoals oblivion niets voor jou.quote:Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze game wil halen. (xbox360)
Heb zelf nooit echt Oblivion kunnen waarderen zoals de meeste dat wel hebben gedaan.
Ik vond het er altijd beetje houterig uitzien en niet heel erg lekker spelen.
Dit kwam voornamelijk door het feit dat ik het 1st person niet zo fijn vond.
Toch lijkt Skyrim mij een hele toffe game, aangezien ik wel een RPG fan ben.
Ik hou bijvoorbeeld wel van een WoW, Dragon Age en Fable.
Echter zijn deze RPGs meer 3rd person based waarin Skyrim 1st person is.
Aangezien het ook van de zelfde serie is als Oblivion ben ik bang dat het weer links laat liggen.
Dus mijn vraag is in hoeverre lijkt het op Oblivion en is het een game voor mij?
Ik vind het 1st person spelen trouwens stuk beter dan 3rd person zoals Dragon age. Maar ik ben ook een groot FPS fan.quote:Op zondag 13 november 2011 13:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Klopt, maar ik vond dat nooit zo best spelen.
Daarnaast heb ik ook meerdere reviews bekeken waarin werd aangegeven dat je het als een 1st person moet spelen.
Nice, alleen de bosjes kunnen wel beterquote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 biertjes voor mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |