Ik denk dat dat vrij simpel is:quote:Op zondag 13 november 2011 14:18 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Hoe kon Oblivion je nou niet boeien
Zou goed kunnen dat het de bovenste optie is bij Manage 3D settings, hij staat in de Engelse versie boven Anisotropic filtering.quote:Op zondag 13 november 2011 14:39 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Wat is Ambient Occlusion in het Nederlands?
quote:
Iemand?quote:Op zondag 13 november 2011 14:31 schreef emokid het volgende:
Ik zit al bij de college van winterhold en zoek nieuwe destruction spells. Hiervoor zoek ik Faralda maar kan haar niet vinden.. zij is degene die bij de opening van de brug staat in het begin. Weet iemand waar ze is?
Heb eens geduld manquote:
Er was echt nog wel genoeg om te boeienquote:Op zondag 13 november 2011 14:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vrij simpel is:
Oblivion: dungeons lijken allemaal het zelfde; 'tig portalen naar steeds dezelfde Oblivion-wereld moeten sluiten; saaie mainquest met fucked-up einde; lineaire gilde-quests ipv. zelf mogen kiezen welke quests je wilt doen om gildemaster te worden.
Skyrim: een stuk of 5 dungeons gelopen nu, merk al veel afwisseling, minder lineaire quests (iig. niet in Companions). Main quest kan ik nog niks over zeggen maar de verhalen van anderen klinken goed
De spells die zij aanbied kun je net zo goed bij de mage van een jarl kopen. Ik dacht dat de mage in Whiterun er wel een aantal te koop had. Verder zou ik niet weten waar je dr kan vinden, heb zelf ook vaak de college doorgezocht zonder haar te vinden..quote:
Waar was ze?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
vanaf wanneer kan je hem kopen?quote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef emokid het volgende:
Heb maar bij Enthir destruction spells gekocht. Fire ball.fire bolt is zo overbodig worden hiermee.
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.quote:
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.quote:
Oké dankjequote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).quote:Op zondag 13 november 2011 14:55 schreef seto het volgende:
Weet iemand waar je two-handed weapons kan levelen bij een trainer?
ja, Vilkar of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 15:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis bij iemand in Jorvaskr (Whiterun).
Ok want Faralda verkoopt bij mij Fire Ball helemaal niet.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb Faralda niet kunnen vinden maar Enthir heeft ook alleen maar destruction spells. Hij slaapt in een van de kamers in de college. Even wakker maken en dan doorklikken bij conversation tot er 'Can we do business' verschijnt.
[..]
Als je bij de college zit. Gewoon die Enthir opzoeken. Hoge spells kosten wel 1500 gold per stuk bij hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Later nemen bandieten hun intrek in het kasteel in Helgen. Maar ze hebben niet echt noemenswaardige loot.quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind... als je Helgen net ontvlucht bent en je wil teruggaan om te kijken of er wat te jatten is, is er nergens een lijk of wat dan ook te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |