Voordeel van Skyrim is wel dat ik 50% minder peuken rook op een dagquote:Op zondag 13 november 2011 03:28 schreef hans1988 het volgende:
ik ga pitten, kut skyrimhoud me wakker
Ik net evenquote:Op zondag 13 november 2011 03:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wie is er trouwens ook al tikkertje gaan spelen in Solitude?
Same herequote:Op zondag 13 november 2011 03:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voordeel van Skyrim is wel dat ik 50% minder peuken rook op een dag
Truste
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 10:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Man wat een vette game! Net met Jarl gepraat en zo'n dragonrune ingeleverd bij die mage van hem. Die rune had ik al bij me, was wel toevallig!
Hopen dat ik die shouts een beetje onder de knie krijg nu. Snap dat nog niet helemaal :p
quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef seto het volgende:
Zit nu ook bij de Thieves Guild, maar bij nader inzien vind ik het totaal niet bij mijn heavy armor + 2H axe passen
Heb net die quest gekregen dat jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. maar ik denk dat ik Thieves Guild later met een andere char ga doen dan.
[ Bericht 5% gewijzigd door seto op 13-11-2011 11:07:13 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog steeds een stuk leuker spel dan Oblivion imho, alleen die controls die je beter op default kan laten staan op de PC idd.... Daarnaast geen crashes meer gehad sinds ik het spel rechtstreeks start zonder de launcher (en Steam)
.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Wat je wilt doen, is in de Skyrim folder SkyrimPrefs.ini aanpassen (of iets met een dergelijke naam). Zoek daar onder controls naar MouseAcceleration=1, zet die op 0. Probleem weg!quote:Op zondag 13 november 2011 09:52 schreef b4kl4p het volgende:
Hmm Skyrim wilde mijn settings op low zetten. Heb ze zelf op medium gezet.
Alles loopt wel snel alleen muisbewegingen lijken ietwat vertraagd. Duidt dit op toch te hoge settings of hoort dit gewoon zo? De rest loopt wel gewoon snel.
Iemand een idee?
gaat niet over een plein, gewoon bij mensen binnen dat ze midden in hun gesprek ineens met hun 'random tekst' er dwars doorheen gaan lullenquote:Op zondag 13 november 2011 03:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ok, door elkaar pratende mensen heb ik ook, maar verwacht je nou echt dat de rest zn bek houdt als je met iemand staat te ouwehoeren op een plein?
Zelf experimenteren met een Alchemy Labquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef Blistering het volgende:
Hmm, ik doe nu quests voorKan gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand
En nu opgegeven tot mijn skill iets hoger is, ik weet dhet zijj dusnkan altijd terugkeren als ik wil.quote:Op zondag 13 november 2011 00:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Opgegeven voor vandaag, geraak er maar niet voorbij! Godver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |