Haha.quote:
Ga naar de gevangenis in Falkraeth.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga de 15 Daedra items verzamelenheb er nu 1, 14 te gaan ^^.
Was bij mij geen begin van een quest, maar wel een naamquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hebben ze dan geen note of een brief bij zich? Zal vast wel het begin van een quest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zal wel dat Radiant Story gedoe zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Was bij mij geen begin van een quest, maar wel een naam
En een hele andere naam dan die hier in het topic staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Jump op 13-11-2011 00:09:43 ]Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Ik kan helaas niet meedoen; ik moet morgen werken en mijn wekker gaat om 05:20quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:56 schreef Jump het volgende:
Pfff, geraak maar niet voorbij Haemar's ShameOpgegeven voor vandaag, geraak er maar niet voorbij! Godver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Inderdaad, die schaduwen zien er gewoon hoekig uit als het een schaduw van een man is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:22 schreef MilaNL het volgende:
Jammer dat het zo overduidelijk een consolegame is. Die inventory had dus echt veel beter gekund op de PC.
De graphics zijn ook een beetje buggy bij mij. Schaduwen zien er behoorlijk slecht uit (zelfs met hoge settings) en flikkeren elke paar seconde
Wel een top gameplay.
Ja, dat is irritantquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inventory had inderdaad beter gekund, als je ook maar een beetje er naast klikt, klik je hem zo weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en het geraamte van de eerste draak die je vermoord verplaatst telkens. Nu ligt het bij de ingang van de Whiterun Stables.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 00:17 schreef Desunoto het volgende:
Spoiler, alleen openen als je "A Blade in the Dark" voltooid hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en het geraamte van de eerste draak die je vermoord verplaatst telkens. Nu ligt het bij de ingang van de Whiterun Stables.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
watquote:Op zondag 13 november 2011 00:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan er iemand een gameplay filmpje uploaden.
Youtube gebruiken, jah, lastigquote:Op zondag 13 november 2011 00:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Kan er iemand een gameplay filmpje uploaden.
Wachten tot ze landenquote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je draken raken als ze boven je vliegen
quote:Op zondag 13 november 2011 00:36 schreef DeHovenier het volgende:
Hoe kan je draken raken als ze boven je vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon pijl en boog natuurlijk.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Dan wacht ik een ons, dat beest blijft rondvliegen. En het is nacht dus dan weet ik niet wat voor draak het is.quote:
Done. Level 18. Maar ik ben dan ook een ontzettende baas.quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Proxzor het volgende:
Als het een frost draak is zou ik niet wachten maar snel rennen, heeft er iemand al zon beest verslagen? ze zijn vrij sterk en ik ben lvl 25
quote:Op zondag 13 november 2011 00:38 schreef Aneurysma het volgende:
[..]Weet je hoe moeillijk dat beest te raken is als ie steeds rondjes vliegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of gewoon pijl en boog natuurlijk.
Children of the night. What music they make.
Maar je bent vast niet zo'n baas als deze man Hansquote:Op zondag 13 november 2011 00:41 schreef hans1988 het volgende:
Ik zit er eigenlijk over te denken om een Let's Play te maken met Skyrim op jijbuis![]()
dudequote:Op zondag 13 november 2011 00:42 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar je bent vast niet zo'n baas als deze man Hans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel m'n eerste random draak uit de lucht gepaft met pijl en boog, kostte wel veel ammo. Daarnaast nog steeds voornamelijk aan het sidequesten en geld harken met bijv. dat vechtgilde in Whiterun
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
Was mijn eerste random draak, level 11quote:Op zondag 13 november 2011 00:39 schreef Proxzor het volgende:
Als het een frost draak is zou ik niet wachten maar snel rennen, heeft er iemand al zon beest verslagen? ze zijn vrij sterk en ik ben lvl 25
Net ook gedaanquote:Op zondag 13 november 2011 01:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben net wat aan het leren bij de Greybeards, die Charge shout is gaaf
Je moet ze wel activeren natuurijl hequote:Op zondag 13 november 2011 01:17 schreef ricky2000 het volgende:
"You need dragon souls to unlock shouts"
Inmiddels heb ik 4 dragon souls en 1 shout (de begin shout die vergekijkbaar is met force push)
iemand een verklaring?
tnx
Ook de equipment is erg onhandig gedaan met het op alphabet te zetten. Waarom niet hangers bovenaan, dan ringen, dan hoofddeksels, dan handschoenen etc. In groepen. Nou staat alles door elkaar. En ik mis ook een weergave van jezelf waarop je in een keer kunt zien welke uitrusting je aan hebt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inventory had inderdaad beter gekund, als je ook maar een beetje er naast klikt, klik je hem zo weg.
Hoequote:Op zondag 13 november 2011 01:19 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Je moet ze wel activeren natuurijl he
Jep je moet nieuwe woorden in de wereld vinden, in sommige dungeons, maar ook in de wereld zijn deze te vinden. Lastig vaakquote:Op zondag 13 november 2011 01:17 schreef ricky2000 het volgende:
"You need dragon souls to unlock shouts"
Inmiddels heb ik 4 dragon souls en 1 shout (de begin shout die vergekijkbaar is met force push)
iemand een verklaring?
tnx
Ja maar ik heb al drie shouts bij me magic menu staan! en vier draken gedood, kan maar een shout gebruiken!quote:Op zondag 13 november 2011 01:20 schreef Ssswing het volgende:
[..]
Jep je moet nieuwe woorden in de wereld vinden, in sommige dungeons, maar ook in de wereld zijn deze te vinden. Lastig vaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |