Ik heb serieus nergens last van (PC), op een eenmalige crash tijdens het afsluiten van het spel na danquote:Op zondag 13 november 2011 03:13 schreef Maanvis het volgende:
Dit spel is buggy als de ziekte. Hopelijk komt er snel een update waardoor al m'n problemen weg zijn.
heb al 3 crashes gehad op Xbox 360 en verder zit het spel vol bugs als mensen die door elkaar heen praten, conversaties die halverwege stoppen en verdwijnende lijken waardoor je ze niet kunt looten.quote:Op zondag 13 november 2011 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb serieus nergens last van (PC), op een eenmalige crash tijdens het afsluiten van het spel na dan
Zal wel aan mij liggen maar ik heb op pc echt nergens last van?quote:Op zondag 13 november 2011 03:13 schreef Maanvis het volgende:
Dit spel is buggy als de ziekte. Hopelijk komt er snel een update waardoor al m'n problemen weg zijn.
Ja ok, door elkaar pratende mensen heb ik ook, maar verwacht je nou echt dat de rest zn bek houdt als je met iemand staat te ouwehoeren op een plein?quote:Op zondag 13 november 2011 03:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb al 3 crashes gehad op Xbox 360 en verder zit het spel vol bugs als mensen die door elkaar heen praten, conversaties die halverwege stoppen en verdwijnende lijken waardoor je ze niet kunt looten.
Doen ze in het echt ook nietquote:Op zondag 13 november 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, door elkaar pratende mensen heb ik ook, maar verwacht je nou echt dat de rest zn bek houdt als je met iemand staat te ouwehoeren op een plein?
Dat zou ik wel erg tof vinden eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 03:23 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Doen ze in het echt ook nietValt me nog mee dat ze niet tussen jou en degene waar je mee staat te praten doorspringen en middelvinger opsteken
Voordeel van Skyrim is wel dat ik 50% minder peuken rook op een dagquote:Op zondag 13 november 2011 03:28 schreef hans1988 het volgende:
ik ga pitten, kut skyrimhoud me wakker
Ik net evenquote:Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie is er trouwens ook al tikkertje gaan spelen in Solitude?
Same herequote:Op zondag 13 november 2011 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voordeel van Skyrim is wel dat ik 50% minder peuken rook op een dag
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 10:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man wat een vette game! Net met Jarl gepraat en zo'n dragonrune ingeleverd bij die mage van hem. Die rune had ik al bij me, was wel toevallig!
Hopen dat ik die shouts een beetje onder de knie krijg nu. Snap dat nog niet helemaal :p
quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef seto het volgende:
Zit nu ook bij de Thieves Guild, maar bij nader inzien vind ik het totaal niet bij mijn heavy armor + 2H axe passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |