De koffer welquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Haarklip het volgende:
Ze zeiden dat dit nummer van Michael Buble was?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Die musicalsterren hebben ook allemaal veel te veel rimpels van de overdreven mimiek
Agreed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
Rommelig geheel. Ik ga toch voor de kale neger.
Show.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarom doen ze allemaal maar dan ook allemaal uithalen op het einde... maakt de nummers er niet leuker op.
Verkeerde timingquote:
Boze negerin uithangenquote:
Dat dus...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel wat korter duren. Het schiet niet op.
Dat is toch geen show, dat is saai omdat ze het allemaal doen. Het zou super zijn als iemand juist naar het stille toe gaat aan het einde, of juist mooi blijft zingen inplaats van gaan bleren.quote:
Ha, blauwe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is toch geen show, dat is saai omdat ze het allemaal doen. Het zou super zijn als iemand juist naar het stille toe gaat aan het einde, of juist mooi blijft zingen inplaats van gaan bleren.
Ze kan moeilijk zeggen: "ik wil kijken of het waar is wat ze over negers zeggen"quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Angela heeft weer een smoes: hij was nerveus, daarom deed hij teveel musicaldinges.
Ja, 't is écht niet zo dat het enige is dat die man kan of zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef Karina het volgende:
Angela heeft weer een smoes: hij was nerveus, daarom deed hij teveel musicaldinges.
In quotes zijn we allemaal blauwquote:
Ik ben verkeerd gewassen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
In quotes zijn we allemaal blauw
doner is lekkerderquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb zin in Turkse pizza ineens.
Ik in een Turkse.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb zin in Turkse pizza ineens.
Dat zijn de sneakers van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Simon staat ook nog op witte laarzen, hoeveel erger kan het worden
Ze kan beter zingen, tis niet om aan te horen dat geklepquote:
Och Pink hebben we iig niet 100 keer gehoord toch?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Pheno het volgende:
Pink? Oh noes, het kan nog erger dan Adele.
1x is al teveel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Och Pink hebben we iig niet 100 keer gehoord toch?
Immer.quote:
Turks-Tukkers is echt geen gehoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik vind het Enschede accent niet bij haar klinkenook al ben ik zelf Enschedese
Omdat ze dan een nummer kiezen dat ze het beste past?quote:
ooh enske dat kan ook, ik vind dat juist altijd top staan bij 'allochtonen' net als die mauro met zn limburgs accentquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Het klinkt wel een soort aandoenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan kiezen ze iets waar die lachebek van een Evers niet kan spelen. Iets met meer niveau bv.quote:
Blauw uit Wezepquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
"Ze heeft strot", waarkomt zij vandaan? Wat een uitspraken allebei
Vandaar, 2 boeren dusquote:
She's got throat op zijn Tukkers?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
"Ze heeft strot", waar komt zij vandaan? Wat een uitspraken allebei
Je oefent er maar een paar weken opquote:
Ver over het randje heen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
eh was dat vals of was dat het randje ?
quote:
Grand Canyonquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Apotheose het volgende:
eh was dat vals of was dat het randje ?
zo voorspelbaarquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Zelfs als ik niet zou kijken hoor ik dat het een Turkse is die zingt...
quote:
Was bij de auditie ook geloof ik...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Day het volgende:
De Engelse uitspraak van die Turkse is echt te erg!
JA, je moet!!!quote:
Ik wil doner. Ze mogen beiden naar huis.quote:
dat gaat nietquote:
Paul, aka Mika 2.quote:
Oh jawel, iemand moet even een Lorenzo doen.quote:
Je moet elkaar van het podium vechten, volgens sommigenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet dit soort dingen echt niet gaan luisteren waarom verzinnen ze er allemaal toonhoogten bij, waarom proberen ze niet een mooi liedje te zingen.
Juk.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jawel, iemand moet even een Lorenzo doen.
Maar vertaald in het Engels is er geen verschilquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
"Jij bent zonder twijfel de beste zangeres van de 2"
zangerESquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar vertaald in het Engels is er geen verschil
Say whut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
Was dit de 'het spijt me' van gister of de nieuwe?
Geen geschreeuw, geen ad libs en riedeltjes! Ik ben helemaal voor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet dit soort dingen echt niet gaan luisteren waarom verzinnen ze er allemaal toonhoogten bij, waarom proberen ze niet een mooi liedje te zingen.
Reclame van het spijt me...quote:
Ik vind 'm ook leuk! Of eigenlijk hilarisch.quote:
Ze denken allemaal dat ze alicia keys zijn en die kan ik ook niet uit uitstaan. Of zoals zij zou zingen uitstaaaaaaaaahaaaaaahahaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaahahahahaaaaaaaaaaahaaaaaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Geen geschreeuw, geen ad libs en riedeltjes! Ik ben helemaal voor!
Dat ja. Ik heb zo om hem gelachen tijdens de audities, wat een type!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook leuk! Of eigenlijk hilarisch.
Songstresquote:
Een zetpil.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb zo om hem gelachen tijdens de audities, wat een type!
Ik ben benieuwd wat hij vanavond inbrengt.
Ik stem gewoon voor 'm. Dan maar geen punten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan, ben wel benieuwd wat hij vocaal nog kanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij zijn oksels wel geschoren ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan, ben wel benieuwd wat hij vocaal nog kan
Of opgerookt, als het maar weg is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Heeft hij zijn oksels wel geschoren ?
wat staat er?quote:
Ik zit net de youtube te kijken en word er weer helemaal vrolijk van, geen idee of hij wel of niet kan zingenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond er helemaal niks aan, ben wel benieuwd wat hij vocaal nog kan
Volgens mij heeft die gast zelfs rughaar.quote:
Wie heb je toch allemaal op je facebook jonguh!quote:
Wat wil je als je uit Urk komtquote:
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Het was wel heel erg slecht, of mis ik iets?
okquote:
Jep, Urkquote:
Ja ik vind het zo'nlieve vrouwquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Angela wil alleen maar aardig zijn, wat ze ook is trouwens.
hetzelfde incestueuze zooitjequote:
Roel geeft het meest professionele en eerlijke commentaar imho.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Echt zo een moedertje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik vind het zo'nlieve vrouw
Wie is de kapper van Simon ?quote:
De zus van Lieke of die vriendin van Angela.quote:
Klopt!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Roel geeft het meest professionele en eerlijke commentaar imho.
Als enige eigenlijk.
Woon je er?quote:
ff die nieuws checken he, *boks*quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie heb je toch allemaal op je facebook jonguh!
Komt er niet van. Eerwraak ligt in het verschiet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef Cracka-ass het volgende:
Veel plezier bij je uithuwelijking in Turkije.
De moeder van Jan?quote:
Ja, maar er komt ook nooit eens echt commentaar. Nooit willen kwetsen. Allen die giet die ze ouder schatte. Om daarna nog een trap na te gevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Ja, maar je mond stond open dus ik denk je hebt emooossiesquote:
Maar wel twitter... en daar kan het ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]ik heb niet een FB. Ik ben ouderwets
HFquote:
Ik kijk eigenlijk alleen en heeeel af en toe post ik daar wat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar wel twitter... en daar kan het ookO
Nee, ouderwetsch, dan was je Twittertlozequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Behalve tegen meisjes van 19 dan. Eerst afzeiken en dan een huismoederkapsel geven. Dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Karina het volgende:
Omdat ik de vergelijking niet ziequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, maar je mond stond open dus ik denk je hebt emooossies
Geen idee, maar ik word wel vrolijk van hem.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Kinga het volgende:
Sorry, maar Paul Turner kan toch helemaal niet zingen?
Ik bel gewoon, ik heb geen facebook, hyves of weet ik wat. OOit twitter geprobeerd, maar mijn god, dat mensen daar dag in dag uit mee bezig kunnen zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Dat heet verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik nog MSN, dat schijnt ECHT totaal uit te zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik bel gewoon, ik heb geen facebook, hyves of weet ik wat. OOit twitter geprobeerd, maar mijn god, dat mensen daar dag in dag uit mee bezig kunnen zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god die schoudertjes weer van die nichtTrek dan kleding aan, naakte harry
dus dit! Zo ranzig, een man met zo'n pauperig hemdje aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Oh god die schoudertjes weer van die nichtTrek dan kleding aan, naakte harry
Hij is speciaal uit het buitenland gehaald om hier in een musical te zingen, dus echt slecht zal ie ook niet zijn...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Kinga het volgende:
Sorry, maar Paul Turner kan toch helemaal niet zingen?
Oh, daarom is daar nooit iemand meer online.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik nog MSN, dat schijnt ECHT totaal uit te zijn.
Net als mijn oma.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gebruik nog MSN, dat schijnt ECHT totaal uit te zijn.
Ik wel, enormquote:
Welke?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is speciaal uit het buitenland gehaald om hier in een musical te zingen, dus echt slecht zal ie ook niet zijn...
lol ja trek een t-shirt aan ransbalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
dus dit! Zo ranzig, een man met zo'n pauperig hemdje aan
Een enkeling nog maarquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, daarom is daar nooit iemand meer online.
Ik heb nog niet echt gehoord wat er zo speciaal aan hem is. Dat hysterische word ik moe van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij is speciaal uit het buitenland gehaald om hier in een musical te zingen, dus echt slecht zal ie ook niet zijn...
Lekker sensueelquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
Die kleren van Paul, echt wat een gedrocht.
hij lijkt op een daklozequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Zeroku het volgende:
Die kleren van Paul, echt wat een gedrocht.
Nou, dolletjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En is nog eens een entertainer ook.
Ik ook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb al op Paul gestemd. Heb niet eens gekeken hoe Glennis Grace ook alweer heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |