quote:Op zondag 13 november 2011 12:46 schreef vault_tec het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet het niet zeker, maar misschien met een Heal on Target-soort spell?quote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef ricky2000 het volgende:
Kun je ook je horse healen? Of doet hij dit automatisch of hoe zit het??
tnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argonian?quote:Op zondag 13 november 2011 13:08 schreef toegriel het volgende:
Omfg wat een spel!
Kwam zojuist een ijs draak tegen, komen 2 giants + 2 mammoths mij helpen![]()
![]()
[ afbeelding ]
post ze vooralquote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
Ga naar je magic menu om 'm te activeren?quote:Op zondag 13 november 2011 13:13 schreef DeHovenier het volgende:
Net m'n 2e draak helemaal zelf verslagen
Ook nog een 2e shout geleerd, dus ik heb nu een nieuwe shout en een dragon soul, en nu?
Eerste keer ook dat ik de Flame Atronach in het wild ben tegengekomen....
Nu kan je naar je menu, dan magic -> shouts. Daar kan je je shout unlocken, moet je even linksonderin kijken welke knop je daarvoor nodig hebt. Op de PC is het standaard 'R'.quote:Op zondag 13 november 2011 13:13 schreef DeHovenier het volgende:
Net m'n 2e draak helemaal zelf verslagen
Ook nog een 2e shout geleerd, dus ik heb nu een nieuwe shout en een dragon soul, en nu?
Eerste keer ook dat ik de Flame Atronach in het wild ben tegengekomen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Vraag me af hoeveel je er hebt, ik ga het niet opzoekenVeel leuker om zelf alles te vinden. Wel veel draken kan je dan afslachten als je ze allemaal opzoekt!
Dit spel is echt onspeelbaar in 3rd person imo. Als je niet van fp houdt dan is dit net zoals oblivion niets voor jou.quote:Op zondag 13 november 2011 13:17 schreef GilaMonyet het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik deze game wil halen. (xbox360)
Heb zelf nooit echt Oblivion kunnen waarderen zoals de meeste dat wel hebben gedaan.
Ik vond het er altijd beetje houterig uitzien en niet heel erg lekker spelen.
Dit kwam voornamelijk door het feit dat ik het 1st person niet zo fijn vond.
Toch lijkt Skyrim mij een hele toffe game, aangezien ik wel een RPG fan ben.
Ik hou bijvoorbeeld wel van een WoW, Dragon Age en Fable.
Echter zijn deze RPGs meer 3rd person based waarin Skyrim 1st person is.
Aangezien het ook van de zelfde serie is als Oblivion ben ik bang dat het weer links laat liggen.
Dus mijn vraag is in hoeverre lijkt het op Oblivion en is het een game voor mij?
Ik vind het 1st person spelen trouwens stuk beter dan 3rd person zoals Dragon age. Maar ik ben ook een groot FPS fan.quote:Op zondag 13 november 2011 13:21 schreef GilaMonyet het volgende:
Klopt, maar ik vond dat nooit zo best spelen.
Daarnaast heb ik ook meerdere reviews bekeken waarin werd aangegeven dat je het als een 1st person moet spelen.
Nice, alleen de bosjes kunnen wel beterquote:Op zondag 13 november 2011 13:09 schreef Catch_me het volgende:
Wat .ini tweaks gedaan om de graphics wat op te krikken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 biertjes voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |