quote:Op zondag 13 november 2011 11:53 schreef Ghostandor het volgende:
[..]Dat had ik al doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! En ben pas lvl 14 Nja en als ik uit die stad ga, dan kom ik een draak tegen!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Is het dan niet toevallig een two-handed sword, zoals een greatsword?quote:Op zondag 13 november 2011 12:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
Ik heb soms nog wel problemen met het equipen van mijn zwaard. Dan kan het zwaard alleen maar in mijn linkerhand waardoor ik geen schild erbij kan dragen.
Had er weinig problemen mee. Die hersenloze zak "sneakte" gewoon lekker mee bij mij (ben ook een stealth vrouwtje, gmtaquote:Op zondag 13 november 2011 11:46 schreef xWUPPIEx het volgende:
[..]
Wat een k*t quest was dat... heb een stealth vrouwtje die het voornamelijk van de stealth attacks moet hebben met een boog. Loopt die kerel steeds door en gaat de stealth eraf.
Hopelijk gebeurt het niet veel vaker meer dat er iemand mee loopt.
Nee een gewone steel sword.quote:Op zondag 13 november 2011 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Is het dan niet toevallig een two-handed sword, zoals een greatsword?
WoW nooit gespeeld, maarquote:Op zondag 13 november 2011 12:13 schreef Blind_Guardian het volgende:
Vindt iemand trouwens het looten van roofdieren (pelts e.d.), het leerlooien en smeden ook zo leuk? Krijg er een beetje WoW gathering / crafting idee van, maar dan mooier uitgewerkt
Kill it with fire?quote:Op zondag 13 november 2011 12:18 schreef Xblister het volgende:
Oke, met een mamoet vechten --> niet zo goed idee..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef vault_tec het volgende:
Bedoel je niet Winterhold College?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Moeilijkheidsgraadjespoilermisschien;Zet hem op master.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Al eens geprobeerd, toen was het misschien wat lastiger om geen foutjes te maken en het duurde wat langer, maar het was alsnog makkelijk.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:19 schreef vault_tec het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
quote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Ben nu met zo'n pipo van de Companions bezig een dungeon te clearen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds een stuk leuker spel dan Oblivion imho, alleen die controls die je beter op default kan laten staan op de PC idd.... Daarnaast geen crashes meer gehad sinds ik het spel rechtstreeks start zonder de launcher (en Steam)
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfde hier. Equip een wapen als een bow, sword of dagger, zou het moeten verhelpen.quote:Op zondag 13 november 2011 12:35 schreef Blistering het volgende:
Hoe kun je in godsnaam een spell in je rechterhand wegkrijgen? Bij mij krijg ik standaard flames in m'n rechterhand, wat ik ook probeer. In m'n linkerhand kan ik wel gewoon switchen tussen alle andere spells, maar bij m'n rechterhand pakt 'ie automatisch flames.
quote:Op zondag 13 november 2011 12:22 schreef ems. het volgende:
Moeilijkheidsgraadjespoilermisschien;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |